Індивідуальний план роботи з англійської мови для 1 го класу. Сімейна освіта

Про матеріал
Сімейна освіта поставила питання гостро на сьогоднішній день і тому учителі та діти потребують плани роботи саме в рамках сімейної освіти. Тому цей індивідуальний план роботи є інструкцією для учнів ,що навчаються дома та для вчителів , які мають таких учнів у себе в класах.
Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи з англійської мови для 1-го класу по сімейній освіті на 2020-2021 н.р.

Вчитель: Подгорецька Н.П.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перелік тем для опрацювання:

  1. Моя родина, друзі та я.

Учень розпізнає англійські ключові звуки та слова, вміє вітатися та прощатися анг.мовою. Рахує до 10, вміє називати основні кольори : (black/white/yellow/red/blue/green/brown) . Розуміє запитання про своє ім;я та вік, місце проживання. Може скласти коротку розповідь про себе та свою родину:

My name is…. I am 6. I am from Ukraine. I live in Kiev. I have got a family: a mother, a brother/a sister and a father. I love my family very much!

 

  1. Іграшки.

Називає іграшки, які супроводжуються малюнком (doll,ball,bike,kite,robot, train,car,teddy) . Розпізнає знайомі слова і фрази під час сприймання усної інформації, здогадується про значення слів, якщо вони супроводжуються малюнком.

 

  1. Зимові свята.

Запитує та повідомляє інформацію про різдвяні іграшки (toy,Christmas tree, Santa, deer, card) вживаючи короткі сталі вирази, уточнює інформацію,уміє привітати зі святом.           (Happy New Year! Merry Christmas!)

Пише літери з опорою на наочність, модель : Aa/Bb/Cc/Dd/Ee/Ff.

 

  1. Тварини.

Називає домашніх улюбленців (cat/dog/fish/bird/parrot). Розуміє слова, вміє будувати питальні речення, відповідає короткими фразами.

Пише літери з опорою на наочність,модель: Gg/Hh/Ii/Jj/Kk/Ll/Mm/Nn/Oo/Pp/Qq/Rr/Ss/Tt.

 

  1. Свята.

Називає слова з опорою на малюнок( present , Easter, egg, basket) вживає сталі вирази, пише літери з опорою на наочність, модель:

Uu/Vv/Ww/Xx/Yy/Zz.

 

  1. Їжа.

Називає слова з теми  (pizza/juice/cola/fish/meat/cheese), використовує сталі вирази I like….I don’t like…., читає слова. Знає дні тижня : Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sunday.

 

  1. Школа.

Порівнює предмети , використовує лексику в усному мовленні, читає слова: (pen/pencil/ruler/book/copybook/rubber). Запитує інших та відповідає на запитання. Використовує лексичний матеріал під час усного мовлення. Повідомляє інформацію про класну кімнату There is…./There are…., використовує лексику в усному мовленні.

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Щавель ольга
Пов’язані теми
Англійська мова, Інші матеріали
НУШ
Додано
17 лютого 2021
Переглядів
656
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку