Індивідуальний план роботи вчителя біології під час дистанційного навчання

Про матеріал
Індивідуальний план роботи вчителя біології в умовах дистанційного навчання містить опис засобів здійснення навчання, активні посилання на використанні першоджерела інформації( відеоуроки, відеопрезентації, документи)
Перегляд файлу

                                                                                            

Індивідуальний план роботи під час карантину з 30.03 – 11.05. 04. 2020 вчителя

 

біології   Шевчук Альони Василівни в умовах дистанційного навчання

 

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Ресурсне  забезпечення

1

30.03

1. Опрацювання  методичних рекомендацій щодо організації навчальних занять за допомогою дистанційних технологій у 5-11-х класах закладів загальної середньої освіти в 2019/2020 навчальному році

 

2.Опрацювання Закону про повну загальну середню освіту ,який набув чинності 18 березня 2020 року. Огляд його структури, а також істотних умов праці, які зміняться в житті освітян до 1 липня цього року

3.Розробка та пошук матеріалів та відео уроків для дистанційної роботи

8. 00 – 10.00

 

 

 

 

10. 00 -12.00

 

 

 

 

 

 

12.00-13.00

https://drive.google.com/file/d/1mjysXj0t-HE48IDDODlFP_R0xAbB3ArV/view

 

 

https://www.pedrada.com.ua/article/2732-zakon-ukrani-pro-povnu-zagalnu-serednyu-osvtu

 

 

Інтернет- ресурси

2

31.03

1. Опрацювання  методичних рекомендацій щодо організації навчальних занять за допомогою дистанційних технологій у 5-11-х класах закладів загальної середньої освіти в 2019/2020 навчальному році

 

2.Опрацювання Закону про повну загальну середню освіту ,який набув чинності 18 березня 2020 року. Огляд його структури, а також істотних умов праці, які зміняться в житті освітян до 1 липня цього року

 

3.Підготовка дидактичного матеріалу з біології

8. 00 – 11.00

 

 

 

 

11. 00 -12.00

 

 

 

 

 

 

12.00-13.00

https://drive.google.com/file/d/1mjysXj0t-HE48IDDODlFP_R0xAbB3ArV/view

 

https://www.pedrada.com.ua/article/2732-zakon-ukrani-pro-povnu-zagalnu-serednyu-osvtu

 

 

Інтернет-ресурси

3

01.04

1. Опрацювання  методичних рекомендацій щодо організації навчальних занять за допомогою дистанційних технологій у 5-11-х класах закладів загальної середньої освіти в 2019/2020 навчальному році

https://drive.google.com/file/d/1mjysXj0t-HE48IDDODlFP_R0xAbB3ArV/view

2. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі

http://oliiv-zosh.edukit.te.ua/downloadcenter/istoriya/

3. Розробка  завдань для учнів 6,10,11 класів з біології

4. Реєстрація на проходження курсів: Хмарні технології в дистанційному навчанні в умовах карантину.

8. 00 – 9.30

 

 

 

 

 

 

09.30 –11.00

 

 

11. 00 -13.00

 

 

13. 00 -15.00

 

 

 

 

Біол. підруч. 6 кл. І.Ю.Костіков,  10 кл.  -   Л.І. Остапченко,  11 кл. –Соболь В.І.

 

 

 

 

 

https://ogledocs.go.com/spreadsheets/d/1vhxTC4RSSCbYaolwBkYFKNxtFlq8m3vmmkar1TlhIuU/edit#gid=0

4

02.04

1. Ознайомлення з програмою курсу,вивчення інструкцій по роботі з Classroom

https://classroom.google.com/u/2/w/NzIzNDIyODM4NDVa/t/all

https://classroom.google.com/u/2/c/NzIzNDIyODM4NDVa/m/NzIzNDIyODM4OTda/details

2. Опрацювати матеріал :Хмарні сховища як заміна накопичувачів. https://classroom.google.com/u/2/c/NzIzNDIyODM4NDVa/m/NzIzNDIyODM4NTda/details

3. Опрацювання   фахової та методичної літератури

8. 00 – 10. 00

 

 

 

10. 00 –12. 00

 

12. 0 – 13. 00

 

 

13.00 – 14.00

Розробка папок на Goolе диску

https://classroom.google.com/u/2/c/NzIzNDIyODM4NDVa/a/NzIzNDIyODM4NjNa/details

 

5

03.04

1. Упорядкування папки самоосвіти

2. Створення презентацій засобами хмариних технологій

 

3. Створення інтелектуальних карт

4. Виготовлення флеш-карт «Гриби» 6 класу.

 

5.  Перегляд вебінару « Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів» , 18.00

6.Робота з освітньою платформою Padlet Folks. Створення завдань для учнів 6,10 класів.

 

8. 00 – 09.00

 

09. 00 – 11. 00

 

 

 

11. 00 – 12. 00

 

12.00 –14.00

 

18.00

https://classroom.google.com/u/2/w/NzIzNDIyODM4NDVa/t/all

https://classroom.google.com/u/2/w/NzIzNDIyODM4NDVa/t/all                     

 

https://padlet.com/asevcuk1978/biology2020

6

06.04

1. Планування перегляду  телеуроків

 

2.  Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі (Viber, тел.режим)

 

3. Розробка та розсилка завдань для учнів 6 ,10,11 класів з біології

 

4.Перегляд вебінару «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн ресурсів» на сайті «НаУрок»

 

1.       5. Самоосвітня робота в мережі Інтернет

8. 00 – 09.00

 

 

09. 00 – 11. 00

 

 

 

11. 00 – 13. 00

 

 

13.00 –14.00

 

 

Перегляд відео уроків

6 клас Значення рослин для існування життя  на планеті Земля.

https://www.youtube.com/watch?v=uk7XQOUDppc&list=PLR8wzszIquejIUA6YYXCIsWaAug9VDvTG&index=34                       

 

7

07.04

1 .Онлайн консультації з учнями 10 класу,  підготовка до ЗНО. Цікава наука( Всередині людини):

https://womo.ua/vseredini-lyudini-18-videolektsiy-z-anatomiyi/?fbclid=IwAR1vg7zs37NahLoGUrxBegN7doRgKQYUZkej_TDkwSY8DUY0FdimwWvVLjI

2. Підготовка дидактичних карток з біології для 7 класу

 

3.Перегляд вебінару «Неперервна освіта учнів , вихованців у віддаленому режимі(під час карантинних заходів)» 12.50 http://www.soippo.edu.ua/index.php

  1. 4. Робота з документацією, корекція календарно – тематичного планування

8. 00 – 10.00

 

 

 

 

 

 

 

10. 00 – 13. 00

 

 

 

13. 00 – 14. 00

 

 

 

14.00

 

Перегляд відео уроків

10 клас: Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів

https://www.youtube.com/watch?v=KkoQZzuRgWU&list=PLR8wzszIquejIUA6YYXCIsWaAug9VDvTG&index=85

Онлайн-тести від «На Урок»: https://naurok.com.ua/test/biologiya

 

8

08.04

1. Перевірка учнівських тестових завдань (6 ,10 класи)

2. Підготовка матеріалів дидактичних  з біології для учнів 6,10класів.

3. Створення  електронного портфоліо вчителя біології

4. Вебінар: Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів

8. 00 – 10. 00

 

10. 00 – 12. 00

 

12. 00 – 13. 00

 

 

13.00 –14.00

 

 

 

https://oom.googclassrle.com/u/2/w/NzIzNDIyODM4NDVa/t/all

 

Онлайн-тести від «На Урок»: https://naurok.com.ua/test/biologiya

9

09.04

1. Проведення моніторингу за виконанням учнями завдань дистанційного навчання.

 

2. Розробка нестандартних  уроків у 6 класі

 

3. Розробка та підбір матеріалів до тематичної перевірки знань школярів.

 

4. Участь у вебінарі «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину» , 14.00 https://vseosvita.ua/webinar/prakticni-poradi-sodo-organizacii-distancijnogo-navcanna-pid-cas-karantinu-163.html

 

8. 00 – 10.00

 

10. 00 – 13. 00

 

 

13. 00 – 14. 00

 

 

14.00

 

 

Перегляд відео уроків

Онлайн-тести від «На Урок»: https://naurok.com.ua/test/biologiya

 

10

10.04

1. Розробка дидактичних матеріалів з біології для учнів  10 класу

2. Виготовлення Флеш-карток "Репродукція та розвиток"  для учнів 10-го класу

 

3. Перегляд вебінару: Використання можливостей «На Урок» для дистанційного навчання

 

4.Робота з документацією, корекція календарно – тематичного планування

 

8. 00 – 10.00

 

10. 00 – 12. 00

 

 

12. 00 – 13. 00

 

 

13.00 –14.00

 

 

 

Онлайн-тести від «На Урок»: https://naurok.com.ua/test/biologiya

 

 

11

13.04

1. Розробка матеріалів для уроків біології у 6  класі

 

2. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі

http://oliiv-zosh.edukit.te.ua/downloadcenter/istoriya/

 

2.  Оформлення матеріалів  самоосвіти

 

3.  Самоосвітня робота в мережі Інтернет

8. 00 – 09.00

 

09. 00 – 11. 00

 

 

 

11. 00 – 12. 00

 

12.00 –14.00

Перегляд відео уроків

 

Онлайн-тести від «На Урок»: https://naurok.com.ua/test/biologiya

 

 

Всеосвіта

12

14.04

1. Створення власної сторінки на Classroom

 

2.  Розробка матеріалів для уроків біології у 10 класі

 3. Опрацювання інструкцій щодо створення тестових форм та здійснювання оцінювання учнів у Goole Classroom

4. Вебінар «Використання он лайн – тестів у роботі з батьками»   о 18:00

 

8. 00 – 10.00

 

10. 00 – 12. 00

 

12. 00 – 14. 00

 

 

 

18.00

 

https://classroom.google.com/u/2/c/NzIzNDIyODM4NDVa/m/NzIzNDIyODM4ODla/details

https://classroom.google.com/u/2/w/NzIzNDIyODM4NDVa/t/all

https://dneprtest.dp.ua/cms/index.php?option=com_content&view=article&id=599

13

15.04

1. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі з біології (Viber, тел.режим)

2.  Розробка та розсилка завдань для учнів 6,  10, 11 класів з біології

 

3. Онлайн консультації для батьків 6,10класів(Viber, тел.режим)

3.       2. Самоосвітня робота в мережі Інтернет

8. 00 – 09.00

 

 

09. 00 – 11. 00

 

 

11. 00 –12. 00

12.00 –14.00

 

Перегляд відео уроків

 

Онлайн-тести від «На Урок»: https://naurok.com.ua/test/biologiya

 

«На урок»

Всеосвіта

14

16.04

1. Онлайн консультації з учнями 10 класу , підготовка до ЗНО Цікава наука( Всередині людини): https://womo.ua/vseredini-lyudini-18-videolektsiy-z-anatomiyi/?fbclid=IwAR1vg7zs37NahLoGUrxBegN7doRgKQYUZkej_TDkwSY8DUY0FdimwWvVLjI

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі з біології (Viber, тел.режим)

 

3. Розробка презентацій до уроків

 

4. Підготовка дидактичних карток з біології для 6 класу

8. 00 – 09.00

 

 

 

 

 

 

 

09. 00 – 11. 00

 

 

11. 00– 13. 00

 

 

13.00 –14.00

 

Перегляд відео уроків

 

 

Онлайн-тести від «На Урок»: https://naurok.com.ua/test/biologiya

 

15

17.04

1. Перевірка учнівських тестових завдань (6,10 класи)

2. Робота зі шкільною документацією , корекція календарно – тематичного планування

 

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі з біології (Viber, тел.режим)

4..    Вебінар «Використання елементів ТВВЗ – педагогіки на уроках біології» 18:00

8. 00 – 10.00

 

10. 00 – 11. 00

 

 

11. 00 – 14. 00

 

 

 

 

 

18.00

 

 

Перегляд відео уроків

 

https://www.youtube.com/watch?v=MiHtIy4IHAM&list=PLR8wzszIquejIUA6YYXCIsWaAug9VDvTG&index=1

Тестові завдання https://course.besmart.study/course/z...

Онлайн-тести від «На Урок»: https://naurok.com.ua/test/biologiya

 

16

21.04

1. Онлайн консультації з учнями 10 класу

 

2. Перевірка учнівських тестових завдань (6,10,11інд.навч.класи)

3.Підготовка конспектів уроків

 

4.Робота із шкільною документацією

 

5. Самоосвітня робота в мережі Інтернет

 

8. 00 – 09.00

 

09. 00 – 11. 00

 

11. 00 – 12. 00

 

12.00 –14.00

 

 

Перегляд відео уроків

 

 

Перевірка знань:

https://learningapps.org/3575538

https://learningapps.org/3554617

 

17

22.04

1.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі з біології (Viber, тел.режим)

2. Розробка дидактичних матеріалів для учнів 10-го класу

3.Перегляд вебінару: Інтерактивне навчання  як засіб мотивації школярів до навчання

 

4.Самоосвітня робота в мережі Інтернет

 

8. 00 – 10.00

 

 

 

 

10.00 – 13.00

 

13.00 –14.00

 

Перегляд відео уроків

10клас: Будова та функції репродуктивної системи людини.

https://www.youtube.com/watch?v=ZlXgQI5_sks&list=PLR8wzszIquejIUA6YYXCIsWaAug9VDvTG&index=68

Тестові завдання https://course.besmart.study/course/z...

 

18

23.04

1. Проведення моніторингу за виконанням учнями завдань дистанційного навчання.

2.Перевірка учнівських тестових завдань (6,10, 11 класи)

 

3.Підготовка конспектів уроків

 

4.       4.Самоосвітня робота в мережі Інтернет

 

8. 00 – 10.00

 

10. 00 – 12. 00

 

 

12. 00 – 13. 00

 

13.00 –14.00

 

 

Перегляд відео уроків

 

https://www.youtube.com/watch?v=MiHtIy4IHAM&list=PLR8wzszIquejIUA6YYXCIsWaAug9VDvTG&index=1

Тестові завдання в Google Classroom.

 

19

24.04

1. Робота зі шкільною документацією , корекція календарно – тематичного планування

 

2. Створення тестових форм та здійснювання оцінювання учнів 6,10 класів у Goole Classroom

 

 

8.00-10.00

 

 

10.00-14.00

 

 

https://classroom.google.com/u/2/c/NjczNjUwMzEyNzFa

 

20

27.04

1.Розробка та розсилання  завдань учням з біології

 

2.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання дистанційно

3.Самоосвіта- пошук раціональних способів розв’язування задач з екології

8.00-10.00

 

10.00-12.00

 

 

12.00-14.00

Padllet Folks

Classroom

Viber

21

28.04

1.Підбір відео-, аудіоматеріалів для дистанційного навчання

2.Розробка практичної роботи з біології для 6 класу «Розпізнавання їстівних та отруйних грибів» на  інтерактивному аркуші на сервісі Wizer.me

 

3.Опрацювання Листа МОН від 31.03.2020 року 1/9/182

8.00-10.00

 

10.00-12.00

 

 

 

12.00-14.00

https://app.wizer.me/learn/KPMK3T

 

https://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-organizovanogo-zavershennya-20192020-navchalnogo-roku-ta-zarahuvannya-do-zakladiv-zagalnoyi-serednoyi-osviti

22

29.04

1.Ознайомлення та розсилка завдань з біології учням на платформі  Classroom

2. Перевірка учнівських робіт.

 

 

3. Опрацювання Листа МОН від 16.04.2020 року 1/9/213

8.00-10.00

 

10.00-12.00

 

 

12.00-14.00

Classroom

https://naurok.com.ua/test/homework/list

 

https://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-provedennya-pidsumkovogo-ocinyuvannya-ta-organizovanogo-zavershennya-2019-2020-navchalnogo-roku

23

30.04

1.Підготовка звіту про виконання індивідуального плану роботи під час карантину в умовах дистанційного навчання

2.Перевірка учнівських практичних та лабораторних робіт розроблених на інтерактивних аркушах.

3.Підготовка до методобєднання вчителів природничого циклу  засобами Zoom- конференції

8.00-10.00

 

10.00-12.00

 

 

12.00-14.00

 

 

https://app.wizer.me/learn/KPMK3T

 

https://us04web.zoom.us/signin

24

04.05

1. Ознайомлення та розсилка завдань з біології учням на платформі  Classroom та Padllet

 

2.Проходження  курсу «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти(модуль 1). Складання проміжних тестових завдань

3.Он-лайн консультації з учнями та батьками

 

8.00-10.00

 

 

10.00-12.00

 

 

 

12.00-14.00

https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:MON+AB101+2019_T2/course/

 

Viber/тел. зв’язок

25

05.05

1.Пошук цікавих онлайн  матеріалів з біології

 

2.Розробка та розсилка завдань для виконання лабораторної роботи  «Вивчення  будови статевих клітин людини»( 10 клас)

 

3. Проходження  курсу «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти(модуль 2). Складання проміжних тестових завдань

8.00-10.00

 

 

10.00-12.00

 

 

 

12.00-14.00

Інтернет – ресурси

 

 

 

https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:MON+AB101+2019_T2/course/

 

26

06.05

1. Розробка та розсилка завдань для виконання учнями,які знаходяться на індивідуальній формі навчання

2. Он-лайн консультації з учнями та батьками

 

3. Перевірка учнівських тестових завдань

8.00-10.00

 

 

10.00-12.00

 

12.00-14.00

Електронна пошта

 

 

https://naurok.com.ua/test/homework/list

 

27

07.05

1.Розробка  завдань  підсумкових контрольних робіт з біології засобами Google (Google Форми)

 

2. Проходження  курсу «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти(модуль 3-4). Складання проміжних тестових завдань

3.Робота з функцією онлайн- тести «На урок»

8.00-10.00

 

 

10.00-12.00

 

 

12.00-14.00

https://courses.prometheus.org.ua/

 

https://naurok.com.ua/test/homework/list

 

28

08.05

1. Розробка тестових завдань  засобами Google (додатки)

 

2.Консультації з батьками та учнями з питань дистанційного навчання

 

3. Проходження  курсу «Бери і роби» (модуль 1-8). Складання проміжних тестових завдань

 

8.00-10.00

 

 

10.00-12.00

 

12.00-14.00

https://naurok.com.ua/test/homework/list

Viber

https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EdEra_Osvitoria_Lenovo+BR101+2019/about

 

 

doc
Пов’язані теми
Біологія, Планування
Додано
25 лютого 2021
Переглядів
1076
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку