ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ ЗАСТУПНИКА ДИРЕКТОРА З НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ, ВЧИТЕЛЯ ГЕОГРАФІЇ Пічкура Богдана Анатолійовича

Про матеріал
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ ЗАСТУПНИКА ДИРЕКТОРА З НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ, ВЧИТЕЛЯ ГЕОГРАФІЇ Пічкура Богдана Анатолійовича
Перегляд файлу

 

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ ЗАСТУПНИКА ДИРЕКТОРА З НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ, ВЧИТЕЛЯ ГЕОГРАФІЇ

Пічкура Богдана Анатолійовича

 ЗНВК «Школа-гімназія-дитячий садок» ім.В.М.Підгорбунського

 під час карантину

 

  (12.03.2020 – 03.04.2020)

 

п/п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Примітки

1

12.03.2020

1. Планування роботи на період карантинних заходів

2 Інформування дітей про дистанційну форму навчання та висвітлення домашніх завдань для учнів 6-11 класів в мережі Telegram.

3. Робота з блогом https://geographyuaonline.blogspot.com/

4. Робота та опанування платформи «Google Classroom».

5. Створення освітнього середовища з географії у «Google Classroom».

6. Консультаційні заняття з педагогічними працівниками онлайн, щодо впровадження дистанційного навчання у закладі.

9.00 – 10.00

 

 

 

10.00 -13.00

 

 

13.00- 14.00

 

 

14.00 – 15.00

 

 

 

15.00 – 16.30

1. «Google Classroom» 

2. Telegram Messenger

2

13.03.2020

1. Робота з блогом https://geographyuaonline.blogspot.com/

 

2. Розробка тем та  онлайн тесту на платформі «Google Classroom»

 

3. Онлайн-консультація для учнів та батьків у

Messenger та Telegram

 

4. Відеозапис та створення оголошення для учнів, щодо дистанційного навчання.

9.00 –10.00

 

 

 

 10.00 – 11.30

 

12.00 – 13.00

 

 

13.00 – 14.00

 1. «Google Classroom»  

2. Telegram Messenger

3

16.03.2020

1. Робота з блогом https://geographyuaonline.blogspot.com/

 

2. Розробка тем на платформі «Google Classroom» 6 клас – Теми: § 50,51 Болота. Штучні водотоки та водойми. § 49 ОЗЕРА. ШТУЧНІ ВОДОЙМИ § 47 Річки. § 48 Робота та характер течії річок. §45 ТЕМА: ЖИТТЯ В МОРЯХ ТА ОКЕАНАХ. Тема: Рух води у Світовому океані.

 

3. Консультаційні заняття з педагогічними працівниками онлайн, щодо впровадження дистанційного навчання у закладі.

9.00 -10.00

 

 

10.00 – 12.00

 

 

 

12.00-  13.30

 

 

 

 

14.00 - 16.00

1. «Google Classroom» 

2. Telegram Messenger

4

17.03.2020

1. Робота з блогом https://geographyuaonline.blogspot.com/

 

2. Підвищення кваліфікації дистанційно на сайті «Всеосвіта». «Використання онлайн-тестів для організації дистанційного навчання в умовах карантину» ( 2 год.)

 

3. Розробка онлайн тесту на платформі «Google Classroom» для 6 класу

 

4. Робота зі шкільною  документацією:

- накази, звіти, згідно листів-інформаторів відділу освіти;

- накази, згідно циклограми роботи заступника з НВР;

- складання табеля та графіка робочого часу працівників.

 

9.00 – 10.00

 

 

10.00 – 12.00

 

 

 

12.00 - 13.00

 

 

  

18.00- 20.00

1. «Google Classroom» 

2. Telegram Messenger

5

18.03.2020

1. Корекція  виховного плану на ІІ семестр.

 

2.Перегляд вебінару  «Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради»

 

3. Робота з блогом https://geographyuaonline.blogspot.com/

 

4. Розробка тем на платформі «Google Classroom» 7 клас – Теми §47,48 ПРИРОДНІ ЗОНИ ЄВРАЗІЇ.§ 46 Тема. ВНУТРІШНІ ВОДИ ЄВРАЗІЇ .§ 45 Особливості формування клімату Євразії. Кліматичні пояси і типи клімату. ТЕКТОНІЧНА БУДОВА. РЕЛЬЄФ ТА КОРИСНІ КОПАЛИНИ ЄВРАЗІЇ.

9.00 – 10.30

 

10.30 - 12.00

 

 

 

 

12.00-13.55

 

 

 

18.00- 20.00

1. «Google Classroom»  

2. Telegram Messenger

6

19.03.2020

1. Робота з блогом https://geographyuaonline.blogspot.com/

 

2. Розробка онлайн тесту на платформі «Google Classroom» для 7 класу.

 

3. Перевірка контрольних тестів, виставлення оцінок у онлайн журнал.

 

4. Робота з   класними керівниками:

- консультації для класних керівників з питань організації виховної роботи для учнів під час карантину в дистанційному форматі у Viber та Facebook.

 

9.30 - 11.00

 

 

12.00-13.00

 

 

14.00-14.55

 

18.00- 20.00

 

1. «Google Classroom»  

2. Telegram Messenger

7

20.03.2020

1. Робота з блогом https://geographyuaonline.blogspot.com/

 

2. Розробка тем на платформі «Google Classroom» 8 клас – Теми:  § 51 “Механічний рух населення. Міграційна політика держав. Українська діаспора”. § 50.СТАТЕВО-ВІКОВИЙ СКЛАД НАСЕЛЕННЯ. ДЕМОГРАФІЧНА СИТУАЦІЯ

§ 49 Тема: Кількість населення в світі та Україні. Чинники, що впливають на кількість населення. § 46. Природокористування та геоекологічна ситуація в Україні § 47. Заходи щодо раціонального природокористування.

 

3. Перевірка контрольних тестів, виставлення оцінок у онлайн журнал.

9.00 – 11.00

 

 

12.00-13.55

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18.00 -20.00

 

1. «Google Classroom»  

2. Telegram Messenger

8

30.03.2020

1. Проходження сертифікованого вебінару.

«Використання інтернет-ресурсів на уроках географії та природознавства» ( 2год.)

 

2. Робота з блогом https://geographyuaonline.blogspot.com/

 

3. Онлайн консультація для учнів та батьків у

Messenger та Telegram

 

4. Розробка тем на платформі «Google Classroom» 9 клас – Теми: § 34. ТРАНСПОРТ ЯК ВИД ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

§ 33. ХАРЧОВА ПРОМИСЛОВІСТЬ УКРАЇНИ

§32 ВИРОБНИЦТВО ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ В СВІТІ

§ 31. Виробництво тканин, одягу, взуття у світі та Україні

9.00 – 11.00

 

 

 

11.30 - 12.00

 

 

12.00-13.55

 

18.00-20.00

1. «Google Classroom»  

2. Telegram Messenger

9

31.03.2020

1. Робота з блогом https://geographyuaonline.blogspot.com/

 

2. Перевірка контрольних тестів, виставлення оцінок у онлайн журнал.

 

3. Розробка тем на платформі «Google Classroom» 10 клас – Теми: § 40. НАСЕЛЕННЯ ТА ЙОГО РОЗМІЩЕННЯ. § 41. ОСОБЛИВОСТІ ГОСПОДАРСТВА § 39. СУБРЕГІОНИ АФРИКИ ТА ЇХ ПОЛІТИКО-ГЕОГРАФІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ. §38.СУБРЕГІОНИ АМЕРИКИ ТА ЇХ ПОЛІТИКО-ГЕОГРАФІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ

9.00 – 12.00

 

 

12.00-13.55

 

 

 

18.00-20.00

1. «Google Classroom»  

2. Telegram Messenger

10

01.04.2020

1. Робота з блогом https://geographyuaonline.blogspot.com/

 

2. Розробка тем на платформі «Google Classroom» «Підготовка до ЗНО з географії»,

Теми уроків : § 28. Населення України.

§ 27. Українська держава. Тема: Політична географія та геополітика

Практична робота 10
Аналіз секторальної структури економіки України
1. Укажіть складові економіки України, які роблять найбільший внесок у ВВП.
2. Обчисліть їхню частку у 2014 та 2018 рр. Зробіть висновок.
3. Складіть схему «Чинники, що зумовлюють наявність у країни конкурентних переваг на світовому ринку».

 

3. Робота зі шкільною  документацією

накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти.
 

9.00 – 12.00

 

 

13.00-16.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17.00-19.00

 1. «Google Classroom»  

2. Telegram Messenger

11

02.04.2020

1. Робота з блогом. Підбір матеріалів для учнів.

 

2. Розміщення завдань для учнів 10 класів

(соціальна мережа Telegram)

 

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

9.00 – 10.00

 

 

10.00 –11.00

 

 11.00- 14.00

1. «Google Classroom» 

2. Telegram Messenger

12

03.04.2020

1. Робота на сайті  learningapps.org для інтерактивних завдань.

Розроблення завдань для 6 та 10 класів.

 

2. Перевірка контрольних тестів, виставлення оцінок у онлайн журнал.

 

3. Підбір завдань для учнів 6-11 класів в умовах навчання дистанційної форми.

9.00 – 11.00

 

 

 

11.00 –12.40

 

 

 

18.00-20.00

1. «Google Classroom» 

2. Telegram Messenger

3.Learningapps

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Географія, Планування
Додано
2 квітня 2020
Переглядів
748
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку