12 липня о 18:00Вебінар: Формування історичних уявлень учнів: практичні поради вчителю

Сценарій екологічного марафона « Наш дім — планета Земля”(сценарій)

Про матеріал
Мета: формувати екологічну культуру; розширювати уявлення учнів про цінність та багатогранність природи; учити аналізувати, робити висновки; виховувати любов до рідного краю, дбайливе ставлення до природи. Обладнання: записи пісень; презентація ; плакати «Охорона природи»; ілюстративний матеріал ; фізична карта України., малюнки учнів; Лунає Гімн екологів ( відео)
Перегляд файлу

2019 н.р.

 

Сценарій екологічного марафона

« Наш дім — планета Земля”

 

ВИХОВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ
МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

 

Мета: формувати екологічну культуру; розширювати уявлення учнів про цінність та багатогранність природи; учити аналізувати, робити висновки; виховувати любов до рідного краю, дбайливе ставлення до природи.
Обладнання: записи пісень; презентація ; плакати «Охорона природи»; ілюстративний матеріал ; фізична карта України., малюнки учнів;

 

Лунає Гімн екологів ( відео)

 

 ВЕДУЧА 1.

ВІТАЮ ДОРОГІ НАШІ ПЯТИКЛАСНИКИ, ТА ШАНОВНІ ВЧИТЕЛІ ! СЬОГОДНІ МИ ЗУСТРІЛИСЬ З ВАМИ НА ЕКОЛОГІЧНОМУ ВЕЧОРІ “ НАШ ДІМ — ПЛАНЕТА ЗЕЛЯ. ДІЗНАЄМОСЬ ПРО НАПРЯМКИ РОБОТИ ЕКЛОГІЧНОГО РУХУ В НАШІЙ РІДНІЙ  ШКОЛІ.

Нашу блакитну планету часто порівнюють з величезним космічним кораблем, який летить просторами Всесвіту. А людство – екіпаж цього корабля. Красиве і мудре порівняння. Але ми всі повинні осмислити, що у нашого космічного корабля немає аварійного виходу.

 

ВЕДУЧА 2.

 Майбутнє Землі в небезпеці!! "

 

Це крик !  За цими словами гірка істина. Людство стоїть на порозі екологічної катастрофи: парниковий ефект, зменшення озонового екрану в стратосфері; проблема чистої води; кислотні дощі, причиною 70% ракових захворювань у людей і тварин є порушення взаємодії організму і навколишнього середовища;

 

 

ВЕДУЧА 1.

Є давня приказка у нашого народу, що має близьку мораль нашій темі, -

«Хто може понівечити рідну природу,

Той здатний понівечити душу людську»

 

 

ВЕДУЧА 2.

Запрошуємо до виступу   команду нашої школи агітбригаду “Паросток” , переможців екологічного  конкурсу в Суворовському районі , та фіналістів обласного кокурсу.

 

 

 

ВЕДУЧА 1.

Класам було задано домашнє завдання:

  •                 Намалювати плакати на тему “ Наш дім — планета Земля “
  •                 Також на протязі місяця ви повинні були збирати пластикові крищки

Запрошуємо представників команд !!!!

Презентуйте свій малюнок , та оголосіть яку кількість кришок було зібрано вашим класом.

ВЕДУЧА 2.

Прошу оплесками запросити учня 5-Г класа Гребенюка Федора з піснею

“ Світ без війни”

 

ВЕДУЧА 1.

Зараз перед вами виступлять учениці 5- А класа з номером  “ ЗБЕРЕЖЕМО ЗЕМЛЮ”

Тихо грає музика. Діти стоять перед глобусом.

 

1 уч. – Полторакина Арина

Смотрю на глобус-шар земной,

 И вдруг вздохнул он, как живой;

И шепчут мне материки:

- Ты береги нас, береги!

 

 

2 уч. – Голобородько Мария

В тревоге рощи и леса,

Роса на травах, как слеза.

И тихо просят родники:

- Ты береги нас, береги!

 

 

3 уч. -  Максимова Мария

 Остановил олень свой бег:

- Будь человеком, человек!

В тебя мы верим – не солги!

Ты береги нас, береги!

 

4 уч. – Фенцор Зоряна

Смотрю на глобус-шар земной,

Такой прекрасный и родной.

И шепчут губы:

«-Сберегу,

Я сберегу вас, сберегу!»

 

ВЕДУЧА 2.

На паралелі 5-х класів був створений  “ ЮНАЦЬКИЙ РУХ”

Розповість нам про завдання та напрямки  юнацького руху учень 5-В класа  Ковалжи Олег.

Запрошуємо.

 

ВЕДУЧА 1.

Давайте друзі відпочинемо.

Вікторина “  Знавець природи”

 

 По нему стучат, плюнув через левое плечо (дерево).

 С каким “божьим” цветком часто сравнивают стариков?  (одуванчик).

 Сушеный виноград...  (изюм, киш-миш).

 Земляной орех..  ..(Арахис).

 Самое высокое дерево...(эвкалипт).

 Банан дерево?(трава).

 Медовое дерево  (липа).

 Самый быстрорастущий злак? (бамбук).

 Деревенский будильник...(петух).

 Какое животное, обитающее в морях, называют “морской осой”? медуза).

 Как узнать возраст рыбы?... (по чешуе).

 Какая самая крупная рыба?.... (китовая акула).

 У кого глаза на одном боку?... (камбала).

 

ВЕДУЧА 1.

Продовжуємо далі шановні друзі !  На сьогоднішній день актуальним  в екології  є питання енергозбереження. Ми ознайомимо вас  з основними аспектами з цього питання.

(презентація — Бєсєдіна Ан., Савченко С., )

ВЕДУЧА 2.

Шановні друзі давайте переглянемо екологічний мультфільм “ Хлопчик і земля”

Зробимо висновки про неше відношення до планети.

 

ВЕДУЧА 1.

Вкторина “ Чий хвіст ? “

Я буду зачитувати вам опис хвоста, и повинні відповісти кому він належить?

 

1. С помощью хвоста она плавает. (Рыба.)

2. С помощью хвоста он ползает по дну реки. (Рак.)

3. У неё хвост вместо руля. (Птица.)

4. Благодаря хвосту он отталкивается от земли и прыгает дальше всех, а также сидит, опираясь на хвост. (Кенгуру.)

5. У неё хвост – дополнительная рука. (Обезьяна)

6.У неё хвост – мухобойка. (Корова, лошадь.)

7.В случае опасности быть пойманной за хвост, она отбрасывает его. (Ящерица.)

 

ВЕДУЧА 1.

Друзі підведемо підсумки нашого марафону. Сьогдні ми з  вами добре попрацювали.

Вступайте  в склад екологічних променів, приймайте участь в екологічних конкурсах.

Майбутнє планети в наших руках. “ Планет багато , а земля одна “ !!!

Запрошуємо  старост класа взяти емблеми для класу,

 

ВЕДУЧА 1,2.

 

ЖИВІТЬ У ЗАГОДІ З ПРИРОДОЮ”

Підведемо підсумки.

 

Підготувала:

Вчитель географії Котович Т. М.

 

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Географія, 6 клас, Сценарії
Додано
9 червня 2020
Переглядів
355
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку