Індивідуальний план роботи з англійської мови для 1-го класу по сімейній освіті на 2020-2021 н.р.
Вчитель: Подгорецька Н.П.
Перелік тем для опрацювання:
Учень розпізнає англійські ключові звуки та слова, вміє вітатися та прощатися анг.мовою. Рахує до 10, вміє називати основні кольори : (black/white/yellow/red/blue/green/brown) . Розуміє запитання про своє ім;я та вік, місце проживання. Може скласти коротку розповідь про себе та свою родину:
My name is…. I am 6. I am from Ukraine. I live in Kiev. I have got a family: a mother, a brother/a sister and a father. I love my family very much!
Називає іграшки, які супроводжуються малюнком (doll,ball,bike,kite,robot, train,car,teddy) . Розпізнає знайомі слова і фрази під час сприймання усної інформації, здогадується про значення слів, якщо вони супроводжуються малюнком.
Запитує та повідомляє інформацію про різдвяні іграшки (toy,Christmas tree, Santa, deer, card) вживаючи короткі сталі вирази, уточнює інформацію,уміє привітати зі святом. (Happy New Year! Merry Christmas!)
Пише літери з опорою на наочність, модель : Aa/Bb/Cc/Dd/Ee/Ff.
Називає домашніх улюбленців (cat/dog/fish/bird/parrot). Розуміє слова, вміє будувати питальні речення, відповідає короткими фразами.
Пише літери з опорою на наочність,модель: Gg/Hh/Ii/Jj/Kk/Ll/Mm/Nn/Oo/Pp/Qq/Rr/Ss/Tt.
Називає слова з опорою на малюнок( present , Easter, egg, basket) вживає сталі вирази, пише літери з опорою на наочність, модель:
Uu/Vv/Ww/Xx/Yy/Zz.
Називає слова з теми (pizza/juice/cola/fish/meat/cheese), використовує сталі вирази I like….I don’t like…., читає слова. Знає дні тижня : Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sunday.
Порівнює предмети , використовує лексику в усному мовленні, читає слова: (pen/pencil/ruler/book/copybook/rubber). Запитує інших та відповідає на запитання. Використовує лексичний матеріал під час усного мовлення. Повідомляє інформацію про класну кімнату There is…./There are…., використовує лексику в усному мовленні.