Індивідуальний план роботи
вчителя історії та правознавства
Хасенко Н.В.
з 13.03.2020-02.04.2020 р.
Дата |
Час |
Зміст роботи |
13.03.
|
8.00-9.30 |
Складання індивідуального плану роботи на час карантину |
9.30-11.30 |
Робота зі шкільною документацією (заповнення класних журналів 3-9 кл) |
|
Заповнення класного журналу 8 класу (списки) |
||
11.30-12.30 |
Виготовлення карток-сорбонок «Князі Київської Русі»
|
|
|
12.30-13.00 |
Співпраця з батьками з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в групі Viber. |
16.03.
|
8.00-9.00 |
https://drive.google.com/file/d/1mjysXj0t-HE48IDDODlFP_R0xAbB3ArV/view |
10.00-11.00 |
Генеральне прибирання кабінету |
|
11.00-13.00 |
Участь у вебінарі на сайті («На урок») : «Сучасне патріотичне виховання»
|
|
Протягом дня |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі |
|
17.03. |
8.00-11.00 |
Участь в онлайн конференції («На урок») «Інтернет – ресурси в навчальному процесі» |
11.00-13.00 |
Публікація на сайті «Інформаційний буклет «Коронавірусна інфекція» |
|
Публікація на сайті «Розважальної програми «Нумо, дівчата» |
||
Публікація на сайті «Буклет «Пам’ятки для роботи на уроках історії» |
||
Протягом дня |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
|
|
18.03. |
8.00-13.00 |
Участь в онлайн конференції («На урок») «Інтернет – ресурси в навчальному процесі» |
Протягом дня |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі |
|
19.03 |
8.00-9.30 |
Виготовлення роздаткового матеріалу з історії |
9.30-11.00 |
Розміщення завдань у Viber з історії для учнів 6,7 класів |
|
Протягом дня |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі |
|
11.00-13.00 |
Проходження онлайн курсів «Розвиток цифрового інтелекту» |
|
20.03 |
8.00-10.00 |
Вебінар («На урок») «Створення онлайнового середовища під час карантинних заходів» |
10.00-12.00 |
Вебінар на сайті «Всеосвіта» та проходження тестування з вебінару «Законодавчі зміни: на допомогу вчителю правознавства» |
|
12.00-13.00 |
Проходження онлайн курсів «Розвиток цифрового інтелекту» |
|
Протягом дня |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі |
|
23.03 |
8.00-9.00 |
Проходження онлайн курсів «Розвиток цифрового інтелекту» Консультування учнів |
9.00-9.30 |
Пошук інформації для виготовлення схем, таблиць з історії та правознавства |
|
9.30-11.30 |
Публікація на сайті Всеосвіта «Газета до вивчення теми: «Греко-перські війни» |
|
Публікація на сайті Всеосвіта «Ілюстраційний матеріал «Національно-визвольна війна» |
||
Протягом дня |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі |
|
11.30-13.00 |
Розміщення завдань у Viber з історії для учнів 8,9 класів |
|
24.03. |
8.00-9.00 |
Проходження онлайн курсів «Розвиток цифрового інтелекту» |
Протягом дня |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі |
|
9.00-10.30 |
Публікація на сайті «Технологія «Фішбоун» на уроках історії» |
|
10.30-12.00 |
Розміщення завдань у Viber з історії для учнів 5,6 класів |
|
12.00-13.00 |
Виготовлення схем, таблиць |
|
25.03. |
8.00-9.30 |
Самоосвітня робота в мережі. Освітні платформи |
9.30-11.30 |
Проходження онлайн курсів «Розвиток цифрового інтелекту» |
|
11.30-13.00 |
Розміщення завдань у Viber з історії для учнів 5,6 класів |
|
Протягом дня |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі |
|
26.03 |
8.00-9.30 |
Проходження онлайн курсів «Розвиток цифрового інтелекту» |
|
9.30-13.00 |
Проходження 6-годинного курсу «Цифрові навички для вчителя» |
Протягом дня |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі |
|
14.00-16.20 |
Участь у Віртуальній педраді «Організація дистанційного навчання», тестування |
|
27.03 |
8.00-9.30 |
Створення ігрових вправ на learningapps |
9.30-11.00 |
Проходження онлайн курсів «Розвиток цифрового інтелекту» |
|
11.00-12.00 |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі |
|
12.00-13.00 |
Створення онлайн-тестів на сайті «На урок» з всесвітньої історії для учнів 7 класу |
|
30.03. |
8.00-9.30 |
Вебінар «На Урок» «Онлайн-тести для дистаційної роботи» |
9.30-11.00 |
Вебінар на сайті «Всеосвіта» «Скрайбінг на уроках гуманітарного циклу в середній і старшій школі» |
|
11.00-12.00 |
Публікація на сайті «Фейсбук сторінка Пилипа Орлика» |
|
12.00-13.00 |
Створення онлайн-тестів на сайті «На урок» з історії України для учнів 8 класу |
|
31.03.
|
8.00-10.00 |
Вебінар на сайті Всеосвіта та тестування «Страхи і тривоги підлітків» |
10.00-11.00 |
Виготовлення карток-сорбонок для 9 класу |
|
11.00-13.00 |
Створення онлайн-тестів на сайті «На урок» з всесвітньої історії для учнів 6 класу |
|
Протягом дня |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі |
|
01.04. |
8.00-9.30 |
Створення онлайн-тестів на сайті «На урок» з всесвітньої історії для учнів 9 класу |
9.30-11.30 |
Створення онлайн-тестів на сайті «На урок» з всесвітньої історії для учнів 7 класу |
|
11.30-13.00 |
Створення ігрових вправ на learningapps |
|
02.04 |
8.00-11.00 |
Самоосвітня робота в мережі. Освітні платформи |
14.00-16.30 |
Участь у Віртуальній педраді «Як ефективно навчати в режимі онлайн» |
|
Протягом дня |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі |