Педагогічна фасилітація як специфічний вид діяльності педпрацівника

Про матеріал

Презентація містить визначення поняття фасилітація, компоненти педагогічної фасилітації, якості педагога-фасилітатора, основні складові професійної компетенції педагога.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Педагогічна фасилітація як специфічний вид діяльності педпрацівника

Номер слайду 2

Основні складові професійної компетенції педагога: функціональна;соціально-педагогічна;соціально-економічна; інноваційна; фасилітативна.

Номер слайду 3

Фасилітація (від англ. facilitate — допомога, полегшення). Фасилітація — це тип педагогічної взаємодії, за якого головною метою діяльності педагога стає створення сприятливих умов для саморозвитку та самореалізації іншого суб'єкта. Функція фасилітації - об'єднувати тих, хто вчить, і тих, хто навчається. Учасники навчально-виховного процесу усвідомлюють і поважають права одне одного, вбачають одне в одному партнерів.

Номер слайду 4

Педагогічна фасилітація — специфічний вид педагогічної діяльності, який базується на засадах гуманізму, толерантності, має за мету допомагати учню усвідомити себе як самоцінність, підтримувати його прагнення до саморозвитку, самореалізації, сприяти його особистісному зростанню, розкриттю здібностей, на основі суб'єкт-суб'єктного спілкування, розуміння та довіри.

Номер слайду 5

Структура педагогічної фасилітації має компоненти:індивідуально-настановчий (ціннісне ставлення до особистості, її внутрішнього світу), когнітивно-діяльнісний (комунікативна компетентність вчителя, суб’єкт-суб’єктні відносини),рефлексивно-оцінний (осмислення та усвідомлення ціннісної основи і значущості своєї професійної діяльності).

Номер слайду 6

Традиційне навчання - учитель передає готові знання, дає інструкцію, як виконати завдання, очікує від учня правильної відповіді, перевіряє знання. Фасилітативне навчання – учитель-транслятор знань, він передає знання і вчить навчатися. Учні самостійно планують свою роботу, опрацьовують джерела знань, оцінюють їхню корисність, творчо мислять. Право на помилку є нормальним, адже воно заохочує до об'єктивної самооцінки.

Номер слайду 7

Якості педагога-фасилітатора. Фасилятивність (допомога)Емпатійність (співпереживання)Конгруентність (співпраця, адекватність)

Номер слайду 8

Фасилітативний стиль спілкування

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Майстер-класи
Додано
23 березня 2018
Переглядів
6958
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку