«ЗАТВЕРДЖУЮ»
Директор ООЗ «Борівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 ім. Героя Радянського Союзу В.С. Колісника»
__________________О.М. Шевченко
«______» __________________2020
Індивідуальний план роботи
на час призупинення освітнього процесу з 12.05. по 22.05.2020
(навантаження ____25___ кількість годин)
вчителя Підлиманської ЗОШ І-ІІ ступенів – філії ООЗ
«Борівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Борівської районної ради Харківської області
ім.. Героя Радянського Союзу В.С.Колісника»
Шеремет Ольги Іванівни
№ з/п |
Вид діяльності |
Примітка про виконання |
12.05.2020.(08.30 – 12.30) вказуємо час відповідно до навантаження |
||
1
2
3
4
5
6
|
Розміщення завдань та відеоматеріалів для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber група «3 клас») |
|
Індивідуальні консультації з учнями та батьками щодо виконання завдань. |
|
|
Розробка завдань та підбір відеороликів відповідно до навчального плану. |
|
|
Перевірка виконаних завдань, надання консультацій щодо помилок (телефонний режим, Viber). |
|
|
Самоосвіта. -Реєстрація на EDERA для проходження курсу «Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами». -Опрацювання інструкції з користування платформою. - -Як отримати максимум від онлайн-курсу. |
|
|
Розміщення власних авторських матеріалів в мережі Internet на сайті «На урок». |
|
|
13.05.2020.(08.30 – 12.30) |
||
1
2
3
4
5
6
7 |
Розміщення завдань та відеоматеріалів для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber група «3 клас») |
|
Консультації для батьків та дітей по телефону та в соціальній мережі Viber. |
|
|
Самоосвіта. Перегляд вебінару «Сучасний урок: у пошуках натхнення» (освітній сайт «На урок») |
|
|
Наповнення власного сайту та Google диску матеріалами. |
|
|
Перевірка виконаних завдань, надання консультацій щодо помилок (телефонний режим, Viber). |
|
|
Підбір матеріалів до наступних занять. |
|
|
Реєстрація на олімпіаду з української мови на (Всеосвіті) «Весна 2020). |
|
|
14.05.2020.(08.30 – 12.30) |
||
1
2
3
4
5
6
7 |
Розміщення завдань та відеоматеріалів для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber група «3 клас») |
|
Індивідуальні консультації для учнів в телефонному режимі. |
|
|
Самоосвіта. Проходження онлайн - курсу «Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами». |
|
|
Перевірка виконаних завдань, надання консультацій щодо помилок (телефонний режим, Viber). |
|
|
Відпрацювання навичок роботи з комп’ютерною технікою. |
|
|
Залучення дітей до участі в олімпіаді з предметів початкової школи (сайт «На урок») «Весна 2020». |
|
|
Самоосвіта. Опрацювання фахової літератури. Підбір матеріалів до наступних занять. |
|
|
15.05.2020.(08.30 – 12.30) |
||
1
2
3
4
5
6
|
Розміщення завдань та відеоматеріалів для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber група «3 клас») |
|
Індивідуальні консультації з учнями та батьками щодо виконання завдань. |
|
|
Самоосвіта. Перегляд відео: Метод критичного мислення "Шість капелюхів". https://www.youtube.com/watch?v=wAlR5TR4Vw8 |
|
|
Перевірка виконаних завдань, надання консультацій щодо помилок (телефонний режим, Viber). |
|
|
Самоосвіта. Проходження онлайн - курсу «Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами». |
|
|
Підбір матеріалів до наступних занять. |
|
|
18.05.2020.(08.30 – 12.30) |
||
1
2
3
4
5
6 |
Розміщення завдань та відеоматеріалів для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber група «3 клас») |
|
Індивідуальні консультації для учнів в телефонному режимі. |
|
|
Самоосвіта. Перегляд вебінарe «Лепбук як інструмент реалізації практичного та творчого вчителя». (освітній сайт «Всеосвіта») |
|
|
Перевірка виконаних завдань, надання консультацій щодо помилок (телефонний режим, Viber). |
|
|
Розробка завдань та підбір відеороликів відповідно до навчального плану. |
|
|
Розміщення власних авторських матеріалів в мережі Internet на сайті «На урок». |
|
|
19.05.2020.(08.30 – 12.30) |
||
1
2 3
4
5
6
|
Розміщення завдань та відеоматеріалів для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber група «3 клас») |
|
Консультації для батьків та дітей по телефону та в соціальній мережі Viber. |
|
|
Самоосвіта. Проходження онлайн - курсу «Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами». |
|
|
Підбір та використання відеоматеріалів для використання на уроках у 3 класі. |
|
|
Перевірка виконаних завдань, надання консультацій щодо помилок (телефонний режим, Viber). |
|
|
Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів. |
|
|
20.05.2020.(08.30 – 12.30) |
||
1
2
3
4
5
6 |
Розміщення завдань та відеоматеріалів для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber група «3 клас») |
|
Співпраця з учнями щодо виконання завдань. |
|
|
Підбір матеріалів до наступних занять. |
|
|
Самоосвіта. Проходження онлайн - курсу «Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами». |
|
|
Перевірка виконаних завдань, надання консультацій щодо помилок (телефонний режим, Viber). |
|
|
Індивідуальна робота з батьками Костенко А. |
|
|
21.05.2020.(08.30 – 12.30) |
||
1
2
3
4
5
6
|
Розміщення завдань та відеоматеріалів для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber група «3 клас») |
|
Консультації для батьків та дітей по телефону та в соціальній мережі Viber. |
|
|
Перевірка виконаних завдань, надання консультацій щодо помилок (телефонний режим, Viber). |
|
|
Самоосвіта. Проходження онлайн - курсу «Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами». |
|
|
Самоосвіта. Опрацювання фахової літератури. Підбір матеріалів до наступних занять. |
|
|
Наповнення власного сайту та Google диску матеріалами. |
|
|
22.05.2020.(08.30 – 12.30) |
||
1
2
3
4
5
6 |
Розміщення завдань та відеоматеріалів для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber група «3 клас») |
|
Співпраця з учнями щодо виконання завдань. |
|
|
Розробка завдань та підбір відеороликів відповідно до навчального плану. |
|
|
Перевірка виконаних завдань, надання консультацій щодо помилок (телефонний режим, Viber). |
|
|
Самоосвіта. Проходження онлайн - курсу «Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами». Підсумок. |
|
|
Розміщення власних авторських матеріалів в мережі Internet на сайті «На урок». |
|