Індивідуальний план роботи під час карантину
(16.03.2020 – 24.04.2020)
вчителя історії та правознавства
КЗ «Долинська ЗОШ І-ІІІ ступенів» ВСР
Марциновської Людмили Олексіївни
№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітки Вставити посилання з поясненнями, завданнями |
1 |
16.03. 2020 |
1.Складання плану роботи на період карантину https://drive.google.com/file/d/1mjysXj0t-HE48IDDODlFP_R0xAbB3ArV/view 3. Розробка та розсилка завдань для учнів 5-6 класів з історії та зарубіжної літератури (соціальна мережа Viber, Facebook). 4. Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання. 5. Розробка он-лайн тестів для учнів на сайті naurok.com.ua |
08.00-14.00 |
Viber, месендж, у телефонному режимі
naurok.com.ua |
2 |
17.03. 2020 |
1. Розробка та розсилка завдань для учнів 5-7 класів з історії та зарубіжної літератури (соціальна мережа Viber, Facebook) (перегляд відеофайлів, знайомство з онлайн- уроками)
2. Розробка он-лайн тестів для учнів на сайті naurok.com.ua. 3. Участь в вебінарі " Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів" ("На урок") |
08.00-12.00
18.00-20.00 |
Viber, месендж, у телефонному режимі
naurok.com.ua |
3 |
18.03. 2020 |
1.Опрацювання Посилання на методичні матеріали для дистанційної роботи педагогів/учнів закладів освіти області https://drive.google.com/file/d/1rQszfnviWy64_aeyXGie7IjyW_FUome2/view?usp=sharing 2. Співпраця з батьками з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання 3. Робота з шкільною документацією. Коригування календарно-тематичного плану |
08.00-10.00
10.00-12.00
12.00-14.00
|
Viber, месендж, у телефонному режимі.
|
4 |
19.03. 2020 |
1. Ознайомлення з новинками педагогічної літератури. 2. Підготовка завдань для контролю знань учнів 10-11 кл (сімейної форми здобуття загальної середньої освіти) 3. Онлайн-консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання
|
8.00 -10.00
10.00-12.00
12.00-14.00
|
Viber, месендж, у телефонному режимі. |
5 |
20.03. 2020 |
1. Перегляд вебінару- презентації «Навчальний комплект «Інформатика. 7клас» і його використання для формування компетентностей учнів 7 класу». 2. Пошук, упорядкування, підготовка дидактичного матеріалу 3. Розробка та розсилка завдань для учнів 9 класу з правознавства (перегляд відеофайлів, знайомство з онлайн- уроками) 4. Участь у вебінарі «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів» |
08.00-09.00
09.00-12.00
15.00-17.00 |
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі
«На урок» |
6 |
23.03. 2020 |
1. Розробка та розміщення завдань для учнів 5-9 класів з історії та зарубіжної літератури на власному блозі https://kjudxbntkzscnjhs.blogspot.com/ 2.Перегляд відеофайлів, знайомство з онлайн- уроками 3. Відеотрансляція «Технічні особливості організації дистанційного навчання» @ nus.org.ua 4. Перегляд практичного вебінару "Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину" («Всеосвіта») |
08.00-10.00
12.00- 14.00
14.00-16.00 |
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, Blogger
@ nus.org.ua
«Всеосвіта» , свідоцтво |
7 |
24.03. 2020 |
1. Опрацювання сучасних інформаційних сервісів навчання 2. Розробка та розміщення завдань для учнів 5-9 класів з історії та зарубіжної літератури на власному блозі https://kjudxbntkzscnjhs.blogspot.com/ 3. Створення бази дат з історії України для ЗНО (для куточка підготовки до ЗНО) |
8.00-10.00
10.00-12.00
12.00-14.00 |
Viber, месендж, Blogger,
соціальні мережі |
8 |
25.03. 2020 |
1. Розробка он-лайн тестів для учнів на сайті naurok.com.ua.
2.Онлайн-консультації для учнів, батьків, вчителів, класних керівників. 3. Участь у вебінарі Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять («На Урок») |
8.00-10.00
10.00-11.00
15.00-17.00 |
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі
«На Урок»
|
9 |
26.03. 2020 |
1. Розробка та розміщення завдань для учнів 5-7 класів з інформатики на власному блозі https://kjudxbntkzscnjhs.blogspot.com/ 2. Оглядовий освітній серіал «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів» ( 1-3 серія)
3. Вебінар-тренінг "Інформатика в 7 класі. Зміст, методи та дієві інструменти навчання" |
8.00-12.00
12.00-13.00
13.00-14.00 |
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі , Blogger Онлайн –платформа. «Дія. Цифрова освіта» https://osvita.diia.gov.ua |
10 |
27.03. 2020 |
1.Розробка та розміщення завдань для учнів 9 класу з правознавства на власному блозі https://kjudxbntkzscnjhs.blogspot.com/ 2. Оглядовий освітній серіал «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів» (4-6 серія) 3. Перегляд вібінару з питань КПК https://youtu.be/8UWdBHX0lns. |
8.00-10.00
10.00-12.00
12.00-14.00 |
Blogger,Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі Онлайн –платформа. «Дія. Цифрова освіта» НМЦ інформатизації освіти ЗОІППО |
11. |
30.03. 2020 |
1. Розробка та розміщення завдань для учнів 5-9 класів з історії та зарубіжної літератури на власному блозі https://kjudxbntkzscnjhs.blogspot.com/ 2. Розробка он-лайн тестів для учнів на сайті naurok.com.ua. 3. Участь у вебінарі «Онлайн-тести «На Урок» для дистанційної роботи» |
8.00-10.00
10.00-12.00
15.00-17.00 |
Blogger,Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі
naurok.com.ua. |
12 |
31.03. 2020 |
1.Добірка джерел цікавої інформації для 5-7, 9 класів з історії України, всесвітньої історії, правознавства. 2. Робота з документацією РМО вчителів супільних дисциплін. 3.Перегляд матеріалів на сайті "Всеосвіта" з теми" Навчальні ігри: знахідка на будь-який урок" |
8.00-10.00
10.00-12.00
12.00-14.00 |
Всеосвіта |
13 |
01.04. 2020 |
1.Працювати з " Тренажером підготовки до ЗНО" на сайті "Всеосвіта" 2. Знайомство з новинками педагогіки та методики на сайтах "Всеосвіта" та "На урок" 3.Створення презентації, підбір відео –матеріалів з історії для 6-7, 9 класу 4. Онлайн-консультації для учнів, батьків, вчителів. |
8.00-10.00
10.00-12.00
12.00-14.00 |
«Всеосвіта» та "На урок"
|
14 |
02.04. 2020 |
1. Розробка та розміщення завдань для учнів 5-7 класів з інформатики на власному блозі https://kjudxbntkzscnjhs.blogspot.com/ 2. Онлайн-консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання 3.Опрацювати матеріали конференції "Інтернет-ресурси у навчальному процесі" |
8.00-10.00
10.00- 12.00
12.00-14.00 |
Blogger,Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі
"На урок" |
15 |
03.04. 2020 |
1. Розробка та розсилка завдань для учнів 9 класу з правознавства на власному блозі https://kjudxbntkzscnjhs.blogspot.com/ 2. Підготовка до уроків: конспекти, відео, презентації для 5-9 класів
|
8.00- 10.00
10.00-14.00 |
Blogger,Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі
|
16 |
06.04. 2020 |
1. Розробка та розміщення завдань для учнів 5-9 класів з історії та зарубіжної літератури на власному блозі https://kjudxbntkzscnjhs.blogspot.com/ 2. Розробка он-лайн тестів для учнів на сайті naurok.com.ua. |
8.00-14.00 |
«На урок» |
17 |
07.04. 2020 |
1. Перегляд відеофайлів, знайомство з онлайн- уроками) 2. Публікація авторських матеріалів на платформі «На Урок» |
8.00-14.00 |
«На урок» |
18 |
08.-17.04. 2020 |
Дистанційні курси підвищення кваліфікації «Заступники директорів закладів освіти всіх типів»
|
|
Платформа «Освітнє середовище Запорізького регіону» |
21 |
21.04. 2020 |
1. Робота з індивідуальною шкільною документацією, корекція календарно – тематичного планування 2. Підготовка до уроків: конспекти, відео, презентації для 5-9 класів
|
8.00-14.00 |
|
22 |
22.04. 2020 |
1.Корегування, опрацювання та підбір навчального контенту для дистанційного навчання учнів 5-9 кл. з історії, 5-6 кл. із зарубіжної літератури. 2. Моніторинг виконання учнями завдань дистанційного навчання |
8.00-14.00 |
|
23 |
23.04. 2020 |
1.Корегування, опрацювання та підбір навчального контенту для дистанційного навчання учнів 5-7 кл. з інформатики, 9 кл. з правознавства. 2.Консультації з батьками щодо організації перевірки виконання дистанційних завдань
|
8.00-14.00 |
|
24 |
24.04. 2020 |
1.Опрацювання Закону “Про повну загальну середню освіту” від 13.03.20 2. Моніторинг виконання учнями завдань дистанційного навчання
|
8.00-14.00 |
|