Індивідуальний план самоосвіти вчителя української мови та літератури

Про матеріал

Самоосвіта вчителя є необхідною умовою професійної діяльності педагога. Суспільство завжди ставило і буде ставити перед вчителем високі вимоги. Для того, щоб вчити інших, потрібно знати більше, ніж інші. Тому самоосвіта є головним завданням кожного вчителя. Пропоную орієнтовний план самоосвіти вчителя, який зможете використати для педагогічної діялності та атестації педагогічних працівників.

Перегляд файлу

 

 

 

                                                                                                                  Затверджую

                                 Директор школи

                                                _________ Шеремета І.К.

 

 

План самоосвіти

 вчителя української мови , літератури

 та історії Ковальчук А.М.

на 2017-2018 н.р.

Зміст роботи

Термін

виконання

Примітки

1.

Опрацювання законодавчих та нормативно –правових документів із питань  освіти.

Відвідування конференції вчителів

серпень

 

2.

Опрацювати концепцію « Нова українська школа»

серпень

 

3.

Опрацювати лист Лист МОН № 1/9-315 від 07.06.17 року« Про структуру 2017-2018  навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів.

серпень

 

4

Ознайомитися з методичними рекомендаціями щодо викладання української мови , літератури та історії  у 2017-2018 н.р.

серпень

 

5

Опрацювати навчальні програми з української мови , літератури та історії.

серпень

 

6.

Розробити календарне  планування з української мови , літератури та історії.

серпень

 

7

Опрацювати критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з української мови, літератури та історії

вересень

 

8.

Опрацювання  методичних листів управління  освіти

Протягом року

 

9

Опрацювання нормативних документів             ( наказів, листів) Міністерства освіти і науки України.

Протягом року

 

10

Опрацювати матеріали щодо сучасних вимог оформлення  шкільної документації

Протягом року

 

11

Опрацювати додаткову науково-популярну літературу для підготовки теоретичного та наукового рівня з всесвітньої історії та історії України, української мови та літератури.

Протягом року

 

12

Опрацювати фахову літературу з методики викладання історії та української мови, літератури.

Протягом року

 

13.

Розробити завдання з української мови, літератури та історії для І етапу шкільної олімпіади.

Жовтень

 

 

14

Взяти участь в шкільному конкурсі « Вчитель року». Провести відкритий урок з української літератури у 10 класі  за темою «Складність і суперечливість характеру Чіпки — головного героя роману, його еволюція від правдошукача до розбійництва».

жовтень

 

15.

Організація роботи по підготовці учнів до участі у олімпіадах, конкурсах, турнірах

Жовтень

 

16

Провести загальношкільну лінійку, присвячену подіям Голодомору.

Листопад

 

17

Поповнення персонального сайту матеріалами та науковими статтями.

листопад

 

18

Підготувати наукове дослідження з ученицею  9 класу «Патріотизм родини Менюків». Взяти участь у конкурсі «Об’єднаймося  ж , брати мої», в номінації  «Історія».

грудень

 

19.

Розробка конспектів уроків з всесвітньої історії та історії України для 9 класу, що відповідає сучасним вимогам та чинній програмі .

Протягом року

 

20

Вивчення нових наукових ідей, найактуальніших педагогічних проблем у відповідності до науково – методичної теми «Використання інноваційних технологій навчання на уроках української мови, літератури та історії»

Протягом року

 

21.

Відвідування семінарів та відкритих заходів, вивчення ППД учителів школи та району

Протягом року

 

22

Оволодівання новими формами, методами, прийомами навчання і виховання дітей

Протягом року

 

23.

Розробити та провести заходи  в рамках тижня історії та української мови.

грудень

 

24.

Вивчення та впровадження в практику перспективного педагогічного досвіду, новітніх досягнень педагогічної, психологічної наук, нових педагогічних технологій

Протягом року

 

25

Підготувати доповідь на засідання методичного об’єднання за темою «Дидактичні ігри на уроках  української літератури»

січень

 

26

Літературно-мистецький вечір « 80-річчя з дня народження Василя Стуса»

січень

 

27

Опрацювати літературу з психології та педагогіки

лютий

 

28

Поповнення папки самоосвіти  матеріалами про новітні методи навчання

лютий

 

29

Підготувати тестові завдання з української мови  для учнів 11  класу

березень

 

30

Вікторина для учнів 10-11 класів «Чи знаю я Шевченка?»

березень

 

31

Укладання словника « Складні випадки наголошування слів» 

квітень

 

32

Опрацювання методично – інструктивних матеріалів щодо проведення ДПА та ЗНО.

Робота в бібліотеці

квітень

 

33

Відвідування районних конференцій та семінарів із метою підвищення професійного рівня

Травень

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Кричуняк Ірина Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Василенко Людмила Микитівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
23 березня 2018
Переглядів
8670
Оцінка розробки
4.7 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку