ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор І.В.Слободюк
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ
на час карантину (06.04. – 10.04.2020 р.)
вчителя початкових класів ОЗ «Малошпаківський ліцей»
Мазурук Оксани Миколаївни
Дата |
Зміст роботи |
Примітка |
Понеділок 06.04.2020 р. |
Коригування календарно-тематичного планування. Співпраця з вчителем англійської мови через телефонний зв’язок, складання завдань на тиждень для другокласників, передача їх дітям. Робота в онлайн-сервісі з цифровими технологіями щодо створення відеофрагменту пояснення вчителем нового матеріалу уроку математики та української мови. Розробка і розміщення в соціальних мережах Viber та Facebook завдань для третьокласників на цей день згідно розкладу (https://www.facebook.com/profile.php?id=668647707220625&ref=br_rs) Індивідуальні бесіди з дітьми (батьками). Перевірка виконання завдань через зворотній зв’язок мобільних телефонів та мереж. Проходження онлайн-курсу на платформі «Дія. Цифрова освіта» (https://osvita.diia.gov.ua/) Перегляд онлайн-вебінарів «Як налагодити ефективне онлайн-навчання та покращити комунікацію з учнями в умовах карантину» (https://naurok.com.ua/webinar/yak-nalagoditi-efektivne-onlayn-navchannya-ta-pokraschiti-komunikaciyu-z-uchnyami-v-umovah-karantinu); «ClassJogo та інші інструменти зворотного зв‘язку» (https://naurok.com.ua/webinar/classdojo-ta-inshi-instrumenti-dlya-zvorotnogo-zv-yazku); «З чого розпочати дистанційне навчання. Найпростіші онлайн-сервіси та покрокова інструкція» Ознайомлення з новинками на шпальтах сайту «Всеосвіта» (https://vseosvita.ua/user/id459046) |
|
Вівторок 07.04.2020 р. |
Робота над створенням відеофрагменту пояснення вчителем нового матеріалу уроків читання та української мови. Розробка і розміщення в соціальних мережах Viber та Facebook завдань для третьокласників на цей день згідно розкладу (https://www.facebook.com/profile.php?id=668647707220625&ref=br_rs) Індивідуальні бесіди з дітьми (батьками). Перевірка виконання завдань через зворотній зв’язок мобільних телефонів та мереж. Перегляд онлайн-вебінарів «Правила дистанційної комунікації між учасниками освітнього процесу» (https://naurok.com.ua/webinar/pravila-distanciyno-komunikaci-mizh-uchasnikami-osvitnogo-procesu); «Математична грамотність. PISA – 2018» (https://vseosvita.ua/webinar/matematicna-gramotnist-pisa-2018-159.html). Поповнення сторінки раніше створеними розробками, конспектами, ознайомлення з новими розробками на сайті «На урок» (https://naurok.com.ua/profile/16985) Проходження онлайн-курсу на платформі «Дія. Цифрова освіта» (https://osvita.diia.gov.ua/)
|
|
Середа 08.04.2020 р. |
Робота над створенням відеофрагменту пояснення вчителем нового матеріалу уроків математики та української мови. Розробка і розміщення в соціальних мережах Viber та Facebook завдань для третьокласників на цей день згідно розкладу. Індивідуальні бесіди з дітьми (батьками). Перевірка виконання завдань через зворотній зв’язок мобільних телефонів та мереж. Перегляд онлайн-вебінарів «Використання сервісу Edmodo під час дистанційного навчання» (https://naurok.com.ua/webinar/vikoristannya-servisu-edmodo-pid-chas-distanciynogo-navchannya); «Сторітелінг для навчання: комфортний, корисний, різний» (https://naurok.com.ua/webinar/storiteling-dlya-navchannya-komfortniy-korisniy-i-rizniy); «Форми та методи подання матеріалу в умовах дистанційного навчання» (https://vseosvita.ua/webinar/formi-ta-metodi-podanna-materialu-v-umovah-distancijnogo-navcanna-173.html). Ознайомлення з новими розробками на сайті «Всеосвіта» (https://vseosvita.ua/user/id459046) Проходження онлайн-курсу на платформі «Дія. Цифрова освіта» (https://osvita.diia.gov.ua/) |
|
Четвер 09.04.2020 р. |
Робота над створенням відеофрагменту пояснення вчителем нового матеріалу уроків математики та української мови, музики і трудового навчання. Розробка і розміщення в соціальних мережах Viber та Facebook завдань для третьокласників на цей день згідно розкладу. Індивідуальні бесіди з дітьми (батьками). Перевірка виконання завдань через зворотній зв’язок мобільних телефонів та мереж. Написанння нових матеріалів, поповнення особистого блогу сайту «Всеосвіта» (https://vseosvita.ua/user/id459046) Перегляд онлайн-вебінарів «Скринька таємниць творчого вчителя початкової школи на уроках математики та природознавства» (https://naurok.com.ua/webinar/skrinka-taemnic-tvorchogo-vchitelya-pochatkovo-shkoli-na-urokah-matematiki-ta-prirodoznavstva); «STEM із задньої кишені: експерименти й демонстрації у відеоуроках для «Я досліжую світ» «Проєктна діяльність в освітньому процесі. З чого почати?» (https://vseosvita.ua/webinar/proektna-dialnist-v-osvitnomu-procesi-z-cogo-rozpocati-161.html). Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення професійного рівня. Проходження онлайн-курсу на платформі «Дія. Цифрова освіта» (https://osvita.diia.gov.ua/) |
|
П’ятниця 10.04.2020 р. |
Робота над створенням відеофрагменту пояснення вчителем нового матеріалу уроків читання, фізкультури та основ здоров’я. Розробка і розміщення в соціальних мережах Viber та Facebook завдань для третьокласників на цей день згідно розкладу. Індивідуальні бесіди з дітьми (батьками). Перевірка виконання завдань через зворотній зв’язок мобільних телефонів та мереж. Складання плану роботи на період карантину з 13.04 по 17.04.2020 р. Поповнення відеоматеріалами шкільної групи (https://www.facebook.com/profile.php?id=353174475121949&ref=br_tf&epa=SEARCH_BOX) Перегляд онлайн-вебінару «Методичні розробки для навчання та розвитку дітей дошкільного віку» (https://vseosvita.ua/webinar/metodicni-rozrobki-dla-navcanna-ta-rozvitku-ditej-doskilnogo-viku-174.html). Проходження фінального тесту на платформі «Дія. Цифрова освіта» (https://osvita.diia.gov.ua/) |
|