індивідуальний план роботи вчителя

Про матеріал
Індивідуальний план роботи під час карантину в умовах дистанційного навчання з 12. 03 – 24. 04. 2020
Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи

під час карантину в умовах дистанційного навчання

з 12. 03 – 24. 04. 2020

вчителя  біології  та хімії

Макарової Г.О.

 

№/ п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Примітки

1

12.03

1. Робота з функцією  онлайн-тести «На Урок», створення завдань для дистанційної форми навчання

2.Консультації з учнями

3.  Консультації з батьками з питань дистанційного навчання

4. Інформація для дітей та батьків «Як запобігти коронавірусу?»

 

8. 00 – 10. 30

 

 

 

 

10.30 – 11.00

 

11.00-13.00

 

 

https://naurok.com.ua

 

 

 

 

Мобільний зв’язок

 

Мобільний зв’язок

 

Розміщення в групі  Viber

2.

13.03

1. Опрацювання  методичних рекомендацій щодо організації навчальних занять за допомогою дистанційних технологій у 5-11-х класах 2. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах  дистанційного навчання

3. Розробка  завдань для учнів 6 - 11 класів з біології

4. Співпраця з батьками учнів з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в класній групі

8.00 – 9.00

 

 

 

 

 

9.00- 10.30

 

 

10.30-12.00

 

 

 

12.00-13.00

https://mon.gov.ua

 

 

 

 

 

classroom

 

 

classroom

 

 

 

Viber

3

16.03

1.Робота із шкільною документацією (шкільні журнали)

2. Онлайн консультації з учнями 11 класу , підготовка до ЗНО

3. Розробка завдань для учнів 7 - 11 класів з хімії

дистанційного навчання

4. Перегляд вебінару: «Інтерактивне читання як засіб мотивації школярів до навчання» відбувся12 березня

8. 00 – 10. 00

 

 

10. 00 – 12.00

 

 

12. 00 – 13.00

 

 

 

 Viber /classroom

 

 

https://naurok.com.ua

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=ZlXgQI5_sks&list=PLR8wzszIquejIUA6YYXCIsWaAug9VDvTG&index=68

 

4

17.03

1. Опрацювання фахової літератури

2. Перегляд відео уроків, пошук відповідних матеріалів з курсу

« Біологія і екологія»

3. Вебінар «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн ресурсів»

8. 00- 10. 00

 

10.00 – 12. 00

 

 

 

 

15.00 – 17.00

.

 

https://www.youtube.com

 

 

 

https://naurok.com.ua

 

5

18.03

1 . Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

2. Підготовка дидактичних карток з біології для 7 класу

3.Вебінар « Викладання  навчальних дисциплін в умовах дистанційного навчання»

8.00 – 11.00

 

 

11.00 – 12.00

 

 

 

 

15.00 – 17.00

Viber /мобільний зв'язок

 

 

 

 

 

 

https://naurok.com.ua

 

6

19.03

1. Підготовка матеріалів до контрольних робіт з  біології 8, 10, 11 кл.

2. Виготовлення флеш-карт «Сенсорні      системи» для учнів 8 класу.

 

 

8.00 – 11.00

 

 

11.00 – 13.00

https://course.besmart.study

 

https://womo.ua/vseredini-lyudini-18-videolektsiy-z-anatomiyi/?fbclid=IwAR1vg7zs37NahLoGUrxBegN7doRgKQYUZkej_TDkwSY8DUY0FdimwWvVLjI

 

7

20.03

1. Ознайомлення з новими інтерактивними вправами «Цікава наука»

 

2. Онлайн консультації з учнями 11 класу підготовка до ЗНО

8.00 – 11.00

 

 

 

11.00 – 13.00

https://womo.ua/vseredini-lyudini-18-videolektsiy-z-anatomiyi/

«Автостопом по біології» http://bit.ly/grow-edera

 

8.

23.03-27.03

Весняні канікули –розроблення та пошук матеріалів та відеоуроків для дистанційної роботи

 

 

робота в мережі Інтернет

8

30.03

1. Розробка та розсилання  дидактичних матеріалів з біології для учнів  9 класу

2. Вебінар «Використання он лайн – тестів у роботі з батьками»

 

8.00 – 10.00

 

 

 

18.00- 20.00

Viber /classroom

 

 

 

https://naurok.com.ua

 

9

31.03

1.Розробка та розсилання матеріалів для уроків біології у 6  класі

2. Онлайн консультація з учнями 6 – 11  класів по підготовці та виконанню  домашніх завдань з біології та хімії

3 .Вебінар «Викладання хімії в умовах дистанційного навчання»

8.00 – 10.00

 

 

10.00 – 11.00

 

 

 

 

15.00 – 17.00

Viber /classroom

 

 

 

Viber /мобільний зв'язок

 

 

 

 

https://naurok.com.ua

 

10

01.04

1. Перевірка учнівських завдань (6 -10 класи)

2. Проведення моніторингу за виконанням учнями завдань дистанційного навчання.

3. Розробка та підбір матеріалів до тематичної перевірки знань школярів з біолог.

4. Вебінар «Розробка мобільних додатків у безкоштовних конструкторах»

 

8.00 – 9.00

 

 

  9.00 – 9.30

 

 

 

 

9.30 – 11.00

 

 

 

18-00 – 19-30

Classroom

 

 

Classroom

 

 

 

 

https://vseosvita.ua

 

https://naurok.com.ua/webinar/rozrobka-mobilnih-dodatkiv-u-bezkoshtovnih-konstruktorah

 

11

02.04

1. Перегляд вебінару «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину» 23.03, 14.00

 

2. Виготовлення Флеш-карток "Поведінка тварин"  для учнів 7-го класу

3. Самоосвітня робота в мережі Інтернет

8.00 – 10.00

 

 

 

 

 

10.00 – 11.00

https://vseosvita.ua/webinar/prakticni-poradi-sodo-organizacii-distancijnogo-navcanna-pid-cas-karantinu-163.html

 

 

 

https://vseosvita.ua

 

12

03.04

1. Розробка  тестових матеріалів для уроків біології та хімії 7 – 11 кл.

 

2. Підбір та розміщення матеріалів  з хімії на дистанційній платформі

3.  Вебінар «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять»

 

8.00 – 10.00

 

 

 

 

10.00 – 13.00

https://naurok.com.ua/test/biologiya

 

 

 

Classroom

 

https://naurok.com.ua/webinar/vikoristannya-servisu-zoom-dlya-provedennya-distanciynih-zanyat

 

13

06.04

1. Перевірка виконання  учнівських  завдань з хімії та біології

2. 7 клас Комунікація тварин. Ознайомлення з  інтерактивними вправами, розміщення матеріалів  на дистанційній платформі 

3. Самоосвіта. Перегляд блогів вчителів біології та хімії

8.00 – 10.00

 

 

10.00 – 12.00

 

 

 

 

 

12.00-13.00

Classroom

 

 

https://learningapps.org/2292519

 

Classroom

 

Інтернет - ресурси

14

07.04

1. Онлайн-бесіда з учнями 9 класу щодо запобігання поширення на території України вірусу COVID-19

2. Онлайн консультації з учнями 11 класу по підготовці до ЗНО з біології

3. Перевірка учнівських тестових завдань з  хіміії (9, 10, 11 класи)

4. Консультації для батьків учнів 9 класу

8.00 – 9.00

 

 

 

9.00 – 10.00

 

 

 

10.00 – 12.00

 

12.00- 13.00

https://zoom.us

 

 

 

https://zoom.us

 

 

 

Classroom

 

Viber /мобільний зв'язок

15

08.04

1. Пошук цікавих онлайн матеріалів  з хімії.

2. Розробка та розсилка завдань для дистанційного виконання практичної роботи. "Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин" 6 кл.

3. Розробка та розсилка завдань для дистанційного виконання практичної роботи "Генетичні звязки між неорганічними речовинами" 8 кл.

 

08.00-10.00

 

 

10.00- 11.30

 

 

 

 

 

 

11.30 -13.00

Інтернер- ресурси

 

 

Classroom

 

 

 

 

 

 

Classroom

16

09.04

1.Ознайомлення та та розсилка завдань на платформі classroom для учнів 10 класів з хімії.

2. Перевірка виконання учнями 9 класу завдань, надання онлайн консультацій

3. Розробка та розсилка завдань на дистанційній платформі для учнів 8-9 класів з хімії та біології

8.00- 9.00

 

 

 

9.00- 10.00

 

 

 

10.00 – 13.00

https://learningapps.org/display?v=pk4fq8frn20

 

Viber /мобільний зв'язок

 

 

 classroom

17

10.04

1.Самоосвітня робота в мережі Інтернет

2. Перевірка учнівських робіт

3. Онлайн консультації з учнями та батьками

4. Онлайн консультації з учнями 11 класу по підготовці до ЗНО з біології та хімії

 

8.00-9.00

 

9.00- 10.00

 

10.00 – 11.00

 

11.00- 13.00

Інтернер- ресурси

 

Classroom

 

Viber /мобільний зв'язок

https://zoom.us

 

18

13.04

1.Підготовка та  розсилка матеріалів для дистанційного навчання учнів  з хімії (7, 8, 9, 10, 11 класи).

2. Перевірка виконаних   практичних робіт  учнями з біології 6-А , 6- Б.

3. Онлайн бесіда  “Домашній контроль та організація  відповідного розпорядку дня під час карантину” з батьками  9 класу.

8.00-10.00

 

 

 

 

10.00- 11.00

https://learningapps.org/display?v=pk4fq8frn20

 

 

Classroom

 

 

Viber /мобільний зв'язок

19

14.04

1 Опрацювання фахової літератури щодо організації навчальної діяльності  учнів з  біології та хімії (цікаві факти ; мотивувальні мультфільми тощо).

2. Підготовка та розсилка матеріалів для дистанційного навчання учнів  з біології 6 – 11 кл.

3. Онлайн консультації з учнями 11 класу по підготовці до ЗНО з біології та хімії

8.00- 10.00

 

 

 

 

 

 

 10.00- 12.00

 

 

 

12.00 – 13.00

Інтернет – ресурси

 

 

 

 

 

 

Classroom

 

 

 

https://zoom.us

 

20

15.04

1. Підбір аудіо-, та відеоматеріалів для дистанційного навчання. 2. Розробка і розміщення завдань для учнів

3. Індивідуальні консультації для учнів,які потребують допомоги під час навчання дистанційно

4. Самоосвіта - пошук  раціональних  способів 

розв’язування  задач з хімії

8.00- 10.00

 

 

10.00- 11.00

 

 

11.00-12.00

 

 

12.00-13.00

Інтернет – ресурси

 

 

Classroom

 

 

  Viber/ мобільний зв'язок     

21

16.04

1. Розробка  та розсилання  завдань  для  учнів   7 -11 класів  з  хімії

2.Відео- консультації  для  учнів  по  виконанню  домашніх  завдань: «Графічно-електронні  та  електронні  формули  атомів  хімічних елементів».

3. Онлайн консультації з учнями та батьками

8.00- 10.00

 

 

10.00-12.00

 

 

 

 

 

 

12.00-13.00

Classroom

 

 

https://zoom.us

 

 

 

 

 

 

Viber/ мобільний зв'язок     

22

17.04

1.Перевірка  учнівських  тестових  завдань. 6 -11 кл

2.Підготовка  цікавих матеріалів до уроків з  біології

3.Повідомлення важливої інформації для батьків та учнів, контроль за виконанням завдань учнями.

4.Самоосвіта – участь у вебінарах

8.00-10.00

 

 

10.00 – 11.30

 

11.30 – 12.00

 

 

 

 

12.00-13.00

 

 

Classroom

 

 

https://vseosvita.ua

 

Viber

 

 

 

 

https://naurok.com.ua/webinar

 

23

20.04

1. Розробка конспектів уроків для опублікування на сайті «Всеосвіта»

2. Упорядкування  матеріалу з біології,

корекція календарно – тематичного планування.

3. Розробка і розміщення завдань для учнів 6,7,9,11 класів

4. Проходження дистанційних курсів

8.00-9.00

 

 

9.00- 10.00

 

 

 

10.00- 12.00

 

 

12.00 – 13.00

https://vseosvita.ua

 

 

 

 

 

 

Classroom

 

ttps://vseosvita.ua

 

24

21.04

1.Розробка і розміщення завдань для учнів 8, 10 класів.

2. Індивідуальні консультації в онлайн режимі з учням і класними керівниками

3.  Самоосвітня робота в  мережі Інтернет 

8.00- 10.00

 

 

10.00- 11.00

 

 

 

11.00- 13.00

 

Classroom

 

 

Viber(за запитом)

 

 

https://prometheus.org.ua/

 

25

22.04

1 .Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «На флешку».

2. Перевірка учнівських практичних робіт (8 клас)

3. Онлайн консультації з учнями 9 класів.

4. Онлайн консультації з учнями 11 класу по підготовці до ЗНО з біології та хімії

8.00- 9.00

 

 

 

 

9.00- 10.00

 

10.00- 11.00

 

11.00- 13.00

https://www.facebook.com/groups/nafleshku/

 

 

Classroom

 

https://zoom.us

 

https://zoom.us

 

26

23.04

1. Самоосвіта (вивчення інтернет простору для саморозвитку)

2. Перевірка учнівських робіт, висвітлення результатів дистанційного навчання  

3 Проведення моніторингу за виконанням учнями 9 класу завдань

4. Повідомлення важливої інформації для батьків та учнів, контроль за виконанням завдань учнями.

8.00-9.00

 

 

9.00- 10.00

 

 

 

 

 

 

10.00- 12.00

 

 

12.00- 13.00

https://naurok.com.ua/

 

Classroom

 

 

 

 

 

 

Classroom

 

 

Viber

27

24.04

1.Підготовка звіту про виконання плану роботи

під час карантину в умовах дистанційного навчання з 12.03.2020 - 24.04.2020р.

2. Підготовка матеріалів до уроків за розкладом 27.04

 

8.00- 13.00

 

 

 

 

 

 

 Інтернет – ресурси

 

Вчитель :                      Г.О. Макарова

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Єгорова Любов Данилівна
    Дякую щиро! Матеріал дуже допоміг
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Біологія, Планування
Додано
27 березня 2020
Переглядів
1156
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку