10 липня о 18:00Вебінар: Мультфільм за 5 хвилин: онлайн-сервіси для створення анімації та монтажу

Індивідуальний план роботи вчителя інформатики з 27.04 по 30.04

Про матеріал
Індивідуальний план роботи вчителя інформатики загальноосвітньої школи на період з 27.04 по 30.04. Описано основні види робіт в період дистанційної роботи
Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи на період карантину

   з 27.04.2020 по  30.04.2020

 

 

п/п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Примітки

1

27.04.2020

Понеділок

1. Підбір та розміщення завдань для 6 класу для дистанційного навчання з інформатики (створення ігрових проектів в Scratch).

9.00-10.00

Робота в Google Class

 

Робота з онлайн програмою Scratch -https://scratch.mit.edu/

2. Участь у Всеукраїнській віртуальній педраді від видавництва «Ранок» та перегляд вебінару на тему «Проблема вибору мови програмування під час викладання інформатики»

10.00–11.00

 

https://www.youtube.com/watch?v=GhHZReMtrnU&list=PL7w9d-B_UG-vCfleUXEgW4THsfinG-27B&index=6&t=0s

3. Перевірка виконаних завдань учнів, надання консультацій

 

11.00-12.00

 

Робота в Google Class

4. Проходження онлайн курсу «Основи програмування на Python» на платформі   Рrometheus (перегляд відео матеріалів, виконання практичних завдань четвертого модуля)

12.00-13.00

 

 

https://edx.prometheus.org.ua/courses/KPI/Programming101/2015_T1/course/

2

28.04.2020

Вівторок

1. Підбір та розміщення завдань для 7 класу для дистанційного навчання з інформатики (створення ігрових проектів в Scratch)

9.00-10.00

Робота в Google Class

 

Робота з онлайн програмою Scratch -https://scratch.mit.edu/

2. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури з інформатики, використовуючи інтернет-джерела

 

10.00–11.00

https://sites.google.com/view/onlayn-konspekt-z-informatiku/

 

http://vhitelfizyki.blogspot.com/p/7-rkfc-ljvfiys-pfdlfyyz-2019-2020.html

3. Перевірка виконаних завдань учнів, надання консультацій

 

11.00-12.00

Робота в Google Class

 

4. Проходження онлайн курсу «Основи програмування на Python» на платформі   Рrometheus (перегляд відео матеріалів, виконання практичних завдань п’ятого модуля)

 

 

12.00-13.00

https://edx.prometheus.org.ua/courses/KPI/Programming101/2015_T1/course/

3

29.04.2020

Середа

1. Підбір та розміщення завдань для 9 класу для дистанційного навчання з інформатики (Конструювання сайтів засобами онлайн-систем)

9.00-10.00

Робота в Google Class,

Google Sites

2. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури з інформатики, використовуючи інтернет-джерела

 

 

10.00–11.00

 

https://sites.google.com/view/onlayn-konspekt-z-informatiku/

 

http://it-science.com.ua/school

3. Перевірка виконаних завдань учнів, надання консультацій

 

11.00-12.00

Робота в Google Class

 

4. Проходження онлайн курсу «Основи програмування на Python» на платформі   Рrometheus (перегляд відео матеріалів, виконання практичних завдань шостого модуля)

 

12.00-13.00

https://edx.prometheus.org.ua/courses/KPI/Programming101/2015_T1/course/

4

30.04.2020

Четвер

1. Підбір та розміщення завдань для 10 класів для дистанційного навчання з інформатики (Конструювання сайтів засобами онлайн-систем)

9.00-10.00

Робота в Google Class,

Google Sites

2. Участь у Всеукраїнській віртуальній педраді від видавництва «Ранок» та перегляд вебінару на тему «Особливості оцінювання в умовах дистанційного навчання для середньої та старшої школи».

 

 

3. Проходження онлайн курсу «Основи програмування на Python» на платформі   Рrometheus (перегляд відео матеріалів, виконання практичних завдань сьомого модуля)

 

11.00-12.00

https://edx.prometheus.org.ua/courses/KPI/Programming101/2015_T1/course/

4. Перевірка виконаних завдань учнів, надання консультацій

12.00-13.00

 

Робота в Google Class

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, Інші матеріали
Додано
14 травня
Переглядів
75
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку