розробити систему засобів сприяння оволодінню підростаючим поколінням механізмами цілісного мислення, як ефективним інструментом свідомості людини й пізнання світу;
сприяння гармонійному, цілісному, екологічно здоровому типу пізнання, який заснований на усвідомленому володінні логічним «лівопівкульним» та образним «правопівкульним» мисленням.
апробовувати цю систему засобів на практиці.
опрацювати Концепцію національно-патріотичного виховання ;
відвідати уроки колег та прийняти участь в обміні досвідом;
проводити самоаналіз і самооцінку власних уроків;
розробити модель освітнього процесу,яка є шляхом реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді під час навчання фізичної культури.
апробовувати цю модель на практиці.
вчителя фізичної культури :
Миць Віталіни Вікторівни
Дашівської загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів
СКІЛЬКИ Б ТИ НЕ ЖИВ, УСЕ ЖИТТЯ СЛІД НАВЧАТИСЯ.
СЕНЕКА
В. О. Сухомлинський вважав, що джерелом і рушійною силою самоосвітньої діяльності педагога є потреба в знаннях: "знати більше, ніж я знаю сьогодні".
Вчений зазначав, що суттєвими причинами, які породжують цю потребу, є вимоги, які висувають до педагогів керівники, колеги по роботі, батьки, а особливо вихованці.
Педагог наголошував: "Учень повинен бачити в учителеві розумну, знаючу, думаючу, закохану в знання людину. Чим глибші знання, чим ширший кругозір, ширша всебічна наукова освіченість учителя, тим більшою мірою він не тільки вчитель, а й вихователь".
В. О. Сухомлинський був переконаний, що самоосвітня діяльність має починатися із самопізнання.
Педагог повинен вивчити себе як особистість, порівняти себе з іншими, спостерігати за собою ніби збоку.
Він стверджував, що девіз самопізнання добре виражений у словах Ф. М. Достоєвського: "Знайди себе в собі, підкори себе собі, оволодій собою!".
Перелік питань по самоосвіті:
передбачуваний результат:
Методична карта
Прізвище, ім’я, по батькові |
Миць Віталіна Вікторівна |
Рік народження |
02.11.1188 |
Освіта |
Вища, Уманський педагогічний інститут ім. П.Г. Тичини (2006-2011р.) |
Фах за дипломом |
вчитель трудового і профільного навчання (конструювання та моделювання одягу), креслення, фізичної культури та основ здоров’я |
Посада |
Вчитель фізичної культури |
Атестація |
2016 р.- присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст ІІ категорії» |
Час і місце проходження курсової перепідготовки |
ВОІППО, 2016 рік - курси вчителів фізичної культури |
|
2015-2016 |
2016-2017 |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
Предмет, який викладаю |
Декретна відпустка |
Фізична культура |
Фізична культура |
|
|
Який предмет викладає не за фахом |
|
|
|
|
|
Стаж роботи |
|
7років |
8 років |
|
|
Тижневе навантаження |
|
16 год. |
23 год. |
|
|
Нагороди та заохочення |
|
|
|
|
|
Індивідуальний творчий план
вчителя фізичної культури
Миць Віталіни Вікторівни
№ |
Зміст роботи |
Дата |
Відмітка про виконання |
1 |
Підвищення фахового рівня |
||
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
|
Робота з навчально – методичними журналами, газетами, професійною літературою. Участь у семінарах – практикумах вчителів фізичної культури, педагогічних радах, нарадах, педагогічних читаннях. Вивчення та впровадження інноваційних технологій на уроках фізиної культури. Підготовка виступів на педагогічних радах, методичних нарадах, засіданнях методичної комісії вчителів фізичної культури, трудового навчання, захисту вітчизни. Продовжувати роботу щодо впровадження комп’ютерної підтримки викладання фізичної культури
Державний стандарт
- «Портфоліо – технологія планування професійної кар’єри» - відвідування районних семінарів вчителів фізичної культури; - участь у педрадах, нарадах, майстер-класах, в дискусіях, МО циклу; - відвідування та обговорення відкритих уроків у школі (ОТГ)
|
Постійно
Постійно
Постійно
Постійно
Постійно
Серпень 2017
постійно
постійно |
|
2. |
Науково-методична робота з предмета. Інноваційні технології |
||
1.
2.
3.
4.
|
Ознайомитись та опрацювати: Методичні рекомендації щодо викладання фізичної культури.
Концептуальні засади нового державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти.
Структура та основні змістовні лінії нової програми з фізичної культури
Інноваційні педагогічні технології:
|
Серпень (щорічно)
серпень
постійно |
|
3 |
Позакласна робота з предмета. |
||
1. 2. 3. 4. 5. 6.
|
Підготовка до участі у спортивних змаганнях
|
Протягом року |
|
4 |
Вивчення та запровадження передового педагогічного досвіду. |
||
1.
2. |
Впровадження інноваційних технологій на уроках фізичної культури Вивчення педагогічного досвіду вчителя фізичної культури Серветника В.М. Дашівської ЗОШ І – ІІІ ступенів
|
Протягом року
Протягом року |
|
5 |
Підвищення психолого-педагогічного рівня. |
||
1.
2.
3. |
Підтримувати зв’язок із психологом школи.
Вивчити психологічні особливості учнів.
Впроваджувати використання психологічних розвантажень на уроках та позаурочних заходах.
|
Постійно
Постійно
Постійно |
|
6 |
Творча робота з класом, батьками. |
||
1. 2. |
Залучення батьків до проектної діяільності Батьківські збори (тренінги, дискусії…..)
|
Протягом року Протягом року |
|
Виступи з методичних питань
(в школі та поза школою)
№ |
Тема виступу |
Дата |
Відмітка про виконання |
|
Участь у засіданні МО вчителів фізики з питання впровадження нових стандартів |
|
|
|
Педагогічна рада: «Впровадження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти» |
|
|
|
Проведення відкритого Олімпійського уроку «Олімпійські ігри античності та їх відродження».Проведення Олімпійського тижня
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|