Індивідуальний план роботи вчителя під час карантину

Про матеріал
Індивідуальний план роботи вчителя історії та правознавства під час карантину., складається з трьох колонок, де є дата, час, зміст запланованої роботи. У плані є: методична, організаційна робота та самоосвіта.
Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи

вчителя історії та правознавства

Хасенко Н.В.

з 13.03.2020-02.04.2020 р.

 

Дата

Час

Зміст роботи

 

 

13.03.

 

8.00-9.30

Складання індивідуального плану роботи на час карантину

9.30-11.30

Робота зі шкільною документацією (заповнення класних журналів 3-9 кл)

Заповнення класного журналу 8 класу (списки)

11.30-12.30

Виготовлення карток-сорбонок «Князі Київської Русі»

 

 

12.30-13.00

Співпраця з батьками з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в групі Viber.

 

 

 

 

16.03.

 

8.00-9.00

Опрацювання  методичних рекомендацій щодо організації навчальних занять за допомогою дистанційних технологій у 5-11-х класах закладів загальної середньої освіти в 2019/2020 навчальному році

https://drive.google.com/file/d/1mjysXj0t-HE48IDDODlFP_R0xAbB3ArV/view

10.00-11.00

Генеральне прибирання  кабінету

11.00-13.00

Участь у вебінарі на сайті («На урок») :

«Сучасне патріотичне виховання»

 

Протягом дня

Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

 

 

17.03.

8.00-11.00

Участь в онлайн конференції («На урок»)  «Інтернет – ресурси в навчальному процесі»

 

 

11.00-13.00

Публікація на сайті «Інформаційний буклет «Коронавірусна інфекція»

Публікація на сайті «Розважальної програми «Нумо, дівчата»

Публікація на сайті «Буклет «Пам’ятки для роботи на уроках історії»

Протягом дня

Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

 

 

18.03.

8.00-13.00

Участь в онлайн конференції («На урок»)  «Інтернет – ресурси в навчальному процесі»

Протягом дня

Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

 

19.03

8.00-9.30

Виготовлення роздаткового матеріалу з історії

9.30-11.00

Розміщення завдань у  Viber з історії для учнів 6,7 класів

Протягом дня

Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

11.00-13.00

Проходження онлайн курсів «Розвиток цифрового інтелекту»

 

 

 

20.03

8.00-10.00

Вебінар («На урок») «Створення онлайнового середовища під час карантинних заходів»

10.00-12.00

Вебінар на сайті «Всеосвіта» та проходження тестування з вебінару «Законодавчі зміни: на допомогу вчителю правознавства»

12.00-13.00

Проходження онлайн курсів «Розвиток цифрового інтелекту»

Протягом дня

Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

 

 

 

 

23.03

8.00-9.00

Проходження онлайн курсів «Розвиток цифрового інтелекту»

Консультування учнів

9.00-9.30

Пошук інформації  для виготовлення схем, таблиць з історії та правознавства

9.30-11.30

Публікація на сайті Всеосвіта «Газета до вивчення теми:  «Греко-перські війни»

Публікація на сайті Всеосвіта «Ілюстраційний  матеріал «Національно-визвольна війна»

Протягом дня

Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

11.30-13.00

Розміщення завдань у  Viber з історії для учнів 8,9 класів

 

 

 

24.03.

8.00-9.00

Проходження онлайн курсів «Розвиток цифрового інтелекту»

Протягом дня

Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

9.00-10.30

Публікація на сайті «Технологія  «Фішбоун»  на уроках історії»

10.30-12.00

Розміщення завдань у  Viber з історії для учнів 5,6 класів

12.00-13.00

Виготовлення схем, таблиць

 

 

25.03.

8.00-9.30

Самоосвітня робота в мережі. Освітні платформи

9.30-11.30

Проходження онлайн курсів «Розвиток цифрового інтелекту»

11.30-13.00

Розміщення завдань у  Viber з історії для учнів 5,6 класів

Протягом дня

Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

 

26.03

8.00-9.30

Проходження онлайн курсів «Розвиток цифрового інтелекту»

 

9.30-13.00

Проходження 6-годинного  курсу «Цифрові навички для вчителя»

Протягом дня

Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

14.00-16.20

Участь у Віртуальній педраді «Організація дистанційного навчання», тестування

 

 

27.03

8.00-9.30

Створення ігрових вправ на learningapps

9.30-11.00

Проходження онлайн курсів «Розвиток цифрового інтелекту»

11.00-12.00

Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

12.00-13.00

Створення онлайн-тестів на сайті «На урок»  з всесвітньої  історії для учнів 7 класу

 

 

30.03.

8.00-9.30

Вебінар «На Урок» «Онлайн-тести для дистаційної роботи»

9.30-11.00

Вебінар на сайті «Всеосвіта» «Скрайбінг на уроках гуманітарного циклу в середній і старшій школі»

11.00-12.00

Публікація на сайті «Фейсбук сторінка Пилипа Орлика»

12.00-13.00

Створення онлайн-тестів на сайті «На урок»  з історії  України для учнів 8 класу

 

 

31.03.

 

8.00-10.00

Вебінар на сайті Всеосвіта та тестування   «Страхи і тривоги підлітків»

10.00-11.00

Виготовлення карток-сорбонок для 9 класу

11.00-13.00

Створення онлайн-тестів на сайті «На урок»  з всесвітньої історії  для учнів 6 класу

Протягом дня

Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

 

01.04.

8.00-9.30

Створення онлайн-тестів на сайті «На урок»  з всесвітньої історії  для учнів 9 класу

9.30-11.30

Створення онлайн-тестів на сайті «На урок»  з всесвітньої історії  для учнів 7  класу

11.30-13.00

Створення ігрових вправ на learningapps

 

 

02.04

8.00-11.00

Самоосвітня робота в мережі. Освітні платформи

14.00-16.30

Участь у Віртуальній педраді «Як ефективно навчати в режимі онлайн»

Протягом дня

Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
17 червня 2020
Переглядів
471
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку