Індивідуальний план з фізичної культури на ІІ семестр 5 клас НУШ

Про матеріал
Індивідуальний навчальний план для сімейної форми навчання з фізичної культури на ІІ семестр для 5 класу з таких модулів: баскетбол, волейбол, доджбол, рухливі ігри, панна
Перегляд файлу

ЗАТВЕРДЖЕНО

В. о. директора Кочерезького ліцею

_______________ Наталія Ляшенко

 

Індивідуальний навчальний план

з фізичної культури на ІІ семестр для 5 класу

№ п/п

Теоретичні знання

Практичні навички

Очікувані результати

Термін виконання

VIІ модуль «Баскетбол»

1.

Історія виникнення та розвитку баскетболу.

Вчити техніку пересування та ведення м’яча.

Знати історію виникнення та розвитку гри баскетбол.

Березень

2.

Правила гри баскетбол.

Вчити техніку ловіння та передачі м’яча.

Вміти виконувати техніку пересування, ведення, ловлі та передачі м’яча. 

3.

Видатні спортсмени - баскетболісти.

Вчити техніку кидків м’яча у кільце.

Вміти виконувати техніку кидка м’яча у кільце з боку щита.

VIІІ модуль «Волейбол»

1.

Історія розвитку українського волейболу.

 

Стійка волейболіста та техніка пересування по майданчику.

Знати історію розвитку українського волейболу. Знати правила гри волейбол.

Березень

2.

Правила гри волейбол.

Навички прийому та передачі м'яча двома руками зверху від стіни, над собою,  в парах.

Вміти виконувати техніку стійки та пересування в стійкі волейболіста.

3.

Правила гри малюкбол.

Навички прийому та передачі м'яча двома руками знизу від стіни, над собою,  в парах.

Вміти виконувати техніку прийому та передачі м’яча двома руками зверху, знизу від стіни, над собою.

4.

Розміщення гравців та правила переходу на майданчику.

 

 

ІX модуль «Рухливі ігри»

1.

Передумови та історія розвитку рухливих ігор в Україні та регіонах.

Рухливі ігри для спритності та уваги.

Рухливі ігри для розвитку сили.

Знати історію та розвитку рухливих ігор в Україні.

Березень

2.

Рухливі ігри у системі фізичного виховання ті історичні аспекти їх розвитку. Олімпійські ігри.

Рухливі ігри для розвитку витривалості.

Рухливі ігри, які мають патріотичне спрямування.

Знати та вміти використовувати одну рухливу гру на розвиток спритності та уваги, сили, витривалості та на патріотичне спрямування.

X модуль «Доджбол»

1.

Історія розвитку українського доджболу.

Способи пересувань у нападі та захисті. Кидки м’яча зверху. Зупинки стрибком. Ловіння м’яча на місці та в русі.

Знати історію виникнення та розвитку українського доджболу. Знати правила гри доджбол.

Травень

2.

Загальна характеристика гри доджбол (розмітка ігрового майданчика, розміщення гравців, основні правила гри.

Кидки м’яча з місця та прискорення. Відбивання м’яча. Взаємодія гравців у захисті. Кидання м’яча зверху у русі однією рукою зверху.

Вміти виконувати техніку кидка м’яча зверху.

3.

Розподіл обов’язків між гравцями у захисті у грі з доджболу.

Кидки з місця однією рукою знизу з відстані 10 метрів.

Вміти поєднувати рухи та навички на різних етапах освітнього процесу з доджболу.

 

XI модуль «Панна»

1.

Історія розвитку української гри панна. Правила гри.

Навчити техніці ведення м’яча. Удари по м’ячу.  Прийом м’яча( у різному та заданому темпі) внутрішньою частиною стопи .

Знати історію розвитку української гри панна. Правила гри.

Травень

2.

 

Вчити вибір вихідного положення для ударів та прийому м’яча від стіни.

Вміти поєднувати прийоми пересування з веденням м’яча.

 

3.

 

Навчити техніці удару по м’ячу в ворота на точність.

Вміти виконувати удари по м’ячу  вивченими способами, з 7-10 метрів з місця.

 

 

Вчитель фізичної культури:                         А. В. Мамлєєва

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Практичне завдання з фізичної культури

VIІ модуль Баскетбол.

  1. Записати на відео техніку виконання ведення м’яча.
  2. Записати на відео техніку виконання кидків м’яча з боку щита по 5 кидків з кожного боку.

 

VIII модуль Волейбол.

  1. Записати на відео  техніку виконання передачі та прийому м’яча двома руками зверху біля стіни або над собою (по 10 передач підряд).
  2. Записати на відео  техніку виконання передачі та прийому м’яча двома руками знизу біля стіни або над собою (по 10 передач підряд).

 

ІХ модуль Рухливі ігри.

  1. Написати правила трьох рухливих ігор на вибір: на патріотичне спрямування; на розвиток спритності та уваги; на розвиток сили та витривалості.
  2. Виконати тестове завдання з теми «Рухливі ігри».
  1.     Де можна проводити рухливі ігри?

А. в приміщенні

Б. на даху

В. на будівельному майданчику

Г. на подвір’ї.

           2) В якому віці можна грати в рухливі ігри?

                А. в дитячому садку

                Б. в початковій школі

                В. в будь-якому віці

                Г. з 20 до 30 років.

            3) З якої гри правила: "Команда, яку назвав керівник ловить ту, яка, повернувшись, тікає до свого дому. Після підрахунку поквачених гравців, команди повертаються на свої місця, і гра повторюється. Виграє команда, яка матиме більше пійманих гравців".

                 А. «Гуси-лебеді»

                  Б. «День і ніч»

                  В. «Білі ведмеді»

                  Г. «Знайди свій колір».

            4) Яка з поданих ігор не потребує інвентаря (обруч, м'яч, скакалка...)?

                 А. «Гуси-лебеді»

                 Б. «Вибивний»

                 В. «До своїх прапорців»

                 Г. «Дід Мороз».

             5) Доповніть речення: "Естафета - це коли...."

                  А. ...гравці однієї команди бігають хаотично на майданчику

                  Б. ...гравці однієї команди виконують вправу одночасно

                  В. ...гравці однієї команди виконують вправу один за одним почергово.

              6) Яких рухливих ігор не існує?

                   А. народні ігри

                   Б. бігові ігри

                   В. естафети.

             

               Х модуль Доджбол.

  1. Виконати тестове завдання з теми «Доджбол».
  1.     Яка мета гри у доджбол?

А) Забити якнайбільше голів команді суперника у відведений час гри 

Б) Вибити якнайбільше гравців команди суперника у відведений час гри

В) Закинути якнайбільше м'ячів команді суперника у відведений час гри.

 

2) Майданчик для гри у доджбол має розміри?

А) 15х9м

Б) 12х6м

В) 15х15м

Г) 18х9м

 

3) Зі скількох гравців складається команда?

А) З 8 гравців:4 основних, 4 запасних

Б) З 8 гравців :6 основних, 2 запасних

В) З 8 гравців :6 основних, 6 запасних

Г) З 10 гравців :8 основних, 2 запасних

 

4) Яким інструментом грають в доджбол?

А) М'ячем

Б) Ракеткою

В) Шестернею

Г) Лопатою

 

5) Що буде якщо перейти на лінію суперника?

А) Виганяють із поля 

Б) Нічого не буде

В) Попередження

 

6) Яким чином можна вилучити гравця з гри в доджбол?

А) Попаданням м'яча в гравця

Б) Ловля м'яча гравцем протилежної команди

В) Промахом гравця при ловленні м'яча 

Г) Всі вищезгадані варіанти

 

7) Вперше у цей вид спорту почали грат. в...

А) Італії

 Б) Китаї

 В) Америці

 Г) Африці

 

8) Як звали місіонера який вперще побачив цю гру у 1800році в Африці?

А) Джеймс Нейсміт 

Б) Джеймс Олдрідж 

В) Джеймс Х.Карлайл 

Г) Джеймс Бонд

 

9) У якому році цей вид спорту став популяпним?

А) 1884

Б) 1905 

В) 1885

Г) 1800

 

10) Назвіть призвіще та імя людини ,яка перенесла цей вид спорту до Сполучених Штатів запропонував як зробить гру краще,швидше і небезпечніше?

А) Філіп Фергюсон 

Б) Філіп Ентоні

В) Філіп Шерідан

Г) Філіп Лабро

 

11) У якому році були написані перші офіційні правила?

А) 1884

Б) 1904

В) 1905

Г) 1800

 

12) У якому році було створено Всесвітню федеорацію Доджболу?

А) 2011р.

Б) 2001р.

В) 2017р.

Г) 2006р.

 

ХІ модуль Панна.

 

  1. Записати на відео виконання ударів по м’ячу  вивченими способами, з 7-10 метрів з місця у ворота. (5/6 ударів)
  2. Виконати тестове завдання з теми «Панна».
  1.     Скільки гравців можуть грати в гру?

А) 3 на 3

Б) за бажанням 

В) 1 на 1

 

2) З чого розпочинається гра?

А) команда, яку обрали способом жеребкуванням розпочинає гру біля воріт суперників

Б) гравці стоять один на проти одного за сигналом судді розпочинається гра 

В) гравці стають спиною один до одного і затискають м'яч спинами за сигналом судді гравці розвертаються і розпочинається гра.

 

3)Скільки триває матч?

А) 3 хв 

Б) 6 хв 

В) 9 хв

 

4) Чи зараховується забитий супернику гол зі своєї половини поля?

А) так

Б) ні

 

5) У випадку нічієї призначається OVERTIME тривалістю ...?

А) 1 хв

Б) 3 хв

В) 5 хв

 

6) В грі забороняється ?

А) бити по ногах

Б) хапати за одяг і частини тіла

В) триматись за металеву огорожу клітки

Г) всі відповіді вірні

 

docx
Додано
16 січня
Переглядів
401
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку