Індивідуальний
план роботи вчителя географії та класного керівника
у період карантину з 23.02.2020 по 24.04.2020
№ |
Дата |
План роботи |
1 |
23.03.2020 |
1. Опрацювання додаткової науково-метоичної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня при викладанні географії. |
2. Перегляд вебінару « Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину» (14:00-15:40)https://vseosvita.ua/webinar/prakticni-poradi-sodo-organizacii-distancijnogo-navcanna-pid-cas-karantinu-163.html |
||
3. Перегляд вебінару «Викладання географії в умовах дистанційного навчання»(15:00-16:30)https://naurok.com.ua/webinar/vikladannya-geografi-v-umovah-distanciynogo-navchannya?reg=true |
||
2 |
24.03.2020 |
1. Опрацювання додаткової науково-методичної літератури для оформлення звіт про роботу над шкільною темою «Розвиток соціальної грамотності як основної складової у формуванні конкурентоспроможного випускника» |
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі |
||
3. Складання індивідуального плану |
||
3 |
25.03.2020 |
1. Продовжити розробляти та підбирати матеріали до тематичної перевірки знань з географії. (Тести з географії он-лайн) |
2. Опрацювання Закону України «Про середню освіту» |
||
3. Опрацювання листа МОН України від 23.03.2020 № 1/9-173 «Щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти під час карантину» |
||
4. Інформування батьків та учнів про продовження загальнонаціонального карантину, відповідно рішення уряду в телефонному та онлайн режимі. http://bit.lu/2wBaTmi |
||
4 |
26.03.2020 |
1. Опрацювання фахової літератури щодо організації позаурочної роботи з географії |
2. Перегляд трансляції щодо дистанційного навчання на тему: «Організація дистанційного навчання: як вчителю створити свій YouTube-канал» (12:00) (fb-сторінка https://www.facebook.com/nus.org.ua/) |
||
3. Перегляд вебінару «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу» (18:00-19:40) |
||
4. Виступ т.в.о. міністра освіти України Л.Мандзій, про закінчення навчального року, робота шкіл у період карантину та проведення ЗНО і вступної кампанії у 2020 році (14:00) |
||
5 |
27.03.2020 |
1. Перевірка учнівських практичних робіт (7, 8, 9 класи) |
2. Консультації з учнями та батьками |
||
3. Перегляд відео «Організація дистанційного навчання за допомогою GoogleКласу» |
||
4. Підготовка і розміщення матеріалів з географії та природознавства для учнів 5, 6, 7, 8, 9 класів згідно розкладу уроків на сайті школи. |
||
6 |
30.03.2020 |
1. Робота на сайті «Нова школа» (підбір матеріалів) |
2. Консультації з учнями та батьками |
||
3. Перегляд вебінару «Онлайн-тести «На урок» для дистанційного навчання» (15:00- 17:00) https://naurok.com.ua/webinar/onlayn-testi-na-urok-dlya-distanciyno-roboti |
||
4. Розміщення у вайбері завдань для учнів 6 класу. |
||
5. Перегляд вебінару «Використання онлайн-тестів для організації дистанційного навчання» (18:00-20:00) |
||
6. Онлайн-педради «Про затвердження списку підручників на 2020-2021нр» (1 година) |
||
7 |
31.03.2020 |
1. Опрацювання інструкцій та методичних рекомендацій щодо проведення ЗНО у 2020 році 1.http://testportal.gov.ua/normdokzno/ 2.https://znobpal.jimdofree.com/середня-освіта/зовнішнє-незалежне-оцінювання/ |
2. Розміщення у вайбері завдань для учнів. |
||
3. Вебінарі «Навчаємося разом», який організовує КЗО СШ № 134 (13:00) |
||
8 |
01.04.2020 |
1. Опрацювання фахової літератури https://www.schoollife.org.ua/category/fajly/usi-uroky-heohrafiji/metodyka-vykladannya-geografiyi/ |
2. Розміщення у вайбері завдань для учнів. |
||
3. Опрацювати статтю «Як працювати в Google-клас: покрокова інструкція»https://nus.org.ua/articles/yak-pratsyuvaty-v-google-klas-pokrokova-instruktsiya/ |
||
4. Робота в Google Classroom. |
||
5. Перегляд вебінар «Використання додатків Google для налагодження взаємодії між учасниками освітнього процесу»https://naurok.com.ua/post/google-classroom-idealniy-resurs-dlya-distanciyno-roboti-z-klasom |
||
9 |
02.04.2020 |
1. Підготовка конспектів уроків |
2. Розміщення у вайбері завдань для учнів. |
||
3. Робота в Google Classroom. |
||
4. Підготовка он-лайн тестів на сайті Наурок для 8 класу «Населення». |
||
5. Опрацювання статті «Оцінювання в дистанційному навчанні: запитання-відповіді».https://nus.org.ua/questions/otsinyuvannya-v-dystantsijnomu-navchanni-zapytannya-vidpovidi/ |
||
10 |
03.04.2020 |
1. Робота в Google Classroom. |
2. Розміщення у вайбері завдань для учнів. |
||
3. Консультації з учня відносно виконання онлайн тестів і роботи в Google Classroom. |
||
4. Підготовка онлайн-тестів на сайті Наурок для 9 класу. |
||
