ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ ЗАСТУПНИКА ДИРЕКТОРА З НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ, ВЧИТЕЛЯ ГЕОГРАФІЇ
Пічкура Богдана Анатолійовича
ЗНВК «Школа-гімназія-дитячий садок» ім.В.М.Підгорбунського
під час карантину
(12.03.2020 – 03.04.2020)
№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітки |
1 |
12.03.2020 |
1. Планування роботи на період карантинних заходів 2 Інформування дітей про дистанційну форму навчання та висвітлення домашніх завдань для учнів 6-11 класів в мережі Telegram. 3. Робота з блогом https://geographyuaonline.blogspot.com/ 4. Робота та опанування платформи «Google Classroom». 5. Створення освітнього середовища з географії у «Google Classroom». 6. Консультаційні заняття з педагогічними працівниками онлайн, щодо впровадження дистанційного навчання у закладі. |
9.00 – 10.00
10.00 -13.00
13.00- 14.00
14.00 – 15.00
15.00 – 16.30 |
1. «Google Classroom» 2. Telegram Messenger |
2 |
13.03.2020 |
1. Робота з блогом https://geographyuaonline.blogspot.com/
2. Розробка тем та онлайн тесту на платформі «Google Classroom»
3. Онлайн-консультація для учнів та батьків у Messenger та Telegram
4. Відеозапис та створення оголошення для учнів, щодо дистанційного навчання. |
9.00 –10.00
10.00 – 11.30
12.00 – 13.00
13.00 – 14.00 |
1. «Google Classroom» 2. Telegram Messenger |
3 |
16.03.2020 |
1. Робота з блогом https://geographyuaonline.blogspot.com/
2. Розробка тем на платформі «Google Classroom» 6 клас – Теми: § 50,51 Болота. Штучні водотоки та водойми. § 49 ОЗЕРА. ШТУЧНІ ВОДОЙМИ § 47 Річки. § 48 Робота та характер течії річок. §45 ТЕМА: ЖИТТЯ В МОРЯХ ТА ОКЕАНАХ. Тема: Рух води у Світовому океані.
3. Консультаційні заняття з педагогічними працівниками онлайн, щодо впровадження дистанційного навчання у закладі. |
9.00 -10.00
10.00 – 12.00
12.00- 13.30
14.00 - 16.00 |
1. «Google Classroom» 2. Telegram Messenger |
4 |
17.03.2020 |
1. Робота з блогом https://geographyuaonline.blogspot.com/
2. Підвищення кваліфікації дистанційно на сайті «Всеосвіта». «Використання онлайн-тестів для організації дистанційного навчання в умовах карантину» ( 2 год.)
3. Розробка онлайн тесту на платформі «Google Classroom» для 6 класу
4. Робота зі шкільною документацією: - накази, звіти, згідно листів-інформаторів відділу освіти; - накази, згідно циклограми роботи заступника з НВР; - складання табеля та графіка робочого часу працівників. |
9.00 – 10.00
10.00 – 12.00
12.00 - 13.00
18.00- 20.00 |
1. «Google Classroom» 2. Telegram Messenger |
5 |
18.03.2020 |
1. Корекція виховного плану на ІІ семестр.
2.Перегляд вебінару «Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради»
3. Робота з блогом https://geographyuaonline.blogspot.com/
4. Розробка тем на платформі «Google Classroom» 7 клас – Теми §47,48 ПРИРОДНІ ЗОНИ ЄВРАЗІЇ.§ 46 Тема. ВНУТРІШНІ ВОДИ ЄВРАЗІЇ .§ 45 Особливості формування клімату Євразії. Кліматичні пояси і типи клімату. ТЕКТОНІЧНА БУДОВА. РЕЛЬЄФ ТА КОРИСНІ КОПАЛИНИ ЄВРАЗІЇ. |
9.00 – 10.30
10.30 - 12.00
12.00-13.55
18.00- 20.00 |
1. «Google Classroom» 2. Telegram Messenger |
6 |
19.03.2020 |
1. Робота з блогом https://geographyuaonline.blogspot.com/
2. Розробка онлайн тесту на платформі «Google Classroom» для 7 класу.
3. Перевірка контрольних тестів, виставлення оцінок у онлайн журнал.
4. Робота з класними керівниками: - консультації для класних керівників з питань організації виховної роботи для учнів під час карантину в дистанційному форматі у Viber та Facebook.
|
9.30 - 11.00
12.00-13.00
14.00-14.55
18.00- 20.00
|
1. «Google Classroom» 2. Telegram Messenger |
7 |
20.03.2020 |
1. Робота з блогом https://geographyuaonline.blogspot.com/
2. Розробка тем на платформі «Google Classroom» 8 клас – Теми: § 51 “Механічний рух населення. Міграційна політика держав. Українська діаспора”. § 50.СТАТЕВО-ВІКОВИЙ СКЛАД НАСЕЛЕННЯ. ДЕМОГРАФІЧНА СИТУАЦІЯ § 49 Тема: Кількість населення в світі та Україні. Чинники, що впливають на кількість населення. § 46. Природокористування та геоекологічна ситуація в Україні § 47. Заходи щодо раціонального природокористування.
3. Перевірка контрольних тестів, виставлення оцінок у онлайн журнал. |
9.00 – 11.00
12.00-13.55
18.00 -20.00
|
1. «Google Classroom» 2. Telegram Messenger |
8 |
30.03.2020 |
1. Проходження сертифікованого вебінару. «Використання інтернет-ресурсів на уроках географії та природознавства» ( 2год.)
2. Робота з блогом https://geographyuaonline.blogspot.com/
3. Онлайн консультація для учнів та батьків у Messenger та Telegram
4. Розробка тем на платформі «Google Classroom» 9 клас – Теми: § 34. ТРАНСПОРТ ЯК ВИД ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ § 33. ХАРЧОВА ПРОМИСЛОВІСТЬ УКРАЇНИ §32 ВИРОБНИЦТВО ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ В СВІТІ § 31. Виробництво тканин, одягу, взуття у світі та Україні |
9.00 – 11.00
11.30 - 12.00
12.00-13.55
18.00-20.00 |
1. «Google Classroom» 2. Telegram Messenger |
9 |
31.03.2020 |
1. Робота з блогом https://geographyuaonline.blogspot.com/
2. Перевірка контрольних тестів, виставлення оцінок у онлайн журнал.
3. Розробка тем на платформі «Google Classroom» 10 клас – Теми: § 40. НАСЕЛЕННЯ ТА ЙОГО РОЗМІЩЕННЯ. § 41. ОСОБЛИВОСТІ ГОСПОДАРСТВА § 39. СУБРЕГІОНИ АФРИКИ ТА ЇХ ПОЛІТИКО-ГЕОГРАФІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ. §38.СУБРЕГІОНИ АМЕРИКИ ТА ЇХ ПОЛІТИКО-ГЕОГРАФІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ |
9.00 – 12.00
12.00-13.55
18.00-20.00 |
1. «Google Classroom» 2. Telegram Messenger |
10 |
01.04.2020 |
1. Робота з блогом https://geographyuaonline.blogspot.com/
2. Розробка тем на платформі «Google Classroom» «Підготовка до ЗНО з географії», Теми уроків : § 28. Населення України. § 27. Українська держава. Тема: Політична географія та геополітика
Практична робота 10
3. Робота зі шкільною документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти. |
9.00 – 12.00
13.00-16.00
17.00-19.00 |
1. «Google Classroom» 2. Telegram Messenger |
11 |
02.04.2020 |
1. Робота з блогом. Підбір матеріалів для учнів.
2. Розміщення завдань для учнів 10 класів (соціальна мережа Telegram)
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі |
9.00 – 10.00
10.00 –11.00
11.00- 14.00 |
1. «Google Classroom» 2. Telegram Messenger |
12 |
03.04.2020 |
1. Робота на сайті learningapps.org для інтерактивних завдань.Розроблення завдань для 6 та 10 класів.
2. Перевірка контрольних тестів, виставлення оцінок у онлайн журнал.
3. Підбір завдань для учнів 6-11 класів в умовах навчання дистанційної форми. |
9.00 – 11.00
11.00 –12.40
18.00-20.00 |
1. «Google Classroom» 2. Telegram Messenger 3.Learningapps
|