Щоденник педагога-організатора допоможе правильно організувати планування роботи педагога-організатора в навчальному закладі та роботу з органами учнівського самоврядування
__________________________________________________ЗОШ І-ІІI ступенів
____________________________________________________________________________________________________________________________________________
на ______________________________ навчальний рік
І. Персоніфікований аналіз діяльності педагога-організатора за минулий рік.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
( аналіз реалізації цілей і виконання завдань ( оцінюється ступінь досягнення мети, визначеної в плані роботи за минулий період); аналіз основних подій і педагогічних ситуацій ( аналіз, оцінювання, облік результатів, тобто діагностування нової ситуації).
Щоденник педагога-організатора
ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Прізвище______________________________________________________________
Ім»я____________________________________
По батькові_____________________________
Загальний стаж роботи___________________
Стаж роботи педагога-організатора________
Адреса навчального закладу_____________________________________________________________________________________________________________________________________
Директор______________________________________________________________
Телефони закладу_____________________________ __________________
Мій телефон ________________________ моб.________________________________
РЕЖИМ РОБОТИ ШКОЛИ
І СЕМЕСТР З _________________ по ___________________
ОСІННІ КАНІКУЛИ
З__________________ по____________________
ЗИМОВІ КАНІКУЛИ
З__________________ по____________________
ІІ СЕМЕСТР З__________________ по_____________________
ВЕСНЯНІ КАНІКУЛИ
З__________________ по____________________
ЛІТНІ КАНІКУЛИ
З__________________ по____________________
РОЗКЛАД ДЗВІНКІВ
|
Початок |
Кінець |
1-й урок |
|
|
перерва |
|
|
2-й урок |
|
|
перерва |
|
|
3-й урок |
|
|
перерва |
|
|
4-й урок |
|
|
перерва |
|
|
5-й урок |
|
|
перерва |
|
|
6-й урок |
|
|
перерва |
|
|
7-й урок |
|
|
Щоденник педагога-організатора
Я СПІВПРАЦЮЮ З:
№ з/п |
Установа |
ПІП |
Посада |
Телефони |
Додаткова інформація |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПОСТІЙНІ ФОРМИ РОБОТИ
Дні тижня
|
|
ПОНЕДІЛОК
|
Загальношкільна лінійка |
ВІВТОРОК
|
|
СЕРЕДА
|
|
ЧЕТВЕР
|
«Чистий четвер» |
П»ЯТНИЦЯ
|
|
ВІДОМОСТІ
ПРО КЛАСНІ КОЛЕКТИВИ
№ з/п |
Клас |
ПІП класного керівника |
Лідери класів |
|
ПІП |
Чим займається |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЗНАМЕННІ ДАТИ СЕЛА, РАЙОНУ
Місяць |
Дата |
Подія |
Що треба зробити |
Відмітка про виконання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
СОЦІАЛЬНИЙ ПАСПОРТ ШКОЛИ
№ з/п |
клас |
Діти- сироти |
Діти під опікою |
Матері одиначки |
Напівсироти |
На обліку в КМСН |
Діти -інваліди |
Батьки - інваліди |
Малозабезпечені сім’ї |
Багатодітні сім’ї |
Постраждалі від наслідків ЧАЕС |
Учні, які потребують особливої уваги |
1 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Загальна кількість |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
План роботи педагога-організатора
З ___________ по ____________
|
понеділок |
вівторок |
середа |
четвер |
п’ятниця |
Викладацька робота |
|
|
|
|
|
Підготовка до загальношкільних виховних заходів |
|
|
|
|
|
Робота з шкільним активом самоврядування |
|
|
|
|
|
Організація шкільного учнівського самоврядування |
|
|
|
|
|
Загальношкільні заходи |
|
|
|
|
|
Участь у районних заходах |
|
|
|
|
|
Непередбачена робота |
|
|
|
|
|
Термінові справи тижня |
|
|
|
|
|
Підготовка до районних конкурсів та турнірів
|
|
|
|
|
|
Самоосвіта
|
|
|
|
|
|
План роботи педагога-організатора
З ___________ по ____________
|
понеділок |
вівторок |
середа |
четвер |
п’ятниця |
Викладацька робота |
|
|
|
|
|
Підготовка до загальношкільних виховних заходів |
|
|
|
|
|
Робота з шкільним активом самоврядування |
|
|
|
|
|
Організація шкільного учнівського самоврядування |
|
|
|
|
|
Загальношкільні заходи |
|
|
|
|
|
Участь у районних заходах |
|
|
|
|
|
Непередбачена робота |
|
|
|
|
|
Термінові справи тижня |
|
|
|
|
|
Підготовка до районних конкурсів та турнірів
|
|
|
|
|
|
Самоосвіта
|
|
|
|
|
|
План роботи педагога-організатора
З ___________ по ____________
|
понеділок |
вівторок |
середа |
четвер |
п’ятниця |
Викладацька робота |
|
|
|
|
|
Підготовка до загальношкільних виховних заходів |
|
|
|
|
|
Робота з шкільним активом самоврядування |
|
|
|
|
|
Організація шкільного учнівського самоврядування |
|
|
|
|
|
Загальношкільні заходи |
|
|
|
|
|
Участь у районних заходах |
|
|
|
|
|
Непередбачена робота |
|
|
|
|
|
Термінові справи тижня |
|
|
|
|
|
Підготовка до районних конкурсів та турнірів
|
|
|
|
|
|
Самоосвіта
|
|
|
|
|
|
План роботи педагога-організатора
З ___________ по ____________
|
понеділок |
вівторок |
середа |
четвер |
п’ятниця |
Викладацька робота |
|
|
|
|
|
Підготовка до загальношкільних виховних заходів |
|
|
|
|
|
Робота з шкільним активом самоврядування |
|
|
|
|
|
Організація шкільного учнівського самоврядування |
|
|
|
|
|
Загальношкільні заходи |
|
|
|
|
|
Участь у районних заходах |
|
|
|
|
|
Непередбачена робота |
|
|
|
|
|
Термінові справи тижня |
|
|
|
|
|
Підготовка до районних конкурсів та турнірів
|
|
|
|
|
|
Самоосвіта
|
|
|
|
|
|
Щоденник педагога-організатора
План роботи
на ___________________ 20_____року
|
Назва |
Дата проведен ня |
Час і клас |
Відпові- дальні |
Відмітка про виконання |
Організаційна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Організація самоврядування |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Зустрічі з цікавими людьми |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
лінійки |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Інформаційні хвилини |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Загальношкільні заходи |
|||||
Для учнів 1-4 класів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Для учнів 5-8 класів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Для учнів 9-11 класів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дитяча творча лабораторія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
У світі книги |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
План роботи на осінніх канікулах
з____________ по_________________20_____року
№ з/п |
Назва заходу |
Дата проведен ня |
Клас та час |
Відмітка про виконання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
План роботи на зимових канікулах
з_______________ по__________________________20______ року
№ з/п |
Назва заходу |
Дата проведен ня |
Клас та час |
Відмітка про виконання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
План роботи на весняних канікулах
з__________________ по_________________20______року
№ з/п |
Назва заходу |
Дата проведен ня |
Клас та час |
Відмітка про виконання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
План роботи на _________________________________канікулах
№ з/п |
Назва заходу |
Дата проведен ня |
Клас та час |
Відмітка про виконання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
СТРУКТУРА ШКІЛЬНОГО САМОВРЯДУВАННЯ
Щоденник педагога-організатора
АКТИВ ШКІЛЬНОГО УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ
|
ПІП учня |
Клас |
Додаткова інформація |
Голова |
|
|
|
Заступник
|
|
|
|
Голова _______ комісії
|
|
|
|
Голова _______ комісії
|
|
|
|
Голова _______ комісії
|
|
|
|
Голова _______ комісії
|
|
|
|
Голова _______ комісії
|
|
|
|
Щоденник педагога-організатора
РІЧНА ЦИКЛОГРАМА РОБОТИ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ
Тиждень
Місяць |
І ТИЖДЕНЬ |
ІІ ТИЖДЕНЬ |
ІІІ ТИЖДЕНЬ |
ІУ ТИЖДЕНЬ |
ПРИМІТКИ |
ВЕРЕСЕНЬ
|
|
|
|
|
|
ЖОВТЕНЬ
|
|
|
|
|
|
ЛИСТОПАД
|
|
|
|
|
|
ГРУДЕНЬ
|
|
|
|
|
|
СІЧЕНЬ
|
|
|
|
|
|
Тиждень
Місяць |
І ТИЖДЕНЬ |
ІІ ТИЖДЕНЬ |
ІІІ ТИЖДЕНЬ |
ІУ ТИЖДЕНЬ |
ПРИМІТКИ |
ЛЮТИЙ
|
|
|
|
|
|
БЕРЕЗЕНЬ
|
|
|
|
|
|
КВІТЕНЬ
|
|
|
|
|
|
ТРАВЕНЬ
|
|
|
|
|
|
ПРИМІТКИ
|
Щоденник педагога-організатора
ПЛАН
роботи комісії_________________________________________________
Мета: _________________________________________________________________
№ з/п |
ЗАХОДИ |
Дата |
Відповідальні |
Результати |
Вересень |
||||
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
Жовтень |
||||
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
Листопад |
||||
8 |
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
Грудень |
||||
12 |
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
Січень |
||||
15 |
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
Лютий |
||||
17 |
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
Березень |
||||
21 |
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
Квітень |
||||
24 |
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
Травень |
||||
27 |
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
29 |
|
|
|
|
ПЛАН
роботи комісії_________________________________________________
Мета: __________________________________________________________________
№ з/п |
ЗАХОДИ |
Дата |
Відповідальні |
Результати |
Вересень |
||||
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
Жовтень |
||||
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
Листопад |
||||
8 |
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
Грудень |
||||
12 |
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
Січень |
||||
15 |
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
Лютий |
||||
17 |
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
Березень |
||||
21 |
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
Квітень |
||||
24 |
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
Травень |
||||
27 |
