25 серпня о 18:00Вебінар: Як зробити вивчення математики цікавим і веселим

Індивідуальний план роботи вчителя під час карантину

Про матеріал
Індивідуальний план роботи під час карантину вчителя української мови і літератури Козельщинського ліцею Матвієць Альони Олександрівни. План містить щоденну розробку та розсилку завдань; огляд фахової літератури; перегляд новин МОН; розробку онлайн-тестів; участь у вебінарах; проведення інструктажів з безпеки життєдіяльності; розсилку пам'яток; консультації з учнями і батьками.
Перегляд файлу

 


Індивідуальний план роботи під час карантину

(з 12.03 – 27.03.2020р.)

вчителя української мови і літератури Козельщинського ліцею

Матвієць Альони Олександрівни

 

п/п

Дата

Зміст роботи

Ресурси

 

 

1

 

12.03.2020

1.Складання плану роботи  на період карантину.

2.Опрацювання методичних рекомендацій щодо організації навчальних занять за допомогою дистанційних технологій у 5-11-х класах закладів загальної середньої освіти в 2019/2020 навчальному році.

3.Проведення інструктажів з техніки безпеки життєдіяльності з учнями на час карантину.

4.Консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.

 

https://drive.google.com

 

 

 

Viber, у телефонному режимі

 

2

 

13.03.2020

 

1. Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури  (соціальна мережа Viber, Facebook).

2. Участь у вебінарі «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів». «На Урок».

4.Консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.

5.Розсилка пам’яток для батьків «Що потрібно знати батькам про коронавірусну інфекцію COVID – 19

Viber, у телефонному режимі

 

https://naurok.

com.ua

 

Viber, у телефонному режимі

 

3

 

16.03.2020

 

1. Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури  (соціальна мережа Viber, Facebook).

2.Опрацювання посилання на методичні матеріали  для дистанційної роботи педагогів/учнів закладів освіти.

3.Співпраця з батьками  з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання.

4.Опитування учнів про стан здоров’я.

5.Коригування календарно-тематичного  плану.

6.Контроль і перевірка виконання завдань.

Viber

 

 

 

 

 

Viber, у телефонному режимі

 

4

 

17.03.2020

 

1. Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури  (соціальна мережа Viber, Facebook).

2.Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.

3.Консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.

4. Контроль і перевірка виконання завдань.

Viber

 

 

 

Viber, у телефонному режимі

 

5

 

18.03.2020

 

1. Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури(Viber).

2.Пошук, упорядкування, підготовка дидактичного матеріалу.

3.Перегляд  вебінару "Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину". «Всеосвіта».

4.Консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.

5. Контроль і перевірка виконання завдань.

Viber

 

 

 

https://vseosvita.

ua

 

Viber, в телефонному режимі

 

 

6

 

19.03.2020

 

1. Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури  (соціальна мережа Viber, Facebook).

2.Перегляд відеофайлів,  знайомство з онлайн-уроками.

3.Відеотрансляція «Технічні особливості організації  дистанційного навчання».

4.Участь у вебінарі " Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів". «На Урок».

5.Консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.

6. Контроль і перевірка виконання завдань.

Viber

 

 

 

 

https://www.

facebook.com

 

https://naurok.

com.ua

Viber, в телефонному режимі

 

7

 

20.03.2020

 

1.Створення віртуальних класів для 5-А-Б, 10-А на платформі googlеclassroom та надання кодів доступу для приєднання до класів.

2. Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom).

3.Опрацювання сучасних інформаційних сервісів навчання.

4.Консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.

5.Опитування учнів про стан здоров’я.

6.Контроль і перевірка виконання завдань.

https://classroom.google.com

 

 

 

 

 

Viber, в телефонному режимі

 

 

8

 

23.03.2020

 

1. Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom).

2.Перегляд новин МОН. Любомира Мандзій про навчання в умовах карантину та зарплати вчителям.

3.Створення презентації, підбір відеоматеріалів з української мови і літератури.

4.Консультації для учнів, батьків.

5.Контроль і перевірка виконання завдань.

https://classroom.google.com

https://www.youtube.com

Viber, в телефонному режимі

 

9

 

24.03.2020

 

1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom).

2.Підготовка до уроків: конспекти, відео,  презентації.

3.Оглядовий освітній серіал «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів» ( 1-3 серія).

4.Консультації для учнів, батьків з питань дистанційного навчання.

5.Контроль і перевірка виконання завдань.

https://classroom.google.com

 

https://osvita.diia.gov.ua

Viber, в телефонному режимі

10

25.03.2020

1. Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom).

2.Підготовка до уроків: конспекти, відео,  презентації.

3.Участь у вебінарі «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять». «На Урок».

4.Консультації для учнів, батьків.

5.Контроль і перевірка виконання завдань.

https://classroom.google.com

 

https://naurok.

com.ua

 

Viber

11

26.03.2020

1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom).

2.Підготовка до уроків: конспекти, відео,  презентації.

3.Опрацювання фахової літератури.

4.Перегляд новин МОН. Брифінг Міносвіти: робота шкіл під час карантину, ЗНО та вступна кампанія.

5.Співпраця з батьками  з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання.

6.Контроль і перевірка виконання завдань.

https://classroom.google.com

 

 

https://www.youtube.com

Viber, в телефонному режимі

 

12

 

27.03.2020

 

1. Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom).

2.Оглядовий освітній серіал «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів» (4-6 серія).

3.Розробка онлайн-тестів для учнів 5-х класів на сайті «На Урок».

4.Проведення бесід для учнів, батьків з безпеки життєдіяльності. Розсилка пам’яток «Безпечні весняні канікули».

5.Контроль і перевірка виконання завдань.

https://classroom.google.com

https://osvita.diia.gov.ua

https://naurok.

com.ua

Viber, в телефонному режимі

 

Індивідуальний план роботи під час карантину

(з 06.04 – 29.05.2020р.)

вчителя української мови і літератури Козельщинського ліцею

Матвієць Альони Олександрівни

п/п

Дата

Зміст роботи

Ресурси

 

 

13

 

06.04.2020

 

1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom).

2.Розробка онлайн-тестів для учнів на сайті «На Урок».

3.Участь у вебінарі «Онлайн-тести «На Урок» для дистанційної роботи».

4.Сповіщення учнів та батьків про роботу Всеукраїнської школи онлайн.

5.Розсилка пам’яток для батьків «Безпека дітей під час карантину».

6.Опитування учнів про стан здоров'я.

https://classroom.google.com

 

https://naurok.

com.ua

 

 

Viber, в телефонному режимі

 

14

 

07.04.2020

 

1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom).

2.Перегляд матеріалів на сайті «Всеосвіта» з теми «Навчальні ігри: знахідка на будь-який урок».

3.Перегляд вебінару «Як налагодити ефективне онлайн-навчання та покращити комунікацію з учнями в умовах карантину». «На Урок».

4.Консультації для учнів, батьків з питань дистанційного навчання.

5.Контроль і перевірка виконання завдань.

https://classroom.google.com

https://vseosvita.

ua

https://naurok.

com.ua

Viber, в телефонному режимі

 

15

 

08.04.2020

 

1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom).

2. Знайомство з новинками педагогіки та методики на сайтах "Всеосвіта" та "На Урок".

3.Створення презентації, підбір відеоматеріалів з української мови і літератури.

4.Онлайн-консультації для учнів, батьків з питань дистанційного навчання.

5.Контроль і перевірка виконання завдань.

https://classroom.google.com

https://vseosvita.

ua

https://naurok.

com.ua

Viber, в телефонному режимі

 

16

 

09.04.2020

 

1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури  (Сlassroom).

2.Опрацювання фахової літератури.

3.Розробка онлайн-тестів для учнів на сайті «На Урок».

4.Консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.

5.Контроль і перевірка виконання завдань.

https://classroom.google.com

 

https://naurok.

com.ua

Viber, в телефонному режимі

 

17

 

10.04.2020

 

1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom).

2.Підготовка до уроків: конспекти, відео,  презентації.

3.Консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.

4.Контроль і перевірка виконання завдань.

https://classroom.google.com

 

Viber, в телефонному режимі

 

18

 

13.04.2020

 

1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom).

2.Розробка онлайн-тестів для учнів на сайті «На Урок».

3.Консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.

4.Опитування учнів про стан здоров’я.

5.Контроль і перевірка виконання завдань.

https://classroom.google.com

https://naurok.

com.ua

Viber, в телефонному режимі

 

19

 

14.04.2020

 

1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom).

2.Перегляд відеофайлів,  знайомство з онлайн-уроками.

3.Публікація авторських матеріалів на платформі    «Всеосвіта». Сертифікат.

4.Консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.

5.Контроль і перевірка виконання завдань.

https://classroom.google.com

 

https://vseosvita.

ua

Viber, в телефонному режимі

 

20

 

15.04.2020

 

1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom).

2.Підбір та опрацювання навчального контенту для дистанційного навчання: конспекти, відео,  презентації.

3.Перегляд фахової літератури.

4.Консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.

5.Контроль і перевірка виконання завдань.

https://classroom.google.com

 

 

 

Viber, в телефонному режимі

 

21

 

16.04.2020

 

1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom). 

2.Підготовка до уроків: конспекти, відео,  презентації.

3.Ознайомлення з документацією. Лист-роз’яснення МОН «Завершення 2019 – 2020 навчального року та підсумкове оцінювання учнів під час карантину».

4.Консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.

5.Контроль і перевірка виконання завдань.

https://classroom.google.com

 

https://mon.gov.

ua

 

Viber, в телефонному режимі

 

22

 

17.04.2020

 

1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom). 

2.Опрацювання та підбір навчального контенту для дистанційного навчання  учнів.

3.Участь у вебінарі «Онлайн-тести від «Всеосвіти»    альтернативний інструмент для організації дистанційного навчання». «Всеосвіта».

4.Консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.

5.Моніторинг виконання учнями завдань дистанційного навчання.

https://classroom.google.com

 

 

https://vseosvita.

ua

 

Viber, в телефонному режимі

 

 

23

 

21.04.2020

 

1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom). 

2. Розробка онлайн-тестів для учнів на сайті «На Урок».

3.Перегляд фахової літератури.

4.Консультації з батьками   щодо  організації  перевірки виконання дистанційних завдань.

5.Опитування учнів про стан здоров'я.

6.Контроль і перевірка виконання завдань.

https://classroom.google.com

https://naurok.

com.ua

 

Viber, в телефонному режимі

 

24

 

22.04.2020

 

1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom).

2.Підготовка до уроків: конспекти, відео,  презентації.

3.Перегляд прямого ефіру о 16:00  т.в.о. Міністра освіти і науки Любомири Мандзій на Facebook-сторінці МОН про завершення навчального року 2019/2020 та оцінювання учнів під час карантину.

4.Консультації з батьками  щодо організації перевірки виконання дистанційних завдань.

5.Контроль і перевірка виконання завдань.

https://classroom.google.com

 

https://www.facebook.com/

 

 

Viber, в телефонному режимі

25

23.04.2020

 

1. Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom).

2.Створення презентацій, підбір відеоматеріалів з української мови і літератури.

3.Перегляд новин МОН. Онлайн-брифінг т.в.о. Міністра МОН Любомири Мандзій.

4.Консультації для учнів, батьків щодо організації перевірки виконання дистанційних завдань.

5.Контроль і перевірка виконання завдань.

https://classroom.google.com

 

 

https://www.

youtube.com

Viber, в телефонному режимі

26

24.04.2020

 

1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom).

2.Участь у вебінарі «Створення та ведення блогу на платформі «Всеосвіта».

3.Підготовка до уроків: конспекти, відео,  презентації.

4.Консультації для учнів, батьків.

5.Контроль і перевірка виклнання завдань.

https://classroom.google.com

https://vseosvita.

ua

Viber, в телефонному режимі

27

27.04.2020

1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom).

2.Перегляд новин МОН. Навчальний рік ВНЗ та шкіл. Брифінг т.в.о. Міністра освіти і науки Любомири Мандзій 26.04.2020.

3.Створення презентації, підбір відеоматеріалів з української мови і літератури.

4. Знайомство з новинками педагогіки та методики на сайті "Всеосвіта".

5.Опитування учнів про стан здоров’я.

6.Контроль і перевірка виконання завдань.

https://classroom.google.com

 

https://www. youtube.com

 

https://vseosvita.

ua

Viber, в телефонному режимі

28

28.04.2020

1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom).

2.Розробка онлайн-тестів для учнів 5-х класів на сайті «На Урок».

3.Підготовка до уроків: конспекти, відео,  презентації.

4.Перегляд новин МОН. Пряма трансляція ефіру т.в.о. Міністра освіти і науки Любомири Мандзій «Школа. Конфліктні питання».

5.Консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.

6.Контроль і перевірка виконання завдань.

https://classroom.google.com

https://naurok.

com.ua

 

https://www. youtube.com

Viber, в телефонному режимі

29

29.04.2020

1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom).

2.Розробка онлайн-тестів для учнів 5-х класів на сайті «Всеосвіта».

3.Підготовка до уроків: конспекти, відео,  презентації.

4.Консультації з учнями і батьками.

5.Контроль і перевірка виконання завдань.

https://classroom.google.com

https://vseosvita.

ua

Viber, в телефонному режимі

30

30.04.2020

1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom).

2.Перегляд новин МОН. Любомира Мандзій: «Відповіді на ТОП-питання освіти в умовах карантину».

3.Консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.

4.Контроль і перевірка виконання завдань.

https://classroom.google.com

https://www.

facebook.com

 

Viber, в телефонному режимі

31

04.05.2020

1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom).

2.Перегляд відеофайлів,  знайомство з онлайн-уроками.

3.Опрацювання педагогічної періодичної преси.

4.Консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.

5.Опитування учнів про стан здоров’я.

6.Контроль і перевірка виконання завдань.

https://classroom.google.com

 

 

Viber, в телефонному режимі

32

05.05.2020

1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom).

2.Опрацювання та підбір навчального контенту для дистанційного навчання  учнів.

3.Публікація авторських матеріалів на платформі    «Всеосвіта». Сертифікат.

4.Консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.

5.Контроль і перевірка виконання завдань.

https://classroom.google.com

 

 

https://vseosvita.

ua

Viber, в телефонному режимі

33

06.05.2020

1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури  (Сlassroom).

2.Підготовка до уроків: конспекти, відео,  презентації.

3.Розробка онлайн-тестів для учнів 10-го класу на сайті «Всеосвіта».

4.Консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.

5.Контроль і перевірка виконання завдань.

https://classroom.google.com

 

https://vseosvita.

ua

Viber, в телефонному режимі

34

07.05.2020

1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom).

2.Опрацювання та підбір навчального контенту для дистанційного навчання  учнів.

3.Участь у вебінарі «Онлайн-тести як інструмент перевірки знань в умовах карантину. Як зробити свої тести надсучасними». «Всеосвіта».

4.Консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.

5.Моніторинг виконання учнями завдань дистанційного навчання.

https://classroom.google.com

 

 

https://vseosvita.

ua

 

Viber, в телефонному режимі

 

35

08.05.2020

1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури   (Сlassroom).

2.Перегляд фахової літератури.

3.Розробка онлайн-тестів для учнів 10-го класу на сайті «На Урок».

4.Пам’ятка-нагадування «Безпека під час карантину».

5.Консультації з батьками    щодо організації перевірки виконання дистанційних завдань.

6.Контроль і перевірка виконання завдань.

https://classroom.google.com

 

https://naurok.

com.ua

 

Viber, в телефонному режимі

36

12.05.2020

1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom).

2.Ознайомлення з матеріалами Лілії Король «Ігри на уроках української мови 6-7 класи».

3.Участь у вебінарі «Проведення виховної роботи класними керівниками під час карантину». «На Урок».

4.Консультації з батьками  щодо організації перевірки виконання дистанційних завдань.

5.Опитування учнів про стан здоров'я.

6.Моніторинг виконання учнями завдань дистанційного навчання.

https://classroom.google.com

https://naurok.

com.ua

https://naurok.

com.ua

 

Viber, в телефонному режимі

37

13.05.2020

1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom).

2.Розробка онлайн-тестів для учнів на сайті «На Урок».

3.Вивчення нових наукових ідей, актуальних педагогічних проблем з теми «Підвищення грамотності учнів на уроках української мови та літератури шляхом використання інноваційних технологій». «Всеосвіта».

4.Консультації для учнів, батьків.

5.Моніторинг виконання учнями завдань дистанційного навчання.

https://classroom.google.com

https://naurok.

com.ua

https://vseosvita.

ua

 

Viber, в телефонному режимі

 

38

14.05.2020

1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom).

2.Опрацювання педагогічної періодичної преси з теми «Методичні підходи до збагачення мовлення учнів».

3.Участь у вебінарі «Як обрати стиль спілкування з дитиною в умовах сьогодення. Прийоми ефективної взаємодії». «Всеосвіта». Сертифікат.

4.Консультації для учнів, батьків.

5.Контроль і перевірка виконання завдань.

https://classroom.google.com

 

 

https://vseosvita.

ua

Viber, в телефонному режимі

39

15.05.2020

1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom).

2.Виготовлення дидактичного матеріалу для учнів 5 класу з теми «Пряма мова».

3.Онайомлення з інформацією МОН щодо організованого завершення навчального року. 4.Публікація авторських матеріалів на платформі    «На Урок». Сертифікат.

5.Консультації для учнів, батьків.

6.Контроль і перевірка виконання завдань.

https://classroom.google.com

 

https://www.

pedrada.com.ua

https://naurok.

com.ua

Viber, в телефонному режимі

40

18.05.2020

1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom).

2.Опрацювання статей фахових журналів.

3.Участь у вебінарі «Лепбук як інструмент реалізації практичного та творчого завдання». «Всеосвіта». Сертифікат.

4.Консультації з учнями і батьками.

5.Опитування учнів про стан здоров’я.

6.Контроль і перевірка виконання завдань.

https://classroom.google.com

 

https://vseosvita.

ua

 

Viber, в телефонному режимі

41

19.05.2020

1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom).

2.Створення презентації, підбір відеоматеріалів з української мови і літератури.

3.Консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.

4.Контроль і перевірка виконання завдань.

https://classroom.google.com

 

 

Viber, в телефонному режимі

42

20.05.2020

1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom).

2.Розробка онлайн-тестів для учнів на сайті «Всеосвіта».

3.Участь у вебінарі «Як організувати дистанційне узагальнення знань та підбити підсумки навчального року». «На Урок». Свідоцтво.

4.Консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.

5.Контроль і перевірка виконання завдань.

https://classroom.google.com

https://vseosvita.

ua

 

https://naurok.

com.ua

Viber, в телефонному режимі

43

21.05.2020

1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom).

2.Перегляд відеофайлів,  знайомство з онлайн-уроками.

3.Публікація авторських матеріалів на платформі    «На Урок».

4.Консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.

5.Контроль і перевірка виконання завдань.

https://classroom.google.com

 

 

 

Viber, в телефонному режимі

44

22.05.2020

1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom).

2.Опрацювання фахової літератури.

3.Опрацювання та підбір навчального контенту для дистанційного навчання  учнів.

4.Консультації з учнями і батьками.

5.Контроль і перевірка виконання завдань.

https://classroom.google.com

 

 

Viber, в телефонному режимі

45

25.05.2020

1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom).

2.Підготовка до уроків: конспекти, відео, презентації.

3.Розробка онлайн-тестів на сайті «На Урок».

4.Консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.

5.Опитування учнів про стан здоров’я.

6.Контроль і перевірка виконання завдань.

https://classroom.google.com

 

https://naurok.

com.ua

Viber, в телефонному режимі

46

26.05.2020

1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom).

2.Опрацювання та підбір навчального контенту для узагальнення знань  учнів.

3.Робота зі шкільною документацією (заповнення журналів).

4.Консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.

5.Моніторинг виконання учнями завдань дистанційного навчання.

https://classroom.google.com

 

 

 

 

Viber, в телефонному режимі

47

27.05.2020

1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури (Сlassroom).

2.Опрацювання та підбір навчального контенту для узагальнення знань  учнів.

3.Робота зі шкільною документацією (заповнення журналів).

4.Консультації з батьками  щодо організації перевірки виконання дистанційних завдань.

5.Контроль і перевірка виконання завдань.

https://classroom.google.com

 

 

 

 

Viber, в телефонному режимі

48

28.05.2020

1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури.

2.Робота зі шкільною документацією (заповнення журналів).

3.Консультації з батьками щодо організації перевірки виконання дистанційних завдань.

4.Контроль і перевірка виконання завдань.

https://classroom.google.com

 

 

Viber, в телефонному режимі

49

29.05.2020

1.Підведення підсумків виконання завдань учнями 5-А-Б, 10-А класів з української мови та літератури.

2. Виставлення оцінок.

3.Оформлення класного журналу.

4.Заповнення табелів успішності.

5.Оформлення особових справ учнів.

6.Підсумкова бесіда для учнів, батьків «Обережність дітей під час літніх канікул – запорука життя та здоров'я».

7.Розсилка пам'яток для батьків та дітей «Безпека під час літніх канікул».

https://classroom.google.com

 

 

 

 

Viber, в телефонному режимі

 

doc
Додав(-ла)
Матвиец АЛЕНА
Додано
16 травня
Переглядів
578
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку