УЗГОДЖЕНО
ЗАСТ. ДИРЕКТОРА З НМР
___________________________
ПЛАН
ІНДИВІДУАЛЬНОЇ РОБОТИ
З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ
УЧИТЕЛЬ
МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
АКРИТОВА О.Г.
СШ №46
М. МАРІУПОЛЬ
Мета музичного виховання полягає в тому, щоб у процесі сприймання інтерпретації музичних творів формувати в учнях особистісно-ціннісне ставлення до дійсності. Засобами мистецтва розвивати естетичну свідомість, загальнокультурну і музичну компетентність, здатність до самореалізації, потребу в духовному самовдосконаленні.
Загальна мета конкретизується в завданнях, що інтегрують навчальні, виховні й розвиваючи аспекти:
Індивідуальний план
роботи з вокалу з учнем ___
на _________ н.р. (1г. на тиждень)
№ з/п |
Зміст заняття |
Дата |
1 |
Організаційна робота. |
|
2 |
Бесіда. Голосовий апарат та його функції. Типи вокальних голосів. |
|
3 |
Вияв діапазону голосу. Вокальна робота, виконання розспівів. |
|
4 |
Вокально-тренувальні вправи , спів на голосні звуки , робота над пісенним матеріалом. |
|
5 |
Обряди та пісні осіннього циклу. Вокально-тренувальні вправи. Виконання пісень про осінь |
|
6 |
Вокальна робота . Вокально-тренувальні вправи. Вивчення пісні «Дід Андрій» |
|
7 |
Музичні фарби. Тембри музичних інструментів: духові, струнні |
|
8 |
Музичні фарби. Народні інструменти. (Сопілка, цимбали) Вокально-тренувальна робота. Поспівки на розвиток дихання. |
|
9 |
Вокальна робота , вокально-тренувальі вправи. Поезія в музиці. |
|
10 |
Навчально-тренувальні вправи. Робота над пісенним репертуаром. |
|
11 |
Поняття : вокальні тембри – дитячі та дорослі. |
|
12 |
« Унісон» теорія. Інтонування вокальних вправ на голосні звуки. |
|
13 |
Навчально-тренувальні вправи. Робота над пісенним репертуаром. |
|
14 |
Навчально - тренувальні вправи. З’єднання «гудошників» та « чисто інтонуючих». Спів вокальних вправ в діапазоні терція. |
|
15 |
Навчально-тренувальні вправи. Робота над пісенним репертуаром. |
|
16 |
Тема - театр і музика. Значення музики в театральній виставі. |
|
17 |
Навчально-тренувальні вправи. Робота над пісенним репертуаром. |
|
18 |
Лад – поняття . Мажор ,мінор. Вокально-тренувальні вправи на розвиток артикуляції. |
|
19 |
Вокальна робота (навчально-тренувальні вправи; робота над пісенним репертуаром). |
|
20 |
Нотний стан, ключ, ноти (теорія музики)- практичне заняття. |
|
21 |
Вокальна робота (навчально-тренувальні вправи; робота над пісенним репертуаром). |
|
22 |
Звукоряд, та його запис на нотному стані (теорія музики)- практичне заняття. |
|
23 |
Вокальна робота (навчально-тренувальні вправи; робота над пісенним репертуаром). |
|
24 |
Масляна (Обряди та пісні весняного циклу) Вокальна робота (навчально-тренувальні вправи; робота над пісенним репертуаром). |
|
25 |
Заклинання; Веснянки Масляна (Обряди та пісні весняного циклу) практичне заняття. |
|
26 |
Вокальна робота (навчально-тренувальні вправи; робота над пісенним репертуаром). |
|
27 |
Тактова риска. Знаки альтерації (теорія) теоретично-практичне заняття |
|
28 |
Вокальна робота (навчально-тренувальні вправи; робота над пісенним репертуаром). |
|
29 |
Вірші (Обряди та пісні весняного циклу) - практичне заняття. |
|
30 |
Вокальна робота (навчально-тренувальні вправи; робота над пісенним репертуаром). |
|
31 |
Великдень. (Обряди та пісні весняного циклу) |
|
32 |
Вокальна робота (навчально-тренувальні вправи; робота над пісенним репертуаром). |
|
33 |
Веснянки (Обряди та пісні весняного циклу) - практичне заняття |
|
34 |
Музична мова: речення, фраза, цезура, пауза (теорія) – практичне заняття Вокальна робота (навчально-тренувальні вправи; робота над пісенним репертуаром). |
|
35 |
Підготовка до інсценуванню будь якого народного обряду(Обряди та традиції мого народу)
|
|
36 |
Вокальна робота (навчально-тренувальні вправи; робота над пісенним репертуаром). |
|
37 |
Підсумкове заняття. Концерт. |
|