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
29 |
|
|
|
|
ПЛАН
роботи комісії_________________________________________________
Мета: __________________________________________________________________
№ з/п |
ЗАХОДИ |
Дата |
Відповідальні |
Результати |
Вересень |
||||
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
Жовтень |
||||
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
Листопад |
||||
8 |
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
Грудень |
||||
12 |
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
Січень |
||||
15 |
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
Лютий |
||||
17 |
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
Березень |
||||
21 |
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
Квітень |
||||
24 |
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
Травень |
||||
27 |
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
29 |
|
|
|
|
ПЛАН
роботи комісії_________________________________________________
Мета: __________________________________________________________________
№ з/п |
ЗАХОДИ |
Дата |
Відповідальні |
Результати |
Вересень |
||||
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
Жовтень |
||||
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
Листопад |
||||
8 |
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
Грудень |
||||
12 |
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
Січень |
||||
15 |
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
Лютий |
||||
17 |
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
Березень |
||||
21 |
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
Квітень |
||||
24 |
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
Травень |
||||
27 |
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
29 |
|
|
|
|
ПЛАН
роботи комісії_________________________________________________
Мета: __________________________________________________________________
№ з/п |
ЗАХОДИ |
Дата |
Відповідальні |
Результати |
Вересень |
||||
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
Жовтень |
||||
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
Листопад |
||||
8 |
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
Грудень |
||||
12 |
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
Січень |
||||
15 |
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
Лютий |
||||
17 |
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
Березень |
||||
21 |
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
Квітень |
||||
24 |
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
Травень |
||||
27 |
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
29 |
|
|
|
|
ПЛАН
роботи комісії_________________________________________________
Мета: __________________________________________________________________
№ з/п |
ЗАХОДИ |
Дата |
Відповідальні |
Результати |
Вересень |
||||
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
Жовтень |
||||
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
Листопад |
||||
8 |
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
Грудень |
||||
12 |
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
Січень |
||||
15 |
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
Лютий |
||||
17 |
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
Березень |
||||
21 |
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
Квітень |
||||
24 |
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
Травень |
||||
27 |
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
29 |
|
|
|
|
ПРОТОКОЛ №
засідання ______________________________________________
_____________________________________________________ЗОШ _____ст.
«________»____________20___ року
Голова:______________________________
Секретар:____________________________
Всього присутні ______ осіб
Відсутні:________________________________________________________________
Запрошені_______________________________________________________________
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1._______________________________________________________________________
2._______________________________________________________________________
СЛУХАЛИ: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ВИСТУПИЛИ:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Вирішили:______________________________________________________________________________________________________________________________________
За дане рішення проголосували:
«За»________________
«Проти»_____________
«Утрималися»_______
ПО ДРУГОМУ ПИТАННЮ СЛУХАЛИ: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ВИСТУПИЛИ:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Вирішили:______________________________________________________________________________________________________________________________________
За дане рішення проголосували:
