Теоретико - методичні завдання, тестування з основних аспектів культурно-історичних, медико-біологічних, психолого-педагогічних основ фізичної культури і спорту:

Про матеріал

Теоретико - методичні завдання, тестування з основних аспектів

культурно-історичних, медико-біологічних, психолого-педагогічних

основ фізичної культури і спорту:

Методичні рекомендації / Укл. Шаповаленко В.І.–Чернігів, ЗНЗ І-ІІІ ст. №3, 2014.– 30 стор.

(Рекомендації щодо включення в тематичні атестації

по темах тестові завдання з теоретико - методичних

основ фізичної культури у формі контрольних робіт).

Рецензенти: Гаркуша С.В., кандидат педагогічних наук з фізичного виховання та спорту, доцент кафедри педагогіки, психології і методики фізичного виховання ЧДПУ ім. Т.Г. Шевченка. Компанець С.Г., методист відділу виховної роботи і здорового способу життя ЧОІППО ім. К.Д. Ушинського.

( В цій збірці підібрані найголовніші

тестові завдання з основних тем – профілів

фізичної культури для учнів 9 - 10–11 класів

загальноосвітніх навчальних закладів України)

Рекомендації щодо включення в тематичні атестації

по темах тестові завдання з теоретико - методичних

основ фізичної культури у формі контрольних робіт.

Перегляд файлу

script-with-ink-feather-pen-vector_20140507_1948476951 

 

ТЕОРЕТИКО – МЕТОДИЧНІ ЗАВДАННЯ

 

 

ТЕСТУВАННЯ

З основних аспектів культурно – історичних,

медико – біологічних, психолого – педагогічних

основ фізичної культури і спорту

 

 

( Методичні рекомендації для тематичних

 атестацій з фізичної культури 9-10-11 клас )

 

 

 

 

 

 

Чернігів 2014

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

( В цій збірці підібрані найголовніші

тестові завдання з основних тем – профілів

фізичної культури для учнів 9 - 10–11 класів

загальноосвітніх навчальних закладів України)

 

 

 

Рекомендації щодо включення в тематичні атестації

по темах тестові завдання з теоретико - методичних

основ фізичної культури у формі контрольних робіт.

 

 

 

 

 

 

Чернігів 2014

 

Теоретико - методичні завдання, тестування з основних аспектів

культурно-історичних, медико-біологічних, психолого-педагогічних

основ фізичної культури і спорту:

Методичні рекомендації / Укл. Шаповаленко В.І.–Чернігів, ЗНЗ І-ІІІ ст. №3, 2014.– 30 стор.

 

 

 

(Рекомендації щодо включення в тематичні атестації

по темах тестові завдання з теоретико - методичних

основ фізичної культури у формі контрольних робіт).

 

 

 

 

Рецензенти: Гаркуша С.В., кандидат педагогічних наук з фізичного виховання та спорту,  доцент кафедри педагогіки, психології і методики фізичного виховання ЧДПУ ім. Т.Г. Шевченка.  Компанець С.Г., методист відділу виховної роботи і здорового способу життя ЧОІППО ім. К.Д. Ушинського.

 

 

 

 

 

 

 

Погоджено методичною радою науково-методичного центру управління Чернігівської міської ради.  Протокол №                               від

 

Тема: Баскетбол

1. Укажіть, хто був засновником баскетболу.

А  Нільсен  Хольгер
Б  Джеймс Нейсміт
В  Вільям  Морган
Г  Ніколас Полак

 

2. В якому році і де був заснований баскетбол.

А  1898 – Ордруп
Б  1891 - США, Спрингфілд
В  1905 – США, Массачусетс
Г  1863 – Англія

 

3.Укажіть, в якому році і де вперше в Україні почав культуватися баскетбол.

А  1909 – Харків
Б  1919 – Чернігів
В  1925 – Харків
Г  1894 – Львів

 

4. Назвіть одного з українських баскетболістів  м. Чернігова, який грав у професійній лізі  НБА та є олімпійським чемпіоном.

А  Олександр Волков
Б  Анатолій Полівода
В  Геннадій Чечура
Г  Володимир Ткаченко

 

5. Укажіть розміри баскетбольного майданчика.

А  30 х 17 м
Б  28 х 15 м
В  28 х 18 м
Г  29 х 16 м

 

6. З якого номера починається нумерація на майках гравців - баскетболістів у чемпіонатах України.

А  з № 3
Б  з № 4
В  з № 5
Г  з № 6

 

 

 

7. Укажіть, скільки секунд нападаюча команда може знаходитися на своїй половині поля.

А  3 с
Б  5 с
В  8 с
Г  10 с

 

8. Куди треба цілитись гравцеві при виконанні кидка однією рукою у стрибку під кутом 45% від кільця.
А  у центр кільця
Б  у верхній кут маленького квадратика
В  у верхній кут щита
Г  у центр маленького квадратика

 

9. Назвіть простіший спосіб взаємодії двох гравців.
А  дриблінгом
Б  трикутником
В  передав м’яч і вийшов
Г  вісімкою

 

10. Укажіть на типову помилку при виконанні кидка м’яча в баскетболі.

А  м’яч тримається долонями
Б  ноги в колінах згинаються
В  м’яч проноситься біля обличчя
Г  м’яч випускається хльостковим рухом кисті

 

11. Укажіть на характерну помилку при виконанні передачі м’яча двома руками від грудей.

А  лікті розведені в сторони
Б  лікті біля тулуба
В  завершують передачу хльостковим рухом кисті
Г  руки витягують уперед

 

12. Укажіть на типову помилку при веденні м’яча в баскетболі.

А  кисть правої руки плавно направляє м’яч у підлогу
Б  м’яч  ударяється у підлогу під кожний крок
В  кисть руки плавно зустрічає м’яч від підлоги
Г  гравець опустив голову та дивиться на м’яч

 

13. Яку максимальну кількість фолів може отримати гравець, під час гри у баскетбол.

А  4
Б  8
В  5
Г  7

14. Укажіть, скільки секунд відводиться для організації  атакуючої дії  однієї команди.

А  30 с.
Б  28 с.
В  24 с.
Г  20 с.

 

15. Укажіть, який варіант швидкого прориву найрезультативніший.

А  ведення м’яча
Б  короткими передачами
В  короткими передачами вздовж бокової лінії
Г  довгою передачею

 

16. Укажіть, яка мета швидкого пориву:

А  швидко добігти до кошика суперника
Б  у скороченій атаці  зробити найбільшу кількість передач
В  за найменший час результативно завершити атаку
Г  прагнути до максимальної швидкості

 

17. Як називається обманна дія гравця у команді при

      грі.

А  заслін
Б  блок - шот
В  дриблінг
Г  фінт

 

18. Назвіть один із прийомів гри  у захисті в баскетболі.

А  кидок м’яча
Б  ведення м’яча
В  добивання м’яча
Г  накривання м’яча

 

19. Правила баскетболу при нічийному рахунку в основний час передбачають додатковий період тривалістю.

А  3 хв.
Б   7 хв.
В  5 хв.
Г  10 хв.

 

20. Скільки очок зараховується в баскетболі при штрафному кидку.

А  3
Б  2
В  1
Г  4
 

Тема: Легка атлетика

 

1. Укажіть, який вид спорту називають «королевою спорту».

  1. художню гімнастику
  2. спортивну гімнастику
  3. легку атлетику
  4. важку атлетику

 

2. Укажіть довжину марафонської дистанції.

  1. 42 км 195 м
  2. 42 км
  3. 42 км 147 м
  4. 42 км 100 м

 

3. Укажіть,  чим біг відрізняється від ходьби.

  1. фазою приземлення
  2. фазою польоту
  3. фазою відштовхування
  4. фазою підготовки

 

4. Назвіть фазу стрибка, у якій спортсмен набуває горизонтальної   швидкості.

  1. розбіг
  2. відштовхування
  3. політ
  4. приземлення

 

5. Укажіть назву бігу, який виконується з низького старту.

  1. кросовий біг
  2. спринтерський біг
  3. стаєрський біг
  4. біг на середні дистанції

 

6. Укажіть, як називається біг по пересіченій дистанції.

  1. кросовий біг
  2. форт лек
  3. стипль-чез
  4. біг з перешкодами

 

7. Укажіть, на якій частині дистанції здійснюється передача естафетної палички.

  1. у зоні передачі
  2. у зоні старту
  3. на доріжці
  4. у зоні фінішу

8. Укажіть, який легкоатлетичний снаряд штовхають.

  1. ядро
  2. диск
  3. молот
  4. спис

 

9.Укажіть фізичну якість, що розвиває біг на короткі дистанції.

  1. витривалість
  2. швидкість
  3. гнучкість
  4. силу

 

10. Позначте характеристику бігу по дистанції.

  1. старт, стартовий розгін, біг по дистанції, фінішування
  2. старт, біг по дистанції, фінішування
  3. стартовий розгін, фінішування
  4. старт, стартовий розгін, біг по дистанції

 

11. Укажіть основний м`яз, що працює під час вдиху.

  1. дельтоподібний м`яз
  2. серцевий м`яз
  3. діафрагма
  4. ромбоподібний м`яз

 

12. Назвіть спортсмена, якому належить 35 рекордів світу зі стрибків у висоту із жердиною.

  1. Валерій  Борзов
  2. Сергій  Бубка
  3. Віктор  Бризгін
  4. Олександр  Голубничий

 

13. Укажіть скільки фаз має стрибок з розбігу.

  1. 3
  2. 4
  3. 5
  4. 2

 

14. Укажіть скільки метрів становить коло бігової доріжки на легкоатлетичному стадіоні.

  1. 500
  2. 400
  3. 450
  4. 600

 

 

15. Укажіть назву легкоатлетичного стрибка через горизонтальну перешкоду.

  1. у довжину
  2. у висоту
  3. у глибину
  4. опорний стрибок

 

16. Укажіть назву відстані між учнями, які стоять у шерензі.

  1. дистанція
  2. інтервал
  3. фланг
  4. стрій

 

17. Укажіть, що застосовують для визначення реакції серцево-судинної системи на фізичні навантаження.

А  динамометрію
Б  електрокардіографію
В  флюорографію
Г  пульсометрію

 

18. Укажіть назву переміщення інертної маси приладів у просторі.

А  метання
Б  стрибки
В  бар’єрний біг
Г  стиль - чез

 

19.Укажіть, що характеризує втому.

А  зниження працездатності
Б  відмова від роботи
В  зниження ЧСС
Г  підвищення апетиту

 

20. Укажіть, скільки видів змагань входить до олімпійської програми з легкої  атлетики.

А  12 (6 чоловічих та 6 жіночих)
Б  24 (12 чоловічих та 12 жіночих)
В  47 (24 чоловічих та 23 жіночих)
Г  100 (50 чоловічих та 50 жіночих)

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Футбол

1. Назвіть країну, яку вважають батьківщиною футболу.

А  США
Б  Франція
В  Англія
Г  Індонезія

 

2. Укажіть рік, виникнення футболу.

А  1846
Б  1891
В  1905
Г  1863

 

3.Де та коли вперше з’явився футбол в Україні.

А  1878 – Одеса.
Б  1919 – Чернігів.
В  1925 – Харків.
Г  1894 – Львів.

 

4. Назвіть прізвище гравця, який 9 разів був кращим футболістом України.

А  Ігор Бєланов
Б  Андрій Шевченко
В  Андрій Воронін
Г  Олег Блохін

 

5. Укажіть кількість гравців однієї команди з футболу.

А  15
Б  8
В  11
Г  16

 

6. Коли вважається м’яч забитий у ворота - голом.

А  коли м’яч на половину перетнув лінію воріт
Б  коли м’яч повністю перетнув лінію воріт
В  коли м’яч зупинився на лінії воріт
Г  коли м’яч влетів та зразу вилетів з воріт

 

7. Укажіть першу допомогу при забитті об тверду поверхню.

А  прикласти тепло
Б  прикласти холод
В  зробити масаж
Г  розтерти

8. Укажіть, що призначає суддя, коли м’яч вийшов за лінію воріт від гравця команди, яка захищається.
А  кутовий удар
Б  вільний удар
В  спірний удар
Г  удар від воріт

 

9. Назвіть масу футбольного м’яча .
А  400 - 460
Б  410 - 450
В  460 - 480
Г  470 - 480

 

10. Укажіть розмір ширину та висоту футбольних воріт.

А  7.00 м х 2.50 м
Б  5.50 м х 2.30 м
В  7.32 м х 2.44 м
Г  8.32 м х 3.44 м

 

11. Укажіть, які варіанти зупинки м’яча застосовують гравці.

А  стегном, грудьми, підйомом, підошвою,внутрішньою стороною стопи
Б  стегном, грудьми, підйомом, підошвою
В  стегном, грудьми, підйомом
Г  стегном, грудьми, головою

 

12. Укажіть, хто з названих футболістів став 7-ми разовим чемпіоном СРСР.

А  Андрій Воронін
Б  Андрій Шевченко
В  Олег Блохін
Г  Анатолій Дем’яненко

 

13. Укажіть основний засіб фізичного виховання.

А  фізичні вправи
Б  здоровий сон
В  сонячні і повітряні ванни
Г  раціональне харчування

 

14. Назвіть, на якій відстані від 11- метрової позначки знаходяться гравці команд під час виконання пенальті.

А  8 м 50 см
Б  8 м 90 см
В  9 м
Г  9 м 15 см, на лінії штрафного майданчика

 

Тема: Гімнастика

 

1. Укажіть визначення поняття «гігієна».

    А  наука про здоров'я;

    Б  наука про чистоту;

    В  наука про загартовування;

    Г  наука про раціональне харчування.

 

2. Яка методика дає змогу оцінити рівень фізичного навантаження на уроці.

    А  виконання проби Руф'є;

    Б  виконання проби Гепча;

    В  виконання проби Штанге;

    Г  вимірювання ЧСС.

 

3. Що є загальними засобами фізичного виховання.

    А  фізичні вправи;

    Б  спортивний інтервал;

    В  оздоровчі фактори природи,гігієна;

    Г  фізичні вправи,оздоровчі фактори природи і гігієна.

 

4. Виберіть правильне формулювання поняття «самоконтроль».

    А  процес постійного спостереження за своїм фізичним станом

    Б  процес постійного спостереження за синоптичними умовами

    В  процес контролю за дотриманням режиму харчування

    Г  процес контролю за дотриманням режиму сну

 

5. Назвіть головну причину порушення постави.

    А  слабкі м'язи спини

    Б  звичка носити портфель в одній руці

    В  відсутність звички чергувати розумові навантаження з фізичними

    Г  неправильне сидіння за партою

 

6. Назвіть захисну властивість організму.

    А  інфекція

    Б  епідемія

    В  імунітет

    Г  карантин

 

7. Укажіть визначення поняття  «здоров'я».

    А  стан,за якого відсутні захворювання

    Б  стан повного фізичного,психічного та соціального благополуччя

    В  стан, за якого відсутні фізичні вади

    Г  стан гарного настрою

8. Укажіть визначення терміна  «стретчінг».

    А  комплекс вправ для збільшення рухливості м'язових груп

    Б  комплекс вправ для збільшення  м'язової маси

    В  комплекс вправ для профілактики плоскостопості

    Г  комплекс статичних вправ

 

9. Укажіть, як називається відстань між учнями, які стоять у шерензі.

А  інтервал
Б  стрій
В  дистанція
Г  колона

 

10. Назвіть вправи, які застосовують для розвитку гнучкості.

А  стройові вправи
Б  вправи амплітудного характеру
В  вправи силового характеру
Г  вправи на координацію рухів

 

11. Укажіть, як називається деформація стопи, що проявляється зниженням її скиспіння.

А  кіфоз
Б  лордоз
В  плоскостопість
Г  постава

 

12. Назвіть гімнастичний снаряд через який виконують опорний стрибок.

А  гімнастична скакалка
Б  гімнастичний козел
В  гімнастична лава
Г  гімнастична перекладина

 

13. Укажіть вправи, спрямовані на профілактику порушень постави.

А  вправи з гантелями
Б  вправи з гімнастичною палицею
В  підняття тулуба у сід
Г  багатоскоки

 

14. Як називається положення тіла, при якому ноги максимально зігнуті в колінних та тазостегнових суглобах, утримуються руками нижче колін з притиснутим підборіддям.

А  групування
Б  упор присівши
В  упор сидячи
Г  присід

Тема: Волейбол

 

1. У якому році і де була створена гра у волейбол.
    А  1885 р. - США

    Б  1810 р. - Англія

    В  1895 р. - Франція

    Г  1899 р. - Індонезія

 

2. Назвіть засновника волейболу.

    А  Вільям Джон Морган

    Б  Джеймс Нейсміт

    В  Нільс Хольгрен
    Г  Нельсон Мондейла

 

3. Укажіть розміри волейбольного майданчика.
    А  10 м х 18 м

    Б  9 м х 18 м

    В  8 м х 16 м

    Г  8 м х 15 м

 

4. Укажіть, яким жестом суддя дозволяє ввести м'яч у гру в волейбол
А  кивком голови
Б  рухом руки за напрямком льоту м'яч
В  рухом руки догори
Г  рухом руки донизу

 

5. Укажіть, скільки гравців однієї команди грають у волейбол.
А  5

     Б  6

     В  7

     Г  8

 

6. Укажіть, які зони найбільш результативні для виконання нападаючого удару.

     А  2 та 4

     Б  1 та 5

     В  6 та 5

     Г  6 та 1

 

7. Укажіть, як діють гравці команди,що виграли право на подачу.

А  слухають зауваження тренера

Б  виконують перехід приставними кроками

В  виконують перехід за годинниковою стрілкою

Г  міняються полями

 

8. Укажіть, до скількох очок грають останню партію при розрахунку партій 2:2.

    А  15

    Б  20

    В  25, з мінімальною перевагою у 2 м'ячі

    Г  15, з мінімальною перевагою у 2 м'яч

 

9. Укажіть висоту сітки для жінок.

    А  2 м 43 см

    Б  2 м 10 см

    В  2 м 20 см

    Г  2 м 24 см

 

10. Чим відрізняється  м'яч гри у волейбол жінок від чоловіків.

      А  вагою

      Б  розміром

      В  нічим

      Г  кольором

 

11. Укажіть, скільки змін гравців  може зробити кожна команда.

      А  8

      Б  6

      В  4

      Г  2

 

12. Укажіть, скільки  часу дається на подачу м'яча у волейболі.

      А  3 с

      Б  5 с

      В  8 с

      Г  10 с

 

13. Укажіть, як суддя визначає торкання м'яча за межами поля (аут).

      А  великим пальцем, піднятим догори

      Б  двома руками, випрямленими уперед

      В  підняттям двох рук догори

      Г  прямою рукою донизу на майданчик

 

14. Яка середня вага волейбольного м'яча.

      А  260 - 300

      Б  350 - 400

      В  400 - 450

      Г  450 - 480

 

 

Тема: Туризм

1. Укажіть вид туризму, що належить до спортивного.

А  водний
Б  гірський
В  етнічний
Г  пішохідний

 

2. Укажіть, якого виду багаття не існує.

А  «курінь»
Б  «зірка»
В  «тайгове»
Г  «лісове»

 

3. Назвіть ефективний засіб задоволення рекреаційних потреб: оздоровлення, пізнання, відновлення продуктивних сил людини .

А  туризм
Б  тріатлон
В  бодібілдинг
Г  марафон

 

4. Укажіть, що не потрібно для орієнтування на місцевості.

А  компас
Б  мапа
В  мотузка
Г  сантиметрова лінійка

 

5. Укажіть з переліку, що не належить до видів пересування по схилах.

А  підйом
Б  траверс схилу
В  переправа по колоді
Г  спуск

 

6. Укажіть назву кута між напрямком на географічну північ і тим напрямком, у якому необхідно рухатися .

А  азимут
Б  периметр
В  орієнтування
Г  схема

 

 

 

7. Укажіть, якого виду туристських вузлів не існує .

А  для скріплення мотузок
Б  для об’явок
В  похідних
Г  допоміжних

 

8. Назвіть вузол, який не належить до групи «з’єднання мотузок».
А  «ткацький»
Б  «схоплюючий»
В  «академічний»
Г  «брамшкотовий»

 

9. Назвіть спорядження, яке не належить до туристського .
А  карабін
Б  каремат
В  курбет
Г  компас

 

10. Укажіть розшифровку абревіатури КП.

А  корегуючий пункт
Б  контрольний пункт
В  контактний пункт
Г  квадратний пункт

 

11. Укажіть мапи, які не використовують у туризмі.

А  топографічні
Б  спортивні
В  пішохідні
Г  картосхеми

 

12. Укажіть спосіб подолання умовної річки.

А  за допомогою траверсу схилу
Б  за допомогою навісної переправи
В  за допомогою жердин
Г  за допомогою купин

 

13. Назвіть вузол, який не належить до групи «з’єднання мотузок».

А  «булінь»
Б  «прямий»
В  «вісімка»
Г  «подвійний провідник»

 

 

 

 

14. Укажіть, за допомогою яких засобів можна подолати умовне болото.

А  за допомогою жердин
Б  убрід з поручнями
В  за допомогою «маятника»
Г  за допомогою бума

 

15. Виберіть із запропонованого визначення поняття «туристський    бівуак».

А  туристський намет
Б  туристський маршрут
В  туристський табір
Г  туристський рюкзак

 

16. Укажіть, що визначає тип темпераменту

А  соціальний стан
Б  властивості нервової системи
В  властивості характеру
Г  статуру

 

17. Укажіть, яке орієнтування  не входить до змагань зі спортивного   орієнтування   

А  орієнтування у заданому напрямку
Б  орієнтування за вибором
В  орієнтування за складністю
Г  орієнтування по лінії

 

18. Укажіть спосіб, який не належить до подолання умовного яру.

А  за допомогою колоди (бума)
Б  за допомогою «маятника»
В  за допомогою жердин
Г  за допомогою паралельних мотузок

 

19. Укажіть, якої категорії складності туристських походів не існує.

А   1
Б   6
В   8
Г   2

 

20. Укажіть, якого виду змагань зі спортивного туризму не існує .

А  техніка пішохідного туризму (ТПТ)
Б  крос - похід
В  крос - змагання
Г  техніка водного туризму
 

Історія олімпійського спорту

 

1. Хто мав право на участь в олімпійських змаганнях у Стародавній Греції?

А  усі бажаючі

Б  громадяни Греції

В  заможні Греки

Г  вільно народжені греки, які не порушували закон

 

2. Що таке Олімпіада?

А  чотирирічний період між Олімпійськими іграми

Б  назва полісу Стародавньої Греції

В  ім’я доньки  бога Зевса, на честь якої відбувалися Олімпійські ігри

Г  ім’я доньки Кроноса

 

3. Відрізок часу між двома Олімпійськими іграми стародавні греки вважали Олімпійським роком, або Олімпіадою. Скільки він тривав?

 А  365 днів

 Б  4 календарні роки

 В  730 днів

 Г  3 календарні роки

 

4. Яку довжину мала бігова доріжка стадіону в Олімпії?

 А  192,28 м

 Б  225,28 м

 В  200 м

 Г  400,28 м

 

5. Що таке «мета» на стародавньому стадіоні чи іподромі?

 А  стартова смуга

 Б  поворотний стовп

 В  фінішна стрічка

 Г  сигнал до старту

 

6. Який вид змагань був першим на Олімпійських іграх?

 А  кулачний бій

 Б  панкратіон

 В  гоплітодромос

 Г  біг

 

7. У якому виді спорту Піфагор переміг на олімпійських змаганнях?

 А  біг

 Б  кулачні бої

 В  пентатлон

 Г  перегони на колісницях

8. Кого вважають засновником сучасного олімпійського руху?

 А  Роберта Довера

 Б  Пєра де Кубертена

 В  Вільяма Брукса

 Г  Анрі-Мартіна Дідона

 

9. Як звали соратника П’єра де Кубертена, представника Російської імперії, що увійшов до складу першого МОК?

 А  Георгій Дюперрон

 Б  Петро Лесгафт

 В  В’ячеслав Срезневський

 Г  Олексій Бутовський

 

10. Що є метою олімпізму?

 А  поширення спорту з метою гармонійного розвитку людини, створення мирного суспільства

 Б  завоювання олімпійської першості

 В  участь в Олімпійських іграх

 Г  проведення олімпійських святкувань

 

11. Який вогонь вважають олімпійським?

 А  вогонь, запалений на Олімпі

 Б  вогонь, що запалюють на головному майдані країни-організатора Ігор Олімпіади

 В  вогонь,запалений в країні-організаторі попередніх Ігор

 Г  вогонь,запалений в Олімпії під егідою МОК.

 

12. Хто удостоєн честі проголосити Олімпійські ігри відкритими?

 А  глава держави, на території якої відбуваються Олімпійські ігри

 Б  президент МОК

 В  церемоніймейстер Олімпійських ігор

 Г  президент Організаційного комітету Олімпійських ігор.(ОКОЇ)

 

13. Коли святкують день заснування Міжнародного Олімпійського комітету?

 А  23 червня

 Б  24 серпня

 В  22 грудня

 Г  23 липня

 

14. Коли і де жінки вперше взяли участь в олімпійських змаганнях?

 А  1896 р. Афіни (Греція)

 Б  1900 р. Париж (Франція)

 В  1952 р. Гельсінкі (Фінляндія)

 Г  1980 р. Москва (СРСР)

15. Давні китайці називали цю гру “юй-мао-цу”, що в перекладі означає “м’яч з пір’ям”. Про яку спортивну гру йдеться?

 А  волейбол

 Б  крикет

 В  теніс

 Г  бадмінтон

 

16. Де і коли відбулися Олімпійські ігри, в яких вперше взяли участь спортсмени України у складі команди СРСР?

 А  у Римі, 1960 р.

 Б  у Мельбурні, 1956 р.

 В  у Сеулі, 1988 р.

 Г  у Гельсінкі, 1952 р.

 

17. Кому з українських спортсменок присвоєно звання найкращої гандболістки ХХ ст.?

 А  Зінаїді Турчиній

 Б  Тетяні Макарець

 В  Людмилі Панчук

 Г  Ользі Зубаревій

 

18. Де і коли вперше замайорів Державний прапор України на церемонії урочистого відкриття Олімпійських ігор?

 А  1994р. Ліллехамер

 Б  1996 р. Атланта

 В  1992 р. Барселона

 Г  1998 р. Нагано

 

19. З 2005 р. Національний олімпійський комітет України очолює шестиразовий чемпіон світу, 35-разовий рекордсмен світу, олімпійський чемпіон, Герой України. Назвіть його ім’я та прізвище.

 А  Віталій Кличко

 Б  Валерій Борзов

 В  Сергій Бубка

 Г  Олександр Волков

 

20. Хто відповідає за розвиток олімпійського руху в Україні?

 А  Олімпійська академія України

 Б  Верховна Рада України

 В  Національний олімпійський комітет України

 Г  Кабінет Міністрів України

 

docx
Додано
13 серпня 2018
Переглядів
2433
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку