Індивідуальний план з педагогічної практики у старшій школі

Про матеріал
Готовий індивідуальний план для студентів педагогічного вузу (магістратура) при проходженні виробничо-педагогічної практики у старшій школі по предметам англійська мова та зарубіжна література. Для здання звітності після проходження практики.
Перегляд файлу

Індивідуальний план

Навчально-виховної роботи студентки-практикантки

№ з/п

Зміст роботи

Дата

Місце проходження

Виконання роботи

І Організаційна робота

 

Перший тиждень

1.

Знайомство із адміністрацією та колективом коледжу. Обговорення проходження практики, прослуховування інструктажу щодо штатного розкладу, положень та вимог до проведення занять.

01.11.22

Онлайн (платформа Google-meet)

виконано

2.

Обговорення практики із вчителями-предметниками (вчителі англійської мови та зарубіжної літератури), складання і розробка плану проходження практики, узгодження тем запланованих уроків, обговорення виховних годин із класним керівником.

01.11.22

Онлайн (платформа Google-meet)

виконано

 

 

 

 

 

ІІ. Навчально-виховна робота

1. Відвідування уроків учителів-предметників

3.

Англійська мова: Україна. Суспільно-політичне життя в країні. Граматика: складні речення.

01.11.2022

Онлайн (платформа Google-meet)

Присутня на уроці

4.

Зарубіжна література: Модернізм. Літературні течії модернізму

01.11.2022

Онлайн (платформа Google-meet)

Присутня на уроці

5.

Зарубіжна література: Модернізм. Літературні течії модернізму

04.11.2022

Онлайн (платформа Google-meet)

Присутня на уроці

6.

Виховна година: В чому полягає гідність та честь людини?

05.11.22

Онлайн (платформа Google-meet)

надано теоретичні розробки куратору групи

Другий тиждень

7.

Англійська мова: Україна. Представницькі місії за кордоном. Міжнародні відносини. Граматика: Складні речення.

07.11.22

Онлайн (платформа Google-meet)

Присутня на уроці

8.

Англійська мова: Україна у світі. Міжнародні організації: ЄС, ООН, Рада Європи. Граматика: складні речення.

 

08.11.22

Онлайн (платформа Google-meet)

Проведено урок

9.

Зарубіжна література: Модернізм як літературний напрям кінця ХІХ – поч. ХХ ст. (імпресіонізм, символізм)

 

10.11.22

Онлайн (платформа Google-meet)

Присутня на уроці

10.

Зарубіжна література:

Модернізм як літературний напрям кінця ХІХ – поч. ХХ ст. (імпресіонізм, символізм)

10.11.22

Онлайн (платформа Google-meet)

Присутня на уроці

11.

Виховна година: Козацькому роду – нема переводу. На хвилях історії України.

11.11.22

Онлайн (платформа Google-meet)

Надано теоретичні розробки куратору групи

Третій тиждень

12.

Англійська мова: Україна. Міжнародне співробітництво. Граматика: Складні речення.

14.11.22

Онлайн (платформа Google-meet)

Присутня на уроці

13.

Англійська мова: Україна. Міжнародне співробітництво. Граматика: Складні речення.

14.11.22

Онлайн (платформа Google-meet)

Проведено урок

14.

Зарубіжна література: П. Верлен Поетичне мистецтво. перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в  ліриці.

17.11.22

Онлайн (платформа Google-meet)

Присутня на уроці

15.

Зарубіжна література: Поль Верлен Поетичне мистецтво. перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці.

17.11.22

Онлайн (платформа Google-meet)

Проведено урок

16.

Виховна година: Важливість ведення здорового способу життя. Популяризація спорту.

18.11.22

Онлайн (платформа Google-meet)

Надано теоретичні розробки куратору групи

Четвертий тиждень

17.

Англійська мова: Конституція України. Граматика: Складні речення.  

21.11.22

Онлайн (платформа Google-meet)

Проведено урок

18.

Англійська мова: Вибори в Україні. Граматика: Складні речення.  

21.11.22

Онлайн (платформа Google-meet)

Проведено урок

19.

Зарубіжна література: Артюр Рембо Голосівки, Моя циганерія. Художнє новаторство А. Рембо. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті Голосівки. Образ ліричного героя у вірші Моя циганерія - перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці.

24.11.22

Онлайн (платформа Google-meet)

Присутня на уроці

20.

Зарубіжна література: Артюр Рембо Голосівки, Моя циганерія. Художнє новаторство А. Рембо. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті Голосівки. Образ ліричного героя у вірші Моя циганерія - перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці.

24.11.22

Онлайн (платформа Google-meet)

Проведено урок

21.

Виховна година: Голодомор 1932-33 рр. Вшанування пам’яті жертв Голодомору.

25.11.22

Онлайн (платформа Google-meet)

Надано теоретичні розробки куратору групи

П’ятий тиждень

22.

Англійська мова: Громадянство. Граматика: Герундій.

28.11.22

Онлайн (платформа Google-meet)

Проведено урок

23.

Англійська мова: Громадянство. Граматика: Герундій.

28.11.22

Онлайн (платформа Google-meet)

Присутня на уроці

24.

Зарубіжна література: Моріс Метерлінк Синій птах. М. Метерлінк як теоретик і практик нової драми.

01.12.22

Онлайн (платформа Google-meet)

Присутня на уроці

25.

Зарубіжна література: Моріс Метерлінк Синій птах. М. Метерлінк як теоретик і практик нової драми.

01.12.22

Онлайн (платформа Google-meet)

Проведено урок

26.

Виховна година: Розвивай свої здібності. Хороші і погані звички.

02.12.22

Онлайн (платформа Google-meet)

Надано теоретичні розробки куратору групи

Шостий тиждень

27.

Англійська  мова: Наша планета. Навколишнє середовище. Граматика: Герундій.

05.12.22

Онлайн (платформа Google-meet)

Проведено урок

28

Англійська  мова: Наша планета. Навколишнє середовище. Граматика: Герундій.

05.12.22

Онлайн (платформа Google-meet)

Присутня на уроці

29.

Зарубіжна література: Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв'язків у драмі-феєрії М. Метерлінка «Синій птах»

08.12.22

Онлайн (платформа Google-meet)

Присутня на уроці

30.

Зарубіжна література: Особливості розвитку сюжету казки-феєрії М. Метерлінка «Синій птах». Роль фантастики. Символіка образів. