Індивідуальний план учениці 10 класу з української літератури

Про матеріал
Індивідуальний план із української мови для учнів 10 класу допоможе організувати роботу із школярами, які навчаються за індивідуальною програмою.
Перегляд файлу

 

 

 

                                      Індивідуальний план роботи з української літератури

учениці 10 класу

 

1.

1

 

Життя і творчість Ольги Кобилянської

 

 

1

 

Краса вільної душі й аристократизм духу в новелі  О. Кобилянської «Іmpromtu phantasie». Автобіографізм твору

2.

1

 

Образи жінок-інтелектуалок у новелі О. Кобилянської «Valse melancolique»

 

 

 

1

 

Роль образу мелодії вальсу у відтворенні внутрішнього світу героїнь новели О. Кобилянської «Valse melancolique». Глибокий психологізм твору

3.

1

 

Життя і творчість Василя Стефаника

 

 

 

1

 

Психологічне розкриття теми еміграції в новелі   В. Стефаника “Камінний хрест”. Історична основа твору, його сюжетно-композиційні особливості

 

4.

 

1

 

Драматизм конфлікту, емоційна загостреність новели       В. Стефаника “Камінний хрест”. Багатозначність символічних образів.

ТЛ: експресіонізм

 

 

 

 

5.

1

 

Життя і творчість Володимира Винниченка. Винниченко-художник

 

 

 

1

 

Поєднання реалістичного змалювання дійсності та філософського підтексту в новелі В. Винниченка “Момент”

6.

1

 

Образ панни – утілення ідеї вічної жіночності й краси в новелі В. Винниченка “Момент”. Імпресіонізм твору

 

 

 

 

 

7.

 

1

 

Образне слово поетичного модернізму

Альманах “З-над хмар і з долин”. Угруповання “Молода муза”. “Нова” драма на межі століть

 

1

 

Життєвий і творчий шлях Лесі Українки

 

 

8.

 

 

1

 

“Contra spem spero!” Лесі Українки як світоглядна декларація сильної, вольової особистості. Символічність, романтичні образи, прийом контрасту. Призначення поета й поезії у вірші “Слово, чому ти не твердая криця...”

ТЛ: неоромантизм

 

 

 

1

 

Відданість своїм мріям, наполегливе прагнення до мети у вірші Лесі Українки “Мріє, не зрадь”. Зображення повені людських почуттів у вірші “Стояла я і слухала весну...”

 

 

 

 

9.

 

1

 

Драма Лесі Українки “Лісова пісня”, її фольклорно-міфологічна основа.

ТЛ: драма-феєрія

 

 

10.

 

 

1

 

Символічність образів Мавки й дядька Лева – уособлення духовності й краси. Мати Лукаша й Килини – антиподи головній героїні Мавці в драмі-феєрії Лесі Українки “Лісова пісня”. Симбіоз духовності і прагматизму в образі Лукаша

 

 

 

1

 

Природа і людина в драмі-феєрії Лесі Українки “Лісова пісня”. Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями особистості, дійсністю і мрією. Художні особливості драми-феєрії

 

11.

 

1

 

Життя і творчість Миколи Вороного, багатогранна діяльність поета. Творчість М. Вороного – перша декларація ідей і форм символізму

ТЛ: символізм

 

 

1

 

Єдність краси природи і мистецтва, образотворчі засоби в поезії М. Вороного “Блакитна Панна”. Жіночий образ як сюжетний центр символістського твору “Інфанта”. Мотив самотності людини

12.

1

 

Виразне читання поезій Миколи Вороного (напам’ять)

 

 

 

1

 

Життя і творчість Олександра Олеся, світоглядні переконання митця. Неоромантичні й символістські тенденції у вірші “З журбою радість обнялась...”

 

13.

 

1

 

“Чари ночі” Олександра Олеся – перлина інтимної лірики. Мотив краси, кохання й молодості. Експресивне висловлювання патріотичних почуттів у вірші “О слово рідне! Орле скутий!..”

 

 

 

 

 

14.

 

1

 

Драматичний етюд Олександра Олеся “По дорозі в Казку”. Дорога в Казку – символ духовних поривань до кращого життя.

ТЛ: драматичний етюд

15.

1

 

КР №6. Творчість Лесі Українки, Миколи Вороного, Олександра Олеся (тест)

 

docx
Додано
24 грудня 2021
Переглядів
432
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку