Індивідуальний план роботи вчителя української мови та літератури Тарасенко Віри Михайлівни під час карантину

Про матеріал
Приклад для розробки індивідуального плану роботи вчителя під час карантину
Перегляд файлу

 Індивідуальний план роботи

під час карантину

з 13. 03 – 03. 04. 2020

вчителя української мови та літератури

     Тарасенко Віри Михайлівни

№/ п

Дата

Зміст роботи

Примітки

1

13. 03

1. Перевірка учнівських зошитів.

2. Перегляд вебінару « Інтерактивний урок: ресурси для створення дидактичних онлайн-ігор та роздаткового матеріалу»

Опрацювання календарно-тематичного планування

(коригування)

2

16. 03

1.Робота із шкільною документацією (попереднє коригування календарно-тематичного плану)

2. Підготовка завдань для учнів 5,6 та 8 кл.

3. Перевірка самостійних робіт 5, 6, 8 класи

Опановування інтернет ресурсів для дистанційної роботи

 

 

 

3

17. 03

1. Розробка та розсилка завдань для учнів 5,6,8 класів.

2. Он-лайн консультації з учнями та батьками .

 

Освітній проект

               «На урок»

4

18. 03

1. Розробка та розсилка завдань для учнів 5,6 класів

2. Розробка тестів з української літератури

3. Опрацювання фахової літератури.

 

 

Освітній проект

                «На урок»

5

19.03

1. Перевірка завдань,тестів.

2.Упорядкування папки самоосвіти

3. Перегляд новинок літератури.

 

              Сайт МОН

6

20.03

1. Розробка  завдань для учнів 5, 6,8 класів

2. Продовжити розробляти та  підбирати матеріали до тематичної перевірки знань з української мови.

3. Перегляд вебінару

«Вправи з редагування на уроках української мови в середніх і старших класах»

 

Освітній проект

               «На урок»

7

23.03

1. Розсилка завдань для учнів 5, 6,8 класів .

2. Розробка конспектів.

3. Опрацювання фахової літератури.

 

                Інтернет ресурси

8

24.03

1. Перевірка дом.завдання 6 кл.

2.Перевірка творів 5 кл.

3. Онлайн консультації з учнями 5 класу.

 

 

               Інтернет ресурси

9

25.03

1.Перегляд вебінару «Вправи з редагування на уроках української мови в середніх і старших класах»

3. Перевірка завдань.

Освітній проект

                 «На урок»

10

26.03

1. Розробка та розсилка завдань для учнів 5,6,8 класів

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі .

3. Самоосвіта (дистанційний курс "Як створити свій блог, якщо ви - філолог?)

 

 

 

Освітній проект «Всеосвіта»

 

 

 

Дистанційне навчання TeachHub

 

 

 

 

 

11

27.03

1. Розробка та розсилка завдань для учнів 5, 6,8 класів

2. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі

 

Освітній проект

             «На урок»

12

30.04

1. Перегляд вебінару «Синдром гіперактивності і дефіциту уваги в учнів».

Онлайн-тести «На Урок» для дистанційної роботи

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

 

Освітній проект

             «На урок»

13

31.04

1. Розробка та розсилка завдань для учнів 5,6,8 класів .

1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня при викладанні української мови.

2. Підбір і розробка завдань для конспектів.

Освітній проект

              «На урок»

14

01.04

1. Розробка та розсилка завдань для учнів 5,6 класів

2. Перевірка і оцінювання виконаних завдань.

3. Підбір і розробка завдань з української літератури.

 

Освітній проект

              «На урок»

15

02.03

1. Розробка та розсилка завдань для учнів 8 кл.

2. Самоосвіта (дистанційний курс "Як створити свій блог, якщо ви - філолог?)

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

 

Дистанційне навчання TeachHub

 

16

03.03

1. Підготовка завдань для учнів 5,6,8 класів.

2.Корекція календарно – тематичного планування.

 

 

 

docx
Додано
15 квітня 2020
Переглядів
1285
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку