Описовий звіт "Спортивно - масової роботи Дашівської ЗОШ"

Про матеріал

На сучасному етапі розвитку освіти в Україні взаємини між учасниками навчально-виховного процесу ґрунтуються на принципах педагогіки співробітництва, що передбачає взаємну довіру, взаємоповагу, що сприяють вирішенню завдань фізичного виховання учнів сучасної школи.

Перегляд файлу

На сучасному етапі розвитку освіти в Україні взаємини між учасниками навчально-виховного процесу ґрунтуються на принципах педагогіки співробітництва, що передбачає взаємну довіру, взаємоповагу, що сприяють вирішенню завдань фізичного виховання учнів  сучасної школи.

Комплексне вирішення завдань фізичного виховання школярів – справа всього педагогічного колективу, що здійснюється відповідно до Положення про організацію фізичного виховання в дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах (наказ МОН України від 02.08.05 № 458) і Системи організації фізкультурно-оздоровчої та спортивної роботи в дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних та позашкільних навчальних закладах (наказ МОН України від 21.07.03 № 486).

Одним із важливих компонентів усебічного гармонійного розвитку особистості є фізичне виховання. Збереження здоров’я дитини – найважливіша вимога до діяльності всіх інституцій і закладів, що займаються підростаючим поколінням. Особливо гострою ця вимога є до системи освіти, адже вона охоплює значний за часом відрізок людського життя, причому це період (від дошкільного віку до юності), коли людина найбільш вразлива.

Мета фізичної культури в Дашівській загальноосвітній І - ІІІ школі -  збереження й зміцнення здоров’я учнів, розвиток рухових здібностей, підвищення рівня фізичної підготовленості, формування ціннісних орієнтацій щодо здорового способу життя та надає учням можливість:

  •                   створити цілісну уяву про вплив занять фізичною культурою на розвиток особистості, формування основних систем організму, попередження професійних захворювань і профілактику шкідливих звичок;
  •                   підвищити фізичну підготовленість засобами сучасних фізкультурно-оздоровчих систем, оволодіти технікою основних рухових дій;
  •                   набути навички організації та методики проведення самостійних занять фізичною культурою.

Впродовж 2011-2012 навчального року вчителі фізичної культури, нашої школи, працювали над розкриттям проблемної теми «Забезпечення всебічного розвитку дитини як особистості, її спортивних нахилів, здібностей і талантів під час навчально-тренувального процесу, на уроках фізичної культури шляхом впровадження інноваційних технологій та методик». Для забезпечення фізичної підготовки учнів у навчальному закладі відсутні необхідні умови. Дашівська школа не має спортивної зали, але є спортивні майданчики, які знаходяться в доброму стані. Проблемою залишається поповнення та заміна спортивного обладнання та інвентарю.

З метою залучення дітей до занять фізичною культурою, спортом та пропаганди здорового способу життя  в школі за минулий навчальний рік було проведено ряд спортивних змагань, заходів, вечорів.  У 2011-2012 навчальному році  функціонувало 3 спортивні секції, у яких займалося понад 45учнів: легка атлетика, волейбол, спортивний туризм, баскетбол (хлопці та дівчата), футбол дівчата.

 У відповідності до перспективних та річних планів роботи відділу освіти Іллінецької райдержадміністрації 2011-2012 навчального року проведено ряд спортивних та оздоровчих заходів:  районна Спартакіада школярів,  фізкультурно-оздоровчий патріотичний фестиваль школярів України «Нащадки козацької слави»,  дитячо-юнацьку військово-спортивну патріотичну гру «Сокіл» («Джура») Українського козацтва, «Тато, мама, я – спортивна сім'я», «Старти надій», «Веселі старти», змагання з міні-футболу, змагання з футболу присвяченні «Євро - 2012» тижні військово-патріотичного виховання та фізичної культури і спорту, місячники фізичної культури та спорту, Олімпійський тиждень та інше.

Робота в методичному об’єднанні спонукала вчителів підвищити свій фаховий рівень, сприяла взаємному збагаченню членів методичного об’єднання педагогічними знахідками, дала змогу молодим учителям вчитися педагогічної майстерності у старших і досвідченіших колег, забезпечувала підтримання в педагогічному колективі духу творчості, прагнення до пошуку.

 

«Хто спортом займається, той сили набирається» - з таким девізом пропрацювали цілий рік вчителі нашої школи.

У березні в м. Іллінці  відбувся І етап Національного Кубку шкільного футболу ЄВРО - 2012 у Вінницькій   області, у якому школярі Дашівської ЗОШ І – ІІІ ступенів прийняли участь і завоювали ІV місце.

D:\Фото\ШКОЛА ДАШІВ\Євро 2012\20120330_122941.jpg Юні футболісти довели, що на Іллінеччині росте гідна зміна знаменитим спортсменам України. Юнаки із сільських шкіл,  в яких  здоровий спосіб життя  прищеплюється з перших днів навчання,  переконані, що гра у футбол  виховує в кожному лідерські якості, дух переможця, товариські стосунки. 

Схожу думку про сильні сторони футболу висловив  методист відділу освіти Іллінецької райдержадміністрації Матвієнко Станіслав Павлович: «Вітаємо команду з досягнутим успіхом та зичимо яскравих перемог на майбутніх випробуваннях.»

 

D:\Фото\ШКОЛА ДАШІВ\Євро 2012\20120330_121033.jpgD:\Фото\ШКОЛА ДАШІВ\Євро 2012\20120330_120341.jpg

 

 

 

 

D:\Фото\ШКОЛА ДАШІВ\баскутбол2012\100_4418.JPGСпорт стає засобом виховання тоді, коли він - улюблене заняття кожного, про це знають учні нашої школи. Активну участь прийняли у районних змаганнях з баскетболу.

 

 

 

 

 

 

 

 

D:\Фото\ШКОЛА ДАШІВ\баскутбол2012\100_4411.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

Юні спортсмени завжди мали підтримку із сторони учителів. 

У вересні місяці, коли дітки відпочивши прийшли до школи їх охоче зустріло свято, яке було присвячене «Олімпійському тижню».

Лінійка присвячена «Олімпійському тижню»

Ведуча І. Перший тиждень навчання в школі присвячений спорту. Діти – олімпійське майбутнє України. Спорт – це здоров’я, сила міць, вічна молодість. Тому давайте змагатись, перемагати, відкривати свої спортивні вміння. D:\Для мартохи\DSCF2556.JPG

  1. Свято ми відкриваємо,

Лунають музика і сміх усюди,

Щастя усім бажаємо,

Хай на планеті мир і радість будуть.

  1. Ми, молоді, крокуємо завжди вперед,

Нам до снаги всіх звершень висота.

Якщо здоров’я є, тоді і щастя є,

Це знають всі це істина проста.

  1. Тож свято спорту, творчості, краси,

Ми – шкільна родина –

Даємо слово гідно пронести,

Бо ми майбутнє України.

  1. Спорт – чесність, спорт – сила,

Спорт – миру посол на Землі,

Він радість і справедливість,

І плідність, і виклик, й веління душі.

Ведучий ІІ. Історія Олімпійських ігор бере початок у Давній Греції. Саме там, у містечку Олімія відбувалися ці славно звісні змагання. Вини були святом миру, сили духу, краси тіла і розуму. Вони відбувалися понад тисячу років, доки римський імператор Феодосій І заборонив їх проведення. Перші Олімпійські ігри сучасності відбулися 1896 року в Афінах, і з того часу і з того часу вони відбуваються кожного року.

Ведучий І Символ Олімпійських ігор – п’ять  переплетених кілець, що символізують толерантність і дружбу міх п’яти контингентів, які беруть участь у змаганнях.

Ведучий ІІ Девіз Олімпійських ігор – «Швидше. Вище. Сильніше».

Ведучий І На Олімпійському прапорі зображено п’ять переплетених кілець (синього, чорного, жовтого, та зеленого  кольору) на білому полотнищі.

Право пронести та підняти Олімпійський прапор надається кращим спортсменам школи, переможцям районних змагань з легкої атлетики, учениці 9 класу Ємсенко Нілі  та Лівому Максиму, учню 8 – Б класу.

D:\Фото\ШКОЛА ДАШІВ\день фізкультурника 2012\футбол 2012\DSCF0511.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

D:\Для мартохи\DSCF2563.JPG

Ведучий ІІ.   Олімпійський вогонь – це символ, що об’єднує всіх людей на планеті. Це втілення перемоги людського духу.  Хай він буде на нашому святі символом миру добра та дружби.

Ведучий І.  Право пронести Олімпійський  факел надається учню 10 класу Остаповцю Богдану. D:\Для мартохи\DSCF2571.JPG

  1. Нехай оцей вогонь  несе

Надію кожному із нас,

Він – сяйво наше,

Наш – дороговказ!!!

ВедучийІІ. В спорті в нас нема завад!

  Брати участь кожен рад!

  Це не важко нам зробити!

  Можем  клатвою підтвердити!

Ведучий І Клянемось виявляти волю і терпіння!

  Клянемось…

  Клянемось проявляти благородство і мужність!

  Клянемось…

  Клянемось поважно ставитись до суперників!

  Клянемось…

  Клянемось бути чесними!

  Клянемось…

Ведучий ІІ. Слово  надається Директору школи Олександру Петровичу Кулькову.

Ведучий І.  Лінійка присвячена «Олімпійському тижню» оголошується закритою.

D:\картинки про спорт\defaultоо.jpeg

Спорт: розвага до сьомого поту. Про це точно знають усі учасник змагань міні – футболу присвяченому «Дню фізкультурника», які відбулися на території Дашівської школи. Організаторами свята були адміністрація школи та селищний голова.

D:\Фото\ШКОЛА ДАШІВ\день фізкультурника 2012\олимп\100_8760.JPG

 

Під гучні звуки гімну України на змагання прибуло та вишикувалось сім команд Іллінецького району, а також серед запрошених була команда Теплицького району.

 

 

D:\Фото\ШКОЛА ДАШІВ\день фізкультурника 2012\олимп\100_8766.JPGD:\Фото\ШКОЛА ДАШІВ\день фізкультурника 2012\футбол 2012\DSCF0539.JPG

D:\Фото\ШКОЛА ДАШІВ\день фізкультурника 2012\олимп\100_8767.JPGD:\Фото\ШКОЛА ДАШІВ\день фізкультурника 2012\tIgXecCZXKw.jpg

 

В кінці змагань команди були нагородженні кубком, грамотами.

D:\Фото\ШКОЛА ДАШІВ\день фізкультурника 2012\футбол 2012\DSCF0541.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

D:\Фото\ШКОЛА ДАШІВ\день фізкультурника 2012\футбол 2012\DSCF0989.JPG

 

Біг – здоров’я!  Про це знає учениця нашої школи Ємсенко Ніла, яка стала переможцем районних змагань з легкої атлетики та зайняла ІV місце в обласних.

J:\DCIM\101KC122\101_0308.JPG

D:\Фото\ШКОЛА ДАШІВ\день фізкультурника 2012\x_4688c230.jpg

 

 

 

 

 

 

 

D:\Фото\ШКОЛА ДАШІВ\день фізкультурника 2012\x_50bc2e05.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Вона не тільки мені сестра, вона моя вчителька» - так говорить Ємсенко Іван  про Нілу.

J:\DCIM\101KC122\101_0309.JPG

D:\Фото\ШКОЛА ДАШІВ\табор 2012\100_7372.JPGПро спорт не забували ми і коли відпочивали у літньому таборі «Дружба».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D:\Фото\ШКОЛА ДАШІВ\табор 2012\100_7390.JPG

 

У квітні місяці по всій Україні було проголошено місячник упорядкування спортивних майданчиків. Учні та учителі нашої школи віднеслися до цього також позитивно і взяли активну участь.

D:\Фото\ШКОЛА ДАШІВ\6 - А 2012\100_5924.JPG

D:\Фото\ШКОЛА ДАШІВ\день фізкультурника 2012\олимп\100_8820.JPG

D:\картинки про спорт\images.jpegУ травні наша школа захищала честь Іллінецького району на обласних змаганнях з військово-патріотичної гри „Сокіл” („Джура”).

 

 

 

 

 

 

 

 Метою гри „Джура” є виховання юних патріотів України на засадах національної гідності, високої самосвідомості та активної громадянської позиції, здорового способу життя духовно багатої та фізично розвиненої особистості.

H:\DSCF1385.JPG

Основні завдання гри „Джура”:

  • виховання дітей та молоді у дусі відданості Батьківщині та українському народу через відродження національних і загальнолюдських духовних та моральних цінностей;

H:\DSCF1381.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • набуття учнями знань, умінь і навичок, необхідних захиснику Вітчизни;

 

  • формування у молоді високих морально-психологічних якостей: доброчинності, мужності, сміливості, рішучості, відваги, стійкості, наполегливості, дисциплінованості та ініціативності на основі відновлених народних традицій;

 

  • H:\DSCF1397.JPGH:\DSCF1423.JPG оволодіння учнями основами народної культурної спадщини (пісні, думи, розпис та опорядження житла і сакральних споруд, звичаї, традиції, ритуали і свята);

 

 

 

  • впровадження військово-прикладних видів спорту, єдиноборств, верхової їзди на конях, бойових танців, видів спортивної боротьби, народних ігор та забав з метою гартування духу й тіла;

H:\DSCF1442.JPG

  • вивчення народного способу господарювання на землі;
  • оволодіння навичками приготування страв народної кухні;
  • H:\DSCF1453.JPGпропагування та популяризація здорового способу життя;

 

  • зміцнення міжрегіональних зв’язків та дружби дітей та юнацтва;
  • організація змістовного дозвілля;
  • формування та закріплення основ самоврядування в учнівських колективах.

H:\DSCF1503.JPG

H:\DSCF1472.JPG

Здоров’я – не все, але все без здоров’я – ніщо.

(Сократ)

J:\DCIM\101KC122\101_0359.JPGТаких слів і дотримується наша медична сестра, яка постійно працює із нашими учнями та вчителями школи.

 

J:\DCIM\101KC122\101_0347.JPG

Сучасна молодь не розуміє сенс життя і його справжню цінність. Своїми

проявами девіантної поведінки вони не лише руйнують своє здоров’я, а й

здоров'я майбутнього покоління, своїх дітей та внуків – майбутнього нашої нації.

J:\DCIM\101KC122\101_0349.JPG

 

J:\DCIM\101KC122\101_0354.JPGЗнання про будову і функціонування власного організму потрібні кожній людині незалежно від ї посади, освіти чи віку. Кожна людина має навчитися жити так, щоб не заподіяти шкоди ані своєму здоров’ю, ані здоров’ю оточуючих, і завжди пам’ятати, що людина – найвищий продукт природи, але для того, щоб отримати насолоду від скарбів природи, вона має бути здоровою, сильною та розумною.

 

 

 

 

 

 

Діяльність учителя фізкультури має багато спільного з будь-якою виробничою діяльністю. Вона включає у себе мету, засоби праці, технологію, виконавців.

J:\DCIM\101KC122\101_0332.JPG

 

J:\DCIM\101KC122\101_0328.JPG

J:\DCIM\101KC122\101_0331.JPGКінцевою метою занять фізкультурою є зміцнення здоров'я учнів, за­безпечення їхнього всебічного розвитку, підготовка до життя. Кінцева продукція: знання, рухові вміння і навички, високий рівень фізичної підго­товленості, особистісні якості учнів — моральні, емоційно-вольові, Інтелектуальні, естетичні.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 J:\DCIM\101KC122\101_0336.JPG

 

Педагогічна майстерність та педагогічна техніка вчителів фізичної культури Дашівської школи.

Педагогічні вміння, сформовані на основі особистих здібностей для ви­конання педагогічних функцій, лежать в основі педагогічної майстерності. Педагогічна майстерність визначається як мистецтво навчання І вихо­вання, що постійно вдосконалюється. Вона передбачає наявність педагогічних здібностей, загальну культуру, компетентність, широку освіченість, психоло­гічну грамотність та методичну підготовку; здатність зрозуміло викладати учням навчальний матеріал, робити його доступним для дітей, викликати інте­рес до предмета, активізувати учнів. Учитель повинен уміти належним чином реконструювати, адаптувати навчальний матеріал, трудне робити легким, складне — простим, незрозуміле — зрозумілим.

J:\DCIM\101KC122\101_0344.JPG

Сьогоднішнє розуміння професійної майстерності включає здатність не тільки доносити знання, популярно і зрозуміло викладати матеріал, але й організовувати самостійну роботу учнів, розумно І тонко "диригувати" пізнавальною активністю учнів, спрямовувати її в потрібному напрямі.

J:\DCIM\101KC122\101_0357.JPG

 

J:\DCIM\101KC122\101_0342.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Педагогічні вміння представляють собою сукупність різноманітних дій учителя. Вони виявляють індивідуальні особливості вчителя і свідчать про його предметно - професійну компетенцію. Особистим прикладом на кожному уроці учитель повинен показувати дітям свої професійні навички. Цим самим він заохочує школярів до ще більшого особистого розвитку фізичних якостей школярів. Своїм  професійним напрямком вважаю розвиток у школярі туристичних навичок. На уроках та в позаурочний час розвиваю у дітей цікавість до туризму. Застосовую різні форми роботи: орієнтування на місцевості за допомогою компаса, стрибки по купинах, крос похід, розкладання намету, утримання рівноваги, вело крос, біг на витривалість.

D:\Фото\Туристи 2012\100_6354.JPG

Зацікавлюю дітей і сама дуже зацікавлена в цій роботі, тому приймаю щорічну участь в туристичних походах вчителів району.

 

 

D:\Фото\Туристи 2012\100_6374.JPG

Фізичний розвиток був у древні віки і залишиться у майбутньому.

 

docx
Додано
11 серпня 2018
Переглядів
4472
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку