Індивідуальний план роботи вчителя
географії Фесенко Г.М. на час карантину.
18. 03 –
№/ |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітки |
1 |
18. 03 |
1. Встановлення дистанційного зв’язку з учнями та батьками, налагодження оптимального засобу комунікації між учасниками освітнього процесу 2. Розробка і підбір матеріалів для дистанційного навчання 3. Планування самоосвітньої діяльності у відповідності до плану науково-методичної роботи |
8. 00 – 9.30
9.30 – 12.00
12. 00 – 13.45
|
|
2 |
19. 03 |
1. Опрацювання інструкцій та методичних рекомендацій щодо викладання під час карантину 2 Робота із шкільною документацією (попереднє коригування календарно-тематичного плану) 2. Розробка завдань для учнів 6, 7, 9, 10 класів з географії 3. Опрацювання фахової літератури
|
8.00 – 10. 00
10.00 -12.00
12. 00 -13.45
|
|
3 |
20. 03 |
1. Перегляд вебінару «Як організувати дистанційне навчання за допомогою онлайн ресурсів»
2. Перегляд курсу: «Організація освітнього середовища засобами Google Classroom» (Створення класу, приєднання учнів (від О.Стечкевич)
|
8. 00 -10. 00
10.00- 13. 45
|
Освітній проект «На урок»
https://www.youtube.com/watch?v=Msvpu1_gJaM&list= PLM9nTRT9NYvrBE0unejCJKJnOcdJdJ7Lj&index=2&t=0s&pbjreload=10 |
4 |
23.03 |
1. Перегляд курсу: Розміщення навчальних матеріалів (Google Classroom) 2. Розробка та розсилання завдань для учнів 6, 9, 10 класів з історії, географії та Громадянської освіти 3. Онлайн консультації з учнями 6 класу 4. Перегляд вебінару «Викладання географії в умовах дистанційного навчання» |
8.00 – 9.00
9.00 –12.45
12.45- 13.45
15.45 –17.00 |
https://www.youtube.com/watch?v=l421cFFe5dM&list= PLM9nTRT9NYvrBE0unejCJKJnOcdJdJ7Lj&index=3 |
5 |
24.03 |
1. Перегляд курсу «Створення завдання на формальне виконання (Google Classroom)» 2. Розробка та розсилання завдань для учнів 7, 9, 10 класів з історії, географії 3. Онлайн консультації з учнями 7 класу
|
8.00 – 9.00
9.00 –12.45
12.45 – 13.45
|
https://www.youtube.com/watch?v=prikWz6Z5KA&list= PLM9nTRT9NYvrBE0unejCJKJnOcdJdJ7Lj&index=7
|
6 |
25.03 |
1. Перегляд курсу «Створення питань для тестування (Google Classroom)» 2. Розробка та розсилання завдань для учнів 6, 7, 9, 10 класів з історії, географії та правознавства. 3. Онлайн консультації з учнями 9 класу
|
8.00 – 9.00
9.00 – 13.00
13.00 – 13.45
|
https://www.youtube.com/watch?v=J3USvxIuY8E&pbjreload=10 |
7 |
26.03 |
1. Перегляд курсу: «Як створити Google Форму з тестом?» 2. Розробка та розсилання завдань для учнів 7, 10 класів з історії, географії та Громадянської освіти 3. Онлайн консультації з учнями 10 класу
4. Перегляд вебінару «Використання онлайн – тестів у роботі з батьками»
|
8.00 – 9.00
9.00 – 13.00
13.00 – 13.45
15.45 – 17.00 |
https://www.youtube.com/watch?v=8_V0uuuIixw
Сайт «На Урок» |
8 |
27.03 |
1. Перегляд курсу: «Створення індивідуального завдання за шаблоном (Google Classroom) 2. Розробка та розсилання завдань для учнів 7, 9, 10 класів з історії, географії 3. Онлайн консультація з учнями 6 – 10 класів по підготовці та виконанню домашніх завдань з історії та географії
|
8.00 – 9.00
9.00 –13.00
13.00 –13.45
|
https://www.youtube.com/watch?v=owjU2wcKpg0 |
Індивідуальний план роботи вчителя
географії Фесенко Г.М. під час карантину.
06. 04 –
1 |
06.04 |
1. Перегляд курсу «Як виконати індивідуальну роботу за шаблоном (Google Classroom)» 2. Розробка та розсилання завдань для учнів 6, 9, 10 класів з історії , географії та Громадянської освіти 3. Перегляд курсу «Процедура оцінювання (Google Classroom)
4. Робота з документацією, корекція календарно – тематичного планування. |
8.00 –9.00
9.00 – 12.45
12.45 – 13.45
13.45 – 16.45 |
https://www.youtube.com/watch?v=Io8Z1JWJvf0&list= PLM9nTRT9NYvrBE0unejCJKJnOcdJdJ7Lj&index=14
https://www.youtube.com/watch?v=Rr4gqlB69ag&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2mzn5GDUtgxWV9CFegyjs0xbl50CsGb-ULcGGj0Ag5klPTxFo4ApYGepc |
2 |
07.04 |
1. Перегляд курсу « Створення завдання на колективну роботу (Google Classroom)» 2. Розробка та розсилання завдань для учнів 7, 9, 10 класів з історії , географії. 3. Онлайн консультація з учнями 6 – 10 класів по підготовці та виконанню домашніх завдань з історії та географії
|
8.00 – 9.00
9.00 – 12.45
12.45 – 13.45
|
https://www.youtube.com/watch?v=FONwY9-zdBc&list=PLM9nTRT9NYvrBE0unejCJKJnOcdJdJ7Lj&index=11 |
3 |
08.04 |
1. Перегляд курсу «Як виконати завдання на колективну роботу (Google Classroom)» 2. Розробка та розсилання завдань для учнів 6, 7, 9, 10 класів з історії , географії та правознавства 3.Перевірка та оцінювання учнівських робіт (6,7,9,10 класи)
|
8.00 – 9.00
9.00 – 12.45
12.45 –13.45
|
https://www.youtube.com/watch?v=R5u40CI90mE&list= PLM9nTRT9NYvrBE0unejCJKJnOcdJdJ7Lj&index=12 |
4 |
09.04 |
1. Перегляд курсу «Додаткові налаштування класу (Google Classroom)» 2. Розробка та розсилання завдань для учнів 7, 10 класів з історії та географії 3. Онлайн консультації з учнями 10 класу по підготовці до ЗНО з історії 4. Перевірка виконаних завдань |
8.00 – 9.00
9.00 – 12.45
12.45 – 13.45
13.45 – 16.45
|
|
5 |
10.04 |
1. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 2. Розробка та розсилка завдань для учнів 7, 9, 10 класів з історії та географії 3. Перевірка виконаних завдань
|
8.00 – 9.00
9.00 – 12.45
12.45 – 13.45
|
|
6 |
13.04 |
1. Співпраця з батьками з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в Google Classroom. 2. Розробка та розсилання завдань для учнів 6, 9, 10 класів з історії , географії та Громадянської освіти 3. Перевірка виконаних завдань
|
8.00-13.45
|
|
7 |
14.04 |
1. Індивідуальні консультації для учнів 6,7,9,10 які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 2. Розробка та розсилання завдань для учнів 7, 9, 10 класів з історії , географії. 3. Перевірка та оцінювання виконаних завдань. 4. Перегляд вебінару «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину» |
8.00 – 13.45
13.45 – 15.45
|
https://vseosvita.ua/webinar/prakticni-poradi-sodo-organizacii-distancijnogo-navcanna-pid-cas-karantinu-163.html |
8 |
15.04 |
1. Підбір інтерактивних вправ з історії на платформі LearningApps.org 2. Розробка та розсилання завдань для учнів 6, 7, 9, 10 класів з історії , географії та правознавства 3. Індивідуальні консультації для учнів,які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 4. Перевірка та оцінювання виконаних завдань 5. Перегляд вебінару «Правила дистанційної комунікації між учасниками освітнього процесу» |
8.00 – 13.45
13.45 – 15.45
|
https://learningapps.org/index.php?category=9&s=
https://naurok.com.ua/webinar/pravila-distanciyno-komunikaci-mizh-uchasnikami-osvitnogo-procesu
|
9 |
16.04 |
1. Підбір відеоматеріалів для 7 класу на каналі YouTube з історії України та всесвітньої історії 2.Розробка та розсилання завдань для учнів 7, 10 класів з історії та географії 3. Перевірка та оцінювання виконаних завдань 4. Робота на сайті електронної бібліотеки з історії України та всесвітньої історії |
8.00 –13.45
13.45 –16.45
|
Історія України https://www.youtube.com/watch?v=iIjHimCn-IE&list=PLtZcZP-6SmQ6xvEg-9AOO4OXKoKk2g9Dj&index=2&t=0s Всесвітня історія https://www.youtube.com/watch?v=bfFnCiMfN5g&list=PLtZcZP-6SmQ66PEK7ldAxwvFMyE9_SeMw
|
10 |
17.04 |
1. Робота в мережі Інтернет (пошук доступних сайтів і платформ для підготовки до ЗНО з історії України), інформування учнів 10 класу 2. Розробка та розсилання завдань для учнів 7, 9, 10 класів з історії та географії 3. Перевірка виконаних завдань 4. Онлайн консультації з учнями 10 класу підготовка до ЗНО
|
8.00 – 13.45
|
http://oliiv-zosh.edukit.te.ua/downloadcenter/istoriya/gotuyemosj_do_zno/ |
11 |
21.04 |
1. Консультування учнів за допомогою географічних онлайн ігор 2. Розробка та розсилання завдань для учнів 7, 9, 10 класів з історії , географії. 3. Перевірка та оцінювання 4. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі (навчально- методичне забезпечення уроків)
|
8.00 –13.45
|
http://oliiv-zosh.edukit.te.ua/downloadcenter/istoriya/, http://oliiv-zosh.edukit.te.ua/downloadcenter/pravoznavstvo_gromadyansjka_osvita/ |
12 |
22.04 |
1. Підбір інтерактивних вправ з географії на платформі LearningApps.org 2. Розробка та розсилання завдань для учнів 6, 7, 9, 10 класів з історії , географії та правознавства 3. Індивідуальні консультації для учнів,які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 4. Перевірка та оцінювання виконаних завдань 5. Розробка та розсилання вікторини «Знай та виконуй ПДР» |
8.00 – 13.45
13.45 – 16.45
|
|
13 |
23.04 |
1. Робота в мережі інтернет 2.Розробка та розсилання завдань для учнів 7, 10 класів з історії, географії та громадянської освіти 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 4. Перевірка та оцінювання виконаних завдань
|
8.00 – 13.45
|
https://osvita.ua/school/lessons_summary/ |
14 |
24.04 |
1. Робота зі шкільною документацією, корекція календарно – тематичного планування 2. Розробка та розсилання завдань для учнів 7, 9, 10 класів з історії та географії 3. Перевірка виконаних завдань
|
8.00 – 13.45
|
|
Індивідуальний план роботи вчителя
географії Фесенко Г.М. на час карантину.
24. 04 –
1 |
24.04 |
1. Робота зі шкільною документацією, корекція календарно – тематичного планування 2. Розробка та розсилання завдань для учнів 7, 9, 10 класів з історії та географії 3. Перевірка виконаних завдань
|
8.00 – 13.45
13.45 – 15.45
|
Освітній проект «НА УРОК» |
||
2 |
27.04 |
2. Розробка та розсилання завдань для учнів 6, 9, 10 класів з історії, географії та громадянської освіти
5. Підбір завдань та відеороликів відповідно до тем уроків.
|
8.00 – 13.45
|
https://nus.org.ua/articles/10-onlajn-resursiv-shho-znadoblyatsya-na-urokah/ |
||
3 |
28.04 |
|
8.00 – 13.45
|
Проєкт «Всеосвіта» |
||
4 |
29.04 |
1. Опрацювання фахової літератури 2. . Розсилання матеріалів та онлайн консультації з виконання учнями дистанційних завдань (6, 7, 9, 10 класи історія, географія та правознавство). 3. Перевірка виконаних завдань 4. Підготовка дидактичних карток з географії для 6- 7 класів. Перегляд блогів вчителів географії
|
8.00 – 13.45
|
|
||
5 |
30.04 |
1. Підготовка дидактичних карток з географії для 9- 10 класів. 2. Розсилання матеріалів та онлайн консультації з виконання учнями дистанційних завдань (7, 10 класи історія, географія та громадянська освіта) 3. Перевірка виконаних робіт 4. Створення презентацій до уроків географії
|
8.00 – 13.45
|
|
||
6 |
04.05 |
1. Підготовка дидактичних карток з історії України для 7, 9, 10 класів. 2. Розсилання матеріалів та онлайн консультації з виконання учнями дистанційних завдань (6, 9, 10 класи історія, географія та громадянська освіта). 3. Перевірка виконаних робіт 4. Створення презентацій до уроків історії 5. Опрацювання фахової літератури
|
8.00 – 13.45
|
|
||
7 |
05.05 |
1. Підготовка дидактичних карток з всесвітньої історії для 7, 9, 10 класів. 2. Розсилання матеріалів та онлайн консультації з виконання учнями дистанційних завдань (7, 9, 10 класи історія, географія ). 3. Перевірка виконаних робіт
|
8.00 – 13.45
|
|
||
8 |
06.05 |
1. Робота зі шкільною документацією. 2. Розсилання матеріалів та онлайн консультації з виконання учнями дистанційних завдань (6, 7, 9, 10 класи історія, географія, правознавство ). 3. Перевірка виконаних робіт. 4. Перегляд блогів вчителів правознавства та громадянської освіти
|
8.00 – 13.45
|
|
||
9 |
07.05 |
1. Підбір відео до уроків географії 2. Розсилання матеріалів та онлайн консультації з виконання учнями дистанційних завдань ( 7, 10 класи історія, географія, громадянська освіта). 3. Перевірка виконаних робіт 4.Робота з інтернет ресурсами «Готуйся серйоЗНО з геогрфії»
|
8.00 – 13.45
|
Проєкт «Всеосвіта»
https://geografiamozil2.jimdofree.com |
||
10 |
08.05 |
1. Поповнення папки дидактичними матеріалами 2. Розсилання матеріалів та онлайн консультації з виконання учнями дистанційних завдань ( 7, 9, 10 класи історія, географія). 3. Перевірка виконаних робіт 4. Виховна робота з учнями 6 класу. Розробка матеріалу, створення презентації до 75 –річчя визволення від фашистських загарбників «Ті дні у пам’яті народній»
|
8.00 – 13.45
|
|
Індивідуальний план роботи вчителя
географії Фесенко Г.М. під час карантину.
12. 05 –
1 |
12.05 |
1. Розробка тестових завдань з географії для учнів 6,7,9, 10 класів з географії 2. Розробка та розсилання завдань для учнів 7, 9, 10 класів з історії та географії 3. Перевірка виконаних робіт 4. Опрацювання рекомендацій МОН щодо заповнення класного журналу.
|
8.00 – 13.45
|
|
|
2 |
13.05 |
1 Перегляд вебінару «Онлайн-тести як інструмент перевірки знань в умовах дистанційного та стаціонарного навчання. Як зробити свої тести надсучасними». 2. Розробка та розсилання завдань для учнів 6, 7, 9, 10 класів з історії, географії, правознавства 3. Перевірка виконаних робіт
|
8.00 – 13.45
|
https://vseosvita.ua/webinar/onlajn-testi-ak-instrument-perevirki-znan-v-umovah-distancijnogo-ta-stacionarnogo-navcanna-ak-zrobiti-svoi-testi-nadsucasnimi-185.html |
|
3 |
14.05 |
1. Перегляд вебінару «Як обрати стиль спілкування з дитиною в умовах сьогодення. Прийоми ефективної взаємодії» 2. Розробка та розсилання завдань для учнів 7, 10 класів з історії, географії, громадянської освіти 3. Перевірка виконаних робіт 4. Опрацювання фахової літератури.
|
8.00 – 13.45
|
https://vseosvita.ua/webinar/ak-obrati-stil-spilkuvanna-z-ditinou-v-umovah-sogodenna-prijomi-efektivnoi-vzaemodii-191.html |
|
4 |
15.05 |
1. Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами для дистанційного навчання. Вивчення нових форм роботи 2. Розробка та розсилання завдань для учнів 7, 9, 10 класів з історії, географії. 3. Перевірка виконаних робіт 4. Індивідуальні консультації для учнів в онлайн – режимі. 5. Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.
|
8.00 – 13.45
13.45 – 16.45
|
Освітні платформи «Всеосвіта», «На урок»
|
|
5 |
18.05 |
1. Перегляд вебінару «Підвищення рівня цифрової грамотності педагогічних працівників. Можливості платформи "Всеосвіта" для дистанційного навчання» 2. Розробка та розсилання завдань для учнів 6, 9, 10 класів з історії, географії та громадянської освіти
5. Робота з батьками учнів щодо дотримання вимог карантину.
|
8.00 – 13.45
|
https://vseosvita.ua/webinar/pidvisenna-rivna-cifrovoi-gramotnosti-pedagogicnih-pracivnikiv-mozlivosti-platformi-vseosvita-dla-distancijnogo-navcanna-184.html |
|
6 |
19.05 |
1. Робота з класною документацією. 2. Розробка та розсилання завдань для учнів 7, 9, 10 класів з історії, географії.
|
8.00 – 13.45
13.45 – 16.45
|
|
|
7 |
20.05 |
1. Підготовка матеріалів для розміщення на освітній платформі «На урок» 2. Розробка та розсилання завдань для учнів 6, 7, 9, 10 класів з історії, географії, правознавства
|
8.00 – 13.45
|
|
|
8 |
21.05 |
1. Заповнення табелів . 2. Розробка та розсилання завдань для учнів 7, 10 класів з історії, географії, громадянської освіти
|
8.00 - 13.45
1
13.45 – 16.45
|
https://vseosvita.ua/webinar/internet-olimpiada-ak-riznovid-intelektualnih-zmagan-ucasnikiv-osvitnogo-procesu-138.html |
|
9 |
22.05 |
1. Розсилання табелів 2. Проведення свята Останнього дзвоника для учнів 6 класу в режимі онлайн 3. Розробка і розсилання рекомендацій вихованцям 6 класу та їх батькам щодо збереження життя і здоров’я під час літніх канікул 4.Перегляд вебінару «Техніка релаксації для педагогів: як швидко розслабитись та відновитись»
|
8.00 – 16.45
|
https://vseosvita.ua/webinar/tehniki-relaksacii-dla-pedagogiv-ak-svidko-rozslabitis-ta-vidnovitis-132.html
|