29 травня о 18:00Вебінар: Фізика для сучасного школяра: традиції, інновації, STEM

Індивідуальний план самоосвіти вчителя біології у період карантину

Про матеріал

Для здійснення організаційно-методичної роботи педагогічним працівникам необхідно скласти індивідуальний план самоосвіти вчителя у період карантину, що передбачає зокрема, наявність інформації про результат, якого має досягти освітянин після виконання плану.

Перегляд файлу

Індивідуальний план самоосвіти

під час карантину та весняних канікул

з 13. 03 – 03. 04. 2020

вчителя біології 

Шевченко Ольги Іванівни

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Ресурсне  забезпечення

1

13. 03

1. Опрацювання  методичних рекомендацій щодо організації навчальних занять за допомогою дистанційних технологій у 5-11-х класах закладів загальної середньої освіти в 2019/2020 навчальному році

https://drive.google.com/file/d/1mjysXj0t-HE48IDDODlFP_R0xAbB3ArV/view

2. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі

http://oliiv-zosh.edukit.te.ua/downloadcenter/istoriya/

3. Розробка та розсилка завдань для учнів 6 - 11 класів з біології

4. Співпраця з батьками учнів з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в групі Viber.

 

8. 00 – 9.30

 

 

 

 

 

 

09.30 –11.00

 

 

11. 00 -13.00

 

 

13. 00 -15.00

 

 

Біол. підруч. 6 кл. І.Ю.Костіков,  7 кл. - Запорожець,       8 кл  -К.М.Задорожній,    9 кл. -К.М.Задорожній,   10 кл.  -   Л.І. Остапченко,          11 кл. -К.М.Задорожній

 

 

 

2

16. 03

1. Розробка та розсилка завдань для учнів 6-10 класів з біології. (Viber, тел.режим)

2. Індивідуальні консультації з учнями 11 класу , підготовка до ЗНО (ДРЦОЯО  тестові завдання https://dneprtest.dp.ua/cms/index.php?option=com_content&view=article&id=599

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі(Viber, тел.режим)                                   

4.Опрацювання   фахової та методичної літератури

8. 00 – 10. 00

 

 

10. 00 – 12. 00

 

 

 

 

12. 00 – 13. 00

 

13.00 – 14.00

Перегляд відео уроків

6клас: Насінні рослини https://www.youtube.com/watch?v=HgdOjxac8y8&list=PLR8wzszIquejIUA6YYXCIsWaAug9VDvTG&index=12

Тестові завдання https://course.besmart.study/course/z...

7 клас.  Практична роб:  Визначення форм поведінки тварин .  https://www.youtube.com/watch?v=XMzyLSw7B54                                                Онлайн-тести від «На Урок»: https://naurok.com.ua/test/biologiya

3

17. 03

1. Упорядкування папки самоосвіти

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі(Viber, тел.режим)                                   

 

3. Онлайн консультації з учнями 11 класу підготовка до ЗНО (Онлайн-курс «Автостопом по біології»http://bit.ly/grow-edera)

4. . Виготовлення флеш-карт «Сенсорні      системи» для учнів 8 класу.

 

5.  Перегляд вебінару « Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів» 17.03, 18.00

 

 

8. 00 – 09.00

 

09. 00 – 11. 00

 

 

 

11. 00 – 12. 00

 

12.00 –14.00

 

 

18.00

8клас: Сенсорні системи. Око і зір https://www.youtube.com/watch?v=XxOs5v9z3W4&list=PLR8wzszIquejIUA6YYXCIsWaAug9VDvTG&index=62                          Тестові завдання https://course.besmart.study/course/z...

9 клас.

Тема «Основні групи організмів: бактерії, археї, еукаріоти».

https://www.youtube.com/watch?time_continue=45&v=FgCw9pBmMM4&feature=emb_logo

 

4

18. 03

1. Планування перегляду  телеуроків

 

 

2.  Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі (Viber, тел.режим)

 

3. Планування заходів до проведення Тижня Природничих наук

 

4.Перегляд вебінару «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн ресурсів» на сайті «НаУрок»

 

1.       5. Самоосвітня робота в мережі Інтернет

8. 00 – 09.00

 

 

09. 00 – 11. 00

 

 

 

11. 00 – 13. 00

 

 

13.00 –14.00

 

 

Перегляд відео уроків

7клас: Клас Ссавці або Звірі: будова тіла

https://www.youtube.com/watch?v=uk7XQOUDppc&list=PLR8wzszIquejIUA6YYXCIsWaAug9VDvTG&index=34                       

 

5

19.03

1 .Онлайн консультації з учнями 11 класу,  підготовка до ЗНО. Цікава наука( Всередині людини):

https://womo.ua/vseredini-lyudini-18-videolektsiy-z-anatomiyi/?fbclid=IwAR1vg7zs37NahLoGUrxBegN7doRgKQYUZkej_TDkwSY8DUY0FdimwWvVLjI

2. Підготовка дидактичних карток з біології для 7 класу

 

3.Перегляд вебінару «Неперервна освіта учнів , вихованців у віддаленому режимі(під час карантинних заходів)» 19.03, 12.50 http://www.soippo.edu.ua/index.php

  1. 4. Робота з документацією, корекція календарно – тематичного планування

8. 00 – 10.00

 

 

 

 

 

 

 

10. 00 – 13. 00

 

 

 

13. 00 – 14. 00

 

 

 

14.00

 

Перегляд відео уроків

10 клас: Запліднення. Індивідуальний розвиток і його етапи

https://www.youtube.com/watch?v=KkoQZzuRgWU&list=PLR8wzszIquejIUA6YYXCIsWaAug9VDvTG&index=85

Онлайн-тести від «На Урок»: https://naurok.com.ua/test/biologiya

 

6

20.03

1. Перевірка учнівських тестових завдань (6 -10 класи)

2. Підготовка матеріалів дидактичних  з біології для учнів 9-10класів.

3. Підбір матеріалу до заходів  Тижня   природничих наук

 

4. Вебінар: Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів відбувся 20.03

8. 00 – 10. 00

 

10. 00 – 12. 00

 

12. 00 – 13. 00

 

 

13.00 –14.00

 

9клас: Еволюція. Еволюційні теорії Ламарка і Дарвіна

https://www.youtube.com/watch?v=1tlo2-P_oL0&list=PLR8wzszIquejIUA6YYXCIsWaAug9VDvTG&index=94

Онлайн-тести від «На Урок»: https://naurok.com.ua/test/biologiya

7

23.03

1. Проведення моніторингу за виконанням учнями завдань дистанційного навчання.

 

2. Розробка нестандартних  уроків у 8 класі

 

3. Розробка та підбір матеріалів до тематичної перевірки знань школярів.

 

4. Участь у вебінарі «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину» 23.03, 14.00 https://vseosvita.ua/webinar/prakticni-poradi-sodo-organizacii-distancijnogo-navcanna-pid-cas-karantinu-163.html

 

8. 00 – 10.00

 

10. 00 – 13. 00

 

 

13. 00 – 14. 00

 

 

14.00

 

 

Перегляд відео уроків

Онлайн-тести від «На Урок»: https://naurok.com.ua/test/biologiya

 

8

24.03

1. Розробка дидактичних матеріалів з біології для учнів  9 класу

2. Виготовлення Флеш-карток "Поведінка тварин"  для учнів 7-го класу

 

3. Перегляд вебінару: Використання можливостей «На Урок» для дистанційного навчання

 

4.Робота з документацією, корекція календарно – тематичного планування

 

8. 00 – 10.00

 

10. 00 – 12. 00

 

 

12. 00 – 13. 00

 

 

13.00 –14.00

 

 

 

Онлайн-тести від «На Урок»: https://naurok.com.ua/test/biologiya

 

 

9

25.03

1. Розробка матеріалів для уроків біології у 6  класі

 

2. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі

http://oliiv-zosh.edukit.te.ua/downloadcenter/istoriya/

 

2.  Оформлення матеріалів  самоосвіти

 

3.  Самоосвітня робота в мережі Інтернет

8. 00 – 09.00

 

09. 00 – 11. 00

 

 

 

11. 00 – 12. 00

 

12.00 –14.00

Перегляд відео уроків

 

Онлайн-тести від «На Урок»: https://naurok.com.ua/test/biologiya

 

 

Всеосвіта

10

26.03

1.Онлайн консультації з учнями 11 класу по підготовці до ЗНО з біології

2.  Розробка матеріалів для уроків біології у 9  класі

 3. Опрацювання інструкцій та методичних рекомендацій щодо проведення ДПА 9 класі з біології

 

4. Вебінар «Використання он лайн – тестів у роботі з батьками»    26 березня о 18:00

 

8. 00 – 10.00

 

10. 00 – 12. 00

12. 00 – 14. 00

 

 

 

18.00

 

ДРЦОЯО  тестові завдання https://dneprtest.dp.ua/cms/index.php?option=com_content&view=article&id=599

11

27.03

1. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі з біології (Viber, тел.режим)

2.  Розробка та розсилка завдань для учнів 6, 9, 10, 11 класів з біології

 

2. Підбір матеріалу до заходів  Тижня природничих наук

3. Онлайн консультації для батьків 5-11 класів(Viber, тел.режим)

3.       2. Самоосвітня робота в мережі Інтернет

8. 00 – 09.00

 

 

09. 00 – 11. 00

 

 

 

11. 00 – 12. 00

 

 

12.00 –14.00

 

Перегляд відео уроків

 

Онлайн-тести від «На Урок»: https://naurok.com.ua/test/biologiya

 

 

 

«На урок»

Всеосвіта

12

30.03

1. Онлайн консультації з учнями 11 класу , підготовка до ЗНО Цікава наука( Всередині людини):

https://womo.ua/vseredini-lyudini-18-videolektsiy-z-anatomiyi/?fbclid=IwAR1vg7zs37NahLoGUrxBegN7doRgKQYUZkej_TDkwSY8DUY0FdimwWvVLjI

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі з біології (Viber, тел.режим)

 

3. Розробка презентацій до уроків

 

4. Підготовка дидактичних карток з біології для 9 класу

8. 00 – 09.00

 

 

 

 

 

 

 

09. 00 – 11. 00

 

 

 

11. 00 – 13. 00

 

 

13.00 –14.00

 

Перегляд відео уроків

 

7 клас Комунікація тварин

Інтерактивна вправа:

https://learningapps.org/2292519

 

Онлайн-тести від «На Урок»: https://naurok.com.ua/test/biologiya

 

13

31.03

1. Перевірка учнівських тестових завдань (8,9 класи)

2. Робота зі шкільною документацією , корекція календарно – тематичного планування

 

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі з біології (Viber, тел.режим)

4..    Вебінар «Використання елементів ТВВЗ – педагогіки на уроках біології» 31 березня о 18:00

8. 00 – 10.00

 

10. 00 – 11. 00

 

 

11. 00 – 14. 00

 

 

 

 

 

18.00

 

 

Перегляд відео уроків

 

https://www.youtube.com/watch?v=MiHtIy4IHAM&list=PLR8wzszIquejIUA6YYXCIsWaAug9VDvTG&index=1

Тестові завдання https://course.besmart.study/course/z...

Онлайн-тести від «На Урок»: https://naurok.com.ua/test/biologiya

 

14

01.04

1. Онлайн консультації з учнями 11 класу по підготовці до ЗНО з біології

2. Перевірка учнівських тестових завдань (6-8 класи)

3.Підготовка конспектів уроків

 

4.Робота із шкільною документацією

 

5. Самоосвітня робота в мережі Інтернет

 

8. 00 – 09.00

 

09. 00 – 11. 00

 

11. 00 – 12. 00

 

12.00 –14.00

 

 

Перегляд відео уроків

 

11 клас.

Тема «Антропічний вплив на біорізноманіття».

https://www.youtube.com/watch?v=6mXm9tEFeEI&feature=emb_logo

 

Перевірка знань:

https://learningapps.org/3575538

https://learningapps.org/3554617

 

15

02.04

1.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі з біології (Viber, тел.режим)

2. Розробка дидактичних матеріалів для учнів 9-го класу

3.Перегляд вебінару: Інтерактивне читання як засіб мотивації школярів до навчанняВідбувся12 березня

 

4.Самоосвітня робота в мережі Інтернет

 

8. 00 – 10.00

 

 

 

 

10.00 – 13.00

 

13.00 –14.00

 

Перегляд відео уроків

10клас: Будова та функції репродуктивної системи людини.

https://www.youtube.com/watch?v=ZlXgQI5_sks&list=PLR8wzszIquejIUA6YYXCIsWaAug9VDvTG&index=68

Тестові завдання https://course.besmart.study/course/z...

 

16

03.04

1. Проведення моніторингу за виконанням учнями завдань дистанційного навчання.

2.Перевірка учнівських тестових завдань (9, 10, 11 класи)

 

3.Підготовка конспектів уроків

 

4.       4. Опрацювання інструкцій та методичних рекомендацій щодо проведення ДПА 9 класі з біології

5.       5.Самоосвітня робота в мережі Інтернет

 

8. 00 – 10.00

 

10. 00 – 12. 00

 

12. 00 – 13. 00

 

 

13.00 –14.00

 

 

Перегляд відео уроків

 

https://www.youtube.com/watch?v=MiHtIy4IHAM&list=PLR8wzszIquejIUA6YYXCIsWaAug9VDvTG&index=1

Тестові завдання https://course.besmart.study/course/z...

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Зубчик Віта Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Ящук Юлія Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Клименко Олег
    План роботи дуже насичений та структурований.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додав(-ла)
Шевченко Ольга
Додано
23 березня
Переглядів
7195
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку