Індивідуальний план роботи вчителя географії під час карантину

Про матеріал
Індивідуальний план роботи вчителя географії та класного керівника під час карантину з 23.03.2020 по 24.04.2020
Перегляд файлу

Індивідуальний

план роботи вчителя географії та класного керівника

у період карантину з 23.02.2020 по 24.04.2020

 

Дата

План роботи

1

23.03.2020

1. Опрацювання додаткової науково-метоичної  літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня при викладанні географії.

https://vseosvita.ua/library

https://naurok.com.ua/biblioteka/geografiya/typ-3

2. Перегляд вебінару « Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину» (14:00-15:40)

https://vseosvita.ua/webinar/prakticni-poradi-sodo-organizacii-distancijnogo-navcanna-pid-cas-karantinu-163.html

 3. Перегляд вебінару «Викладання географії в умовах дистанційного навчання»

(15:00-16:30)

https://naurok.com.ua/webinar/vikladannya-geografi-v-umovah-distanciynogo-navchannya?reg=true

2

24.03.2020

1. Опрацювання додаткової науково-методичної літератури для оформлення звіт про роботу над шкільною темою «Розвиток соціальної грамотності як основної складової у формуванні конкурентоспроможного випускника»

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

3. Складання індивідуального плану

3

25.03.2020

1. Продовжити розробляти та  підбирати матеріали до тематичної перевірки знань з географії. (Тести з географії он-лайн)

https://onlinetestpad.com/ua/tests/geography

2. Опрацювання Закону України «Про середню освіту»

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/463-20#n984

3. Опрацювання листа МОН України від 23.03.2020 № 1/9-173 «Щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти під час карантину»

http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/71997/

4. Інформування батьків та учнів про продовження загальнонаціонального карантину, відповідно рішення уряду в телефонному та онлайн режимі.

http://bit.lu/2wBaTmi  

4

26.03.2020

1. Опрацювання фахової літератури щодо організації позаурочної роботи з географії

2. Перегляд трансляції щодо дистанційного навчання на тему: «Організація дистанційного навчання: як вчителю створити свій YouTube-канал» (12:00)

(fb-сторінка https://www.facebook.com/nus.org.ua/)

3. Перегляд вебінару  «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу» (18:00-19:40)

https://vseosvita.ua/webinar/organizacia-navcanna-ta-dozvilla-pid-cas-karantinu-korisni-materiali-na-dopomogu-pedagogu-165.html

4. Виступ т.в.о. міністра освіти України Л.Мандзій, про закінчення навчального року, робота шкіл у період карантину та проведення ЗНО і вступної кампанії у 2020 році (14:00)

5

27.03.2020

1. Перевірка учнівських практичних робіт (7, 8, 9  класи)

2. Консультації з учнями та батьками

3. Перегляд відео «Організація дистанційного навчання за допомогою GoogleКласу»

https://www.youtube.com/watch?v=-Qw970G0aYs

4. Підготовка і розміщення матеріалів з географії та природознавства для учнів 5, 6, 7, 8, 9 класів згідно розкладу уроків на сайті школи.

6

30.03.2020

1. Робота на сайті «Нова школа» (підбір матеріалів)

https://video.novashkola.ua/8-klas/geografiya-8-klas/

2. Консультації з учнями та батьками

3. Перегляд вебінару   «Онлайн-тести «На урок» для дистанційного навчання» (15:00- 17:00)

https://naurok.com.ua/webinar/onlayn-testi-na-urok-dlya-distanciyno-roboti

4. Розміщення у вайбері завдань для учнів 6 класу.

5. Перегляд вебінару  «Використання онлайн-тестів для організації дистанційного навчання» (18:00-20:00)

https://vseosvita.ua/webinar/vikoristanna-onlajn-testiv-dla-organizacii-distancijnogo-navcanna-166.html

6. Онлайн-педради «Про затвердження списку підручників на 2020-2021нр» (1 година)

7

31.03.2020

1. Опрацювання інструкцій та методичних рекомендацій щодо проведення ЗНО у 2020 році

1.http://testportal.gov.ua/normdokzno/

2.https://znobpal.jimdofree.com/середня-освіта/зовнішнє-незалежне-оцінювання/

2. Розміщення у вайбері завдань для учнів.

3. Вебінарі «Навчаємося разом», який організовує КЗО СШ № 134 (13:00)

https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=KHUeWbv1t0CCq-gNOkqvV8dbNorrjoBIjLXDE8y-YBVUMFk3Mk5KMk83OURIVzhXSzVPU0g3VFZYSi4u

8

01.04.2020

1. Опрацювання фахової літератури

https://www.schoollife.org.ua/category/fajly/usi-uroky-heohrafiji/metodyka-vykladannya-geografiyi/

2. Розміщення у вайбері завдань для учнів.

3. Опрацювати статтю «Як працювати в Google-клас: покрокова інструкція»

https://nus.org.ua/articles/yak-pratsyuvaty-v-google-klas-pokrokova-instruktsiya/

4. Робота в Google Classroom.

5. Перегляд вебінар «Використання додатків Google для налагодження взаємодії між учасниками освітнього процесу»

https://naurok.com.ua/post/google-classroom-idealniy-resurs-dlya-distanciyno-roboti-z-klasom

9

02.04.2020

1. Підготовка конспектів уроків

2. Розміщення у вайбері завдань для учнів.

3. Робота в Google Classroom.

4. Підготовка он-лайн тестів на сайті Наурок для 8 класу «Населення».

5.  Опрацювання статті «Оцінювання в дистанційному навчанні: запитання-відповіді».

https://nus.org.ua/questions/otsinyuvannya-v-dystantsijnomu-navchanni-zapytannya-vidpovidi/

10

03.04.2020

1. Робота в Google Classroom.

2. Розміщення у вайбері завдань для учнів.

3. Консультації з учня відносно виконання онлайн тестів і роботи в  Google Classroom.

4. Підготовка онлайн-тестів на сайті Наурок для 9 класу.

5. Перегляд вебінару «Як зберегти психічне здоров'я в умовах соціальної ізоляції» (14:00-

https://vseosvita.ua/webinar/ak-zberegti-psihicne-zdorova-v-umovah-socialnoi-izolacii-169.html

6. Перегляд трансляції про дистанційне навчання. Тема: “Як організувати дистанційного навчання у старшій школі” (12:00)

https://cutt.ly/XtRV0LD

11

06.04.2020

1. Підготовка і розміщення матеріалів з географії та природознавства для учнів 5, 6, 7, 8, 9 класів згідно розкладу уроків на сайті школи. Робота в Google Classroom.

2. Розміщення у вайбері завдань для учнів.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

4. Перегляд вебінару «Як налагодити ефективне онлайн-навчання та покращити комунікацію з учнями в умовах карантину» (15:00-

https://naurok.com.ua/webinar/yak-nalagoditi-efektivne-onlayn-navchannya-ta-pokraschiti-komunikaciyu-z-uchnyami-v-umovah-karantinu

12

07.04.2020

1. Упорядкування матеріалів папки класного керівника

2. Робота в Google Classroom.

3. Підготовка он-лайн тестів на сайті Наурок для 7 класу тема «Природні зони Євразії»

4. Консультації з учня відносно роботи в  Google Classroom.

5. Розміщення у вайбері завдань для учнів.

13

08.04.2020

1. Консультації з учня відносно виконання онлайн тестів і роботи в  Google Classroom.

2. Робота в Google Classroom.

3. Підготовка он-лайн тестів на сайті Наурок для 8  класу тема «Етноси. Найпоширеніші мовні сім`ї»

4. Розміщення у вайбері завдань для учнів.

14

09.04.2020

1. Розміщення у вайбері завдань для учнів.

2. Робота в Google Classroom.

3. Підготовка он-лайн тестів на сайті Наурок для 7 класу тема «Євразія»

15

10.04.2020

1. Розміщення у вайбері завдань для учнів.

2. Опрацювання фахової літератури:

Звички, які заважають учителеві любити свою роботу» https://naurok.com.ua/post/zvichki-yaki-zavazhayut-uchitelevi-lyubiti-svoyu-robotu

Мотивація вчителів, або «навіщо викладати». Мотивація учнів, або «чи потрібні нам знання, і які саме»

https://naurok.com.ua/post/motivaciya-vchiteliv-abo-navischo-vikladati-motivaciya-uchniv-abo-chi-potribni-nam-znannya-i-yaki-same

Дивувати та навчати: природничі експерименти для дітей» https://naurok.com.ua/post/divuvati-ta-navchati-prirodnichi-eksperimenti-dlya-ditey

3. Робота в Google Classroom.

16

13.04.2020

1. Підготовка і розміщення матеріалів з географії та природознавства для учнів 5, 6, 7, 8, 9 класів згідно розкладу уроків на сайті школи. Робота в Google Classroom.

2. Самоосвіта і підвищення кваліфікації вчителя: добірка матеріалів із Бібліотеки «На Урок»

https://naurok.com.ua/post/samoosvita-i-pidvischennya-kvalifikaci-vchitelya-dobirka-materialiv-iz-biblioteki-na-urok

3. Розміщення у вайбері завдань для учнів.

17

14.04.2020

1. Розміщення у вайбері завдань для учнів.

2. Робота в Google Classroom.

3. Перегляд вебінару «Підліткова депресія. Причини виникнення та алгоритми подолання» (18:00

https://vseosvita.ua/webinar/pidlitkova-depresia-pricini-viniknenna-ta-algoritmi-podolanna-162.html

4. Консультації з учня відносно виконання онлайн тестів.

18

15.04.2020

1. Розміщення у вайбері завдань для учнів.

2. Опрацювання фахової літератури:

Підвищення кваліфікації сучасного вчителя: мета, способи та практична користь»

https://naurok.com.ua/post/pidvischennya-kvalifikaci-suchasnogo-vchitelya-meta-sposobi-ta-praktichna-korist

Компетентнісний підхід: ідеї для реалізації на уроках»

https://naurok.com.ua/post/kompetentnisniy-pidhid-ide-dlya-realizaci-na-urokah

 

 

2. Робота в Google Classroom.

19

16.04.2020

1. Розміщення у вайбері завдань для учнів.

2. Робота в Google Classroom.

20

17.04.2020

1. Розміщення у вайбері завдань для учнів.

2. Робота в Google Classroom.

21

20.04.2020

1. Підготовка і розміщення матеріалів з географії та природознавства для учнів 5, 6, 7, 8, 9 класів згідно розкладу уроків на сайті школи. Робота в Google Classroom.

2. Розміщення у вайбері завдань для учнів.

22

21.04.2020

1. Консультації з учня відносно виконання онлайн тестів.

2. Робота в Google Classroom.

3. Розміщення у вайбері завдань для учнів.

23

22.04.2020

1. Розміщення у вайбері завдань для учнів.

2. Робота в Google Classroom.

24

23.04.2020

1. Розміщення у вайбері завдань для учнів.

2. Робота в Google Classroom.

3. Підготовка он-лайн тестів на сайті НаУрок для 6 класу тема «Гідросфера»

25

24.04.2020

1. Розміщення у вайбері завдань для учнів.

2. Збір відповідей на тести та систематизація матеріалів виконаних учнями, виставлення оцінок.

3. Робота в Google Classroom.

 

docx
Пов’язані теми
Географія, Планування
Додано
3 квітня 2020
Переглядів
10879
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку