11 серпня о 18:00Вебінар: Зберегти креативність: корисні вправи для вчителів та учнів

Індивідуальний план роботи вчителя історії на карантині

Про матеріал
Індивідуальний план для роботи вчителя історії, етики та громадянської освіти під час карантину
Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи

під час карантину

з 13. 03 – 03. 04. 2020

Вчителя  історії , етики та  громадянської освіти

Корнинського ліцею

Бабич Наталії Павлівни

 

 

№/ п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Примітки

 

1

13. 03

1  Розробка  і розміщення в вайбері завдань для учнів  на період карантину:  історія України, всесвітня історія (5,6,8 кл.), громадянська освіта (10 кл.),

2. «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів»

9.00 – 16.00

 

 

 

 

 

 

 

 

Вайбер

 

 

Освітня платформа «На урок»

2

16. 03

1. Ознайомлення з матеріалом «Google Classroom» - ідеальний ресурс для дистанційної роботи з класом.»

2. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів

3.Розробка та розсилка тестових завдань учням 5,6,8,10 класів

4.Індивідуальні консультації для учнів   в онлайн – режимі.

5.Перегляд вебінару «Використання «Google Classroom» для організації високотехнологічного навчання».

9.00 – 16.00

 

Освітня платформа

«На урок»

 

 

Інтернет-ресурси

 

 

Освітня платформа

«На урок»

Фейсбук, вайбер…

 

Освітня платформа

«Всеосвіта»

4

17. 03

1. Перегляд вебінарів з питань дистанційного навчання. Вивчення нових форм роботи.

2. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів

3.Розробка та розсилка тестових завдань учням 5,6,8,10 класів

4.Індивідуальні консультації для учнів  в онлайн – режимі.

5. Робота з документацією (фіксування результатів роботи учнів)

9.00 – 16.00

 

Освітні платформи

«Всеосвіта», «На урок»

 

Інтернет-ресурси

 

 

Освітня платформа

«На урок»

 

 

 

5

18. 03

1. Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами  для дистанційного навчання. Вивчення нових форм роботи

2. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів

3.Розробка та розсилка тестових завдань учням 5,6,8,10 класів

4.Індивідуальні консультації для учнів   в онлайн – режимі.

5. Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.

6.Фіксування результатів роботи учнів

9.00 – 16.00

 

 

 

9.00 – 16.00

 

Освітні платформи

«Всеосвіта», «На урок»

 

 

Інтернет-ресурси

 

 

Освітня платформа

«На урок»

Фейсбук, Вайбер…

 

 

6

19.03

 

1. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів

2.Розробка та розсилка тестових завдань учням 5,6,8,10 класів

3.Індивідуальні консультації для учнів   в онлайн – режимі.

 

9.00 – 16.00

 

 

 

Інтернет-ресурси

 

 

Освітня платформа

«На урок»

Фейсбук, вайбер

 

Індивідуальні консультації в телефонному режимі

7

20.03

1.Розробка та розсилка тестових завдань учням 5,6,8,10 класів

2.Проведення всеукраїнської дистанційної олімпіади «На урок – весна – 2020» (учні 5,6, 8,10 кл.)

3.Індивідуальні консультації для учнів   в онлайн – режимі.

4.Фіксування результатів роботи учнів

9.00 – 16.00

 

Освітня платформа

«На урок»

Освітня платформа

«Всеосвіта»

 

Фейсбук, Вайбер…

 

8

23.03

1. Пошук інтерактивних завдань для учнів 5,6,8,10 класів

2. Опрацювання фахової літератури

3. Перегляд вебінару « Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину»

9.00 – 16.00

 

Інтернет-ресурси

 

 

Освітня платформа

«Всеосвіта»

9

24.03

1. Ознайомлення з функціональними можливостями додатків Google для налагодження взаємодії між учасниками освітнього процесу

2. Розробка тестових завдань для учнів 5,6,8,10класів

 

9.00. – 16.00

 

 

 

Освітня платформа

«На урок»

Платформи Google

Освітня платформа

«На урок»

вайбер

Prometeus

10

25.03

1. Підготовка матеріалів для розміщення на освітній платформі «Всеосвіта»

2. Розробка тестових завдань для учнів 5,6,8,10 класів

 

9.00 – 16.00

 

 

 

 

Освітня платформа

«На урок»

Prometeus

11

26.03

1. Перегляд вебінару «Створення та застосування інтерактивних робочих аркушів: від ідеї до впровадження»

2. Практичні заняття з застосуванням інтерактивних робочих аркушів

 

9.00 – 16.00

 

Освітня платформа

«Всеосвіта»

 

інтернет

 

Prometeus

12

27.03

1. Пошук інтерактивних завдань для учнів 5,6,8,10 класів

 

 

9.00 – 16.00

 

Інтернетресурси

 

Освітня платформа

«На урок»

 

 

Prometeus

13

30.03

1. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів

2.Розробка та розсилка тестових завдань учням 5,6,8,10 класів

3.Індивідуальні консультації для учнів   в онлайн – режимі.

4.Фіксування результатів роботи учнів

5. Індивідуальні консультації з батьками, щодо організації навчання під час карантину

9.00 – 16.00

 

Інтернет-ресурси

 

 

Освітня платформа

«На урок»

Фейсбук, вайбер

 

 

 

Телефонний режим

14

31.03

1. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів

2.Розробка та розсилка тестових завдань учням 5,6,8,10 класів

3.Індивідуальні консультації для учнів   в онлайн – режимі.

4.Фіксування результатів роботи учнів

5. Перегляд вебінару «Онлайн інструменти для візуалізації матеріалу»

9.00 – 16.00

 

 

Інтернет-ресурси

 

Освітня платформа

«На урок»

 

Фейсбук, вайбер

 

Освітня платформа

«Всеосвіта»

 

15

01.04

1. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів

2.Розробка та розсилка тестових завдань учням 5,6,8,10 класів

3.Індивідуальні консультації для учнів   в онлайн – режимі.

4.Фіксування результатів роботи учнів

9.00 – 16.00

 

 

Інтернет-ресурси

 

Освітня платформа

«На урок»

 

Фейсбук, вайбер

 

16

02.04

1. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів

2.Розробка та розсилка тестових завдань учням 5,6,8,10 класів

3.Індивідуальні консультації для учнів   в онлайн – режимі.

4.Фіксування результатів роботи учнів

5. Перегляд вебінару «Онлайн-ресурси для оформлення проектної діяльності»

9.00 – 16.00

 

Інтернет-ресурси

 

Освітня платформа

«На урок»

 

Фейсбук, вайбер

 

 

 

Освітня платформа

«Всеосвіта»

 

17

03.04

1. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів

2.Розробка та розсилка тестових завдань учням 5,6,8,10 класів

3.Індивідуальні консультації для учнів   в онлайн – режимі.

4.Фіксування результатів роботи учнів

 

 

На протязі робочого дня

 

Інтернет-ресурси

 

Освітня платформа

«На урок»

 

Фейсбук, вайбер

 

 

docx
Пов’язані теми
Історія України, Планування
Додано
21 квітня
Переглядів
148
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку