Індивідуальний план в період карантину вихователя ГПД

Про матеріал
Індивідуальне планування вихователя ГПД на період карантину. Включаючи самоосвіту та співпрацю з батьками та учнями. (З 13.03 - 10.04)
Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи

на період припинення освітнього процесу,

під час карантину з 13.03 -10.04

вихователь ГПД

Баранівського ліцею №2 ім. Ольги Сябрук

Комарівська Іванна Іванівна

 

№ за порядком

     

 

        Дата

Зміст організаційно-методичної роботи

 

Час

роботи

 

 

Примітки

1

13.03

1.Упорядкування вихователя групи продовженого дня.

 

2.Робота з документацією, звіт платного харчування (внесення даних, підрахування, корегування даних).

  Проінформування батьків через інтернет-ресурс, про результати в переод лютий-березень.

 

3.Самоосвіта. Робота з індивідуальним планом.

 

4.Опрацювання методичних рекомендацій щодо організацій освітнього процесу у ЗЗСО під час карантину (посилання)

 

5.Самоосвіта. Підвищення кваліфікації дистанційного проходження курсу на тему : «Базовий курс із цифрової грамотності». (сертифікат присутній)

 

6. Самоосвіта. Стислі курси «Короновірусна інфекція» (без надання сертифікату)

9.00-12.00

 

2

16.03

1.Індивідуальна бесіда з батьками учнів ГПД,в онлайн режимі. (Надання інформації щодо COVID-19)

 

2.Самоосвіта. Опрацювання статей, що відносяться до науково-методичної літератури, над якою працює вихователь ГПД.

 

3.Опрацювання літературного джерела: Укладач Я.М. «Робоча книга вихователя групи продовженого дня»

9.00-12.00

 

3

17.03

1.Індивідуальна бесіда з батьками вихованців ГПД в онлайн-режимі.

 

2.Інформаційна бесіда з батьками учнів ГПД  в онлайн-режимі. «Чим зайняти дитину під час карантину. Корисні поради»

 

3.Підготовка матеріалів для проведення виховних годин.

9.00-12.00

 

4

18.03

1. Робота з шкільною документацією – журнал вихователя ГПД.

 

2. Онлайн-бесіда з батьками у зв’язку «тиждень сім’ї”. Цікавинки з супроводом відео, яке несе зміст, що сім’я це найцінніший скарб. (ігри)

 

3.Надання творчого завдання учням «Моя сім’я” – родинне дерево.

 

9.00-12.00

 

5

19.03

1. Опрацювання цікавих матеріалів з ресурсу. Авторів Ярошенко О.І., Т.М. Соколкіна, М.А.  «Ігротека вихователя ГПД»

 

2.Пошук матеріалів та опрацювання інтернет-ресурса. На тему: «Планування роботи вихователя ГПД 1-4 клас»

 

3.Створення дидактичних матеріалів для закріплення програмного матеріалу з математики для кращого розуміння  основних понять вихованцями ГПД.

 

9.00-12.00

 

6

20.03

1.Пошук дидактичних матеріалів для закріплення програмного матеріалу з математики, української мови для кращого розуміння основних понять вихованців ГПД.

 

2.Опрацювання матеріалу: «Пропедевтика геометрії в початкових класах»

 

3. Індивідуальна бесіда з батьками вихованців ГПД, в онлайн-режимі.

 

4.Поповнення власної бібліотеки дидактичними іграми на основі педагогічного досвіду.

9.00-12.00

 

7

23.03

1.Самоосвіта. Опрацювання он-лайн-платформ для самоосвіти під час карантину.

 

2.Самоосвіта. Ознайомлення з вебінаром Міністерства освіти і науки України щодо організації дистанційної роботи педагогічних працівників, закладів освіти України у період карантину.

 

3.Консультація для батьків «Навчаємо граючись. Ідеї найцікавіших ігор для школярів молодших класів під час карантину.

 

4.Розробка та розміщення в он-лайн-ресурсі інформацію про особисту гігієну учнів та профілактику інфекційних хвороб.

 

5.Індивідуальна бесіда з батьками вихованців ГПД.

 

9.00-12.00

 

8

24.03

1.Поповнення матеріалами для вихователя ГПД, розробками виховних годин, тематичних годин, годин спілкування.

 

2.Створення дидактичних матеріалів для закріпленого програмного матеріалу з математики.

 

3.Ознайомлення з новинами МОН України та Чернівецької ОДА

 

4.Добір та розміщення на інтернет-ресурсу viber , відео з виготовленням аплікації.

 

5.Проведення безпечних та цікавих хімічних дослідів в домашніх умовах. Надання батькам інформації.

 

6.Робота з шкільною документацією

9.00-12.00

 

9

25.03

1. Розміщення в соціальній мережі viber м/ф «Уроки обережності» - про правила користування побутовими приладами.

 

2.Індивідуальна бесіда з батьками в он-лайн-режимі.

 

3.Самоосвіта. Підвищення кваліфікації  дистанційного проходження вебінару «Використання можливостей «На урок»  для дистанційного навчання.

 

4.Пошук дидактичних матеріалів для закріплення програмного матеріалу з української мови,для кращого розуміння основних понять вихованців ГПД.

9.00-12.00

 

10

26.03

1. Самоосвіта. Підвищення кваліфікації дистанційного проходження вебінару «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять».

 

2.Самоосвіта. Підвищення кваліфікації дистанційного проходження вебінару «Створення он-лайн  нового освітнього середовища під час карантинних заходів».

 

3.Індивідуальна бесіда з батьками в он-лайн-режимі.

 

4.Надання інформації батькам, стосовно, запобігання кібербулінгу.

9.00-12.00

 

11

27.03

1.Опрацювання новацій Закону «Про повну загальну середню освіту», що був прийнятий  Верховною Радою України 16 січня 2020 року.

 

2.Добір та розміщення в соціальну мережу viber, відео з аплікаціями (вироби з кольорового паперу) «Цікавинки та декор у кімнаті».

 

3.Участь у розробці завдань для дистанційного навчання.

 

4.Розробка інформаційного блоку, поради для батьків вихованців ГПД.

 

5.Індивідуальна бесіда з батьками в он-лайн-режимі.

9.00-12.00

 

12

30.03

1.Розміщення в соціальній мережі viber,навчальне відео (аплікація з частинками образотворчого мистецтва «ЗD малюнок –корівка».

 

2.Самоосвіта. Підвищення кваліфікації дистанційного проходження вебінару «Використання онлайн-тестів у роботі з батьками».

 

3.Проведення творчого марафону «Добровірус та його друзі» серед учнів 3 класу. –конкурс малюнків.

 

4.Підготовка до online-засідання МО у чаті viber «МО вихователів ГПД» по темі: «Ігрова діяльність учнів у ГПД, як засіб соціалізації». Збір матеріалів, бесіда в групі.

5.Online-засідання МО у чаті. Виступ

9.00-12.00

 

13

31.03

1.Опрацювання концепції Нової Української школи від 17 серпня 2016 року.

 

2.Опрацювання навчально-наукову літературу Розенберг А.Я. «Філософія дитячого щастя за В.О. Сухомлинським»

 

3.Проведення в онлайн-режимі,перегляд казки  на інтернет-ресурсі. «Казка про короно вірус. Чому мені не можна до бабусі?».

9.00-12.00

Початкова школа -1993-№1 –с.37 –Сухомлинський В.О. - о воспитание, М 1979.

14

01.04

1.Надання корисних матеріалів (відео-уроків). В розділах нейропсихології (нейроігри, нейровправи) – в онлайн- режимі, з учнями 3 класу.

 

2.Опрацювання літератури: Ніколаєнко С.М. «Якість вищої освіти в Україні: погляд в майбутнє» - 2006 -№2 с.3-22.

 

3.Ознайомлення та опрацювання безкоштовної платформи для дистанційного навчання – «Moodle».

 

4.Онлайн-консультація для батьків (viber)

 

5. Опрацювання фахової літератури для вихователя ГПД.

9.00-12.00

 

 

02.04

1.Розробка тестів для батьків «Як добре Ви знаєте свою дитину» -розробка на онлайн-ресурсі.

 

2. Самоосвіта. Реєстрація на EDERA_OSVITA_LENOVO для проходження курсу “Бери і роби» . Опрацювання та використання на практиці. Застосування з учнями.

 

9.00-12.00

 

 

03.04

1. Індивідуальна бесіда з батьками вихованців ГПД. Надання посилання на онлайн-платформі для учнів початкової школи.(Завдання на логіку, в ігровій формі.) 

 

2.Організація проблемно-пошукової роботи та діяльність на уроках та заняттях у процесі вивчення природничих наук –природознавство.

 

3.Опрацювання інтернет-ресурсів на тему : «Використання розвивальних ігор як засіб розвитку пізнавальних здібностей дітей молодшого віку.

 

4. Підбір шаблонів для виготовлення поробок у ГПД.

 

5.Розробка і розміщення у viber  завдання для учнів 3 класів, на період карантину.

 

6. Робота з документацією. Підготовка і збір матеріалів для створення презентації з досвідом роботи.

9.00-12.00

Logiclike.com

 

06.04

1. Самоосвіта. Підвищення кваліфікації дистанційного проходження вебінару «Розробка мобільних додатків у безкоштовних конструкторів».

 

2.Сторення тестів на інтернет-ресірсі «На урок» на тему : «Заповідник Асканія-Нова» .

 

3.Індивідуальна бесіда з батьками вихованців ГПД. Та надання посилання на ресурсі viber онлайн-тести для учнів.

 

 

 

07.04

1.Індивідуальна бесіда з батьками учнів ГПД в онлайн режимі.

Надання порад, як покращити свій настрій, під час карантину.

 

2. Створення на онлайн-ресурсі «На урок» тестові завдання, з предмету «Я у світі» . Тема: Правила життя у суспільстві (Правопорушення).

 

3.Надання посилання на проходження тестів по інтернет-ресурсу viber. Перевірка результатів.

 

4.Опрацювання фахової літератури.

 

 

 

08.04

1.Самоосвіта.Опрацювання та підвищення кваліфікації на інтернет-платформі

 

2.Опрацювання на інтернет-ресірсі «Корисні фізкультхвилинки для покращення мозкової діяльності».

 

3.Індивідуальна бесіда з батьками вихованців ГПД

 

4.Пошук дидактичних матеріалів для виховних годин, за календарним плануванням.

 

 

 

09.04

1.Підведення підсумків марафону « Добровірус та його друзі». Виставка малюнків.

 

2.Опрацювання  фахової літератури, набуття педагогічної досвіду.

 

3.Надання батькам консультації онлайн.

 

4.Заповнення анонімної анкети на освітньому ресурсі. Результати дистанційного навчання. (Для педагогічних працівників)

 

 

 

10.04

1.Індивідуальна бесіда з батьками вихованців ГПД в онлайн-режимі. Оголошення результату з наданих тестів для учнів.

 

2. Самоосвіта. Підвищення кваліфікації дистанційного проходження вебінару «Скринька таємниць творчого вчителя початкової школи на уроках математики та природознавства».

 

3. Самоосвіта. Опрацювання та практикування вебінару «Використання сервісу Edmodo під час дистанційного навчання».

 

 

4.Опрацювання та надання інформації для учнів 3 класу, практичні завдання. «7 захопливих хімічних експериментів для учнів»

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Додано
21 квітня 2020
Переглядів
6095
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку