Індивідуальний план роботи
під час карантину в умовах дистанційного навчання
з 12. 03 – 24. 04. 2020
вчителя біології та хімії
Макарової Г.О.
№/ п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітки |
1 |
12.03 |
1. Робота з функцією онлайн-тести «На Урок», створення завдань для дистанційної форми навчання 2.Консультації з учнями 3. Консультації з батьками з питань дистанційного навчання 4. Інформація для дітей та батьків «Як запобігти коронавірусу?»
|
8. 00 – 10. 30
10.30 – 11.00
11.00-13.00
|
Мобільний зв’язок
Мобільний зв’язок
Розміщення в групі Viber |
2. |
13.03 |
1. Опрацювання методичних рекомендацій щодо організації навчальних занять за допомогою дистанційних технологій у 5-11-х класах 2. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах дистанційного навчання 3. Розробка завдань для учнів 6 - 11 класів з біології 4. Співпраця з батьками учнів з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в класній групі |
8.00 – 9.00
9.00- 10.30
10.30-12.00
12.00-13.00 |
classroom
classroom
Viber |
3 |
16.03 |
1.Робота із шкільною документацією (шкільні журнали) 2. Онлайн консультації з учнями 11 класу , підготовка до ЗНО 3. Розробка завдань для учнів 7 - 11 класів з хімії дистанційного навчання 4. Перегляд вебінару: «Інтерактивне читання як засіб мотивації школярів до навчання» відбувся12 березня |
8. 00 – 10. 00
10. 00 – 12.00
12. 00 – 13.00 |
Viber /classroom
https://www.youtube.com/watch?v=ZlXgQI5_sks&list=PLR8wzszIquejIUA6YYXCIsWaAug9VDvTG&index=68
|
4 |
17.03 |
1. Опрацювання фахової літератури 2. Перегляд відео уроків, пошук відповідних матеріалів з курсу « Біологія і екологія» 3. Вебінар «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн ресурсів» |
8. 00- 10. 00
10.00 – 12. 00
15.00 – 17.00 |
.
|
5 |
18.03 |
1 . Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 2. Підготовка дидактичних карток з біології для 7 класу 3.Вебінар « Викладання навчальних дисциплін в умовах дистанційного навчання» |
8.00 – 11.00
11.00 – 12.00
15.00 – 17.00 |
Viber /мобільний зв'язок
|
6 |
19.03 |
1. Підготовка матеріалів до контрольних робіт з біології 8, 10, 11 кл. 2. Виготовлення флеш-карт «Сенсорні системи» для учнів 8 класу.
|
8.00 – 11.00
11.00 – 13.00 |
|
|
7 |
20.03 |
1. Ознайомлення з новими інтерактивними вправами «Цікава наука»
2. Онлайн консультації з учнями 11 класу підготовка до ЗНО |
8.00 – 11.00
11.00 – 13.00 |
https://womo.ua/vseredini-lyudini-18-videolektsiy-z-anatomiyi/ «Автостопом по біології» http://bit.ly/grow-edera
|
8. |
23.03-27.03 |
Весняні канікули –розроблення та пошук матеріалів та відеоуроків для дистанційної роботи |
|
робота в мережі Інтернет |
8 |
30.03 |
1. Розробка та розсилання дидактичних матеріалів з біології для учнів 9 класу 2. Вебінар «Використання он лайн – тестів у роботі з батьками»
|
8.00 – 10.00
18.00- 20.00 |
Viber /classroom
|
9 |
31.03 |
1.Розробка та розсилання матеріалів для уроків біології у 6 класі 2. Онлайн консультація з учнями 6 – 11 класів по підготовці та виконанню домашніх завдань з біології та хімії 3 .Вебінар «Викладання хімії в умовах дистанційного навчання» |
8.00 – 10.00
10.00 – 11.00
15.00 – 17.00 |
Viber /classroom
Viber /мобільний зв'язок
|
10 |
01.04 |
1. Перевірка учнівських завдань (6 -10 класи) 2. Проведення моніторингу за виконанням учнями завдань дистанційного навчання. 3. Розробка та підбір матеріалів до тематичної перевірки знань школярів з біолог. 4. Вебінар «Розробка мобільних додатків у безкоштовних конструкторах»
|
8.00 – 9.00
9.00 – 9.30
9.30 – 11.00
18-00 – 19-30 |
Classroom
Classroom
https://naurok.com.ua/webinar/rozrobka-mobilnih-dodatkiv-u-bezkoshtovnih-konstruktorah
|
11 |
02.04 |
1. Перегляд вебінару «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину» 23.03, 14.00
2. Виготовлення Флеш-карток "Поведінка тварин" для учнів 7-го класу 3. Самоосвітня робота в мережі Інтернет |
8.00 – 10.00
10.00 – 11.00 |
|
12 |
03.04 |
1. Розробка тестових матеріалів для уроків біології та хімії 7 – 11 кл.
2. Підбір та розміщення матеріалів з хімії на дистанційній платформі 3. Вебінар «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять»
|
8.00 – 10.00
10.00 – 13.00 |
https://naurok.com.ua/test/biologiya
Classroom
https://naurok.com.ua/webinar/vikoristannya-servisu-zoom-dlya-provedennya-distanciynih-zanyat
|
13 |
06.04 |
1. Перевірка виконання учнівських завдань з хімії та біології 2. 7 клас Комунікація тварин. Ознайомлення з інтерактивними вправами, розміщення матеріалів на дистанційній платформі 3. Самоосвіта. Перегляд блогів вчителів біології та хімії |
8.00 – 10.00
10.00 – 12.00
12.00-13.00 |
Classroom
https://learningapps.org/2292519
Classroom
Інтернет - ресурси |
14 |
07.04 |
1. Онлайн-бесіда з учнями 9 класу щодо запобігання поширення на території України вірусу COVID-19 2. Онлайн консультації з учнями 11 класу по підготовці до ЗНО з біології 3. Перевірка учнівських тестових завдань з хіміії (9, 10, 11 класи) 4. Консультації для батьків учнів 9 класу |
8.00 – 9.00
9.00 – 10.00
10.00 – 12.00
12.00- 13.00 |
Classroom
Viber /мобільний зв'язок |
15 |
08.04 |
1. Пошук цікавих онлайн матеріалів з хімії. 2. Розробка та розсилка завдань для дистанційного виконання практичної роботи. "Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин" 6 кл. 3. Розробка та розсилка завдань для дистанційного виконання практичної роботи "Генетичні звязки між неорганічними речовинами" 8 кл.
|
08.00-10.00
10.00- 11.30
11.30 -13.00 |
Інтернер- ресурси
Classroom
Classroom |
16 |
09.04 |
1.Ознайомлення та та розсилка завдань на платформі classroom для учнів 10 класів з хімії. 2. Перевірка виконання учнями 9 класу завдань, надання онлайн консультацій 3. Розробка та розсилка завдань на дистанційній платформі для учнів 8-9 класів з хімії та біології |
8.00- 9.00
9.00- 10.00
10.00 – 13.00 |
https://learningapps.org/display?v=pk4fq8frn20
Viber /мобільний зв'язок
classroom |
17 |
10.04 |
1.Самоосвітня робота в мережі Інтернет 2. Перевірка учнівських робіт 3. Онлайн консультації з учнями та батьками 4. Онлайн консультації з учнями 11 класу по підготовці до ЗНО з біології та хімії
|
8.00-9.00
9.00- 10.00
10.00 – 11.00
11.00- 13.00 |
Інтернер- ресурси
Classroom
Viber /мобільний зв'язок
|
18 |
13.04 |
1.Підготовка та розсилка матеріалів для дистанційного навчання учнів з хімії (7, 8, 9, 10, 11 класи). 2. Перевірка виконаних практичних робіт учнями з біології 6-А , 6- Б. 3. Онлайн бесіда “Домашній контроль та організація відповідного розпорядку дня під час карантину” з батьками 9 класу. |
8.00-10.00
10.00- 11.00 |
https://learningapps.org/display?v=pk4fq8frn20
Classroom
Viber /мобільний зв'язок |
19 |
14.04 |
1 Опрацювання фахової літератури щодо організації навчальної діяльності учнів з біології та хімії (цікаві факти ; мотивувальні мультфільми тощо). 2. Підготовка та розсилка матеріалів для дистанційного навчання учнів з біології 6 – 11 кл. 3. Онлайн консультації з учнями 11 класу по підготовці до ЗНО з біології та хімії |
8.00- 10.00
10.00- 12.00
12.00 – 13.00 |
Інтернет – ресурси
Classroom
|
20 |
15.04 |
1. Підбір аудіо-, та відеоматеріалів для дистанційного навчання. 2. Розробка і розміщення завдань для учнів 3. Індивідуальні консультації для учнів,які потребують допомоги під час навчання дистанційно 4. Самоосвіта - пошук раціональних способів розв’язування задач з хімії |
8.00- 10.00
10.00- 11.00
11.00-12.00
12.00-13.00 |
Інтернет – ресурси
Classroom
Viber/ мобільний зв'язок |
21 |
16.04 |
1. Розробка та розсилання завдань для учнів 7 -11 класів з хімії 2.Відео- консультації для учнів по виконанню домашніх завдань: «Графічно-електронні та електронні формули атомів хімічних елементів». 3. Онлайн консультації з учнями та батьками |
8.00- 10.00
10.00-12.00
12.00-13.00 |
Classroom
Viber/ мобільний зв'язок |
22 |
17.04 |
1.Перевірка учнівських тестових завдань. 6 -11 кл 2.Підготовка цікавих матеріалів до уроків з біології 3.Повідомлення важливої інформації для батьків та учнів, контроль за виконанням завдань учнями. 4.Самоосвіта – участь у вебінарах |
8.00-10.00
10.00 – 11.30
11.30 – 12.00
12.00-13.00
|
Classroom
Viber
|
23 |
20.04 |
1. Розробка конспектів уроків для опублікування на сайті «Всеосвіта» 2. Упорядкування матеріалу з біології, корекція календарно – тематичного планування. 3. Розробка і розміщення завдань для учнів 6,7,9,11 класів 4. Проходження дистанційних курсів |
8.00-9.00
9.00- 10.00
10.00- 12.00
12.00 – 13.00 |
Classroom
|
24 |
21.04 |
1.Розробка і розміщення завдань для учнів 8, 10 класів. 2. Індивідуальні консультації в онлайн режимі з учням і класними керівниками 3. Самоосвітня робота в мережі Інтернет |
8.00- 10.00
10.00- 11.00
11.00- 13.00
|
Classroom
Viber(за запитом)
|
25 |
22.04 |
1 .Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «На флешку». 2. Перевірка учнівських практичних робіт (8 клас) 3. Онлайн консультації з учнями 9 класів. 4. Онлайн консультації з учнями 11 класу по підготовці до ЗНО з біології та хімії |
8.00- 9.00
9.00- 10.00
10.00- 11.00
11.00- 13.00 |
https://www.facebook.com/groups/nafleshku/
Classroom
|
26 |
23.04 |
1. Самоосвіта (вивчення інтернет простору для саморозвитку) 2. Перевірка учнівських робіт, висвітлення результатів дистанційного навчання 3 Проведення моніторингу за виконанням учнями 9 класу завдань 4. Повідомлення важливої інформації для батьків та учнів, контроль за виконанням завдань учнями. |
8.00-9.00
9.00- 10.00
10.00- 12.00
12.00- 13.00 |
Classroom
Classroom
Viber |
27 |
24.04 |
1.Підготовка звіту про виконання плану роботи під час карантину в умовах дистанційного навчання з 12.03.2020 - 24.04.2020р. 2. Підготовка матеріалів до уроків за розкладом 27.04
|
8.00- 13.00 |
Інтернет – ресурси |
Вчитель : Г.О. Макарова