Індивідуальний план роботи
на час карантину з 16. 03 по 29. 05. 2020
вчителя біології
Усть-Чорнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Рахівської Ніни Іванівни
№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Завдання учням, примітки |
1 |
16.03 |
1. Розробка та розсилка завдань для учнів 6,7, 10, 11 класів. 2. Онлайн-консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання. 3. Складання плану роботи під час карантину. |
8. 00 – 14.00
|
Біол. 6 кл. підручн. Л. І. Остапченко п.40; 7 кл В.І. Соболь п.41; 10 кл. К.М.Задорожний п.35; 11 кл. О.А.Андерсон п.35 |
2 |
17.03 |
1.Робота із шкільною документацією (шкільні журнали). 2. Опрацювання фахової онлайн-літератури. 3 .Онлайн-консультації з учнями 11 класу, підготовка до ЗНО. |
8. 00 – 14.00
|
|
3 |
18.03 |
1. Перевірка і оцінювання виконаних завдань. 2. Розробка та розсилка завдань для учнів 6,7,8, 9, 11 класів. 3. Онлайн-консультації з учнями 6,7,8,9,11 класів. |
8. 00 – 14.00
|
Біол. 6 кл. підручн. Л. І. Остапченко п.41; 7 кл В.І. Соболь п.42; 8 кл. К.М.Задорожний п.40; 9 кл. К.М.Задорожний п.40; 11 кл. О.А.Андерсон п.36 |
4 |
19.03 |
1. Підбір аудіо-, та відеоматеріалів до уроків. 2. Опрацювання фахової літератури. |
8. 00- 14.00 |
Освітня платформа «На Урок» |
5 |
20.03 |
1. Перевірка і оцінювання виконаних завдань. 2. Розробка та розсилка завдань для учнів 8, 9, 10 класів. 3.Складання інтерактивних тестів з біології для учнів 8 класів на платформі Google Classroom. |
8.00 –14.00
|
8 кл. підручн. К.М.Задорожний п.41, виконати тести на платформі Google Classroom; 9 кл. К.М.Задорожний п.37; 10 кл. К.М.Задорожний п.36 |
6 |
23.03 |
1. Розробка і розміщення завдань для учнів 6,7,10, 11 класів. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3.Опрацювання фахової літератури. |
8.00 –14.00 |
Біол. 6 кл. підручн. Л. І. Остапченко п.42; 7 кл В.І. Соболь п.43; 10 кл. К.М.Задорожний п.37; 11 кл. О.А.Андерсон п.37 |
7 |
24.03 |
1. Ознайомлення з новими інтерактивними вправами. 2. Упорядкування дидактичного матеріалу. |
8.00 –14.00 |
Освітня платформа «На Урок»
|
8 |
25.03 |
1. Перевірка і оцінювання виконаних завдань. 2. Розробка та розсилка завдань для учнів 6,7,8, 9, 11 класів. 3.Онлайн-консультації з учнями 11 класу, підготовка до ЗНО. |
8.00 – 14.00
|
Біол. 6 кл. підручн. Л. І. Остапченко п.43; 7 кл В.І. Соболь п.44; 8 кл. К.М.Задорожний п.42; 9 кл. К.М.Задорожний п.41-42; 11 кл. О.А.Андерсон п.38 |
9 |
26.03 |
1. Підбір аудіо-, та відеоматеріалів до уроків. 2.Систематизація матеріалів. 3. Ознайомлення з інструкцією по реєстрації на порталі Мій Клас. Дистанційне навчання під час карантину. |
8.00 –14.00 |
|
10 |
27.03 |
1. Виготовлення дидактичного матеріалу з біології. 2. Перевірка і оцінювання виконаних завдань. 3. Розробка та розсилка завдань для учнів 8, 9, 10 класів. |
8.00 –14.00 |
8 кл. підручн. К.М.Задорожний п.43; 9 кл. К.М.Задорожний п.43; 10 кл. К.М.Задорожний п.39,42
|
11 |
30.03 |
1. Розробка і розміщення завдань для учнів 6,7,10, 11 класів. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3.Участь у вебінарах «Онлайн-тести «На Урок» для дистанційної роботи» , «Використання онлайн-тестів для організації дистанційного навчання в умовах карантину». |
8.00 –14.00
15.00 – 17.00
18.00 - 20.00 |
Біол. 6 кл. підручн. Л. І. Остапченко п.44; 7 кл В.І. Соболь п.46; 10 кл. К.М.Задорожний п.38; 11 кл. О.А.Андерсон п.39
Освітня платформа «На Урок»
Освітня платформа «Всеосвіта» |
12 |
31.03 |
1. Розробка завдань для учнів 6-11 класів. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3.Участь у вебінарі «Використання елементів ТВВЗ – педагогіки на уроках біології» . |
8.00 –14.00
18.00 – 20.00 |
Освітня платформа «Всеосвіта» |
13 |
01.04 |
1. Розробка і розміщення завдань для учнів 6,7,8,9,11 класів. 2. Опрацювання додаткової науково- популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня. 3.Онлайн-консультації з учнями 11 класу, підготовка до ЗНО з біології. |
8.00 –14.00 |
Біол. 6 кл. підручн. Л.І. Остапченко п.45; 7 кл В.І.Соболь, ст.202 виконати тест-узагальнення (на окремому листочку) ; 8 кл. К.М.Задорожний п.44-45; 9 кл. К.М.Задорожний ст.172-173 завд.1-16 письмово; 11 кл. О.А.Андерсон п.40 |
14 |
02.04 |
1. Розробка завдань для учнів 6-11 класів. 2. Робота зі шкільною документацією. 3. Підготовка конспектів уроків. |
8.00 –14.00 |
|
15 |
03.04 |
1. Розробка і розміщення завдань для учнів 8,9,10 класів. 2. Перевірка і оцінювання виконаних завдань. 3.Корекція календарно -тематичного планування. |
8.00 –14.00 |
8 кл. підручн. К.М.Задорожний п.46-47; 9 кл. К.М.Задорожний п.44; 10 кл. К.М.Задорожний п.40-41 |
16 |
06.04 |
1. Розробка і розміщення завдань для учнів 6,7,10, 11 класів. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3. Онлайн-консультації з учнями 11 класу , підготовка до ЗНО. 4. Створення тестів на сайті «Всеосвіта» для учнів 6, 10 класів. 5.Участь у вебінарі «Як налагодити ефективне онлайн-навчання та покращити комунікацію з учнями в умовах карантину». |
8.00 –14.00
15.00-16.30 |
Біол. 6 кл. підручн. Л. І. Остапченко п.46; 7 кл В.І. Соболь п.47; 10 кл. К.М.Задорожний ст.198-199 Практична робота «Розв’язування типових генетичних задач»; 11 кл. О.А.Андерсон с.175 Практична робота «Оцінка екологічного стану свого регіону» Цікава наука «Всередині людини»
Освітня платформа «На Урок»
|
17 |
07.04 |
1. Підбір аудіо-, та відеоматеріалів до уроків. 2. Опрацювання фахової літератури 3. Створення тестів на сайті «Всеосвіта» для учнів 8 класу.
|
8. 00 – 14.00
|
Освітня платформа «На Урок»
Освітня платформа «Всеосвіта» |
18 |
08.04 |
1. Перевірка і оцінювання виконаних завдань. 2. Розробка та розсилка завдань для учнів 6,7,8, 9, 11 класів. 3. Онлайн-консультації з учнями 6,7,8,9,11 класів. 4.Опрацювання інструкцій та методичних рекомендацій щодо проведення ЗНО у 2020 році. |
8. 00 – 14.00
|
Біол. 6 кл. підручн. Л. І. Остапченко п.47; 7 кл В.І. Соболь п.48; 8 кл. К.М.Задорожний п.47; 9 кл. К.М.Задорожний п.45; 11 кл. О.А.Андерсон п.41
http://testportal.gov.ua/normdokzno/ https://znobpal.jimdofree.com/середня-освіта/зовнішнє-незалежне-оцінювання/ |
19 |
09.04 |
1. Ознайомлення з новими інтерактивними вправами. 2. Упорядкування дидактичного матеріалу. 3. Онлайн-консультації з учнями 11 класу , підготовка до ЗНО. |
8. 00 – 14.00
|
«Мій Клас»
https://dneprtest.dp.ua/cms/index.php?option=com_content&view=article&id=599
|
20 |
10.04 |
1. Розробка та розсилка завдань для учнів 8, 9, 10 класів. 2. Перевірка і оцінювання виконаних завдань. 3. Виготовлення дидактичного матеріалу з біології. 4. Створення тестів на сайті «Всеосвіта» для учнів 9, 11 класів. |
8.00 –14.00 |
8 кл. підручн. К.М.Задорожний п.48; 9 кл. К.М.Задорожний п.46; 10 кл. Контрольна робота, виконати за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/ zth054
|
21 |
13.04 |
1. Розробка і розміщення завдань для учнів 6,7,10, 11 класів. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3. Опрацювання фахової літератури. 4. Онлайн -консультації з учнями 11 класу , підготовка до ЗНО. |
8.00 –14.00 |
Біол. 6 кл. підручн. Л.І. Остапченко п.48-49; 7 кл В.І. Соболь п.49-50; 10 кл. К.М.Задорожний п.43; 11 кл. О.А.Андерсон ст.177-178 Контрольна робота, виконати за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/srq609
https://dneprtest.dp.ua/cms/index.php?option=com_content&view=article&id=599 |
22 |
14.04 |
1. Підбір аудіо-, та відеоматеріалів до уроків. 2.Реєстрація на «Онлайн-тести від "Всеосвіти" - альтернативний інструмент для організації навчання». Відбудеться 17.04 о 18.00. 3. Участь у вебінарі «STEAM- та арт-інструменти для підтримки психічного та фізичного здоров'я під час карантину». |
8.00 –14.00
18.00-19.30 |
Освітня платформа «Всеосвіта»
Освітня платформа «На Урок»
|
23 |
15.04 |
1. Перевірка і оцінювання виконаних завдань. 2. Розробка та розсилка завдань для учнів 6,7,8, 9, 11 класів. 3. Створення тестів на сайті «Всеосвіта» для учнів 6, 8 класів. 4. Робота з власним блогом на освітній платформі «Всеосвіта» (розміщення завдань, онлайн уроків, матеріалів для підготовки до ЗНО). |
8. 00 – 14.00
|
Біол. 6 кл. підручн. Л. І. Остапченко п.50, виконати практичну роботу ст.190-191; 7 кл В.І. Соболь п.51; 8 кл. К.М.Задорожний п.50-51; 9 кл. К.М.Задорожний п.47; 11 кл. О.А.Андерсон п.42
Освітня платформа «Всеосвіта»
|
24 |
21.04 |
1. Перегляд вебінару «Ефективні освітні рішення в умовах карантину: педагогічний інструментарій від організації HundrED». 2. Онлайн -консультації з учнями 11 класу , підготовка до ЗНО. |
8. 00 – 14.00
18.00-19.30 |
Освітня платформа «На Урок»
Онлайн –курс « Автостопом по біології |
25 |
22.04 |
1. Розробка та розсилка завдань для учнів 6,7,8, 9, 11 класів. 2. Онлайн-консультації з учнями 6,7,8,9,11 класів. 3. Вебінар «Онлайн-тести: принципи успішної взаємодії під час дистанційного навчання» . |
8. 00 – 14.00
|
Біол. 6 кл. підручн. Л. І. Остапченко узагальнення з теми «Різноманітність рослин» виконати завдання за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/mhz99 ; 7 кл В.І. Соболь п.52-53; 8 кл. К.М.Задорожний п.52; 9 кл. К.М.Задорожний п.48; 11 кл. О.А.Андерсон п.43-44 Освітня платформа «На Урок» |
26 |
23.04 |
1.Пошукова робота в мережі Інтернет. 2. Підбір завдань для учнів 6-11 класів в умовах навчання дистанційної форми. |
8. 00 – 14.00
|
|
27 |
24.04 |
1. Розробка та розсилка завдань для учнів 8, 9, 10 класів. 2. Перевірка і оцінювання виконаних завдань. 3.Перегляд вебінару Створення та ведення блогу на платформі «Всеосвіта». |
8.00 –14.00
18.00-19.30 |
8 кл. підручн. К.М.Задорожний п.53; 9 кл. К.М.Задорожний п.49; 10 кл. К.М.Задорожний п.44-45
Освітня платформа «Всеосвіта» |
28 |
27.04 |
1. Розробка і розміщення завдань для учнів 6,7,10, 11 класів. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3. Опрацювання фахової літератури. 4. Онлайн -консультації з учнями 11 класу , підготовка до ЗНО. |
8.00 –14.00 |
Біол. 6 кл. підручн. Л.І. Остапченко п.51; 7 кл В.І. Соболь п.54-55; 10 кл. К.М.Задорожний п.46-47; 11 кл. О.А.Андерсон п.45-46
https://dneprtest.dp.ua/cms/index.php?option=com_content&view=article&id=599
|
29 |
28.04 |
1. Підбір аудіо-, та відеоматеріалів до уроків. 2. Опрацювання фахової літератури. 3. Створення тестів на сайті «Всеосвіта» для учнів 8 класу. 4.Перегляд вебінару: «Ресурси міжнародних екологічних проєктів для роботи в сучасній школі». |
8. 00 – 14.00
18.00-19.30 |
Освітня платформа «Всеосвіта» |
30 |
29.04 |
1. Розробка та розсилка завдань для учнів 6,7,8, 9, 11 класів. 2. Онлайн- консультації з учнями 6,7,8,9,11 класів. 3. Перегляд вебінару «Онлайн-інструменти для створення навчальних відео та скринкастів». 3. Перегляд вебінару «Скринкасти, або форми і методи подачі навчального матеріалу під час дистанційного навчання». |
8. 00 – 14.00
14.00-15.30
18.00-19.30 |
Біол. 6 кл. підручн. Л. І. Остапченко п.52; 7 кл В.І. Соболь п.56, повторити п.47-55, підгот. до КР; 8 кл. К.М.Задорожний п.54, повторити п.49-53, підгот. до КР; 9 кл. К.М.Задорожний п.50; 11 кл. О.А.Андерсон п.47-48 Освітня платформа «Всеосвіта»
Освітня платформа «На Урок»
|
31 |
30.04 |
1.Пошукова робота в мережі Інтернет. 2. Підбір завдань для учнів 6-11 класів в умовах навчання дистанційної форми. 3. Створення тестів на сайті «Всеосвіта» для учнів 7 класу. 4.Перегляд вебінару «Ігрові педагогічні прийоми: як пробудити в учнів інтерес до навчання». |
8. 00 – 14.00
18.00-19.30 |
Освітня платформа «Всеосвіта» |
32 |
04.05 |
1. Розробка і розміщення завдань для учнів 6,7,10, 11 класів. 2. Онлайн-консультації з учнями 11 класу , підготовка до ЗНО. 3.Перегляд вебінару «Підвищення рівня цифрової грамотності педагогічних працівників. Можливості платформи "Всеосвіта" для дистанційного навчання». |
8.00 –14.00
18.00-21.00 |
Біол. 6 кл. підручн. Л.І. Остапченко п.53; 7 кл В.І. Соболь , контрольна робота, виконати за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/tnd707 ; 10 кл. К.М.Задорожний п.48; 11 кл. О.А.Андерсон п.49, підготувати проєкт на одну із тем ст.200 https://dneprtest.dp.ua/cms/index.php?option=com_content&view=article&id=599
Освітня платформа «Всеосвіта» |
33 |
05.05 |
1. Підбір аудіо-, та відеоматеріалів до уроків. 2. Опрацювання фахової літератури 3. Створення тестів на сайті «Всеосвіта» для учнів 8-9 класів. 4.Перегляд вебінару «Особистий професійний блог вчителя: дизайн, контент, просування» |
8. 00 – 14.00
18.00-19.30 |
Освітня платформа «На Урок»
|
34 |
06.05 |
1. Розробка та розсилка завдань для учнів 6,7,8, 9, 11 класів. 2. Онлайн-консультації з учнями 6,7,8,9,11 класів. 3. Опрацювання фахової літератури.
|
8. 00 – 14.00
|
Біол. 6 кл. підручн. Л. І. Остапченко п.54; 7 кл В.І. Соболь п.57, повторити; 8 кл. К.М.Задорожний – контрольна робота, виконати за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/rfj900 ; 9 кл. К.М.Задорожний п.52; 11 кл. О.А.Андерсон захист проєктів |
35 |
07.05 |
1. Підбір аудіо-, та відеоматеріалів до уроків. 2. Опрацювання фахової літератури. 3. Створення тестів на сайті «Всеосвіта» для учнів 9 класу. 4.Перегляд вебінару «Онлайн-тести як інструмент перевірки знань в умовах дистанційного та стаціонарного навчання. Як зробити свої тести надсучасними». |
8. 00 – 14.00
18.00-20.00 |
Освітня платформа «Всеосвіта» |
36 |
08.05 |
1. Розробка та розсилка завдань для учнів 8, 9, 10 класів. 2. Перевірка і оцінювання виконаних завдань. 3. Онлайн-консультації з учнями 11 класу , підготовка до ЗНО. |
8.00 –14.00
18.00-19.30 |
8 кл. підручн. К.М.Задорожний п.55; 9 кл. К.М.Задорожний узагальнення за темою «Надорганізмові біологічні системи» проходження тесту за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/htq044; 10 кл. К.М.Задорожний п.49-50 |
37 |
12.05 |
1. Підготовка завдань дистанційного навчання з біології для учнів 6–9 класів. 2. Огляд інтернет-ресурсів для дистанційного навчання з біології. 3. Перегляд вебінару «Секрет ораторства для педагогів. Кейси та поради». |
8.00 –14.00
18.00-19.30 |
Освітня платформа «Всеосвіта» |
38 |
13.05 |
1. Розробка та розсилка завдань для учнів 6,7,8, 9, 11 класів. 2. Онлайн -консультації з учнями 6,7,8,9,11 класів. 3. Перегляд вебінару «Дистанційне навчання: інструменти для отримання миттєвого зворотного зв'язку». |
8. 00 – 14.00
|
Біол. 6 кл. підручн. Л. І. Остапченко п.55; 7 кл В.І. Соболь п.58-59; 8 кл. К.М.Задорожний п.56; 9 кл. К.М.Задорожний п.53; 11 кл. О.А.Андерсон п.50
Освітня платформа «Всеосвіта» |
39 |
14.05 |
1. Підбір аудіо-, та відеоматеріалів до уроків. 2. Опрацювання фахової літератури. 3. Створення тестів на сайті «Всеосвіта» для учнів 10 класу. |
8. 00 – 14.00
|
|
40 |
15.05 |
1. Розробка та розсилка завдань для учнів 8, 9, 10 класів. 2. Перевірка і оцінювання виконаних завдань. 3. Онлайн -консультації з учнями 11 класу , підготовка до ЗНО. 4. Перегляд вебінару «Екологічні дати року. Що? Де? Коли? Як? » |
8. 00 – 14.00
|
8 кл. підручн. К.М.Задорожний п.57; 9 кл. К.М.Задорожний п.54; 10 кл. К.М.Задорожний узагальнення знань за темою "Репродукція та розвиток" – виконати за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/svz719 https://zno.osvita.ua/biology/
Освітня платформа «Всеосвіта» |
41 |
18.05 |
1. Розробка і розміщення завдань для учнів 6,7,10, 11 класів. 2. Онлайн -консультації з учнями 11 класу , підготовка до ЗНО.
|
8.00 –14.00
|
Біол. 6 кл. підручн. Л.І. Остапченко п.56; 7 кл В.І. Соболь п.60,61; 10 кл. К.М.Задорожний п.51; 11 кл. О.А.Андерсон захист проєктів. https://dneprtest.dp.ua/cms/index.php?option=com_content&view=article&id=599 |
42 |
19.05 |
1. Підбір відеоматеріалів до уроків. 2. Опрацювання фахової літератури 3. Створення тестів на сайті «Всеосвіта» для учнів 6, 11 класів. |
8. 00 – 14.00
|
|
43 |
20.05 |
1. Розробка та розсилка завдань для учнів 6,7,8, 9, 11 класів. 3. Перегляд вебінару «Як організувати дистанційне узагальнення знань та підбити підсумки навчального року» . Освітня платформа «На Урок». |
8. 00 – 14.00
|
Біол. 6 кл. підручн. Л. І. Остапченко п.57, виконати тести за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/tmr355 ; 7 кл В.І. Соболь п.62; 8 кл. К.М.Задорожний п.57; 9 кл. К.М.Задорожний п.55; 11 кл. О.А.Андерсон, виконати тест за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/sjg977 |
44 |
21.05 |
1. Підбір відеоматеріалів до уроків. 2. Огляд інтернет-ресурсів для дистанційного навчання з біології. 3. Перегляд вебінару «Навчальний проєкт. Особливості проєктів з хімії ». |
8. 00 – 14.00
|
Освітня платформа «Всеосвіта» |
45 |
22.05 |
1. Розробка та розсилка завдань для учнів 8, 9, 10 класів. 2. Перевірка і оцінювання виконаних завдань. 3. Онлайн -консультації з учнями 11 класу , підготовка до ЗНО. |
8. 00 – 14.00
|
8 кл. підручн. К.М.Задорожний п.57; 9 кл. К.М.Задорожний п.56-57; 10 кл. К.М.Задорожний п.52
https://zno.osvita.ua/biology/
|
46 |
25.05 |
1. Розробка і розміщення завдань для учнів 6,7,10, 11 класів. 2. Онлайн -консультації з учнями 11 класу , підготовка до ЗНО. 3. Перегляд вебінару «Рефлексивне оцінювання в освітньому процесі як ресурс особистісного розвитку». |
8.00 –14.00
|
Біол. 6 кл. підручн. Л.І. Остапченко ст.219-221; 7 кл В.І. Соболь повторити п.57-62, тест ст.272; 10 кл. К.М.Задорожний повторити п.52; 11 кл. О.А.Андерсон повторити п.51. https://dneprtest.dp.ua/cms/index.php?option=com_content&view=article&id=599 Освітня платформа «Всеосвіта» |
47 |
26.05 |
1. Огляд інтернет-ресурсів для дистанційного навчання з біології. 2. Опрацювання фахової літератури. |
8. 00 – 14.00
|
|
48 |
27.05 |
1. Розробка та розсилка завдань для учнів 6,7,8, 9, 11 класів. 2. Робота з шкільною документацією, корекція календарно- тематичного планування. |
8. 00 – 14.00
|
Біол. 6 кл. підручн. Л. І. Остапченко повторити вивчений матеріал; 7 кл В.І. Соболь ст.273-278; 8 кл. К.М.Задорожний п.58; 9 кл. К.М.Задорожний п.58; 11 кл. О.А.Андерсон, повторити вивчений матеріал. |
49 |
28.05 |
1.Проведення моніторингу і перевірка виконання учнями завдань дистанційного навчання. 2. Робота з шкільною документацією. |
8. 00 – 14.00
|
|
50 |
29.05 |
1.Аналіз і підведення підсумків виконаних завдань дистанційного навчання. 2.Робота над виставленням семестрових та річних оцінок. |
8. 00 – 14.00
|
|