5. Перегляд вебінару «Як зберегти психічне здоров'я в умовах соціальної ізоляції» (14:00-https://vseosvita.ua/webinar/ak-zberegti-psihicne-zdorova-v-umovah-socialnoi-izolacii-169.html |
||
6. Перегляд трансляції про дистанційне навчання. Тема: “Як організувати дистанційного навчання у старшій школі” (12:00) |
||
11 |
06.04.2020 |
1. Підготовка і розміщення матеріалів з географії та природознавства для учнів 5, 6, 7, 8, 9 класів згідно розкладу уроків на сайті школи. Робота в Google Classroom. |
2. Розміщення у вайбері завдань для учнів. |
||
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі |
||
4. Перегляд вебінару «Як налагодити ефективне онлайн-навчання та покращити комунікацію з учнями в умовах карантину» (15:00-https://naurok.com.ua/webinar/yak-nalagoditi-efektivne-onlayn-navchannya-ta-pokraschiti-komunikaciyu-z-uchnyami-v-umovah-karantinu |
||
12 |
07.04.2020 |
1. Упорядкування матеріалів папки класного керівника |
2. Робота в Google Classroom. |
||
3. Підготовка он-лайн тестів на сайті Наурок для 7 класу тема «Природні зони Євразії» |
||
4. Консультації з учня відносно роботи в Google Classroom. |
||
5. Розміщення у вайбері завдань для учнів. |
||
13 |
08.04.2020 |
1. Консультації з учня відносно виконання онлайн тестів і роботи в Google Classroom. |
2. Робота в Google Classroom. |
||
3. Підготовка он-лайн тестів на сайті Наурок для 8 класу тема «Етноси. Найпоширеніші мовні сім`ї» |
||
4. Розміщення у вайбері завдань для учнів. |
||
14 |
09.04.2020 |
1. Розміщення у вайбері завдань для учнів. |
2. Робота в Google Classroom. |
||
3. Підготовка он-лайн тестів на сайті Наурок для 7 класу тема «Євразія» |
||
15 |
10.04.2020 |
1. Розміщення у вайбері завдань для учнів. |
2. Опрацювання фахової літератури:-«Звички, які заважають учителеві любити свою роботу» https://naurok.com.ua/post/zvichki-yaki-zavazhayut-uchitelevi-lyubiti-svoyu-robotu-«Мотивація вчителів, або «навіщо викладати». Мотивація учнів, або «чи потрібні нам знання, і які саме»https://naurok.com.ua/post/motivaciya-vchiteliv-abo-navischo-vikladati-motivaciya-uchniv-abo-chi-potribni-nam-znannya-i-yaki-same-«Дивувати та навчати: природничі експерименти для дітей» https://naurok.com.ua/post/divuvati-ta-navchati-prirodnichi-eksperimenti-dlya-ditey |
||
3. Робота в Google Classroom. |
||
16 |
13.04.2020 |
1. Підготовка і розміщення матеріалів з географії та природознавства для учнів 5, 6, 7, 8, 9 класів згідно розкладу уроків на сайті школи. Робота в Google Classroom. |
2. Самоосвіта і підвищення кваліфікації вчителя: добірка матеріалів із Бібліотеки «На Урок»https://naurok.com.ua/post/samoosvita-i-pidvischennya-kvalifikaci-vchitelya-dobirka-materialiv-iz-biblioteki-na-urok |
||
3. Розміщення у вайбері завдань для учнів. |
||
17 |
14.04.2020 |
1. Розміщення у вайбері завдань для учнів. |
2. Робота в Google Classroom. |
||
3. Перегляд вебінару «Підліткова депресія. Причини виникнення та алгоритми подолання» (18:00https://vseosvita.ua/webinar/pidlitkova-depresia-pricini-viniknenna-ta-algoritmi-podolanna-162.html |
||
4. Консультації з учня відносно виконання онлайн тестів. |
||
18 |
15.04.2020 |
1. Розміщення у вайбері завдань для учнів. |
2. Опрацювання фахової літератури: -«Підвищення кваліфікації сучасного вчителя: мета, способи та практична користь»https://naurok.com.ua/post/pidvischennya-kvalifikaci-suchasnogo-vchitelya-meta-sposobi-ta-praktichna-korist-«Компетентнісний підхід: ідеї для реалізації на уроках»https://naurok.com.ua/post/kompetentnisniy-pidhid-ide-dlya-realizaci-na-urokah |
||
|
|
2. Робота в Google Classroom. |
19 |
16.04.2020 |
1. Розміщення у вайбері завдань для учнів. |
2. Робота в Google Classroom. |
||
20 |
17.04.2020 |
1. Розміщення у вайбері завдань для учнів. |
2. Робота в Google Classroom. |
||
21 |
20.04.2020 |
1. Підготовка і розміщення матеріалів з географії та природознавства для учнів 5, 6, 7, 8, 9 класів згідно розкладу уроків на сайті школи. Робота в Google Classroom. |
2. Розміщення у вайбері завдань для учнів. |
||
22 |
21.04.2020 |
1. Консультації з учня відносно виконання онлайн тестів. |
2. Робота в Google Classroom. |
||
3. Розміщення у вайбері завдань для учнів. |
||
23 |
22.04.2020 |
1. Розміщення у вайбері завдань для учнів. |
2. Робота в Google Classroom. |
||
24 |
23.04.2020 |
1. Розміщення у вайбері завдань для учнів. |
2. Робота в Google Classroom. |
||
3. Підготовка он-лайн тестів на сайті НаУрок для 6 класу тема «Гідросфера» |
||
25 |
24.04.2020 |
1. Розміщення у вайбері завдань для учнів. |
2. Збір відповідей на тести та систематизація матеріалів виконаних учнями, виставлення оцінок. |
||
3. Робота в Google Classroom. |