Індивідуальний план роботи вчителя історії на карантині

Про матеріал
Індивідуальний план для роботи вчителя історії, етики та громадянської освіти під час карантину
Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи під час карантину

  (06.04.2020 – 24.04.2020)

Вчителя  історії , етики та  громадянської освіти

Корнинського ліцею

Бабич Наталії Павлівни

 

п/п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

1

06.04.2020

  1. 1.  Робота з документацією, корекція календарно – тематичного планування

 

2. Розміщення у вайбері завдань з історії, етики та громадянської освіти  для учнів 5,6,8,10 класів на період карантину

 

3. Співпраця з батьками з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в групі Viber, Messenger.

 

4. Підготовка матеріалів до засідання атестаційної комісії  ІІ рівня.

 

5. Участь у вебінарі «З чого розпочати дистанційне навчання. Напростіші онлайн-сервіси та покрокова інструкція»

https://vseosvita.ua/webinar/z-cogo-rozpocati-distancijne-navcanna-naprostisi-onlajn-servisi-ta-pokrokova-instrukcia-172.html

 

09.00- 16.00

 

 

 

 

 

 

 

 

2

08.04.2020

1. Ознайомлення з фрагментами електронних версій підручників з історії України та всесвітньої історії для 8 класу в електронній бібліотеці  та вибір підручників

 

2. Індивідуальні консультації для учнів 5-6, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

3 Участь у вебінарі «Форми та методи подання матеріалу в умовах дистанційного навчання»

https://vseosvita.ua/webinar/formi-ta-metodi-podanna-materialu-v-umovah-distancijnogo-navcanna-173.html

 

5. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі (навчально- методичне забезпечення уроків)

http://oliiv-zosh.edukit.te.ua/downloadcenter/istoriya/,

http://oliiv-zosh.edukit.te.ua/downloadcenter/pravoznavstvo_gromadyansjka_osvita/

09.00- 16.00

 

 

 

 

3

10.04.2020

1. Підбір  інтерактивних вправ з історії на платформі LearningApps.org

https://learningapps.org/index.php?category=9&s=

 

2. Індивідуальні консультації для учнів 8 та10 класів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

3. Перегляд вебінару «Правила дистанційної комунікації між учасниками освітнього процессу»

https://naurok.com.ua/webinar/pravila-distanciyno-komunikaci-mizh-uchasnikami-osvitnogo-procesu

 

4. Оформлення матеріалів на персональному сайті вчителя історії та правознавства

 https://vseosvita.ua/user/id266810

09.00- 16.00

 

4

13.04.2020

  1. 1. Поповнення методичними розробками бібліотеки освітнього проекту «На Урок»
  2. https://naurok.com.ua/biblioteka/moe

 

2. Підбір відеоматеріалів для 8 класу на каналі YouTube з історії України

https://www.youtube.com/watch?v=AUFt2Y3e01g&list=PLExsQHSmZLcWFJGoVEoCJxfCg0SGj4oYW

та всесвітньої історії

https://www.youtube.com/watch?v=6xTAvjb7_tE&list=PLExsQHSmZLcVFCfUISyW5AMoL7moLnB8d

  1.  

3. Індивідуальні консультації для учнів 5,6,8,10 класів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

4.                   Участь у вебінарі «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину» https://vseosvita.ua/webinar/prakticni-poradi-sodo-organizacii-distancijnogo-navcanna-pid-cas-karantinu-163.html

09.00- 16.00

 

8

15.04.2020

1. Перегляд новинок  інформаційно-методичної літератури

 

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

3. Онлайн консультації для батьків 5,6,8,10 класів

 

4. Робота на сайті електронної бібліотеки з історії України та всесвітньої історії

https://history.vn.ua/

 

5.                 Перегляд вебінару  «STEAM- та арт-інструменти для підтримки психічного та фізичного здоров'я під час карантину»

https://naurok.com.ua/webinar/steam--ta-art-instrumenti-dlya-pidtrimki-psihichnogo-ta-fizichnogo-zdorov-ya-pid-chas-karantinu

 

  09.00- 16.00

9

17.04.2020

 

1.  Оформлення матеріалів на персональному сайті вчителя історії та правознавства

https://vseosvita.ua/user/id15890

2. Індивідуальні консультації для учнів 5,6,8,10 які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

3.  Робота на сайті електронної бібліотеки з історії України та всесвітньої історії

https://history.vn.ua/

 

09.00- 16.00

 

 

 

10

22.04.2020

1. Проведення моніторингу за виконанням учнями завдань дистанційного навчання.

 

2. Індивідуальні консультації для учнів 5,6 класів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

3. Онлайн консультації для батьків 5,6,8,10 класів

 

4. Перегляд вебінару  «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять»

https://naurok.com.ua/webinar/vikoristannya-servisu-zoom-dlya-provedennya-distanciynih-zanyat

 

5. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі (навчально- методичне забезпечення уроків)

 

09.00- 16.00

 

11

24.04.2020

1.  Робота в мережі інтернет

https://osvita.ua/school/lessons_summary/

 

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

3. Робота зі шкільною документацією, корекція календарно – тематичного планування

 

4. Перевірка виконанання учнями

тестових завдань та платформі «На

Урок»

09.00- 16.00

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Історія України, Планування
Додано
21 квітня 2020
Переглядів
553
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку