Індивідуальний план роботи вчителя та класного керівника Шумейко Ю.П. на період карантину з 12.03. по 03.04

Про матеріал

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ

у режимі дистанційної роботи

на час проведення карантинних заходів

у період з 12.03.2020 по 03.04.2020

Перегляд файлу

 

 

                                                                                                    ЗАТВЕРДЖУЮ

                                                                     Директор Чумаківської

філії І-ІІ ступенів

                                                                                                    ___________________________

                                                                                                   

 

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ

у режимі дистанційної роботи

на час проведення карантинних заходів

  • період з 12.03.2020 по 03.04.2020

вчителя англійської мови Чумаківської філії І-ІІ ступенів КЗ «Саксаганська опорна ЗШ І-ІІІ ступенів»

Шумейко Юлії Павлівни

№/ п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Примітки

1

12. 03

1.Ознайомлення з новими нормативними документами (постанова «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zapobigannya-poshim110320rennyu-na-teritoriyi-ukrayini-koronavirusu-covid-19)

2.Інформування батьків та учнів про припинення навчального процесу, відповідно до наказу відділу освіти в телефонному та онлайн режимі.

3.Консультація учнів батьків про запровадження дистанційної форми навчання учнів, та методи його впровадження.

4.Розробка та роздача завдань для учнів 1-9 класів

5.Робота зі шкільною документацією (класним журналом).

3. Робота з методичною літературою

08.00– 14.00

Підручник Карпюк,

вайбер, мобільний зв`язок

 

 

2

13. 03

1. Корегування календарно-тематичного планування на ІІ семестр

2. Онлайн консультації, телефонний зв'язок  з учнями і батьками з питань дистанційного навчання

3. Робота з методичною літературою

4. Реєстрація на вебінар, присвячений змінам у сфері підвищення педагогічної кваліфікації  http://bit.ly/enterwebinarmoestpd

08.00– 14.00

Календарно-тематичне планування,

вайбер,

соціальна мережа Фейсбук,

EdCampUkraine

3

16. 03

1. Складання інтерактивних тестів для учнів старших класів по темах

2. Опрацювання фахової літератури

3.Онлайн консультації з учнями

4. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів

5. Співпраця з педагогічними працівниками , щодо наповнення навчальними матеріалами та здійснення зворотного зв’язку між усіма учасниками освітнього процесу в телефонному та онлайн-режимі.

 

08.00– 14.00

Соціальна мережа Фейсбук, вайбер

 

 

 

 

4

17. 03

1. Онлайн консультації з учнями

2.Консультації з батьками в телефонному режимі.

3. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

4. Робота з документацією

5.Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.

6. Реєстрація на вебінар для вчителів англійської мови «Integrating pronunciation with a coursebook-based syllabus» на сайті Macmillan Education http://macmillanenglish.clickmeeting.com/laura-patsko-integrating-pronunciation-with-a-coursebook-based-syllabus

08.00– 14.00

Соціальна мережа Фейсбук, вайбер, мобільний зв`язок

Освітня платформа «На урок», «Всеосвіта», «Ютуб»

Сайт «Macmillan Education»

5

18. 03

1.Планування відвідування вебінарів з питань дистанційного навчання. Вивчення нових форм роботи.

2. Онлайн консультації з учнями

3. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

4. Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами  для дистанційного навчання.

5. Участь у вебінарі для вчителів англійської мови «Integrating pronunciation with a coursebook-based syllabus» на сайті Macmillan Education http://macmillanenglish.clickmeeting.com/laura-patsko-integrating-pronunciation-with-a-coursebook-based-syllabus

6. Участь у вебінарі, присвяченому змінам у сфері підвищення педагогічної кваліфікації  http://bit.ly/enterwebinarmoestpd

08.00– 14.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17.00-20.00

 

Соціальній мережа Фейсбук, вайбер

Освітня платформа «Ocвіта.UA»

Сайт «Macmillan Education»,

«EdCampUkraine»

6

19.03

1.Інформування батьків про «5 речей про кароновірус, які потрібно знати батькам – МОН та МОЗ дають роз’яснення»  https://mon.gov.ua/ua/news/5-rechej-pro-koronavirus-yaki-potribno-znati-batkam-mon-ta-moz-dayut-rozyasnennya

2. Онлайн консультації з учнями

3. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

4. Робота з теми самоосвіти

08.00– 14.00

Соціальна мережа Фейсбук, вайбер, мобільний зв`язок

7

20.03

1. Онлайн консультації з учнями

2. Пошук інтерактивних завдань для учнів

3. Робота з батьками учнів щодо дотримання вимог карантину

4. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

2. Робота над власним блогом https://yulchikshumeyko.blogspot.com

08.00– 14.00

Соціальна мережа Фейсбук, вайбер, мобільний зв`язок

Сайт https://www.blogger.com

 

8

23.03

1.Онлайн консультації з учнями

2.Наповнення папки самоосвіта.

3.Впорядкування папки класного керівника.

4.Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

08.00– 14.00

Соціальна мережа Фейсбук, вайбер, мобільний зв`язок

9

24.03

1 Онлайн консультації з учнями

2. Робота над власним блогом https://yulchikshumeyko.blogspot.com

3.Опрацювання фахової літератури

4.Пошук інтерактивних завдань для учнів середніх класів.

5.Реєстрація на вебінар для вчителів англійської мови «Online=Offline» на сайті Macmillan Education https://www.macmillan.ru/events

08.00– 14.00

Соціальна мережа Фейсбук, вайбер, мобільний зв`язок

Сайт https://www.blogger.com

Сайт «Macmillan Education»

 

10

25.03

1. Онлайн консультації з учнями

2.Створення таблиць на тему «Граматичні часи дієслів»

3.Робота з методичною літературою на тему «Сучасні підходи для успішного розвитку творчих здібностей учнів»

4.Перегляд записів вебінарів на тему: «Організація роботи під час карантину»

5.Участь у вебінарі для вчителів англійської мови «Online=Offline» на сайті Macmillan Education https://www.macmillan.ru/events

6. Реєстрація на вебінар для вчителів англійської мови "Moving your instruction online - FAST!"

08.00– 14.00

Соціальна мережа Фейсбук, вайбер, мобільний зв`язок

Ютуб

Освітня платформа «На урок»

Сайт «Macmillan Education»

 

11

26.03

1. Онлайн консультації з учнями

2. Пошук інтерактивних завдань для учнів старших класів.

3.Розробка граматичних таблиць та схем.

4. Опрацювання фахової літератури. Проходження курсів на освітній платформі EdEra

5. Робота над власним блогом https://yulchikshumeyko.blogspot.com

6. Участь у вебінарі для вчителів англійської мови "Moving your instruction online - FAST!"

08.00– 14.00

Соціальна мережа Фейсбук, вайбер, мобільний зв`язок

Сайт https://www.blogger.com

Сайт «Macmillan Education»

 

12

27.03

1. Онлайн консультації з учнями

2.Підбір завдань для учнів 9-х класів для розвитку письма.

3.Навчальні завдання для  учнів 8 класу.

4. Пошук інтерактивних завдань для учнів старших класів.

5. Реєстрація на вебінар для вчителів англійської мови «Online ELT platform Duration» на сайті MM Publications

08.00– 14.00

Соціальна мережа Фейсбук, вайбер, мобільний зв`язок

Cайт MM Publications

13

30.03

1. Онлайн консультації з учнями

2. Розробка та розміщення завдань для учнів 5 класів

3.Опрацювання фахової літератури

4.Участь у вебінарі для вчителів англійської мови «Online ELT platform Duration» на сайті MM Publications

5. Робота над власним блогом https://yulchikshumeyko.blogspot.com

08.00– 14.00

 

 

 

 

 

 

 

 

Соціальна мережа Фейсбук, вайбер, мобільний зв`язок

Підручник Карпюк

Cайт MM Publications

Сайт https://www.blogger.com

 

 

 

14

31.03

1. Онлайн консультації з учнями

2. Розробка та розміщення завдань для учнів 6 класів

3.Підбір завдань для розвитку навичок аудіювання  для учнів 2-9 класів

4. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

5. Реєстрація на конференцію «Double Impact on Your Teaching»

6. Робота над власним блогом https://yulchikshumeyko.blogspot.com

08.00– 14.00

Соціальна мережа Фейсбук, вайбер, мобільний зв`язок

Підручник Карпюк

 

 

 

Сайт Лінгвіст

Сайт https://www.blogger.com

 

15

01.04

1. Розробка та розміщення завдань для учнів 7 класів

2. Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання

3. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

4. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання

5. Участь у конференції «Double Impact on Your Teaching»

08.00– 14.00

 

 

 

 

 

 

 

16.00 -18.30

Підручник Карпюк

Соціальна мережа Фейсбук, вайбер, мобільний зв`язок

Ютуб

Освітня платформа «На урок», «Prometheus»

 

 

Сайт Лінгвіст

16

02.04

1. Онлайн консультації з учнями

2. Розробка та розміщення завдань для учнів 8 класів

3.  Складання інтерактивних тестів для учнів середніх класів по темах

3. Редагування календарного планування

4. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

5. Реєстрація на вебінар «Remote Learning - Fostering and Mastering the New Skill»

6. Експертна перевірка онлайн-олімпіад проекту «На урок!»

08.00– 14.00

Соціальна мережа Фейсбук, вайбер, мобільний зв`язок

Підручник Карпюк

 

 

 

 

Сайт Лінгвіст

Освітня платформа «На урок»

17

03.04

1. Онлайн консультації з учнями

2. Розробка та розміщення завдань для учнів 9 класів

3. Підбір научних матеріалів для учнів 1-9 класів

4. Індивідуальна робота з учнями та батьками. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів.

5. Участь у вебінарі «Remote Learning - Fostering and Mastering the New Skill»

6. Робота над власним блогом https://yulchikshumeyko.blogspot.com

08.00– 14.00

 

 

 

 

 

 

16.00-17.00

Соціальна мережа Фейсбук, вайбер, мобільний зв`язок

Підручник Карпюк

Ютуб

 

 

 

Сайт Лінгвіст

Сайт https://www.blogger.com

 

 

 

                                              Учитель англійської мови                        Ю. П. Шумейко

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
13 квітня 2020
Переглядів
396
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку