Індивідуальний план роботи вчителя географії, історії на час карантину

Про матеріал
Індивідуальний план роботи вчителя географії та історії в умовах дистанційної форми навчання під час карантину містить посилання на сайти, які допоможуть зробити навчання не тільки цікавим але і якісним.
Перегляд файлу

   

Індивідуальний план роботи вчителя

 географії Фесенко Г.М. на час карантину.

 18. 03 –

 

№/

Дата 

Зміст роботи 

Час роботи

Примітки 

1

18. 03

1. Встановлення дистанційного зв’язку з учнями та батьками, налагодження оптимального засобу комунікації між учасниками освітнього процесу

2. Розробка і підбір матеріалів для дистанційного навчання

3. Планування самоосвітньої діяльності у відповідності до плану науково-методичної роботи

8. 00 – 9.30

 

 

 

 

 

9.30 – 12.00

 

 

12. 00 – 13.45

 

 

2

19. 03

1. Опрацювання інструкцій та методичних рекомендацій щодо викладання під час карантину

2 Робота із шкільною документацією (попереднє коригування календарно-тематичного плану)

2.  Розробка завдань для учнів 6, 7, 9, 10 класів з географії

3. Опрацювання фахової літератури

 

8.00 – 10. 00

 

 

 

10.00 -12.00

 

 

 

 

12. 00 -13.45

 

 

 

 

 

3

20. 03

1. Перегляд вебінару «Як організувати дистанційне навчання за допомогою онлайн ресурсів»

 

2. Перегляд курсу: «Організація освітнього середовища засобами Google Classroom» (Створення класу, приєднання учнів (від О.Стечкевич)

 

8. 00 -10. 00

 

 

 

 

 

 

10.00- 13. 45

 

 

 

Освітній проект «На урок»

 

 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=Msvpu1_gJaM&list=

PLM9nTRT9NYvrBE0unejCJKJnOcdJdJ7Lj&index=2&t=0s&pbjreload=10

4

23.03

1. Перегляд курсу: Розміщення навчальних матеріалів (Google Classroom)

2. Розробка та розсилання завдань для учнів 6, 9, 10 класів з історії, географії та Громадянської освіти

3. Онлайн консультації з учнями 6 класу

4. Перегляд вебінару «Викладання географії в умовах дистанційного навчання»

8.00 – 9.00

 

 

9.00 –12.45

 

 

 

12.45- 13.45

 

 

15.45 –17.00

https://www.youtube.com/watch?v=l421cFFe5dM&list=

PLM9nTRT9NYvrBE0unejCJKJnOcdJdJ7Lj&index=3

5

24.03

1. Перегляд курсу «Створення завдання на формальне виконання (Google Classroom

2.  Розробка та розсилання завдань для учнів 7,  9, 10 класів з історії, географії

3. Онлайн консультації з учнями 7 класу

 

8.00 – 9.00

 

 

 

9.00 –12.45

 

 

12.45 – 13.45

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=prikWz6Z5KA&list=

PLM9nTRT9NYvrBE0unejCJKJnOcdJdJ7Lj&index=7

 

 

 

 

 

 

6

25.03

1. Перегляд курсу «Створення питань для тестування (Google Classroom

2. Розробка та розсилання завдань для учнів 6, 7,  9, 10 класів з історії, географії та правознавства.

3. Онлайн консультації з учнями 9 класу

 

8.00 – 9.00

 

 

 

9.00 – 13.00

 

 

 

13.00 – 13.45

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=J3USvxIuY8E&pbjreload=10

7

26.03

1. Перегляд курсу: «Як створити Google Форму з тестом?»

2. Розробка та розсилання завдань для учнів 7, 10 класів з історії, географії та Громадянської освіти

3. Онлайн консультації з учнями 10 класу

 

4.  Перегляд вебінару «Використання онлайн – тестів у роботі з батьками»

  

8.00 – 9.00

 

 

 

9.00 13.00

 

 

 

 

13.00 – 13.45

 

 

15.45 – 17.00

https://www.youtube.com/watch?v=8_V0uuuIixw

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сайт «На Урок»

8

27.03

1. Перегляд курсу: «Створення індивідуального завдання за шаблоном (Google Classroom)

2. Розробка та розсилання завдань для учнів 7, 9, 10 класів з історії, географії

3. Онлайн консультація з учнями 6 – 10  класів по підготовці та виконанню  домашніх завдань з історії та географії

 

8.00  9.00

 

 

9.00 –13.00

 

 

13.00 –13.45

 

 

 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=owjU2wcKpg0

 

 

   

Індивідуальний план роботи вчителя

 географії Фесенко Г.М. під час карантину.

 06. 04 –

1

06.04

1. Перегляд курсу «Як виконати індивідуальну роботу за шаблоном (Google Classroom

2.  Розробка та розсилання завдань для учнів 6,  9, 10 класів з історії , географії та Громадянської освіти

3. Перегляд курсу «Процедура оцінювання (Google Classroom)

 

4. Робота з документацією, корекція календарно – тематичного планування.

8.00 –9.00

 

 

 

9.00 – 12.45

 

 

 

12.45 – 13.45

 

 

 

13.45 – 16.45

https://www.youtube.com/watch?v=Io8Z1JWJvf0&list=

PLM9nTRT9NYvrBE0unejCJKJnOcdJdJ7Lj&index=14

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=Rr4gqlB69ag&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2mzn5GDUtgxWV9CFegyjs0xbl50CsGb-ULcGGj0Ag5klPTxFo4ApYGepc

2

07.04

1. Перегляд курсу « Створення завдання на колективну роботу (Google Classroom)»

2. Розробка та розсилання завдань для учнів 7,  9, 10 класів з історії , географії.

3. Онлайн консультація з учнями 6 – 10  класів по підготовці та виконанню  домашніх завдань з історії та географії

 

8.00 –  9.00

 

 

 

9.00 – 12.45

 

 

12.45 – 13.45

 

 

 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=FONwY9-zdBc&list=PLM9nTRT9NYvrBE0unejCJKJnOcdJdJ7Lj&index=11

3

08.04

1. Перегляд курсу «Як виконати завдання на колективну роботу (Google Classroom)»

2. Розробка та розсилання завдань для учнів 6, 7,  9, 10 класів з історії , географії та правознавства

3.Перевірка та оцінювання учнівських робіт (6,7,9,10 класи)

 

8.00 – 9.00

 

 

 

9.00 – 12.45

 

 

 

 

12.45 –13.45

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=R5u40CI90mE&list=

PLM9nTRT9NYvrBE0unejCJKJnOcdJdJ7Lj&index=12

4

09.04

1. Перегляд курсу «Додаткові налаштування класу (Google Classroom

2. Розробка та розсилання завдань для учнів 7,  10 класів з історії та географії

3. Онлайн консультації з учнями 10 класу по підготовці до ЗНО з історії

4. Перевірка виконаних завдань

8.00  9.00

 

 

 

9.00 12.45

 

 

 

12.45 – 13.45

 

 

13.45 – 16.45

 

https://www.youtube.com/watch?v=eqySSuo-5ew

5

10.04

1. Індивідуальні  консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

2. Розробка та розсилка завдань для учнів 7, 9, 10 класів з історії та географії

3. Перевірка виконаних завдань

 

8.00 – 9.00

 

 

 

 

9.00 – 12.45

 

 

12.45 – 13.45

 

 

 

6

13.04

1. Співпраця з батьками з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в Google Classroom.

2. Розробка та розсилання завдань для учнів 6,  9, 10 класів з історії , географії та Громадянської освіти

3. Перевірка виконаних завдань

 

8.00-13.45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

14.04

1. Індивідуальні консультації для учнів 6,7,9,10 які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

2. Розробка та розсилання завдань для учнів 7,  9, 10 класів з історії , географії.

3. Перевірка та оцінювання виконаних завдань.

4. Перегляд вебінару «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину»

8.00 – 13.45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.45 – 15.45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://vseosvita.ua/webinar/prakticni-poradi-sodo-organizacii-distancijnogo-navcanna-pid-cas-karantinu-163.html

8

15.04

1. Підбір  інтерактивних вправ з історії на платформі LearningApps.org

2. Розробка та розсилання завдань для учнів 6, 7,  9, 10 класів з історії , географії та правознавства

3. Індивідуальні консультації для учнів,які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

4. Перевірка та оцінювання виконаних завдань

5. Перегляд вебінару «Правила дистанційної комунікації між учасниками освітнього процесу»

8.00 – 13.45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.45 – 15.45

 

 

https://learningapps.org/index.php?category=9&s=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://naurok.com.ua/webinar/pravila-distanciyno-komunikaci-mizh-uchasnikami-osvitnogo-procesu

 

9

16.04

1. Підбір відеоматеріалів для 7 класу на каналі YouTube з історії України та всесвітньої історії

2.Розробка та розсилання завдань для учнів 7,  10 класів з історії та географії

3. Перевірка та оцінювання виконаних завдань

4. Робота на сайті електронної бібліотеки з історії України та всесвітньої історії

8.00 –13.45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.45 –16.45

 

Історія України https://www.youtube.com/watch?v=iIjHimCn-IE&list=PLtZcZP-6SmQ6xvEg-9AOO4OXKoKk2g9Dj&index=2&t=0s

Всесвітня історія

https://www.youtube.com/watch?v=bfFnCiMfN5g&list=PLtZcZP-6SmQ66PEK7ldAxwvFMyE9_SeMw

 

 

https://history.vn.ua/

 

 

10

17.04

1. Робота в мережі Інтернет (пошук доступних сайтів і платформ для підготовки до ЗНО з історії України), інформування учнів 10 класу

2. Розробка та розсилання завдань для учнів 7, 9, 10 класів з історії та географії

3. Перевірка виконаних завдань

4. Онлайн консультації з учнями 10 класу підготовка до ЗНО

 

8.00 – 13.45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://oliiv-zosh.edukit.te.ua/downloadcenter/istoriya/gotuyemosj_do_zno/

11

21.04

1. Консультування учнів за допомогою географічних онлайн ігор

2. Розробка та розсилання завдань для учнів 7,  9, 10 класів з історії , географії.

3. Перевірка та оцінювання

4. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі (навчально- методичне забезпечення уроків)

 

8.00 –13.45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://online.seterra.com/ru

 

 

 

 

 

 

 

http://oliiv-zosh.edukit.te.ua/downloadcenter/istoriya/,

http://oliiv-zosh.edukit.te.ua/downloadcenter/pravoznavstvo_gromadyansjka_osvita/

12

22.04

1. Підбір  інтерактивних вправ з географії на платформі LearningApps.org

2. Розробка та розсилання завдань для учнів 6, 7,  9, 10 класів з історії , географії та правознавства

3. Індивідуальні консультації для учнів,які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

4. Перевірка та оцінювання виконаних завдань

5. Розробка та розсилання вікторини  «Знай та виконуй ПДР»

8.00 – 13.45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.45 – 16.45

 

 

 

13

23.04

1. Робота в мережі інтернет

 2.Розробка та розсилання завдань для учнів 7,  10 класів з історії, географії та громадянської освіти

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

4. Перевірка та оцінювання виконаних завдань

 

8.00 – 13.45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://osvita.ua/school/lessons_summary/

14

24.04

1. Робота зі шкільною документацією, корекція календарно – тематичного планування

2. Розробка та розсилання завдань для учнів 7, 9, 10 класів з історії та географії

3. Перевірка виконаних завдань

 

8.00 – 13.45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Індивідуальний план роботи вчителя

 географії Фесенко Г.М. на час карантину.

 24. 04 –

1

24.04

1. Робота зі шкільною документацією, корекція календарно – тематичного планування

2. Розробка та розсилання завдань для учнів 7, 9, 10 класів з історії та географії

3. Перевірка виконаних завдань

4.  Перегляд практичного

інтенсиву «ІНТЕРНЕТ-

РЕСУРСИ В РОБОТІ

ВЧИТЕЛЯ»

8.00 – 13.45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.45 – 15.45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Освітній проект «НА УРОК»

2

27.04

1.  Опрацюввання інтернет ресурсів що знадобляться на уроках географії

2. Розробка та розсилання завдань для учнів 6,  9, 10 класів з історії, географії та громадянської освіти

3.    Консультації з виконання

учнями дистанційних завдань

4. Перевірка виконаних завдань

5. Підбір завдань та відеороликів відповідно до тем уроків.

 

8.00 – 13.45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://nus.org.ua/articles/10-onlajn-resursiv-shho-znadoblyatsya-na-urokah/

3

28.04

1. Перегляд вебінару «Виготовлення та упорядкування дидактичного

матеріалу»

2. Розсилання матеріалів та

онлайн консультації з викона

ння учнями дистанційних

завдань (7,  9, 10 класи з історії ,

 географії).

3. Перевірка виконаних завдань

8.00 – 13.45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проєкт «Всеосвіта»

4

29.04

1. Опрацювання фахової літератури

2. . Розсилання матеріалів та

онлайн консультації з виконання учнями дистанційних завдань (6, 7,  9, 10 класи  історія, географія та правознавство).

3. Перевірка виконаних завдань

4. Підготовка дидактичних карток з географії для 6- 7 класів. Перегляд блогів вчителів географії

 

8.00 – 13.45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

30.04

1. Підготовка дидактичних карток з географії для 9- 10 класів.

2. Розсилання матеріалів та

онлайн консультації з виконання учнями дистанційних завдань (7,  10 класи історія, географія та громадянська освіта)

3. Перевірка виконаних робіт

4. Створення презентацій до уроків географії

 

8.00 – 13.45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

04.05

1. Підготовка дидактичних карток з історії України для 7, 9, 10 класів.

2. Розсилання матеріалів та

онлайн консультації з виконання учнями дистанційних завдань (6,  9, 10 класи історія, географія та громадянська освіта).

3. Перевірка виконаних робіт

4. Створення презентацій до уроків історії

5. Опрацювання фахової літератури

 

8.00 – 13.45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

05.05

1. Підготовка дидактичних карток з всесвітньої історії для 7, 9, 10 класів.

2. Розсилання матеріалів та

онлайн консультації з виконання учнями дистанційних завдань (7,  9, 10 класи історія, географія ).

3. Перевірка виконаних робіт

 

8.00 – 13.45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

06.05

1. Робота зі шкільною документацією.

2. Розсилання матеріалів та

онлайн консультації з виконання учнями дистанційних завдань (6, 7,  9, 10 класи історія, географія, правознавство ).

3. Перевірка виконаних робіт.

4. Перегляд блогів вчителів правознавства та громадянської освіти

 

8.00 – 13.45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

07.05

1. Підбір відео до уроків географії

2. Розсилання матеріалів та

онлайн консультації з виконання учнями дистанційних завдань ( 7,  10 класи історія, географія, громадянська освіта).

3. Перевірка виконаних робіт

4.Робота з інтернет ресурсами «Готуйся серйоЗНО з геогрфії»

 

8.00 – 13.45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проєкт «Всеосвіта»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://geografiamozil2.jimdofree.com

10

08.05

1. Поповнення папки дидактичними матеріалами

2. Розсилання матеріалів та

онлайн консультації з виконання учнями дистанційних завдань ( 7, 9, 10 класи історія, географія).

3. Перевірка виконаних робіт

4. Виховна робота з учнями 6 класу. Розробка матеріалу, створення презентації до 75 –річчя визволення від фашистських загарбників «Ті дні у пам’яті народній»

 

8.00 – 13.45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Індивідуальний план роботи вчителя

 географії Фесенко Г.М. під час карантину.

 12. 05 –

1

12.05

1. Розробка тестових завдань з географії для учнів 6,7,9, 10 класів з географії

2.  Розробка та розсилання завдань для учнів 7, 9, 10 класів з історії та географії

3. Перевірка виконаних робіт

4. Опрацювання рекомендацій МОН щодо заповнення класного журналу.

 

8.00 – 13.45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

13.05

1 Перегляд вебінару «Онлайн-тести як інструмент перевірки знань в умовах дистанційного та стаціонарного навчання. Як зробити свої тести надсучасними».

2. Розробка та розсилання завдань для учнів 6, 7, 9, 10 класів з історії, географії, правознавства

3. Перевірка виконаних робіт

 

8.00 – 13.45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://vseosvita.ua/webinar/onlajn-testi-ak-instrument-perevirki-znan-v-umovah-distancijnogo-ta-stacionarnogo-navcanna-ak-zrobiti-svoi-testi-nadsucasnimi-185.html

3

14.05

1. Перегляд вебінару «Як обрати стиль спілкування з дитиною в умовах сьогодення. Прийоми ефективної взаємодії»

2. Розробка та розсилання завдань для учнів  7,  10 класів з історії, географії, громадянської освіти

3. Перевірка виконаних робіт

4. Опрацювання фахової літератури.

 

8.00 – 13.45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://vseosvita.ua/webinar/ak-obrati-stil-spilkuvanna-z-ditinou-v-umovah-sogodenna-prijomi-efektivnoi-vzaemodii-191.html

4

15.05

1. Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами  для дистанційного навчання. Вивчення нових форм роботи

2. Розробка та розсилання завдань для учнів  7,  9, 10 класів з історії, географії.

3. Перевірка виконаних робіт

4. Індивідуальні консультації для учнів   в онлайн – режимі.

5. Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.

 

8.00 – 13.45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.45 – 16.45

 

 

Освітні платформи

«Всеосвіта», «На урок»

 

5

18.05

1. Перегляд вебінару «Підвищення рівня цифрової грамотності педагогічних працівників. Можливості платформи "Всеосвіта" для дистанційного навчання»

2. Розробка та розсилання завдань для учнів 6,  9, 10 класів з історії, географії та громадянської освіти

3.    Консультації з виконання

учнями дистанційних завдань

4. Перевірка виконаних завдань

5. Робота з батьками учнів щодо дотримання вимог карантину.

 

8.00 – 13.45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://vseosvita.ua/webinar/pidvisenna-rivna-cifrovoi-gramotnosti-pedagogicnih-pracivnikiv-mozlivosti-platformi-vseosvita-dla-distancijnogo-navcanna-184.html

6

19.05

1. Робота з класною документацією.

2. Розробка та розсилання завдань для учнів 7,  9, 10 класів з історії, географії.

3.    Консультації з виконання

учнями дистанційних завдань

4. Перевірка виконаних завдань

5. Перевірка учнівських творчих письмових робіт «Я – учасник дорожнього

 руху : пішохід, пасажир»

8.00 – 13.45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.45 – 16.45

 

 

 

7

20.05

1. Підготовка матеріалів для розміщення на освітній платформі «На урок»

2. Розробка та розсилання завдань для учнів 6, 7,  9, 10 класів з історії, географії, правознавства

3.  Консультації з виконання

учнями дистанційних завдань

4. Перевірка виконаних завдань

 

8.00 – 13.45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

21.05

1. Заповнення табелів .

2. Розробка та розсилання завдань для учнів  7,  10 класів з історії, географії, громадянської освіти

3.  Консультації з виконання

учнями дистанційних завдань

4. Перевірка виконаних завдань

5. Консультації для батьків з

питання завершення навчаль-

ного року

6. Пергляд вебінару «Інтернет –

олімпіада як різновид інтелект-

туальних змагань учасників ос-

вітнього процесу»

8.00  - 13.45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

13.45 – 16.45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://vseosvita.ua/webinar/internet-olimpiada-ak-riznovid-intelektualnih-zmagan-ucasnikiv-osvitnogo-procesu-138.html

9

22.05

1. Розсилання табелів

2. Проведення свята Останнього дзвоника для учнів 6 класу в режимі онлайн

3. Розробка і розсилання рекомендацій вихованцям 6 класу та їх батькам щодо збереження життя і здоров’я під час літніх канікул

4.Перегляд вебінару «Техніка релаксації для педагогів: як швидко розслабитись та відновитись»

 

8.00 – 16.45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://vseosvita.ua/webinar/tehniki-relaksacii-dla-pedagogiv-ak-svidko-rozslabitis-ta-vidnovitis-132.html

 

 

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Фесенко Галина
Пов’язані теми
Географія, 6 клас, Планування
Додано
3 червня 2020
Переглядів
1440
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку