Індивідуальний план роботи під час карантину
(з 12.03 – 27.03.2020р.)
вчителя української мови і літератури Козельщинського ліцею
Матвієць Альони Олександрівни
№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Ресурси
|
1 |
12.03.2020 |
1.Складання плану роботи на період карантину. 3.Проведення інструктажів з техніки безпеки життєдіяльності з учнями на час карантину. 4.Консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання. |
Viber, у телефонному режимі |
2 |
13.03.2020
|
1. Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (соціальна мережа Viber, Facebook). 2. Участь у вебінарі «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів». «На Урок». 4.Консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання. 5.Розсилка пам’яток для батьків «Що потрібно знати батькам про коронавірусну інфекцію COVID – 19?» |
Viber, у телефонному режимі
com.ua
Viber, у телефонному режимі |
3 |
16.03.2020
|
1. Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (соціальна мережа Viber, Facebook). 2.Опрацювання посилання на методичні матеріали для дистанційної роботи педагогів/учнів закладів освіти. 3.Співпраця з батьками з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання. 4.Опитування учнів про стан здоров’я. 5.Коригування календарно-тематичного плану. 6.Контроль і перевірка виконання завдань. |
Viber
Viber, у телефонному режимі |
4 |
17.03.2020
|
1. Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (соціальна мережа Viber, Facebook). 2.Ознайомлення з новинками педагогічної літератури. 3.Консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання. 4. Контроль і перевірка виконання завдань. |
Viber
Viber, у телефонному режимі |
5 |
18.03.2020
|
1. Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури(Viber). 2.Пошук, упорядкування, підготовка дидактичного матеріалу. 3.Перегляд вебінару "Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину". «Всеосвіта». 4.Консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання. 5. Контроль і перевірка виконання завдань. |
Viber
ua
Viber, в телефонному режимі |
6 |
19.03.2020
|
1. Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (соціальна мережа Viber, Facebook). 2.Перегляд відеофайлів, знайомство з онлайн-уроками. 3.Відеотрансляція «Технічні особливості організації дистанційного навчання». 4.Участь у вебінарі " Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів". «На Урок». 5.Консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання. 6. Контроль і перевірка виконання завдань. |
Viber
facebook.com
com.ua Viber, в телефонному режимі |
7 |
20.03.2020
|
1.Створення віртуальних класів для 5-А-Б, 10-А на платформі googlеclassroom та надання кодів доступу для приєднання до класів. 2. Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom). 3.Опрацювання сучасних інформаційних сервісів навчання. 4.Консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання. 5.Опитування учнів про стан здоров’я. 6.Контроль і перевірка виконання завдань. |
https://classroom.google.com
Viber, в телефонному режимі
|
8 |
23.03.2020
|
1. Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom). 2.Перегляд новин МОН. Любомира Мандзій про навчання в умовах карантину та зарплати вчителям. 3.Створення презентації, підбір відеоматеріалів з української мови і літератури. 4.Консультації для учнів, батьків. 5.Контроль і перевірка виконання завдань. |
https://classroom.google.com Viber, в телефонному режимі |
9 |
24.03.2020
|
1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom). 2.Підготовка до уроків: конспекти, відео, презентації. 3.Оглядовий освітній серіал «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів» ( 1-3 серія). 4.Консультації для учнів, батьків з питань дистанційного навчання. 5.Контроль і перевірка виконання завдань. |
https://osvita.diia.gov.ua Viber, в телефонному режимі |
10 |
25.03.2020 |
1. Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom). 2.Підготовка до уроків: конспекти, відео, презентації. 3.Участь у вебінарі «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять». «На Урок». 4.Консультації для учнів, батьків. 5.Контроль і перевірка виконання завдань. |
com.ua
Viber |
11 |
26.03.2020 |
1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom). 2.Підготовка до уроків: конспекти, відео, презентації. 3.Опрацювання фахової літератури. 4.Перегляд новин МОН. Брифінг Міносвіти: робота шкіл під час карантину, ЗНО та вступна кампанія. 5.Співпраця з батьками з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання. 6.Контроль і перевірка виконання завдань. |
https://www.youtube.com Viber, в телефонному режимі |
12 |
27.03.2020
|
1. Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom). 2.Оглядовий освітній серіал «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів» (4-6 серія). 3.Розробка онлайн-тестів для учнів 5-х класів на сайті «На Урок». 4.Проведення бесід для учнів, батьків з безпеки життєдіяльності. Розсилка пам’яток «Безпечні весняні канікули». 5.Контроль і перевірка виконання завдань. |
com.ua Viber, в телефонному режимі |
Індивідуальний план роботи під час карантину
(з 06.04 – 29.05.2020р.)
вчителя української мови і літератури Козельщинського ліцею
Матвієць Альони Олександрівни
№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Ресурси
|
13 |
06.04.2020
|
1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom). 2.Розробка онлайн-тестів для учнів на сайті «На Урок». 3.Участь у вебінарі «Онлайн-тести «На Урок» для дистанційної роботи». 4.Сповіщення учнів та батьків про роботу Всеукраїнської школи онлайн. 5.Розсилка пам’яток для батьків «Безпека дітей під час карантину». 6.Опитування учнів про стан здоров'я. |
com.ua
Viber, в телефонному режимі |
14 |
07.04.2020
|
1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom). 2.Перегляд матеріалів на сайті «Всеосвіта» з теми «Навчальні ігри: знахідка на будь-який урок». 3.Перегляд вебінару «Як налагодити ефективне онлайн-навчання та покращити комунікацію з учнями в умовах карантину». «На Урок». 4.Консультації для учнів, батьків з питань дистанційного навчання. 5.Контроль і перевірка виконання завдань. |
ua com.ua Viber, в телефонному режимі |
15 |
08.04.2020
|
1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom). 2. Знайомство з новинками педагогіки та методики на сайтах "Всеосвіта" та "На Урок". 3.Створення презентації, підбір відеоматеріалів з української мови і літератури. 4.Онлайн-консультації для учнів, батьків з питань дистанційного навчання. 5.Контроль і перевірка виконання завдань. |
ua com.ua Viber, в телефонному режимі |
16 |
09.04.2020
|
1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom). 2.Опрацювання фахової літератури. 3.Розробка онлайн-тестів для учнів на сайті «На Урок». 4.Консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання. 5.Контроль і перевірка виконання завдань. |
com.ua Viber, в телефонному режимі |
17 |
10.04.2020
|
1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom). 2.Підготовка до уроків: конспекти, відео, презентації. 3.Консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання. 4.Контроль і перевірка виконання завдань. |
Viber, в телефонному режимі |
18 |
13.04.2020
|
1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom). 2.Розробка онлайн-тестів для учнів на сайті «На Урок». 3.Консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання. 4.Опитування учнів про стан здоров’я. 5.Контроль і перевірка виконання завдань. |
com.ua Viber, в телефонному режимі |
19 |
14.04.2020
|
1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom). 2.Перегляд відеофайлів, знайомство з онлайн-уроками. 3.Публікація авторських матеріалів на платформі «Всеосвіта». Сертифікат. 4.Консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання. 5.Контроль і перевірка виконання завдань. |
ua Viber, в телефонному режимі |
20 |
15.04.2020
|
1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom). 2.Підбір та опрацювання навчального контенту для дистанційного навчання: конспекти, відео, презентації. 3.Перегляд фахової літератури. 4.Консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання. 5.Контроль і перевірка виконання завдань. |
Viber, в телефонному режимі |
21 |
16.04.2020
|
1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom). 2.Підготовка до уроків: конспекти, відео, презентації. 3.Ознайомлення з документацією. Лист-роз’яснення МОН «Завершення 2019 – 2020 навчального року та підсумкове оцінювання учнів під час карантину». 4.Консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання. 5.Контроль і перевірка виконання завдань. |
ua
Viber, в телефонному режимі |
22 |
17.04.2020
|
1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom). 2.Опрацювання та підбір навчального контенту для дистанційного навчання учнів. 3.Участь у вебінарі «Онлайн-тести від «Всеосвіти» – альтернативний інструмент для організації дистанційного навчання». «Всеосвіта». 4.Консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання. 5.Моніторинг виконання учнями завдань дистанційного навчання. |
ua
Viber, в телефонному режимі
|
23 |
21.04.2020
|
1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom). 2. Розробка онлайн-тестів для учнів на сайті «На Урок». 3.Перегляд фахової літератури. 4.Консультації з батьками щодо організації перевірки виконання дистанційних завдань. 5.Опитування учнів про стан здоров'я. 6.Контроль і перевірка виконання завдань. |
com.ua
Viber, в телефонному режимі |
24 |
22.04.2020
|
1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom). 2.Підготовка до уроків: конспекти, відео, презентації. 3.Перегляд прямого ефіру о 16:00 т.в.о. Міністра освіти і науки Любомири Мандзій на Facebook-сторінці МОН про завершення навчального року 2019/2020 та оцінювання учнів під час карантину. 4.Консультації з батьками щодо організації перевірки виконання дистанційних завдань. 5.Контроль і перевірка виконання завдань. |
Viber, в телефонному режимі |
25 |
23.04.2020
|
1. Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom). 2.Створення презентацій, підбір відеоматеріалів з української мови і літератури. 3.Перегляд новин МОН. Онлайн-брифінг т.в.о. Міністра МОН Любомири Мандзій. 4.Консультації для учнів, батьків щодо організації перевірки виконання дистанційних завдань. 5.Контроль і перевірка виконання завдань. |
youtube.com Viber, в телефонному режимі |
26 |
24.04.2020
|
1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom). 2.Участь у вебінарі «Створення та ведення блогу на платформі «Всеосвіта». 3.Підготовка до уроків: конспекти, відео, презентації. 4.Консультації для учнів, батьків. 5.Контроль і перевірка виклнання завдань. |
ua Viber, в телефонному режимі |
27 |
27.04.2020 |
1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom). 2.Перегляд новин МОН. Навчальний рік ВНЗ та шкіл. Брифінг т.в.о. Міністра освіти і науки Любомири Мандзій 26.04.2020. 3.Створення презентації, підбір відеоматеріалів з української мови і літератури. 4. Знайомство з новинками педагогіки та методики на сайті "Всеосвіта". 5.Опитування учнів про стан здоров’я. 6.Контроль і перевірка виконання завдань. |
https://www. youtube.com
ua Viber, в телефонному режимі |
28 |
28.04.2020 |
1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom). 2.Розробка онлайн-тестів для учнів 5-х класів на сайті «На Урок». 3.Підготовка до уроків: конспекти, відео, презентації. 4.Перегляд новин МОН. Пряма трансляція ефіру т.в.о. Міністра освіти і науки Любомири Мандзій «Школа. Конфліктні питання». 5.Консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання. 6.Контроль і перевірка виконання завдань. |
com.ua
https://www. youtube.comViber, в телефонному режимі |
29 |
29.04.2020 |
1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom). 2.Розробка онлайн-тестів для учнів 5-х класів на сайті «Всеосвіта». 3.Підготовка до уроків: конспекти, відео, презентації. 4.Консультації з учнями і батьками. 5.Контроль і перевірка виконання завдань. |
ua Viber, в телефонному режимі |
30 |
30.04.2020 |
1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom). 2.Перегляд новин МОН. Любомира Мандзій: «Відповіді на ТОП-питання освіти в умовах карантину». 3.Консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання. 4.Контроль і перевірка виконання завдань. |
facebook.com
Viber, в телефонному режимі |
31 |
04.05.2020 |
1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom). 2.Перегляд відеофайлів, знайомство з онлайн-уроками. 3.Опрацювання педагогічної періодичної преси. 4.Консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання. 5.Опитування учнів про стан здоров’я. 6.Контроль і перевірка виконання завдань. |
Viber, в телефонному режимі |
32 |
05.05.2020 |
1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom). 2.Опрацювання та підбір навчального контенту для дистанційного навчання учнів. 3.Публікація авторських матеріалів на платформі «Всеосвіта». Сертифікат. 4.Консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання. 5.Контроль і перевірка виконання завдань. |
ua Viber, в телефонному режимі |
33 |
06.05.2020 |
1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom). 2.Підготовка до уроків: конспекти, відео, презентації. 3.Розробка онлайн-тестів для учнів 10-го класу на сайті «Всеосвіта». 4.Консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання. 5.Контроль і перевірка виконання завдань. |
ua Viber, в телефонному режимі |
34 |
07.05.2020 |
1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom). 2.Опрацювання та підбір навчального контенту для дистанційного навчання учнів. 3.Участь у вебінарі «Онлайн-тести як інструмент перевірки знань в умовах карантину. Як зробити свої тести надсучасними». «Всеосвіта». 4.Консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання. 5.Моніторинг виконання учнями завдань дистанційного навчання. |
ua
Viber, в телефонному режимі
|
35 |
08.05.2020 |
1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom). 2.Перегляд фахової літератури. 3.Розробка онлайн-тестів для учнів 10-го класу на сайті «На Урок». 4.Пам’ятка-нагадування «Безпека під час карантину». 5.Консультації з батьками щодо організації перевірки виконання дистанційних завдань. 6.Контроль і перевірка виконання завдань. |
com.ua
Viber, в телефонному режимі |
36 |
12.05.2020 |
1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom). 2.Ознайомлення з матеріалами Лілії Король «Ігри на уроках української мови 6-7 класи». 3.Участь у вебінарі «Проведення виховної роботи класними керівниками під час карантину». «На Урок». 4.Консультації з батьками щодо організації перевірки виконання дистанційних завдань. 5.Опитування учнів про стан здоров'я. 6.Моніторинг виконання учнями завдань дистанційного навчання. |
com.ua com.ua
Viber, в телефонному режимі |
37 |
13.05.2020 |
1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom). 2.Розробка онлайн-тестів для учнів на сайті «На Урок». 3.Вивчення нових наукових ідей, актуальних педагогічних проблем з теми «Підвищення грамотності учнів на уроках української мови та літератури шляхом використання інноваційних технологій». «Всеосвіта». 4.Консультації для учнів, батьків. 5.Моніторинг виконання учнями завдань дистанційного навчання. |
com.ua ua
Viber, в телефонному режимі
|
38 |
14.05.2020 |
1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom). 2.Опрацювання педагогічної періодичної преси з теми «Методичні підходи до збагачення мовлення учнів». 3.Участь у вебінарі «Як обрати стиль спілкування з дитиною в умовах сьогодення. Прийоми ефективної взаємодії». «Всеосвіта». Сертифікат. 4.Консультації для учнів, батьків. 5.Контроль і перевірка виконання завдань. |
ua Viber, в телефонному режимі |
39 |
15.05.2020 |
1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom). 2.Виготовлення дидактичного матеріалу для учнів 5 класу з теми «Пряма мова». 3.Онайомлення з інформацією МОН щодо організованого завершення навчального року. 4.Публікація авторських матеріалів на платформі «На Урок». Сертифікат. 5.Консультації для учнів, батьків. 6.Контроль і перевірка виконання завдань. |
pedrada.com.ua com.ua Viber, в телефонному режимі |
40 |
18.05.2020 |
1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom). 2.Опрацювання статей фахових журналів. 3.Участь у вебінарі «Лепбук як інструмент реалізації практичного та творчого завдання». «Всеосвіта». Сертифікат. 4.Консультації з учнями і батьками. 5.Опитування учнів про стан здоров’я. 6.Контроль і перевірка виконання завдань. |
ua
Viber, в телефонному режимі |
41 |
19.05.2020 |
1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom). 2.Створення презентації, підбір відеоматеріалів з української мови і літератури. 3.Консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання. 4.Контроль і перевірка виконання завдань. |
Viber, в телефонному режимі |
42 |
20.05.2020 |
1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom). 2.Розробка онлайн-тестів для учнів на сайті «Всеосвіта». 3.Участь у вебінарі «Як організувати дистанційне узагальнення знань та підбити підсумки навчального року». «На Урок». Свідоцтво. 4.Консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання. 5.Контроль і перевірка виконання завдань. |
ua
com.ua Viber, в телефонному режимі |
43 |
21.05.2020 |
1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom). 2.Перегляд відеофайлів, знайомство з онлайн-уроками. 3.Публікація авторських матеріалів на платформі «На Урок». 4.Консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання. 5.Контроль і перевірка виконання завдань. |
Viber, в телефонному режимі |
44 |
22.05.2020 |
1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom). 2.Опрацювання фахової літератури. 3.Опрацювання та підбір навчального контенту для дистанційного навчання учнів. 4.Консультації з учнями і батьками. 5.Контроль і перевірка виконання завдань. |
Viber, в телефонному режимі |
45 |
25.05.2020 |
1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom). 2.Підготовка до уроків: конспекти, відео, презентації. 3.Розробка онлайн-тестів на сайті «На Урок». 4.Консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання. 5.Опитування учнів про стан здоров’я. 6.Контроль і перевірка виконання завдань. |
com.ua Viber, в телефонному режимі |
46 |
26.05.2020 |
1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom). 2.Опрацювання та підбір навчального контенту для узагальнення знань учнів. 3.Робота зі шкільною документацією (заповнення журналів). 4.Консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання. 5.Моніторинг виконання учнями завдань дистанційного навчання. |
Viber, в телефонному режимі |
47 |
27.05.2020 |
1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom). 2.Опрацювання та підбір навчального контенту для узагальнення знань учнів. 3.Робота зі шкільною документацією (заповнення журналів). 4.Консультації з батьками щодо організації перевірки виконання дистанційних завдань. 5.Контроль і перевірка виконання завдань. |
Viber, в телефонному режимі |
48 |
28.05.2020 |
1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури. 2.Робота зі шкільною документацією (заповнення журналів). 3.Консультації з батьками щодо організації перевірки виконання дистанційних завдань. 4.Контроль і перевірка виконання завдань. |
Viber, в телефонному режимі |
49 |
29.05.2020 |
1.Підведення підсумків виконання завдань учнями 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури. 2. Виставлення оцінок. 3.Оформлення класного журналу. 4.Заповнення табелів успішності. 5.Оформлення особових справ учнів. 6.Підсумкова бесіда для учнів, батьків «Обережність дітей під час літніх канікул – запорука життя та здоров'я». 7.Розсилка пам'яток для батьків та дітей «Безпека під час літніх канікул». |
Viber, в телефонному режимі |