ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ
у режимі дистанційної роботи
на час проведення карантинних заходів
у період з 12.03.2020 по 03.04.2020
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор Чумаківської
філії І-ІІ ступенів
___________________________
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ
у режимі дистанційної роботи
на час проведення карантинних заходів
вчителя англійської мови Чумаківської філії І-ІІ ступенів КЗ «Саксаганська опорна ЗШ І-ІІІ ступенів»
Шумейко Юлії Павлівни
№/ п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітки |
1 |
12. 03 |
1.Ознайомлення з новими нормативними документами (постанова «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zapobigannya-poshim110320rennyu-na-teritoriyi-ukrayini-koronavirusu-covid-19) 2.Інформування батьків та учнів про припинення навчального процесу, відповідно до наказу відділу освіти в телефонному та онлайн режимі. 3.Консультація учнів батьків про запровадження дистанційної форми навчання учнів, та методи його впровадження. 4.Розробка та роздача завдань для учнів 1-9 класів 5.Робота зі шкільною документацією (класним журналом). 3. Робота з методичною літературою |
08.00– 14.00 |
Підручник Карп’юк, вайбер, мобільний зв`язок
|
2 |
13. 03 |
1. Корегування календарно-тематичного планування на ІІ семестр 2. Онлайн консультації, телефонний зв'язок з учнями і батьками з питань дистанційного навчання 3. Робота з методичною літературою 4. Реєстрація на вебінар, присвячений змінам у сфері підвищення педагогічної кваліфікації http://bit.ly/enterwebinarmoestpd |
08.00– 14.00 |
Календарно-тематичне планування, вайбер, соціальна мережа Фейсбук, EdCampUkraine |
3 |
16. 03 |
1. Складання інтерактивних тестів для учнів старших класів по темах 2. Опрацювання фахової літератури 3.Онлайн консультації з учнями 4. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів 5. Співпраця з педагогічними працівниками , щодо наповнення навчальними матеріалами та здійснення зворотного зв’язку між усіма учасниками освітнього процесу в телефонному та онлайн-режимі.
|
08.00– 14.00 |
Соціальна мережа Фейсбук, вайбер
|
4 |
17. 03 |
1. Онлайн консультації з учнями 2.Консультації з батьками в телефонному режимі. 3. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 4. Робота з документацією 5.Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання. 6. Реєстрація на вебінар для вчителів англійської мови «Integrating pronunciation with a coursebook-based syllabus» на сайті Macmillan Education http://macmillanenglish.clickmeeting.com/laura-patsko-integrating-pronunciation-with-a-coursebook-based-syllabus |
08.00– 14.00 |
Соціальна мережа Фейсбук, вайбер, мобільний зв`язок Освітня платформа «На урок», «Всеосвіта», «Ютуб» Сайт «Macmillan Education» |
5 |
18. 03 |
1.Планування відвідування вебінарів з питань дистанційного навчання. Вивчення нових форм роботи. 2. Онлайн консультації з учнями 3. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 4. Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами для дистанційного навчання. 5. Участь у вебінарі для вчителів англійської мови «Integrating pronunciation with a coursebook-based syllabus» на сайті Macmillan Education http://macmillanenglish.clickmeeting.com/laura-patsko-integrating-pronunciation-with-a-coursebook-based-syllabus 6. Участь у вебінарі, присвяченому змінам у сфері підвищення педагогічної кваліфікації http://bit.ly/enterwebinarmoestpd |
08.00– 14.00
17.00-20.00
|
Соціальній мережа Фейсбук, вайбер Освітня платформа «Ocвіта.UA» Сайт «Macmillan Education», «EdCampUkraine» |
6 |
19.03 |
1.Інформування батьків про «5 речей про кароновірус, які потрібно знати батькам – МОН та МОЗ дають роз’яснення» https://mon.gov.ua/ua/news/5-rechej-pro-koronavirus-yaki-potribno-znati-batkam-mon-ta-moz-dayut-rozyasnennya 2. Онлайн консультації з учнями 3. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 4. Робота з теми самоосвіти |
08.00– 14.00 |
Соціальна мережа Фейсбук, вайбер, мобільний зв`язок |
7 |
20.03 |
1. Онлайн консультації з учнями 2. Пошук інтерактивних завдань для учнів 3. Робота з батьками учнів щодо дотримання вимог карантину 4. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 2. Робота над власним блогом https://yulchikshumeyko.blogspot.com |
08.00– 14.00 |
Соціальна мережа Фейсбук, вайбер, мобільний зв`язок
|
8 |
23.03 |
1.Онлайн консультації з учнями 2.Наповнення папки самоосвіта. 3.Впорядкування папки класного керівника. 4.Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. |
08.00– 14.00 |
Соціальна мережа Фейсбук, вайбер, мобільний зв`язок |
9 |
24.03 |
1 Онлайн консультації з учнями 2. Робота над власним блогом https://yulchikshumeyko.blogspot.com 3.Опрацювання фахової літератури 4.Пошук інтерактивних завдань для учнів середніх класів. 5.Реєстрація на вебінар для вчителів англійської мови «Online=Offline» на сайті Macmillan Education https://www.macmillan.ru/events |
08.00– 14.00 |
Соціальна мережа Фейсбук, вайбер, мобільний зв`язок Сайт «Macmillan Education»
|
10 |
25.03 |
1. Онлайн консультації з учнями 2.Створення таблиць на тему «Граматичні часи дієслів» 3.Робота з методичною літературою на тему «Сучасні підходи для успішного розвитку творчих здібностей учнів» 4.Перегляд записів вебінарів на тему: «Організація роботи під час карантину» 5.Участь у вебінарі для вчителів англійської мови «Online=Offline» на сайті Macmillan Education https://www.macmillan.ru/events 6. Реєстрація на вебінар для вчителів англійської мови "Moving your instruction online - FAST!" |
08.00– 14.00 |
Соціальна мережа Фейсбук, вайбер, мобільний зв`язок Ютуб Освітня платформа «На урок» Сайт «Macmillan Education»
|
11 |
26.03 |
1. Онлайн консультації з учнями 2. Пошук інтерактивних завдань для учнів старших класів. 3.Розробка граматичних таблиць та схем. 4. Опрацювання фахової літератури. Проходження курсів на освітній платформі EdEra 5. Робота над власним блогом https://yulchikshumeyko.blogspot.com 6. Участь у вебінарі для вчителів англійської мови "Moving your instruction online - FAST!" |
08.00– 14.00 |
Соціальна мережа Фейсбук, вайбер, мобільний зв`язок Сайт «Macmillan Education»
|
12 |
27.03 |
1. Онлайн консультації з учнями 2.Підбір завдань для учнів 9-х класів для розвитку письма. 3.Навчальні завдання для учнів 8 класу. 4. Пошук інтерактивних завдань для учнів старших класів. 5. Реєстрація на вебінар для вчителів англійської мови «Online ELT platform Duration» на сайті MM Publications |
08.00– 14.00 |
Соціальна мережа Фейсбук, вайбер, мобільний зв`язок Cайт MM Publications |
13 |
30.03 |
1. Онлайн консультації з учнями 2. Розробка та розміщення завдань для учнів 5 класів 3.Опрацювання фахової літератури 4.Участь у вебінарі для вчителів англійської мови «Online ELT platform Duration» на сайті MM Publications 5. Робота над власним блогом https://yulchikshumeyko.blogspot.com |
08.00– 14.00
|
Соціальна мережа Фейсбук, вайбер, мобільний зв`язок Підручник Карпюк Cайт MM Publications
|
14 |
31.03 |
1. Онлайн консультації з учнями 2. Розробка та розміщення завдань для учнів 6 класів 3.Підбір завдань для розвитку навичок аудіювання для учнів 2-9 класів 4. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 5. Реєстрація на конференцію «Double Impact on Your Teaching» 6. Робота над власним блогом https://yulchikshumeyko.blogspot.com |
08.00– 14.00 |
Соціальна мережа Фейсбук, вайбер, мобільний зв`язок Підручник Карпюк
Сайт Лінгвіст
|
15 |
01.04 |
1. Розробка та розміщення завдань для учнів 7 класів 2. Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання 3. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 4. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання 5. Участь у конференції «Double Impact on Your Teaching» |
08.00– 14.00
16.00 -18.30 |
Підручник Карпюк Соціальна мережа Фейсбук, вайбер, мобільний зв`язок Ютуб Освітня платформа «На урок», «Prometheus»
Сайт Лінгвіст |
16 |
02.04 |
1. Онлайн консультації з учнями 2. Розробка та розміщення завдань для учнів 8 класів 3. Складання інтерактивних тестів для учнів середніх класів по темах 3. Редагування календарного планування 4. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 5. Реєстрація на вебінар «Remote Learning - Fostering and Mastering the New Skill» 6. Експертна перевірка онлайн-олімпіад проекту «На урок!» |
08.00– 14.00 |
Соціальна мережа Фейсбук, вайбер, мобільний зв`язок Підручник Карпюк
Сайт Лінгвіст Освітня платформа «На урок» |
17 |
03.04 |
1. Онлайн консультації з учнями 2. Розробка та розміщення завдань для учнів 9 класів 3. Підбір научних матеріалів для учнів 1-9 класів 4. Індивідуальна робота з учнями та батьками. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 5. Участь у вебінарі «Remote Learning - Fostering and Mastering the New Skill» 6. Робота над власним блогом https://yulchikshumeyko.blogspot.com |
08.00– 14.00
16.00-17.00 |
Соціальна мережа Фейсбук, вайбер, мобільний зв`язок Підручник Карпюк Ютуб
Сайт Лінгвіст
|
Учитель англійської мови Ю. П. Шумейко