ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ
у режимі дистанційної роботи
на час проведення карантинних заходів
у період з 06.04.2020 по 24.04.2020
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор Чумаківської
філії І-ІІ ступенів
___________________________
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ
у режимі дистанційної роботи
на час проведення карантинних заходів
вчителя англійської мови та класного керівника учнів 5 класу
Чумаківської філії І-ІІ ступенів КЗ «Саксаганська опорна ЗШ І-ІІІ ступенів»
Шумейко Юлії Павлівни
№/ п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітки |
1 |
06.04
|
1.Розробка та розсилання матеріалів та завдань для учнів 1-4 класів 2. Розробка тестів для перевірки знань учнів 7, 8, 9 класів 3. Робота з методичною літературою 4. Індивідуальні консультації для учнів 5 класу в телефонному режимі 5.Онлайн-консультації для батьків «Як допомогти дитині у навчанні під час карантину»
|
08.00– 14.00 |
Підручник Карп’юк, вайбер, мобільний зв`язок Освітня платформа «На урок»
|
2 |
07.04 |
1.Розробка та розсилання матеріалів та завдань для учнів 1-4 класів 2. Розробка тестів для перевірки знань учнів 5,6 класів 3. Контроль виконання тестових завдань 4. Надання онлайн допомоги учням та батькам. 5. Робота з методичною літературою 6. Реєстрація на вебінар "Practice Makes Perfect – developing spoken confidence and fluency" https://linguist.ua/upload/medialibrary/b89/ maximising-stt.pdf?utm_source=sendpulse&utm_medium=email&utm campaign=NGL_10-04-2020 |
08.00– 14.00 |
Вайбер, соціальна мережа Фейсбук, Освітня платформа «На урок» Сайт «Лінгвіст» |
3 |
08.04 |
1. Опрацювання фахової літератури 2.Онлайн консультації з учнями 3. Контроль та перевірка виконання завдань 4. Пошук цікавих онлайн матеріалів для учнів початкової школи. 5. Участь у вебінарі для вчителів англійської мови "Practice Makes Perfect – developing spoken confidence and fluency" https://linguist.ua/upload/medialibrary/b89/ maximising-stt.pdf?utm_source=sendpulse&utm_medium=email&utm campaign=NGL_10-04-2020 |
08.00– 14.00
17.00-18.00 |
Інтернет-ресурси Соціальна мережа Фейсбук, вайбер Ютуб Сайт «Лінгвіст»
|
4 |
09.04 |
1. Онлайн консультації з учнями 2.Консультації з батьками в телефонному режимі. 3. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 4. Робота з документацією 5. Реєстрація на вебінар для вчителів англійської мови «Bringing the gap – preparing students for exam success» на сайті «National Geographic Learning» https://applauncher.gotowebinar.com/#webinarOver/ 1282327831762715659/en_US |
08.00– 14.00 |
Соціальна мережа Фейсбук, вайбер, мобільний зв`язок Освітня платформа «На урок» Сайт «National Geographic Learning» |
5 |
10.04 |
1.Планування відвідування вебінарів з питань дистанційного навчання. Вивчення нових форм роботи. 2. Онлайн консультації з учнями 3. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 4. Розробка тестів для перевірки знань учнів 5,6 класів 5. Участь у вебінарі для вчителів англійської мови «Bringing the gap – preparing students for exam success» на сайті «National Geographic Learning» https://applauncher.gotowebinar.com/#webinarOver/ 1282327831762715659/en_US 6. Робота над власним блогом https://yulchikshumeyko.blogspot.com |
08.00– 14.00
16.00-17.00
|
Інтернет-ресурси Соціальній мережа Фейсбук, вайбер Освітня платформа «На урок» Сайт «National Geographic Learning»
|
6 |
13.04 |
1.Інформування батьків та учнів 5 класу про небезпеку коронавірусу та захист від нього. 2. Розробка тестів для перевірки знань учнів 7,8 класів 3. Онлайн консультації з учнями 4. Робота з теми самоосвіти 5. Публікація авторського матеріалу на освітній платформі «На урок» https://naurok.com.ua/publ/171177 6. Робота над власним блогом https://yulchikshumeyko.blogspot.com |
08.00– 14.00 |
Соціальна мережа Фейсбук, вайбер, мобільний зв`язок Освітня платформа «На урок»
|
7 |
14.04 |
1. Онлайн консультації з учнями 2. Розробка тестів для перевірки знань учнів 9 класу 3. Пошук інтерактивних завдань для учнів 4. Робота з батьками учнів щодо дотримання вимог карантину 5. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 6. Робота над власним блогом https://yulchikshumeyko.blogspot.com. 7.Реєстрація на вебінар для вчителів «Як полегшити підготовку до ЗНО за допомогою візуалізації?» https://etutorium.com/auth/quicksignup.html?token= 6ac25aa75f295238faa005bc5f295238faa2e8e4 |
08.00– 14.00 |
Соціальна мережа Фейсбук, вайбер, мобільний зв`язок ВГ Основа |
8 |
15.04 |
1.Онлайн консультації з учнями 2.Наповнення папки самоосвіта. 3.Реєстрація на вебінар для вчителів «Дистанційне навчання: психологічні та методичні аспекти» https://naseminar.com.ua/seminar/673-psihologchn-aspekti-roboti-onlayn-1godina 4. Участь у вебінарі для вчителів «Як полегшити підготовку до ЗНО за допомогою візуалізації?» https://etutorium.com/auth/quicksignup.html?token= 6ac25aa75f295238faa005bc5f295238faa2e8e4 |
08.00– 14.00 |
Соціальна мережа Фейсбук, вайбер, мобільний зв`язок Сайт «Цифрове видавництво MCFR» ВГ Основа |
9 |
16.04 |
1 Онлайн консультації з учнями 2. Робота над власним блогом https://yulchikshumeyko.blogspot.com 3.Опрацювання фахової літератури 4.Пошук інтерактивних завдань для учнів середніх класів. 5.Реєстрація на вебінар для вчителів «Дистанційне навчання: психологічні та методичні аспекти» https://naseminar.com.ua/seminar/673-psihologchn-aspekti-roboti-onlayn-1godina |
08.00– 14.00 |
Соціальна мережа Фейсбук, вайбер, мобільний зв`язок Сайт «Цифрове видавництво MCFR»
|
10 |
17.04 |
1. Онлайн консультації з учнями 2. Робота над власним блогом https://yulchikshumeyko.blogspot.com 3. Публікація авторського матеріалу на освітній платформі «На урок» https://naurok.com.ua/test-for-the-5th-form-on-the-topic-outdoor-activities-173157.html 4.Пошук та публікація цікавої інформації для роботи гуртка з англійської мови
|
08.00– 14.00 |
Соціальна мережа Фейсбук, вайбер, мобільний зв`язок Освітня платформа «На урок»
|
11 |
21.04 |
1. Онлайн консультації з учнями 2. Пошук інтерактивних завдань для учнів старших класів. 3. Опрацювання фахової літератури. 4. Робота над власним блогом https://yulchikshumeyko.blogspot.com |
08.00– 14.00 |
Соціальна мережа Фейсбук, вайбер, мобільний зв`язок
|
12 |
22.04 |
1. Онлайн консультації з учнями 2. Пошук та розробка власних завдань для учнів 3. Робота над власним блогом https://yulchikshumeyko.blogspot.com 4. Проходження дистанційних курсів на сайті «Prometheus» |
08.00– 14.00 |
Соціальна мережа Фейсбук, вайбер, мобільний зв`язок Сайт «Prometheus»
|
13 |
23.04
|
1. Онлайн консультації з учнями 2. Пошук та розробка власних завдань для учнів 3.Опрацювання фахової літератури 4. Реєстрація на вебінар для вчителів англійської мови «Developing Thinking Skills through Reading in the Primary Classroom» на сайті Cambridge University Press https://applauncher.gotowebinar.com/ #notStarted/4824110971553321228/en_US 5. Робота над власним блогом https://yulchikshumeyko.blogspot.com 6. Публікація авторського матеріалу на сайті «На урок» |
08.00– 14.00
|
Соціальна мережа Фейсбук, вайбер, мобільний зв`язок Сайт Cambridge University Press
Освітня платформа “На урок»
|
14 |
24.04 |
1. Онлайн консультації з учнями 2.Підбір завдань для розвитку навичок аудіювання для учнів 2-9 класів 3. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 4. Участь у вебінарі для вчителів англійської мови «Developing Thinking Skills through Reading in the Primary Classroom» на сайті Cambridge University press https://applauncher.gotowebinar.com/ #notStarted/4824110971553321228/en_US 5. Робота над власним блогом https://yulchikshumeyko.blogspot.com 6. Індивідуальні консультації з батьками учнів 5 класу щодо продовження карантину та правил поводження під час карантину 7. Публікація авторської розробки на сайті «На урок» |
08.00– 14.00
16.00-17.00
|
Соціальна мережа Фейсбук, вайбер, мобільний зв`язок Підручник Карпюк Сайт Cambridge University Press
|
Учитель англійської мови Ю. П. Шумейко