Індивідуальний план роботи з вокалу

Про матеріал
Календарне планування з уроків вокалу по індивідуальній роботі з учнем на 1 навчальний рік, з пояснювальною запискою та титульним листом
Перегляд файлу

УЗГОДЖЕНО

ЗАСТ. ДИРЕКТОРА З НМР

___________________________

 

 

 

ПЛАН

ІНДИВІДУАЛЬНОЇ РОБОТИ

З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ

 

 

 

УЧИТЕЛЬ

МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

АКРИТОВА О.Г.

СШ №46

 

 

 

 

 

М. МАРІУПОЛЬ

Мета музичного виховання полягає в тому, щоб у процесі сприймання інтерпретації музичних творів формувати в учнях особистісно-ціннісне ставлення до дійсності. Засобами мистецтва розвивати естетичну свідомість, загальнокультурну і музичну компетентність,  здатність до самореалізації, потребу в духовному самовдосконаленні.

    Загальна мета конкретизується в завданнях, що інтегрують навчальні, виховні й розвиваючи аспекти:

  1. збагачення емоційно-естетичного досвіду, формування культури почуттів, розвиток загальних, музичних та вокальних здібностей.
  2. Виховання здатності сприймати та інтерпретувати музичні твори, висловлювати особисте ставлення до них вміння аргументувати свою оцінку.
  3. Розширення і збагачення музичного досвіду, формування вміння та навичок вокального виконання та формування музичної компетентності.
  4. Вміння використовувати отриманий досвід у самостійній діяльності згідно з власними духовно-світоглядними позиціями.
  5. Формування системи знань та уявлень про сутність, види та жанри мистецтва.
  6. Виховання художніх інтересів, морально-естетичних ідеалів, потреб у самореалізації та духовно-естетичному самовдосконаленні., відповідно до індивідуальних вокальних можливостей та вивих етапів розвитку.
  7. Формування навичок музичної вокальної самоосвіти та самовиховання.
  8.  Опанування та інтеорізація національних культурних традицій, що має перетворитися на духовне джерело розвитку особистостей.
  9. Забезпечення необхідних умов для особистого розвитку на основі активізації гуманістичних традицій світової культури, врахування художніх інтересів і потреб.
  10. Організація змістовного дозвілля, розвиток культури спілкування і самореалізації життя.

 

 

 

Індивідуальний план

роботи з вокалу з учнем ___

на _________ н.р. (1г. на тиждень)

 

№ з/п

Зміст заняття

Дата

1

Організаційна робота.

 

2

Бесіда. Голосовий апарат та його функції. Типи вокальних голосів.

 

3

Вияв діапазону голосу. Вокальна робота, виконання розспівів.

 

4

Вокально-тренувальні вправи , спів на голосні звуки , робота над пісенним матеріалом.

 

5

Обряди та пісні осіннього циклу. Вокально-тренувальні вправи. Виконання пісень про осінь

 

6

Вокальна робота . Вокально-тренувальні вправи. Вивчення пісні «Дід Андрій»

 

7

Музичні фарби. Тембри музичних інструментів: духові, струнні

 

8

Музичні фарби. Народні інструменти. (Сопілка, цимбали) Вокально-тренувальна робота. Поспівки на розвиток дихання.

 

9

Вокальна робота , вокально-тренувальі вправи. Поезія в музиці.

 

10

Навчально-тренувальні вправи. Робота над пісенним репертуаром.

 

11

Поняття : вокальні тембри – дитячі та дорослі.

 

12

« Унісон» теорія. Інтонування вокальних вправ на голосні звуки.

 

13

Навчально-тренувальні вправи. Робота над пісенним репертуаром.

 

14

Навчально - тренувальні вправи. З’єднання «гудошників» та « чисто інтонуючих». Спів вокальних вправ в діапазоні терція.

 

15

Навчально-тренувальні вправи. Робота над пісенним репертуаром.

 

16

Тема - театр і музика. Значення музики в театральній виставі.

 

17

Навчально-тренувальні вправи. Робота над пісенним репертуаром.

 

18

Лад – поняття . Мажор ,мінор. Вокально-тренувальні вправи на розвиток артикуляції.   

 

19

Вокальна робота (навчально-тренувальні вправи; робота над пісенним репертуаром).

 

20

Нотний стан, ключ, ноти (теорія музики)- практичне заняття.

 

21

Вокальна робота (навчально-тренувальні вправи; робота над пісенним репертуаром).

 

22

Звукоряд, та його запис на нотному стані (теорія музики)- практичне заняття.

 

23

Вокальна робота (навчально-тренувальні вправи; робота над пісенним репертуаром).

 

24

Масляна (Обряди та пісні весняного циклу)

Вокальна робота (навчально-тренувальні вправи; робота над пісенним репертуаром).

 

25

Заклинання; Веснянки Масляна (Обряди та пісні весняного циклу) практичне заняття.

 

26

Вокальна робота (навчально-тренувальні вправи; робота над пісенним репертуаром).

 

27

Тактова риска. Знаки альтерації (теорія) теоретично-практичне заняття

 

28

Вокальна робота (навчально-тренувальні вправи; робота над пісенним репертуаром).

 

29

Вірші (Обряди та пісні весняного циклу) - практичне заняття.

 

30

Вокальна робота (навчально-тренувальні вправи; робота над пісенним репертуаром).

 

31

Великдень. (Обряди та пісні весняного циклу)

 

32

Вокальна робота (навчально-тренувальні вправи; робота над пісенним репертуаром).

 

33

Веснянки (Обряди та пісні весняного циклу) - практичне заняття

 

34

Музична мова: речення, фраза, цезура, пауза (теорія) – практичне заняття Вокальна робота (навчально-тренувальні вправи; робота над пісенним репертуаром).

 

35

Підготовка до інсценуванню будь якого народного обряду(Обряди та традиції мого народу)

 

 

36

Вокальна робота (навчально-тренувальні вправи; робота над пісенним репертуаром).

 

37

Підсумкове заняття. Концерт.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Tyutko Ulyana
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
16 лютого 2019
Переглядів
2915
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку