Індивідуальний план роботи
під час карантину
з 13. 03 – 03. 04. 2020
Вчителя історії , етики та громадянської освіти
Корнинського ліцею
Бабич Наталії Павлівни
№/ п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітки |
|
||||
1 |
13. 03 |
1 Розробка і розміщення в вайбері завдань для учнів на період карантину: історія України, всесвітня історія (5,6,8 кл.), громадянська освіта (10 кл.), 2. «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів» |
9.00 – 16.00
|
Вайбер
Освітня платформа «На урок» |
2 |
16. 03 |
1. Ознайомлення з матеріалом «Google Classroom» - ідеальний ресурс для дистанційної роботи з класом.» 2. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів 3.Розробка та розсилка тестових завдань учням 5,6,8,10 класів 4.Індивідуальні консультації для учнів в онлайн – режимі. 5.Перегляд вебінару «Використання «Google Classroom» для організації високотехнологічного навчання». |
9.00 – 16.00
|
Освітня платформа «На урок»
Інтернет-ресурси
Освітня платформа «На урок» Фейсбук, вайбер…
Освітня платформа «Всеосвіта» |
4 |
17. 03 |
1. Перегляд вебінарів з питань дистанційного навчання. Вивчення нових форм роботи. 2. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів 3.Розробка та розсилка тестових завдань учням 5,6,8,10 класів 4.Індивідуальні консультації для учнів в онлайн – режимі. 5. Робота з документацією (фіксування результатів роботи учнів) |
9.00 – 16.00
|
Освітні платформи «Всеосвіта», «На урок»
Інтернет-ресурси
Освітня платформа «На урок»
|
5 |
18. 03 |
1. Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами для дистанційного навчання. Вивчення нових форм роботи 2. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів 3.Розробка та розсилка тестових завдань учням 5,6,8,10 класів 4.Індивідуальні консультації для учнів в онлайн – режимі. 5. Ознайомлення з новинками педагогічної літератури. 6.Фіксування результатів роботи учнів |
9.00 – 16.00
9.00 – 16.00
|
Освітні платформи «Всеосвіта», «На урок»
Інтернет-ресурси
Освітня платформа «На урок» Фейсбук, Вайбер…
|
6 |
19.03 |
1. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів 2.Розробка та розсилка тестових завдань учням 5,6,8,10 класів 3.Індивідуальні консультації для учнів в онлайн – режимі.
|
9.00 – 16.00
|
Інтернет-ресурси
Освітня платформа «На урок» Фейсбук, вайбер
Індивідуальні консультації в телефонному режимі |
7 |
20.03 |
1.Розробка та розсилка тестових завдань учням 5,6,8,10 класів 2.Проведення всеукраїнської дистанційної олімпіади «На урок – весна – 2020» (учні 5,6, 8,10 кл.) 3.Індивідуальні консультації для учнів в онлайн – режимі. 4.Фіксування результатів роботи учнів |
9.00 – 16.00
|
Освітня платформа «На урок» Освітня платформа «Всеосвіта»
Фейсбук, Вайбер…
|
8 |
23.03 |
1. Пошук інтерактивних завдань для учнів 5,6,8,10 класів 2. Опрацювання фахової літератури 3. Перегляд вебінару « Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину» |
9.00 – 16.00
|
Інтернет-ресурси
Освітня платформа «Всеосвіта» |
9 |
24.03 |
1. Ознайомлення з функціональними можливостями додатків Google для налагодження взаємодії між учасниками освітнього процесу 2. Розробка тестових завдань для учнів 5,6,8,10класів
|
9.00. – 16.00
|
Освітня платформа «На урок» Платформи Google Освітня платформа «На урок» вайбер Prometeus |
10 |
25.03 |
1. Підготовка матеріалів для розміщення на освітній платформі «Всеосвіта» 2. Розробка тестових завдань для учнів 5,6,8,10 класів
|
9.00 – 16.00
|
Освітня платформа «На урок» Prometeus |
11 |
26.03 |
1. Перегляд вебінару «Створення та застосування інтерактивних робочих аркушів: від ідеї до впровадження» 2. Практичні заняття з застосуванням інтерактивних робочих аркушів
|
9.00 – 16.00
|
Освітня платформа «Всеосвіта»
інтернет
Prometeus |
12 |
27.03 |
1. Пошук інтерактивних завдань для учнів 5,6,8,10 класів
|
9.00 – 16.00
|
Інтернетресурси
Освітня платформа «На урок»
Prometeus |
13 |
30.03 |
1. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів 2.Розробка та розсилка тестових завдань учням 5,6,8,10 класів 3.Індивідуальні консультації для учнів в онлайн – режимі. 4.Фіксування результатів роботи учнів 5. Індивідуальні консультації з батьками, щодо організації навчання під час карантину |
9.00 – 16.00
|
Інтернет-ресурси
Освітня платформа «На урок» Фейсбук, вайбер
Телефонний режим |
14 |
31.03 |
1. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів 2.Розробка та розсилка тестових завдань учням 5,6,8,10 класів 3.Індивідуальні консультації для учнів в онлайн – режимі. 4.Фіксування результатів роботи учнів 5. Перегляд вебінару «Онлайн інструменти для візуалізації матеріалу» |
9.00 – 16.00
|
Інтернет-ресурси
Освітня платформа «На урок»
Фейсбук, вайбер
Освітня платформа «Всеосвіта»
|
15 |
01.04 |
1. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів 2.Розробка та розсилка тестових завдань учням 5,6,8,10 класів 3.Індивідуальні консультації для учнів в онлайн – режимі. 4.Фіксування результатів роботи учнів |
9.00 – 16.00
|
Інтернет-ресурси
Освітня платформа «На урок»
Фейсбук, вайбер
|
16 |
02.04 |
1. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів 2.Розробка та розсилка тестових завдань учням 5,6,8,10 класів 3.Індивідуальні консультації для учнів в онлайн – режимі. 4.Фіксування результатів роботи учнів 5. Перегляд вебінару «Онлайн-ресурси для оформлення проектної діяльності» |
9.00 – 16.00
|
Інтернет-ресурси
Освітня платформа «На урок»
Фейсбук, вайбер
Освітня платформа «Всеосвіта»
|
17 |
03.04 |
1. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів 2.Розробка та розсилка тестових завдань учням 5,6,8,10 класів 3.Індивідуальні консультації для учнів в онлайн – режимі. 4.Фіксування результатів роботи учнів |
На протязі робочого дня
|
Інтернет-ресурси
Освітня платформа «На урок»
Фейсбук, вайбер
|