№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітки |
1 |
27.04.2020 Понеділок |
1. Підбір та розміщення завдань для 6 класу для дистанційного навчання з інформатики (створення ігрових проектів в Scratch). |
9.00-10.00 |
Робота в Google Class
Робота з онлайн програмою Scratch -https://scratch.mit.edu/ |
2. Участь у Всеукраїнській віртуальній педраді від видавництва «Ранок» та перегляд вебінару на тему «Проблема вибору мови програмування під час викладання інформатики» |
10.00–11.00
|
https://www.youtube.com/watch?v=GhHZReMtrnU&list=PL7w9d-B_UG-vCfleUXEgW4THsfinG-27B&index=6&t=0s |
||
3. Перевірка виконаних завдань учнів, надання консультацій |
11.00-12.00
|
Робота в Google Class |
||
4. Проходження онлайн курсу «Основи програмування на Python» на платформі Рrometheus (перегляд відео матеріалів, виконання практичних завдань четвертого модуля) |
12.00-13.00
|
https://edx.prometheus.org.ua/courses/KPI/Programming101/2015_T1/course/ |
||
2 |
28.04.2020 Вівторок |
1. Підбір та розміщення завдань для 7 класу для дистанційного навчання з інформатики (створення ігрових проектів в Scratch) |
9.00-10.00 |
Робота в Google Class
Робота з онлайн програмою Scratch -https://scratch.mit.edu/ |
2. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури з інформатики, використовуючи інтернет-джерела |
10.00–11.00 |
https://sites.google.com/view/onlayn-konspekt-z-informatiku/
http://vhitelfizyki.blogspot.com/p/7-rkfc-ljvfiys-pfdlfyyz-2019-2020.html |
||
3. Перевірка виконаних завдань учнів, надання консультацій |
11.00-12.00 |
Робота в Google Class
|
||
4. Проходження онлайн курсу «Основи програмування на Python» на платформі Рrometheus (перегляд відео матеріалів, виконання практичних завдань п’ятого модуля)
|
12.00-13.00 |
https://edx.prometheus.org.ua/courses/KPI/Programming101/2015_T1/course/ |
||
3 |
29.04.2020 Середа |
1. Підбір та розміщення завдань для 9 класу для дистанційного навчання з інформатики (Конструювання сайтів засобами онлайн-систем) |
9.00-10.00 |
Робота в Google Class, Google Sites |
2. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури з інформатики, використовуючи інтернет-джерела |
10.00–11.00
|
https://sites.google.com/view/onlayn-konspekt-z-informatiku/
|
||
3. Перевірка виконаних завдань учнів, надання консультацій |
11.00-12.00 |
Робота в Google Class
|
||
4. Проходження онлайн курсу «Основи програмування на Python» на платформі Рrometheus (перегляд відео матеріалів, виконання практичних завдань шостого модуля) |
12.00-13.00 |
https://edx.prometheus.org.ua/courses/KPI/Programming101/2015_T1/course/ |
||
4 |
30.04.2020 Четвер |
1. Підбір та розміщення завдань для 10 класів для дистанційного навчання з інформатики (Конструювання сайтів засобами онлайн-систем) |
9.00-10.00 |
Робота в Google Class, Google Sites |
2. Участь у Всеукраїнській віртуальній педраді від видавництва «Ранок» та перегляд вебінару на тему «Особливості оцінювання в умовах дистанційного навчання для середньої та старшої школи». |
|
|
||
3. Проходження онлайн курсу «Основи програмування на Python» на платформі Рrometheus (перегляд відео матеріалів, виконання практичних завдань сьомого модуля) |
11.00-12.00 |
https://edx.prometheus.org.ua/courses/KPI/Programming101/2015_T1/course/ |
||
4. Перевірка виконаних завдань учнів, надання консультацій |
12.00-13.00
|
Робота в Google Class
|