Індивідуальний план роботи під час карантину з 30.03 – 11.05. 04. 2020 вчителя
біології Шевчук Альони Василівни в умовах дистанційного навчання
№ |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Ресурсне забезпечення |
1 |
30.03 |
2.Опрацювання Закону про повну загальну середню освіту ,який набув чинності 18 березня 2020 року. Огляд його структури, а також істотних умов праці, які зміняться в житті освітян до 1 липня цього року 3.Розробка та пошук матеріалів та відео уроків для дистанційної роботи |
8. 00 – 10.00
10. 00 -12.00
12.00-13.00 |
https://drive.google.com/file/d/1mjysXj0t-HE48IDDODlFP_R0xAbB3ArV/view
https://www.pedrada.com.ua/article/2732-zakon-ukrani-pro-povnu-zagalnu-serednyu-osvtu
Інтернет- ресурси |
2 |
31.03 |
2.Опрацювання Закону про повну загальну середню освіту ,який набув чинності 18 березня 2020 року. Огляд його структури, а також істотних умов праці, які зміняться в житті освітян до 1 липня цього року
3.Підготовка дидактичного матеріалу з біології |
8. 00 – 11.00
11. 00 -12.00
12.00-13.00 |
https://drive.google.com/file/d/1mjysXj0t-HE48IDDODlFP_R0xAbB3ArV/view
https://www.pedrada.com.ua/article/2732-zakon-ukrani-pro-povnu-zagalnu-serednyu-osvtu
Інтернет-ресурси |
3 |
01.04 |
https://drive.google.com/file/d/1mjysXj0t-HE48IDDODlFP_R0xAbB3ArV/view 2. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі http://oliiv-zosh.edukit.te.ua/downloadcenter/istoriya/ 3. Розробка завдань для учнів 6,10,11 класів з біології 4. Реєстрація на проходження курсів: Хмарні технології в дистанційному навчанні в умовах карантину. |
8. 00 – 9.30
09.30 –11.00
11. 00 -13.00
13. 00 -15.00
|
Біол. підруч. 6 кл. І.Ю.Костіков, 10 кл. - Л.І. Остапченко, 11 кл. –Соболь В.І.
https://ogledocs.go.com/spreadsheets/d/1vhxTC4RSSCbYaolwBkYFKNxtFlq8m3vmmkar1TlhIuU/edit#gid=0 |
4 |
02.04 |
1. Ознайомлення з програмою курсу,вивчення інструкцій по роботі з Classroom https://classroom.google.com/u/2/w/NzIzNDIyODM4NDVa/t/all https://classroom.google.com/u/2/c/NzIzNDIyODM4NDVa/m/NzIzNDIyODM4OTda/details 2. Опрацювати матеріал :Хмарні сховища як заміна накопичувачів. https://classroom.google.com/u/2/c/NzIzNDIyODM4NDVa/m/NzIzNDIyODM4NTda/details3. Опрацювання фахової та методичної літератури |
8. 00 – 10. 00
10. 00 –12. 00
12. 0 – 13. 00
13.00 – 14.00 |
Розробка папок на Goolе диску https://classroom.google.com/u/2/c/NzIzNDIyODM4NDVa/a/NzIzNDIyODM4NjNa/details
|
5 |
03.04 |
1. Упорядкування папки самоосвіти 2. Створення презентацій засобами хмариних технологій
3. Створення інтелектуальних карт 4. Виготовлення флеш-карт «Гриби» 6 класу.
5. Перегляд вебінару « Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів» , 18.00 6.Робота з освітньою платформою Padlet Folks. Створення завдань для учнів 6,10 класів. |
8. 00 – 09.00
09. 00 – 11. 00
11. 00 – 12. 00
12.00 –14.00
18.00 |
https://classroom.google.com/u/2/w/NzIzNDIyODM4NDVa/t/all https://classroom.google.com/u/2/w/NzIzNDIyODM4NDVa/t/all
|
6 |
06.04 |
1. Планування перегляду телеуроків
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі (Viber, тел.режим)
3. Розробка та розсилка завдань для учнів 6 ,10,11 класів з біології
4.Перегляд вебінару «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн ресурсів» на сайті «НаУрок»
1. 5. Самоосвітня робота в мережі Інтернет |
8. 00 – 09.00
09. 00 – 11. 00
11. 00 – 13. 00
13.00 –14.00
|
Перегляд відео уроків 6 клас Значення рослин для існування життя на планеті Земля. https://www.youtube.com/watch?v=uk7XQOUDppc&list=PLR8wzszIquejIUA6YYXCIsWaAug9VDvTG&index=34
|
7 |
07.04 |
1 .Онлайн консультації з учнями 10 класу, підготовка до ЗНО. Цікава наука( Всередині людини): 2. Підготовка дидактичних карток з біології для 7 класу
3.Перегляд вебінару «Неперервна освіта учнів , вихованців у віддаленому режимі(під час карантинних заходів)» 12.50 http://www.soippo.edu.ua/index.php
|
8. 00 – 10.00
10. 00 – 13. 00
13. 00 – 14. 00
14.00
|
Перегляд відео уроків 10 клас: Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів https://www.youtube.com/watch?v=KkoQZzuRgWU&list=PLR8wzszIquejIUA6YYXCIsWaAug9VDvTG&index=85 Онлайн-тести від «На Урок»: https://naurok.com.ua/test/biologiya
|
8 |
08.04 |
1. Перевірка учнівських тестових завдань (6 ,10 класи) 2. Підготовка матеріалів дидактичних з біології для учнів 6,10класів. 3. Створення електронного портфоліо вчителя біології 4. Вебінар: Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів |
8. 00 – 10. 00
10. 00 – 12. 00
12. 00 – 13. 00
13.00 –14.00
|
https://oom.googclassrle.com/u/2/w/NzIzNDIyODM4NDVa/t/all
Онлайн-тести від «На Урок»: https://naurok.com.ua/test/biologiya |
9 |
09.04 |
1. Проведення моніторингу за виконанням учнями завдань дистанційного навчання.
2. Розробка нестандартних уроків у 6 класі
3. Розробка та підбір матеріалів до тематичної перевірки знань школярів.
4. Участь у вебінарі «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину» , 14.00 https://vseosvita.ua/webinar/prakticni-poradi-sodo-organizacii-distancijnogo-navcanna-pid-cas-karantinu-163.html
|
8. 00 – 10.00
10. 00 – 13. 00
13. 00 – 14. 00
14.00
|
Перегляд відео уроків Онлайн-тести від «На Урок»: https://naurok.com.ua/test/biologiya
|
10 |
10.04 |
1. Розробка дидактичних матеріалів з біології для учнів 10 класу 2. Виготовлення Флеш-карток "Репродукція та розвиток" для учнів 10-го класу
3. Перегляд вебінару: Використання можливостей «На Урок» для дистанційного навчання
4.Робота з документацією, корекція календарно – тематичного планування
|
8. 00 – 10.00
10. 00 – 12. 00
12. 00 – 13. 00
13.00 –14.00
|
Онлайн-тести від «На Урок»: https://naurok.com.ua/test/biologiya
|
11 |
13.04 |
1. Розробка матеріалів для уроків біології у 6 класі
2. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі http://oliiv-zosh.edukit.te.ua/downloadcenter/istoriya/
2. Оформлення матеріалів самоосвіти
3. Самоосвітня робота в мережі Інтернет |
8. 00 – 09.00
09. 00 – 11. 00
11. 00 – 12. 00
12.00 –14.00 |
Перегляд відео уроків
Онлайн-тести від «На Урок»: https://naurok.com.ua/test/biologiya
Всеосвіта |
12 |
14.04 |
1. Створення власної сторінки на Classroom
2. Розробка матеріалів для уроків біології у 10 класі 3. Опрацювання інструкцій щодо створення тестових форм та здійснювання оцінювання учнів у Goole Classroom 4. Вебінар «Використання он лайн – тестів у роботі з батьками» о 18:00
|
8. 00 – 10.00
10. 00 – 12. 00
12. 00 – 14. 00
18.00
|
https://classroom.google.com/u/2/c/NzIzNDIyODM4NDVa/m/NzIzNDIyODM4ODla/details https://classroom.google.com/u/2/w/NzIzNDIyODM4NDVa/t/all https://dneprtest.dp.ua/cms/index.php?option=com_content&view=article&id=599 |
13 |
15.04 |
1. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі з біології (Viber, тел.режим) 2. Розробка та розсилка завдань для учнів 6, 10, 11 класів з біології
3. Онлайн консультації для батьків 6,10класів(Viber, тел.режим) 3. 2. Самоосвітня робота в мережі Інтернет |
8. 00 – 09.00
09. 00 – 11. 00
11. 00 –12. 00 12.00 –14.00
|
Перегляд відео уроків
Онлайн-тести від «На Урок»: https://naurok.com.ua/test/biologiya
«На урок» Всеосвіта |
14 |
16.04 |
1. Онлайн консультації з учнями 10 класу , підготовка до ЗНО Цікава наука( Всередині людини): https://womo.ua/vseredini-lyudini-18-videolektsiy-z-anatomiyi/?fbclid=IwAR1vg7zs37NahLoGUrxBegN7doRgKQYUZkej_TDkwSY8DUY0FdimwWvVLjI 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі з біології (Viber, тел.режим)
3. Розробка презентацій до уроків
4. Підготовка дидактичних карток з біології для 6 класу |
8. 00 – 09.00
09. 00 – 11. 00
11. 00– 13. 00
13.00 –14.00
|
Перегляд відео уроків
Онлайн-тести від «На Урок»: https://naurok.com.ua/test/biologiya
|
15 |
17.04 |
1. Перевірка учнівських тестових завдань (6,10 класи) 2. Робота зі шкільною документацією , корекція календарно – тематичного планування
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі з біології (Viber, тел.режим) 4.. Вебінар «Використання елементів ТВВЗ – педагогіки на уроках біології» 18:00 |
8. 00 – 10.00
10. 00 – 11. 00
11. 00 – 14. 00
18.00
|
Перегляд відео уроків
https://www.youtube.com/watch?v=MiHtIy4IHAM&list=PLR8wzszIquejIUA6YYXCIsWaAug9VDvTG&index=1 Тестові завдання https://course.besmart.study/course/z... Онлайн-тести від «На Урок»: https://naurok.com.ua/test/biologiya
|
16 |
21.04 |
1. Онлайн консультації з учнями 10 класу
2. Перевірка учнівських тестових завдань (6,10,11інд.навч.класи) 3.Підготовка конспектів уроків
4.Робота із шкільною документацією
5. Самоосвітня робота в мережі Інтернет
|
8. 00 – 09.00
09. 00 – 11. 00
11. 00 – 12. 00
12.00 –14.00
|
Перегляд відео уроків
Перевірка знань: https://learningapps.org/3575538 https://learningapps.org/3554617
|
17 |
22.04 |
1.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі з біології (Viber, тел.режим) 2. Розробка дидактичних матеріалів для учнів 10-го класу 3.Перегляд вебінару: Інтерактивне навчання як засіб мотивації школярів до навчання
4.Самоосвітня робота в мережі Інтернет
|
8. 00 – 10.00
10.00 – 13.00
13.00 –14.00
|
Перегляд відео уроків 10клас: Будова та функції репродуктивної системи людини. https://www.youtube.com/watch?v=ZlXgQI5_sks&list=PLR8wzszIquejIUA6YYXCIsWaAug9VDvTG&index=68 Тестові завдання https://course.besmart.study/course/z...
|
18 |
23.04 |
1. Проведення моніторингу за виконанням учнями завдань дистанційного навчання. 2.Перевірка учнівських тестових завдань (6,10, 11 класи)
3.Підготовка конспектів уроків
4. 4.Самоосвітня робота в мережі Інтернет
|
8. 00 – 10.00
10. 00 – 12. 00
12. 00 – 13. 00
13.00 –14.00
|
Перегляд відео уроків
https://www.youtube.com/watch?v=MiHtIy4IHAM&list=PLR8wzszIquejIUA6YYXCIsWaAug9VDvTG&index=1 Тестові завдання в Google Classroom.
|
19 |
24.04 |
1. Робота зі шкільною документацією , корекція календарно – тематичного планування
2. Створення тестових форм та здійснювання оцінювання учнів 6,10 класів у Goole Classroom
|
8.00-10.00
10.00-14.00 |
https://classroom.google.com/u/2/c/NjczNjUwMzEyNzFa
|
20 |
27.04 |
1.Розробка та розсилання завдань учням з біології
2.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання дистанційно 3.Самоосвіта- пошук раціональних способів розв’язування задач з екології |
8.00-10.00
10.00-12.00
12.00-14.00 |
Padllet Folks Classroom Viber |
21 |
28.04 |
1.Підбір відео-, аудіоматеріалів для дистанційного навчання 2.Розробка практичної роботи з біології для 6 класу «Розпізнавання їстівних та отруйних грибів» на інтерактивному аркуші на сервісі Wizer.me
3.Опрацювання Листа МОН від 31.03.2020 року 1/9/182 |
8.00-10.00
10.00-12.00
12.00-14.00 |
https://app.wizer.me/learn/KPMK3T
|
22 |
29.04 |
1.Ознайомлення та розсилка завдань з біології учням на платформі Classroom 2. Перевірка учнівських робіт.
3. Опрацювання Листа МОН від 16.04.2020 року 1/9/213 |
8.00-10.00
10.00-12.00
12.00-14.00 |
Classroom https://naurok.com.ua/test/homework/list
|
23 |
30.04 |
1.Підготовка звіту про виконання індивідуального плану роботи під час карантину в умовах дистанційного навчання 2.Перевірка учнівських практичних та лабораторних робіт розроблених на інтерактивних аркушах. 3.Підготовка до методобєднання вчителів природничого циклу засобами Zoom- конференції |
8.00-10.00
10.00-12.00
12.00-14.00 |
https://app.wizer.me/learn/KPMK3T
|
24 |
04.05 |
1. Ознайомлення та розсилка завдань з біології учням на платформі Classroom та Padllet
2.Проходження курсу «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти(модуль 1). Складання проміжних тестових завдань3.Он-лайн консультації з учнями та батьками
|
8.00-10.00
10.00-12.00
12.00-14.00 |
https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:MON+AB101+2019_T2/course/
Viber/тел. зв’язок |
25 |
05.05 |
1.Пошук цікавих онлайн матеріалів з біології
2.Розробка та розсилка завдань для виконання лабораторної роботи «Вивчення будови статевих клітин людини»( 10 клас)
3. Проходження курсу «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти(модуль 2). Складання проміжних тестових завдань |
8.00-10.00
10.00-12.00
12.00-14.00 |
Інтернет – ресурси
https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:MON+AB101+2019_T2/course/
|
26 |
06.05 |
1. Розробка та розсилка завдань для виконання учнями,які знаходяться на індивідуальній формі навчання 2. Он-лайн консультації з учнями та батьками
3. Перевірка учнівських тестових завдань |
8.00-10.00
10.00-12.00
12.00-14.00 |
Електронна пошта
https://naurok.com.ua/test/homework/list
|
27 |
07.05 |
1.Розробка завдань підсумкових контрольних робіт з біології засобами Google (Google Форми)
2. Проходження курсу «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти(модуль 3-4). Складання проміжних тестових завдань 3.Робота з функцією онлайн- тести «На урок» |
8.00-10.00
10.00-12.00
12.00-14.00 |
https://courses.prometheus.org.ua/
https://naurok.com.ua/test/homework/list
|
28 |
08.05 |
1. Розробка тестових завдань засобами Google (додатки)
2.Консультації з батьками та учнями з питань дистанційного навчання
3. Проходження курсу «Бери і роби» (модуль 1-8). Складання проміжних тестових завдань
|
8.00-10.00
10.00-12.00
12.00-14.00 |
https://naurok.com.ua/test/homework/list Viber https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EdEra_Osvitoria_Lenovo+BR101+2019/about |