2019 н.р.
Сценарій екологічного марафона
« Наш дім — планета Земля”
ВИХОВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ
МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Мета: формувати екологічну культуру; розширювати уявлення учнів про цінність та багатогранність природи; учити аналізувати, робити висновки; виховувати любов до рідного краю, дбайливе ставлення до природи.
Обладнання: записи пісень; презентація ; плакати «Охорона природи»; ілюстративний матеріал ; фізична карта України., малюнки учнів;
Лунає Гімн екологів ( відео)
ВЕДУЧА 1.
ВІТАЮ ДОРОГІ НАШІ ПЯТИКЛАСНИКИ, ТА ШАНОВНІ ВЧИТЕЛІ ! СЬОГОДНІ МИ ЗУСТРІЛИСЬ З ВАМИ НА ЕКОЛОГІЧНОМУ ВЕЧОРІ “ НАШ ДІМ — ПЛАНЕТА ЗЕЛЯ. ДІЗНАЄМОСЬ ПРО НАПРЯМКИ РОБОТИ ЕКЛОГІЧНОГО РУХУ В НАШІЙ РІДНІЙ ШКОЛІ.
Нашу блакитну планету часто порівнюють з величезним космічним кораблем, який летить просторами Всесвіту. А людство – екіпаж цього корабля. Красиве і мудре порівняння. Але ми всі повинні осмислити, що у нашого космічного корабля немає аварійного виходу.
ВЕДУЧА 2.
Майбутнє Землі в небезпеці!! "
Це крик ! За цими словами гірка істина. Людство стоїть на порозі екологічної катастрофи: парниковий ефект, зменшення озонового екрану в стратосфері; проблема чистої води; кислотні дощі, причиною 70% ракових захворювань у людей і тварин є порушення взаємодії організму і навколишнього середовища;
ВЕДУЧА 1.
Є давня приказка у нашого народу, що має близьку мораль нашій темі, -
«Хто може понівечити рідну природу,
Той здатний понівечити душу людську»
ВЕДУЧА 2.
Запрошуємо до виступу команду нашої школи агітбригаду “Паросток” , переможців екологічного конкурсу в Суворовському районі , та фіналістів обласного кокурсу.
ВЕДУЧА 1.
Класам було задано домашнє завдання:
Запрошуємо представників команд !!!!
Презентуйте свій малюнок , та оголосіть яку кількість кришок було зібрано вашим класом.
ВЕДУЧА 2.
Прошу оплесками запросити учня 5-Г класа Гребенюка Федора з піснею
“ Світ без війни”
ВЕДУЧА 1.
Зараз перед вами виступлять учениці 5- А класа з номером “ ЗБЕРЕЖЕМО ЗЕМЛЮ”
Тихо грає музика. Діти стоять перед глобусом.
1 уч. – Полторакина Арина
Смотрю на глобус-шар земной,
И вдруг вздохнул он, как живой;
И шепчут мне материки:
- Ты береги нас, береги!
2 уч. – Голобородько Мария
В тревоге рощи и леса,
Роса на травах, как слеза.
И тихо просят родники:
- Ты береги нас, береги!
3 уч. - Максимова Мария
Остановил олень свой бег:
- Будь человеком, человек!
В тебя мы верим – не солги!
Ты береги нас, береги!
4 уч. – Фенцор Зоряна
Смотрю на глобус-шар земной,
Такой прекрасный и родной.
И шепчут губы:
«-Сберегу,
Я сберегу вас, сберегу!»
ВЕДУЧА 2.
На паралелі 5-х класів був створений “ ЮНАЦЬКИЙ РУХ”
Розповість нам про завдання та напрямки юнацького руху учень 5-В класа Ковалжи Олег.
Запрошуємо.
ВЕДУЧА 1.
Давайте друзі відпочинемо.
Вікторина “ Знавець природи”
• По нему стучат, плюнув через левое плечо (дерево).
• С каким “божьим” цветком часто сравнивают стариков? (одуванчик).
• Сушеный виноград... (изюм, киш-миш).
• Земляной орех.. ..(Арахис).
• Самое высокое дерево...(эвкалипт).
• Банан дерево?(трава).
• Медовое дерево (липа).
• Самый быстрорастущий злак? (бамбук).
• Деревенский будильник...(петух).
• Какое животное, обитающее в морях, называют “морской осой”? медуза).
• Как узнать возраст рыбы?... (по чешуе).
• Какая самая крупная рыба?.... (китовая акула).
• У кого глаза на одном боку?... (камбала).
ВЕДУЧА 1.
Продовжуємо далі шановні друзі ! На сьогоднішній день актуальним в екології є питання енергозбереження. Ми ознайомимо вас з основними аспектами з цього питання.
(презентація — Бєсєдіна Ан., Савченко С., )
ВЕДУЧА 2.
Шановні друзі давайте переглянемо екологічний мультфільм “ Хлопчик і земля”
Зробимо висновки про неше відношення до планети.
ВЕДУЧА 1.
Вкторина “ Чий хвіст ? “
Я буду зачитувати вам опис хвоста, и повинні відповісти кому він належить?
1. С помощью хвоста она плавает. (Рыба.)
2. С помощью хвоста он ползает по дну реки. (Рак.)
3. У неё хвост вместо руля. (Птица.)
4. Благодаря хвосту он отталкивается от земли и прыгает дальше всех, а также сидит, опираясь на хвост. (Кенгуру.)
5. У неё хвост – дополнительная рука. (Обезьяна)
6.У неё хвост – мухобойка. (Корова, лошадь.)
7.В случае опасности быть пойманной за хвост, она отбрасывает его. (Ящерица.)
ВЕДУЧА 1.
Друзі підведемо підсумки нашого марафону. Сьогдні ми з вами добре попрацювали.
Вступайте в склад екологічних променів, приймайте участь в екологічних конкурсах.
Майбутнє планети в наших руках. “ Планет багато , а земля одна “ !!!
Запрошуємо старост класа взяти емблеми для класу,
ВЕДУЧА 1,2.
“ ЖИВІТЬ У ЗАГОДІ З ПРИРОДОЮ”
Підведемо підсумки.
Підготувала:
Вчитель географії Котович Т. М.