«За»________________
«Проти»_____________
«Утрималися»_______
Голова зборів ___________________________ ____________________________
Секретар ___________________________ ____________________________
ПРОТОКОЛ №
Засідання ______________________________________________
_____________________________________________________ЗОШ _____ст.
«________»____________20___ року
Голова:______________________________
Секретар:____________________________
Всього присутні ______ осіб
Відсутні:________________________________________________________________
Запрошені______________________________________________________________
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1._______________________________________________________________________
2._______________________________________________________________________
СЛУХАЛИ: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ВИСТУПИЛИ:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Вирішили:______________________________________________________________________________________________________________________________________
За дане рішення проголосували:
«За»________________
«Проти»_____________
«Утрималися»_______
ПО ДРУГОМУ ПИТАННЮ СЛУХАЛИ: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ВИСТУПИЛИ:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Вирішили:______________________________________________________________________________________________________________________________________
За дане рішення проголосували:
«За»________________
«Проти»_____________
«Утрималися»_______
Голова зборів ___________________________ ____________________________
Секретар ___________________________ ____________________________
ПРОТОКОЛ №
Засідання ______________________________________________
_____________________________________________________ЗОШ _____ст.
«________»____________20___ року
Голова:______________________________
Секретар:____________________________
Всього присутні ______ осіб
Відсутні:________________________________________________________________
Запрошені_______________________________________________________________
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1._______________________________________________________________________
2._______________________________________________________________________
СЛУХАЛИ: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ВИСТУПИЛИ:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Вирішили:______________________________________________________________________________________________________________________________________
За дане рішення проголосували:
«За»________________
«Проти»_____________
«Утрималися»_______
ПО ДРУГОМУ ПИТАННЮ СЛУХАЛИ: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ВИСТУПИЛИ:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Вирішили:______________________________________________________________________________________________________________________________________
За дане рішення проголосували:
«За»________________
«Проти»_____________
«Утрималися»_______
Голова зборів ___________________________ ____________________________
Секретар ___________________________ ____________________________
ПРОТОКОЛ №
Засідання ______________________________________________
_____________________________________________________ЗОШ _____ст.
«________»____________20___ року
Голова:______________________________
Секретар:____________________________
Всього присутні ______ осіб
Відсутні:________________________________________________________________
Запрошені_______________________________________________________________
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1._______________________________________________________________________
2._______________________________________________________________________
СЛУХАЛИ: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ВИСТУПИЛИ:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Вирішили:______________________________________________________________________________________________________________________________________
За дане рішення проголосували:
«За»________________
«Проти»_____________
«Утрималися»_______
ПО ДРУГОМУ ПИТАННЮ СЛУХАЛИ: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ВИСТУПИЛИ:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Вирішили:______________________________________________________________________________________________________________________________________
За дане рішення проголосували:
«За»________________
«Проти»_____________
«Утрималися»_______
Голова зборів ___________________________ ____________________________
Секретар ___________________________ ____________________________
ПРОТОКОЛ №
Засідання ______________________________________________
_____________________________________________________ЗОШ _____ст.
«________»____________20___ року
Голова:______________________________
Секретар:____________________________
Всього присутні ______ осіб
Відсутні:________________________________________________________________
Запрошені_______________________________________________________________
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1._______________________________________________________________________
2._______________________________________________________________________
СЛУХАЛИ: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ВИСТУПИЛИ:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Вирішили:______________________________________________________________________________________________________________________________________
За дане рішення проголосували:
«За»________________
«Проти»_____________
«Утрималися»_______
ПО ДРУГОМУ ПИТАННЮ СЛУХАЛИ: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ВИСТУПИЛИ:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Вирішили:______________________________________________________________________________________________________________________________________
За дане рішення проголосували:
«За»________________
«Проти»_____________
«Утрималися»_______
Голова зборів ___________________________ ____________________________
Секретар ___________________________ ____________________________
Щоденник педагога-організатора
ПЛАН – МЕРЕЖА
РОБОТИ НА І СЕМЕСТР
ТИЖДЕНЬ
МІСЯЦЬ |
І |
ІІ |
ІІІ |
ІУ |
ВЕРЕСЕНЬ
|
|
|
|
|
ЖОВТЕНЬ
|
|
|
|
|
ЛИСТОПАД
|
|
|
|
|
ГРУДЕНЬ
|
|
|
|
|
СІЧЕНЬ
|
|
|
|
|
Щоденник педагога-організатора
ПЛАН – МЕРЕЖА
РОБОТИ НА ІІ СЕМЕСТР
ТИЖДЕНЬ
МІСЯЦЬ |
І |
ІІ |
ІІІ |
ІУ |
ЛЮТИЙ
|
|
|
|
|
БЕРЕЗЕНЬ
|
|
|
|
|
КВІТЕНЬ
|
|
|
|
|
ТРАВЕНЬ
|
|
|
|
|
ЧЕРВЕНЬ
|
|
|
|
|
Щоденний план роботи педагога-організатора
З________________ по _____________________ 20___р.
|
ДНІ ТИЖНЯ |
||||
|
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Червер |
П»ятниця |
Викладацька робота |
|
|
|
|
|
Проведення робочих та святкових лінійок |
|
|
|
|
|
Організація дозвілля на перервах |
|
|
|
|
|
Підготовка та проведення загальношкільних заходів |
|
|
|
|
|
Співпраця з установами |
|
|
|
|
|
Робота з активом учнівського самоврядування |
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
|
|
|
|
|
Самоосвіта |
|
|
|
|
|
Участь у нарадах, педрадах |
|
|
|
|
|
Термінові справи тижня |
|
|
|
|
|
Щоденний план роботи педагога-організатора
З________________ по _____________________ 20___р.
|
ДНІ ТИЖНЯ |
||||
|
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Червер |
П»ятниця |
Викладацька робота |
|
|
|
|
|
Проведення робочих та святкових лінійок |
|
|
|
|
|
Організація дозвілля на перервах |
|
|
|
|
|
Підготовка та проведення загальношкільних заходів |
|
|
|
|
|
Співпраця з установами |
|
|
|
|
|
Робота з активом учнівського самоврядування |
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
|
|
|
|
|
Самоосвіта |
|
|
|
|
|
Участь у нарадах, педрадах |
|
|
|
|
|
Термінові справи тижня |
|
|
|
|
|
Щоденний план роботи педагога-організатора
З________________ по _____________________ 20___р.
|
ДНІ ТИЖНЯ |
||||
|
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Червер |
П»ятниця |
Викладацька робота |
|
|
|
|
|
Проведення робочих та святкових лінійок |
|
|
|
|
|
Організація дозвілля на перервах |
|
|
|
|
|
Підготовка та проведення загальношкільних заходів |
|
|
|
|
|
Співпраця з установами |
|
|
|
|
|
Робота з активом учнівського самоврядування |
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
|
|
|
|
|
Самоосвіта |
|
|
|
|
|
Участь у нарадах, педрадах |
|
|
|
|
|
Термінові справи тижня |
|
|
|
|
|
Щоденний план роботи педагога-організатора
З________________ по _____________________ 20___р.
|
ДНІ ТИЖНЯ |
||||
|
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Червер |
П»ятниця |
Викладацька робота |
|
|
|
|
|
Проведення робочих та святкових лінійок |
|
|
|
|
|
Організація дозвілля на перервах |
|
|
|
|
|
Підготовка та проведення загальношкільних заходів |
|
|
|
|
|
Співпраця з установами |
|
|
|
|
|
Робота з активом учнівського самоврядування |
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
|
|
|
|
|
Самоосвіта |
|
|
|
|
|
Участь у нарадах, педрадах |
|
|
|
|
|
Термінові справи тижня |
|
|
|
|
|
Щоденник педагога-організатора
Логіко-структурна модель роботи педагога-організатора в позакласний час
Підвищення професійного рівня , Діагностування щодо інтересів Вивчення індивідуальних особливостей Створення здорових, безпечних умов
педагогічної майстерності запитів, потреб «Ми прогнозуємо вихованців навчально – виховного процесу
загальної культури своє завтра»
Р О З В И Т О К ОРГАНИ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЯ ЗМІСТОВОГО ДОЗВІЛЛЯ
* творчих здібностей * засідання органів самоврядування * свята
* навичок самодіяльності * загальношкільні учнівські збори * конкурси
* навичок самоврядування * учнівські конференції * дискотеки
* мережі гуртків, секцій і об»єднань * випуск шкільної газети * ігри на перервах
із залученням кваліфікованих спеціалістів, * чергування по школі * розважально-пізнавальні заходи
працівників кільтури, ветеранів, батьківв, * відстеження санітарно-гігієнічного стану * зустрічі з відомими людьми
студентів в класних приміщеннях * виставки
КОНКУРСИ РАДА САМОВРЯДУВАННЯ ЗВЯЗОК
ОРГАНІЗАЦІЯ ЛІТНЬОГО ВІДПОЧИНКУ * із позашкільними закладами
* на кращий клас ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКІ ОБЄДНАННЯ * з дитячими об»єднаннями
* на кращого учня школи
Виступи на загальношкільних та класних зборах, Звіт про виконану роботу. Пропозиції до загальношкільного плану
реальна допомога у проведенні класних зборів, виховної роботи. Участь у районних семінарах, нарадах, конференціях
виховних годин
СТРУКТУРА ВИХОВНОЇ РОБОТИ ПЕДАГОГА – ОРГАНІЗАТОРА З УЧНЯМИ В ПОЗАКЛАСНИЙ ЧАС
Загальношкільні збори Лінійки Учнівські конференції Звязки з громадськістю Звязки із ССН Рада самоврядування
Загальношкільні заходи Зустрічі з відомими людьми Державні установи Участь у районних та обласних Випуск шкільної Гуртки,
конкурсах, змаганнях газети секції
* інтелектуальні ігри; * відділ молоді і спорту * на кращий клас шкільні
* спартакіади; * Центр соціальної служби * на кращого учня школи позашкільні
* козацькі забави; молоді
* свята;
* творчі конкурси
* виставки
* захист проектів
* вечори, дискотеки
Співпраця із культурно-освітніми установами Органи учнівського самоврядування:
* районний краєзнавчий музей; * рада цікавих справ;
* районна та сільська бібліотека; * милосердя;
* районна музична школа; * рада дисципліни і порядку;
* художня школа; * рада дисцирліни і порядку;
* БТШЮ; * рада допомоги ветеранам, учасникам ВВВ;
* ДЮСШ; *
* *
* *
*
*
Я займаюся самоосвітою
№ з/п |
Що опрацювати, прочитати, знайти |
Дата |
Де і з ким поділитися новинками ( наради, засідання педаради і т.ін.) |
Що впровадити у роботу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
АНАЛІЗ
позакласного заходу
Назва заходу_____________________________________________________________
Дата та час проведення___________________________________________________
Учасники _______________________________________________________________
Мета заходу_____________________________________________________________
________________________________________________________________________
Кількість учнів, які взяли участь у заході___________________________________
План проведення заходу
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
АНАЛІЗ
позакласного заходу
Назва заходу_____________________________________________________________
Дата та час проведення___________________________________________________
Учасники _______________________________________________________________
Мета заходу_____________________________________________________________
________________________________________________________________________
Кількість учнів, які взяли участь у заході___________________________________
План проведення заходу
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
АНАЛІЗ УЧАСТІ ТА ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДГОТОВКИ І ПРОВЕДЕННЯ ЗАГАЛЬНОШКІЛЬНИХ ЗАХОДІВ
№ з/п |
Назва заходу |
Оцінка проведення |
|
Результати ( переможці, недоліки і т.ін.) |
||||||||
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Кваліфікаційна характеристика педагога-організатора
Загальні положення
1.1.Дана посадова Інструкція розроблена на основі тарифно-кваліфікаційної характеристики педагога, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 31.08.1996 р., №463/1268 за погодженням з Міністерством праці України від 17.08.1995 р., № 46.
При розробці Інструкції враховано рекомендації з організації служби охорони праці в освітніх закладах системи Міністерства освіти і науки України.
1.2. Педагог-організатор повинен мати вищу або середню - спеціальну освіту.
1.3.Педагог - організатор підпорядковується безпосередньо заступнику директора школи з виховної роботи.
1.4.У своїй діяльності педагог - організатор керується Конституцією і законами України, указами Президента України, рішеннями Кабінету Міністрів України і органів управління освітою всіх рівнів з питань освіти і виховання учнів; правилами і нормами охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту, а також Статутом і правовими актами школи (в тому числі Правилами внутрішнього трудового розпорядку, наказами і розпорядженнями директора, даною посадовою Інструкцією), трудовим договором (контрактом).
II. Завдання та обов'язки
2.1.Педагог-організатор планує й організовує позаурочну навчально-виховну роботу з учнями в освітніх установах, за місцем проживання.
2.2.Організовує колективно-творчу діяльність дитячих і громадських організацій, об'єднань у відповідності з віковими інтересами, запитами потребами учнів, вимогами життя.
2.3.Організовує наочне оформлення школи з тематики роботи, яку проводить.
2.4.Створює в школі сприятливі безпечні умови для реалізації інтересів і потреб учнів, для їх розвитку, цікавого і корисного проведення вільного часу.
2.5.Турбується про здоров'я і безпеку довірених йому учнів; дотримується норм і правил охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту.
2.6.Вживає заходів щодо попередження бездоглядності та правопорушень серед неповнолітніх, здійснює індивідуальну роботу з педагогічно занедбаними дітьми, підлітками.
2.7.Надає консультативну допомогу батькам, педагогічним працівникам.
2.8.Бере участь в організації літнього відпочинку і оздоровленні учнів, вихованців в освітніх установах, за місцем проживання, а також уживає необхідних заходів щодо створення безпечних і нешкідливих умов, дотримання санітарно-гігієнічних норм і вимог з охорони праці під час проведення позакласних і позашкільних заходів.
2.9.Повідомляє керівника закладу про нещасний випадок, що трапився, та організовує надання першої допомоги потерпілому.
2.10.Інструктує учнів під час проведення позакласних і позашкільних заходів із реєстрацією у спеціальному журналі.
2.11.Веде профілактичну роботу щодо запобігання травматизму серед учнів, захищає їх від будь-яких форм фізичного або психічного насильства, запобігає вживанню ними алкоголю, наркотиків, іншим шкідливим звичкам, пропонує здоровий спосіб життя.
2.12.Проходить періодичні медичні обстеження.
2.13.Організовує канікулярний відпочинок учнів, створивши безпечні умови для цього.
2.14.Планує свою роботу, веде у встановленому порядку документацію.
III. Права
Педагог-організатор має право:
3.1.Самостійно вибирати форми і методи роботи з учнями і планувати її виходячи з плану роботи школи і педагогічної доцільності.
3.2.Брати участь в управлінні школою в порядку визначеному Стату¬том школи. Брати участь у педагогічній раді школи.
3.3.На захист професійної честі і гідності.
3.4.Знайомитись зі скаргами й іншими документами, що містять оцінку його роботи, давати на них пояснення.
3.5.Захищати свої інтереси самостійно або через представника, в тому числі адвоката, у випадку дисциплінарного чи службового розслідування.
3.6.На конфіденційність дисциплінарного (службового) розсліду¬вання за винятком випадків, передбачених законодавством.
3.7.Підвищувати свою кваліфікацію.
3.8.Давати учням під час занять, перерв обов'язкові розпорядження, які стосуються організації занять і дотримання дисципліни, притягати учнів до дисциплінарної відповідальності у випадках і в порядку, встановленими Правилами про нагородження і стягнення учнів школи.
3.9.Вносити пропозиції про покращення і оздоровлення умов проведення навчально-виховного процесу.
IV. Відповідальність
4.1.За невиконання чи неналежне виконання без поважних причин Статуту і Правил внутрішнього розпорядку школи, інших нормативних актів школи, законних розпоряджень адміністрації школи, посадових обов'язків, встановлених даною Інструкцією, педагог-організатор несе дисциплінарну відповідальність у порядку, визначеному трудовим законодавством.
4.2.За застосування, в тому числі одноразове, методів виховання, пов'язаних з фізичним або психічним насиллям над особистістю учня, за здійснення іншого аморального вчинку педагог-організатор може бути звільнений із займаної посади у відповідності з трудовим законодавством і Законом України «Про освіту».
4.3.За спричинені школі або учасникам навчально-виховного процесу збитки у зв'язку з виконанням (або невиконанням) своїх посадових обов'язків педагог-організатор несе матеріальну відповідальність у порядку і в межах, визначених трудовим або цивільним законодавством.
4.4.Педагог-організатор відповідає за безпечне проведення позакласних заходів, які він готує і проводить, за життя і здоров'я учнів під час проведення ним позакласної роботи.
V. Повинен знати
5.1.Основні нормативні документи про освіту.
5.2.Основи трудового законодавства.
5.3.Правила внутрішнього трудового розпорядку.
5.4.Основні положення закону «Про охорону праці», нормативні документи з питань безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу.
5.5.Основні правила вибухонебезпеки і вибухозахисту.
5.6.Основні правила пожежної і електробезпеки.
5.7.Правила гігієни праці і виробничої санітарії.
5.8.Правила надання першої допомоги потерпілим при нещасних випадках.
5.9.Правила користування засобами пожежегасіння та індивіду¬ального захисту.
5.10.Шляхи і правила евакуації.
5.11. Вимоги до ведення шкільної документації.
5.12.Психолого-педагогічну сутність і закономірності процесу виховання, важливість системного підходу до організації виховної роботи в школі.
5.13.Особливості функціонування учнівського колективу як засобу виховання школярів.
5.14.Педагогічні основи учнівського самоврядування в школі.
5.15.Зміст, форми і методи роботи всіх типів організації школярів.
5.16.Методику соціально-педагогічних досліджень виховного процесу.
5.17.Зміст, форми і методи організації роботи школи як центру вихов¬ної роботи в мікрорайоні.
5.18.Методику підготовки і проведення виховних заходів.
5.19.Індивідуальні особливості вихованців.
5.20.Сучасний стан і тенденції розвитку дитячих, підліткових, молодіжних об'єднань, рухів, організацій, їх роль і місце у становленні дитячої особистості.
VI. Кваліфікаційні вимоги
6.1.Педагог-організатор має вищу або середню спеціальну педагогічну освіту, професійну компетентність.
6.2.Забезпечує нормативні вимоги до організації позаурочної навчально-виховної роботи, безпечні умови її проведення.
6.3.Проходить інструктаж з питань охорони праці і техніки безпеки з підписом у відповідному журналі не рідше двох разів на рік.
6.4.Забезпечує результативність, якість своєї праці.
6.5.Постійно підвищує свій професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру на курсах підвищення кваліфікації раз на 5 років і раз на 3 роки - з безпеки життєдіяльності з перевіркою знань.
VII. Взаємовідносини
Педагог-організатор
7.1.Працює згідно з графіком, складеним, виходячи з навантаження, і затвердженим директором школи.
7.2.Підтримує тісні контакти з органами учнівського самоврядування, педагогічними колективами школи, освітніх установ позашкільної освіти дітей і громадськими організаціями.
7.3.Співпрацює з колективами установ культури, мистецтв, спортив¬ними товариствами, творчими спілками. Залучає до роботи з дітьми кваліфікованих спеціалістів, працівників науки, культури, мистецтва, спортсменів, тренерів, студентів, медиків, працівників правоохоронних органів тощо.
7.4.Контактує з сім'ями вихованців. Залучає батьків до організації позаурочної роботи.
7.5.Отримує від адміністрації школи інформацію правового і організаційно - методичного характеру, знайомиться з відповідними документами.
7.6.Систематично обмінюється інформацією з питань, які входять у його компетенцію, з педагогічними працівниками школи.
З інструкцією ознайомлена _____________ ________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
Документація, за ведення якої відповідає педагог-організатор
Що контролює адміністрація закладу
Щоденник педагога-організатора
Циклограма роботи педагога-організатора
Щодня:
Щотижня:
Щомісяця:
Двічі на навчальний рік:
Раз на семестр:
У кінці навчального року:
Основні сфери діяльності педагога-організатора
Стимуляційна гра „ Вибори”
Слід пам’ятати, що інформація про „ вибори в школі” буде поширена в сім’ях, серед друзів, знайомих на вулиці, що є важливим і позитивним елементом запланованої акції.
Важливо пам’ятати наступне:
Основні етапи проведення стимуляційної гри „Вибори”
1-й етап. Організаційний
Діяльність
Прийнято рішення про проведення стимуляційної гри „Вибори” з обранням предмету виборів у цій грі.
На дошці оголошень вивішується повідомлення про проведення гри.
2-й етап. Створення шкільної виборчої комісії ( ШВК)
Діяльність
Від кожного класу необхідно делегувати по одній особі для створення Шкільної виборчої комісії. Створена комісія обирає голову, заступника і секретаря.
Результат
Створено Шкільну виборчу комісію ( ШВК), список членів якої та план проведення гри „Вибори” вивішується на дошці оголошень. Інформацію можна оголосити на загальношкільній лінійці.
3-й етап. Реєстрація виборців
Діяльність
Результат
Укладений список виборців на дільниці, підписаний головою та секретарем ШВК.
4-й етап. Висунення кандидатів
Діяльність
- протокол зборів;
- передвиборчу програму кандидата або обґрунтування іншого предмета виборів.
Результат
5-й етап. Підготовка бюлетенів до голосування
Діяльність
Відповідно до укладеного списку виборців готуються бюлетені з прізвищами кандидатів, які були зареєстровані до участі у виборах.
Результат
Підготовлено відповідну кількість бюлетенів.
6-й етап. Передвиборча агітація
Діяльність
Результат
Поширено інформацію про всі виборчі програми.
Програми кандидатів представляються в шкільних газетах, на плакатах, листівках.
Забороняється передвиборчу агітаційну інформацію вивішувати у непризначених для цього місцях.
7-й етап. Реєстрація офіційних спостерігачів
Діяльність
Результат
Укладено списки офіційних спостерігачів, які вивішуються на дошці оголошень.
8-й етап. Голосування
Діяльність
Результат
Проведено вибори
9-й етап. Ознайомлення з результатами виборів
Діяльність
Результат
Оголошено результати виборів. Протокол про хід голосування може містити наступну інформацію:
Протокол результатів виборів
( орієнтовний зразок)
Вибори відбувалися у школі (назва школи)_____________________________________________
За процедурою виборів спостерігала Шкільна виборча комісія у складі:
Голова:___________________________________________________________________________
Заступник голови:__________________________________________________________________
Секретар:_________________________________________________________________________
Взяло участь у голосуванні__________________________________________________________
З них: дійсні бюлетені _______________________________________
зіпсовані бюлетені _______________________________________
\