План роботи на період 30.03.2020 - 03.04.2020
Дата |
№ з/п |
Урок за розкладом |
Навчальний предмет |
Час роботи |
Зміст роботи |
Результат |
30.03.2020 |
1 |
1 |
Я досліджую світ |
9.00-10.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з я досліджую світ для учнів за темою «Навіщо їсти». |
|
|
2 |
2 |
Українська мова |
10.00-11.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з української мови для учнів за темою «Звуки [дж], [дж’]».
|
|
|
3 |
3 |
Українська мова |
11.00-12.00
|
Надання інструкції дітям «Дотримання самозахисту під час епідемії в Україні». |
|
|
4 |
4 |
Математика |
12.00-13.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з математики для учнів за темою «Лічба десятками».
|
|
|
5 |
5 |
Фізична культура |
13.00-14.00
|
Надання інструкції, порад для учнів щодо виконання завдань. |
Соціальна мережа Viber |
|
6 |
|
ГПД |
14.00-15.00
|
Перевірка виконаних учнями робіт, надання зворотного зв’язку.
|
Соціальна мережа Viber |
|
7 |
|
ГПД |
15.00-16.00 |
Онлайн-консультації для батьків класу. |
Соціальна мережа Viber |
31.03.2020 |
1 |
1 |
Я досліджую світ |
9.00-10.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з я досліджую світ для учнів за темою «Як визначити корисну і шкідливу їжу?» |
|
|
2 |
2 |
Українська мова |
10.00-11.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з української мови для учнів за темою «Звуки [ч], [ч’], буква Ч, ч», |
|
|
3 |
3 |
Іноземна мова (англійська) |
11.00-12.00
|
Індивідуальні консультації учнів в онлайн режимі. |
Соціальна мережа Viber |
|
4 |
4 |
Математика |
12.00-13.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з математики для учнів за темою «Круглі числа». |
|
|
5 |
5 |
Фізична культура |
13.00-14.00
|
Онлайн-консультації для батьків класу.
|
Соціальна мережа Viber |
|
6 |
|
ГПД |
14.00-15.00
|
Перевірка виконаних учнями робіт, надання зворотного зв’язку. |
Соціальна мережа Viber |
|
7 |
|
ГПД |
15.00-16.00 |
Систематизація дидактичного матеріалу з я досліджую світ по темі «Навіщо їсти». |
|
01.04.2020 |
1 |
1 |
Я досліджую світ |
9.00-10.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з я досліджую світ для учнів за темою «Як поводитись за столом під час споживання їжі?» |
|
|
2 |
2 |
Українська мова |
10.00-11.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з української мови для учнів за темою «Письмо малої букви ч, складів і слів із нею». |
|
|
3 |
3 |
Іноземна мова (англійська) |
11.00-12.00
|
Індивідуальні консультації учнів в онлайн режимі.
|
Соціальна мережа Viber |
|
4 |
4 |
Математика |
12.00-13.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з математики для учнів за темою «Круглі числа. Закріплення». |
|
|
5 |
5 |
Мистецтво |
13.00-14.00
|
Перевірка виконаних учнями робіт, надання зворотного зв’язку. |
Соціальна мережа Viber |
|
6 |
|
ГПД |
14.00-15.00
|
Онлайн-консультації для батьків класу.
|
Соціальна мережа Viber |
|
7 |
|
ГПД |
15.00-16.00 |
Підвищення кваліфікації та професійної компетентності вчителів. Самоосвіта. Перегляд вебінару «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять». |
Свідоцтво №В250-29356 від 01.04.2020 |
02.04.2020 |
1 |
1 |
Українська мова |
9.00-10.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з української мови для учнів за темою «Закріплення звукових значень букви Ч, ч, читання з нею». |
|
|
2 |
2 |
Українська мова
|
10.00-11.00
|
Перевірка виконаних учнями робіт, надання зворотного зв’язку. |
Соціальна мережа Viber |
|
3 |
3 |
Математика |
11.00-12.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з математики для учнів за темою «Дециметр». |
|
|
4 |
4 |
Мистецтво |
12.00-13.00
|
Психолого-педагогічна допомога батькам учнів.
|
Соціальна мережа Viber |
|
5 |
|
ГПД |
13.00-14.00
|
Онлайн-консультації для батьків класу. |
Соціальна мережа Viber |
|
6 |
|
ГПД |
14.00-15.00 |
Підвищення кваліфікації та професійної компетентності вчителів. Самоосвіта «Що таке інтегроване навчання». |
https://www.youtube.com/watch?v=zzGFWB2G2r8
|
03.04.2020 |
1 |
1 |
Я досліджую світ |
9.00-10.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з я досліджую світ для учнів за темою «Харчування та здоров`я». |
|
|
2 |
2 |
Українська мова |
10.00-11.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з української мови для учнів за темою «Звуки [дз], [дз’], буквосполучення Дз, дз». |
|
|
3 |
3 |
Математика |
11.00-12.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з математики для учнів за темою «Дециметр. Закріплення». |
|
|
4 |
4 |
Фізична культура |
12.00-13.00
|
Підвищення кваліфікації та професійної компетентності вчителів. Самоосвіта. Перегляд інтернет-конференції: «Формування ключових компетентностей і навичок учнів». |
https://www.youtube.com/watch?v=kdUSwCgOw7U
|
|
5 |
|
ГПД |
13.00-14.00
|
Онлайн-консультації для батьків класу.
|
Соціальна мережа Viber |
|
6 |
|
ГПД |
14.00-15.00 |
Перевірка виконаних учнями робіт, надання зворотного зв’язку. |
Соціальна мережа Viber |
План роботи на період 06.04.2020 до 10.04.2020
Дата |
№ з/п |
Урок за розкладом |
Навчальний предмет |
Час роботи |
Зміст роботи |
Результат |
06.04.2020 |
1 |
1 |
Я досліджую світ |
9.00-10.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з я досліджую світ для учнів за темою «Світ рослин». |
|
|
2 |
2 |
Українська мова |
10.00-11.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з української мови для учнів за темою «Звуки [ф], [ф’], буква Ф, ф».
|
|
|
3 |
3 |
Українська мова |
11.00-12.00
|
Перевірка виконаних учнями робіт, надання зворотного зв’язку. |
Соціальна мережа Viber |
|
4 |
4 |
Математика |
12.00-13.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з математики для учнів за темою «Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд». |
|
|
5 |
5 |
Фізична культура |
13.00-14.00
|
Робота з порталом «Нові знання». Заповнення електронного журналу класу. |
|
|
6 |
|
ГПД |
14.00-15.00
|
Перегляд на порталі «Дія. Цифрова освіта» освітнього серіалу «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів». |
https://osvita.diia.gov.ua/courses/online-services-for-teachers
|
|
7 |
|
ГПД |
15.00-16.00 |
Онлайн-консультації для батьків класу. |
Соціальна мережа Viber |
07.04.2020 |
1 |
1 |
Я досліджую світ |
9.00-10.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з я досліджую світ для учнів за темою «Чи є рослини живими?» |
|
|
2 |
2 |
Українська мова |
10.00-11.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з української мови для учнів за темою «Звукосполучення [шч], [шч’], буква Щ, щ ». |
|
|
3 |
3 |
Іноземна мова (англійська) |
11.00-12.00
|
Індивідуальні консультації учнів в онлайн режимі. |
Соціальна мережа Viber |
|
4 |
4 |
Математика |
12.00-13.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з математики для учнів за темою «Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд». |
|
|
5 |
5 |
Фізична культура |
13.00-14.00
|
Робота з порталом «Нові знання». Заповнення електронного журналу класу. |
|
|
6 |
|
ГПД |
14.00-15.00
|
Перевірка виконаних учнями робіт, надання зворотного зв’язку. |
Соціальна мережа Viber |
|
7 |
|
ГПД |
15.00-16.00 |
Перегляд на Порталі «Дія. Цифрова освіта» освітнього серіалу «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів» (продовження). |
https://osvita.diia.gov.ua/courses/online-services-for-teachers |
08.04.2020 |
1 |
1 |
Я досліджую світ |
9.00-10.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з я досліджую світ для учнів за темою «Що спільного між усіма рослинами?» |
|
|
2 |
2 |
Українська мова |
10.00-11.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з української мови для учнів за темою «Письмо малої та великої букв щ, Щ, складів і слів». |
|
|
3 |
3 |
Іноземна мова (англійська) |
11.00-12.00
|
Індивідуальні консультації учнів в онлайн режимі.
|
Соціальна мережа Viber |
|
4 |
4 |
Математика |
12.00-13.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з математики для учнів за темою «Розв‘язування задач і рівнянь з двоцифровими числами». |
|
|
5 |
5 |
Мистецтво |
13.00-14.00
|
Перевірка виконаних учнями робіт, надання зворотного зв’язку. |
Соціальна мережа Viber |
|
6 |
|
ГПД |
14.00-15.00
|
Онлайн-консультації для батьків класу.
|
Соціальна мережа Viber |
|
7 |
|
ГПД |
15.00-16.00 |
Перегляд на Порталі «Дія. Цифрова освіта» освітнього серіалу «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів» (продовження). Отримання сертифіката. |
https://osvita.diia.gov.ua/courses/online-services-for-teachers |
09.04.2020 |
1 |
1 |
Українська мова |
9.00-10.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з української мови для учнів за темою «Читаю і розповідаю. Робота з текстом». |
|
|
2 |
2 |
Українська мова
|
10.00-11.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з української мови для учнів за темою «Письмо слів з вивченими літерами». |
|
|
3 |
3 |
Математика |
11.00-12.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з математики для учнів за темою «Розв‘язування задач і рівнянь з двоцифровими числами». |
|
|
4 |
4 |
Мистецтво |
12.00-13.00
|
Перевірка виконаних учнями робіт, надання зворотного зв’язку. |
Соціальна мережа Viber |
|
5 |
|
ГПД |
13.00-14.00
|
Онлайн-консультації для батьків класу. |
Соціальна мережа Viber |
|
6 |
|
ГПД |
14.00-15.00 |
Перегляд на Порталі «Дія. Цифрова освіта» освітнього серіалу «Цифрові навички для вчителів». |
https://osvita.diia.gov.ua/courses/serial-iz-tsyfrovoi-hramotnosti-dlia-vchyteliv
|
10.04.2020 |
1 |
1 |
Я досліджую світ |
9.00-10.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з я досліджую світ для учнів за темою «Чому людина не може жити без рослин». |
|
|
2 |
2 |
Українська мова |
10.00-11.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з української мови для учнів за темою «Весела абетка. Алфавіт». |
|
|
3 |
3 |
Математика |
11.00-12.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з математики для учнів за темою «Квадратна таблиця додавання. Запис чисел у вигляді зручних доданків». |
|
|
4 |
4 |
Фізична культура |
12.00-13.00
|
Перегляд на Порталі «Дія. Цифрова освіта» освітнього серіалу «Цифрові навички для вчителів». |
https://osvita.diia.gov.ua/courses/serial-iz-tsyfrovoi-hramotnosti-dlia-vchyteliv
|
|
5 |
|
ГПД |
13.00-14.00
|
Онлайн-консультації для батьків класу.
|
Соціальна мережа Viber |
|
6 |
|
ГПД |
14.00-15.00 |
Робота з порталом «Нові знання». Заповнення електронного журналу класу. |
План роботи на період 13.04.2020 до 17.04.2020
Дата |
№ з/п |
Урок за розкладом |
Навчальний предмет |
Час роботи |
Зміст роботи |
Результат |
13.04.2020 |
1 |
1 |
Я досліджую світ |
9.00-10.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з я досліджую світ для учнів за темою «Світ тварин». |
|
|
2 |
2 |
Українська мова |
10.00-11.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з української мови для учнів за темо. «Творчість Лесі Українки».
|
|
|
3 |
3 |
Українська мова |
11.00-12.00
|
Перевірка виконаних учнями робіт, надання зворотного зв’язку. |
Соціальна мережа Viber |
|
4 |
4 |
Математика |
12.00-13.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з математики для учнів за темою «Додавання в межах 20 з переходом через десяток ». |
|
|
5 |
5 |
Фізична культура |
13.00-14.00
|
Робота з порталом «Нові знання». Заповнення електронного журналу класу. |
|
|
6 |
|
ГПД |
14.00-15.00
|
Перегляд на порталі «Дія. Цифрова освіта» освітнього серіалу «Цифрові навички для вчителів». |
https://osvita.diia.gov.ua/courses/serial-iz-tsyfrovoi-hramotnosti-dlia-vchyteliv
|
|
7 |
|
ГПД |
15.00-16.00 |
Онлайн-консультації для батьків класу. |
Соціальна мережа Viber |
14.04.2020 |
1 |
1 |
Я досліджую світ |
9.00-10.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з я досліджую світ для учнів за темою «Хто такі тварини?» |
|
|
2 |
2 |
Українська мова |
10.00-11.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з української мови для учнів за темою «Творчість Лесі Українки». |
|
|
3 |
3 |
Іноземна мова (англійська) |
11.00-12.00
|
Індивідуальні консультації учнів в онлайн режимі. |
Соціальна мережа Viber |
|
4 |
4 |
Математика |
12.00-13.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з математики для учнів за темою « Додавання в межах 20 з переходом через десяток». |
|
|
5 |
5 |
Фізична культура |
13.00-14.00
|
Робота з порталом «Нові знання». Заповнення електронного журналу класу. |
|
|
6 |
|
ГПД |
14.00-15.00
|
Перевірка виконаних учнями робіт, надання зворотного зв’язку. |
Соціальна мережа Viber |
|
7 |
|
ГПД |
15.00-16.00 |
Перегляд на порталі «Дія. Цифрова освіта» освітнього серіалу «Цифрові навички для вчителів». |
https://osvita.diia.gov.ua/courses/serial-iz-tsyfrovoi-hramotnosti-dlia-vchyteliv |
15.04.2020 |
1 |
1 |
Я досліджую світ |
9.00-10.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з я досліджую світ для учнів за темою «Як живуть свійські і дикі тварини?» |
|
|
2 |
2 |
Українська мова |
10.00-11.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з української мови для учнів за темою «Уміння писати малі літери з похилою лінією із заокругленням унизу — і, ї, и, ш, й, ц, щ». |
|
|
3 |
3 |
Іноземна мова (англійська) |
11.00-12.00
|
Індивідуальні консультації учнів в онлайн режимі. |
Соціальна мережа Viber |
|
4 |
4 |
Математика |
12.00-13.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з математики для учнів за темою «Додавання в межах 20 з переходом через десяток». |
|
|
5 |
5 |
Мистецтво |
13.00-14.00
|
Перевірка виконаних учнями робіт, надання зворотного зв’язку. |
Соціальна мережа Viber |
|
6 |
|
ГПД |
14.00-15.00
|
Онлайн-консультації для батьків класу.
|
Соціальна мережа Viber |
|
7 |
|
ГПД |
15.00-16.00 |
Перегляд на порталі «Дія. Цифрова освіта» освітнього серіалу «Цифрові навички для вчителів». |
https://osvita.diia.gov.ua/courses/serial-iz-tsyfrovoi-hramotnosti-dlia-vchyteliv
|
16.04.2020 |
1 |
1 |
Українська мова |
9.00-10.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з української мови для учнів за темою «Іван Франко «Ріпка». Ознайомлення з поняттям «казка». |
|
|
2 |
2 |
Українська мова
|
10.00-11.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з української мови для учнів за темою «Уміння писати малі літери з похилою лінією із заокругленням унизу — і, ї, и, ш, й, ц, щ». |
|
|
3 |
3 |
Математика |
11.00-12.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з математики для учнів за темою «Розв‘язування задач за схемами на додавання в межах 20». |
|
|
4 |
4 |
Мистецтво |
12.00-13.00
|
Перевірка виконаних учнями робіт, надання зворотного зв’язку. |
Соціальна мережа Viber |
|
5 |
|
ГПД |
13.00-14.00
|
Онлайн-консультації для батьків класу. |
Соціальна мережа Viber |
|
6 |
|
ГПД |
14.00-15.00 |
Перегляд на порталі «Дія. Цифрова освіта» освітнього серіалу «Цифрові навички для вчителів». |
https://osvita.diia.gov.ua/courses/serial-iz-tsyfrovoi-hramotnosti-dlia-vchyteliv
|
17.04.2020 |
1 |
1 |
Я досліджую світ |
9.00-10.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з я досліджую світ для учнів за темою «Чому треба берегти тварин». |
|
|
2 |
2 |
Українська мова |
10.00-11.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з української мови для учнів за темою «Тарас Шевченко. «Тече вода з-під явора». Ознайомлен-ня з поняттям «вірш» . |
|
|
3 |
3 |
Математика |
11.00-12.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з математики для учнів за темою «Розв‘язування задач за схемами на додавання в межах 20». |
|
|
4 |
4 |
Фізична культура |
12.00-13.00
|
Перегляд на порталі «Дія. Цифрова освіта» освітнього серіалу «Цифрові навички для вчителів». |
https://osvita.diia.gov.ua/courses/serial-iz-tsyfrovoi-hramotnosti-dlia-vchyteliv
|
|
5 |
|
ГПД |
13.00-14.00
|
Онлайн-консультації для батьків класу.
|
Соціальна мережа Viber |
|
6 |
|
ГПД |
14.00-15.00 |
Робота з порталом «Нові знання». Заповнення електронного журналу класу. |
План роботи на період 21.04.2020 до 24.04.2020
Дата |
№ з/п |
Урок за розкладом |
Навчальний предмет |
Час роботи |
Зміст роботи |
Результат |
21.04.2020 |
1 |
1 |
Я досліджую світ |
9.00-10.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з я досліджую світ для учнів за темою «Хто де живе?» |
|
|
2 |
2 |
Українська мова |
10.00-11.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з української мови для учнів за темою « Леся Українка «Хто такі тварини». |
|
|
3 |
3 |
Іноземна мова (англійська) |
11.00-12.00
|
Індивідуальні консультації учнів в онлайн режимі. |
Соціальна мережа Viber |
|
4 |
4 |
Математика |
12.00-13.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з математики для учнів за темою « Додавання в межах 20 з переходом через десяток». |
|
|
5 |
5 |
Фізична культура |
13.00-14.00
|
Робота з порталом «Нові знання». Заповнення електронного журналу класу. |
|
|
6 |
|
ГПД |
14.00-15.00
|
Перевірка виконаних учнями робіт, надання зворотного зв’язку. |
Соціальна мережа Viber |
|
7 |
|
ГПД |
15.00-16.00 |
Перегляд на порталі Всеосвіта курсу «Дистанційне навчання за допомогою ClassDojo»
|
|
22.04.2020 |
1 |
1 |
Я досліджую світ |
9.00-10.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з я досліджую світ для учнів за темою «Хто там живе?». Створення колажу «Улюблені тварини». |
|
|
2 |
2 |
Українська мова |
10.00-11.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з української мови для учнів за темою « Письмо слів і речень із ними». |
|
|
3 |
3 |
Іноземна мова (англійська) |
11.00-12.00
|
Індивідуальні консультації учнів в онлайн режимі.
|
Соціальна мережа Viber |
|
4 |
4 |
Математика |
12.00-13.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з математики для учнів за темою «Додавання в межах 20 з переходом через десяток». |
|
|
5 |
5 |
Мистецтво |
13.00-14.00
|
Перевірка виконаних учнями робіт, надання зворотного зв’язку. |
Соціальна мережа Viber |
|
6 |
|
ГПД |
14.00-15.00
|
Онлайн-консультації для батьків класу.
|
Соціальна мережа Viber |
|
7 |
|
ГПД |
15.00-16.00 |
Перегляд на порталі Всеосвіта курсу «Форми та методи подання матеріалу в умовах дистанційно-го навчання».
|
|
23.04.2020 |
1 |
1 |
Українська мова |
9.00-10.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з української мови для учнів за темою «Ознайомлення з поняттям «казка». Вправа «Склади казку з новим героєм». |
|
|
2 |
2 |
Українська мова
|
10.00-11.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з української мови для учнів за темою «Уміння писати малі літери з похилою лінією із заокругленням унизу — і, ї, и, ш, й, ц, щ». |
|
|
3 |
3 |
Математика |
11.00-12.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з математики для учнів за темою «Розв‘язування задач». |
|
|
4 |
4 |
Мистецтво |
12.00-13.00
|
Перевірка виконаних учнями робіт, надання зворотного зв’язку. |
Соціальна мережа Viber |
|
5 |
|
ГПД |
13.00-14.00
|
Онлайн-консультації для батьків класу. |
Соціальна мережа Viber |
|
6 |
|
ГПД |
14.00-15.00 |
Перегляд на порталі Всеосвіта курсу «Як зберегти психічне здоров'я в умовах соціальної ізоляці».
|
https://vseosvita.ua/webinar/ak-zberegti-psihicne-zdorova-v-umovah-socialnoi-izolacii-169.html
|
24.04.2020 |
1 |
1 |
Я досліджую світ |
9.00-10.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з я досліджую світ для учнів за темою « Гра «Хто у кого?». Виготовлення аплікації «Їжачок». |
|
|
2 |
2 |
Українська мова |
10.00-11.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з української мови для учнів за темою «Вправа «Впізнай дику тварину за описом». |
|
|
3 |
3 |
Математика |
11.00-12.00
|
Розміщення завдань, посилань на ресурси з математики для учнів за темою «Розв‘язування задач за схемами». |
|
|
4 |
4 |
Фізична культура |
12.00-13.00
|
Перегляд на порталі Всеосвіта курсу «Забезпечення безперервного навчання під час карантину за допомогою онлайн-олімпіад».
|
|
|
5 |
|
ГПД |
13.00-14.00
|
Онлайн-консультації для батьків класу.
|
Соціальна мережа Viber |
|
6 |
|
ГПД |
14.00-15.00 |
Робота з порталом «Нові знання». Заповнення електронного журналу класу. |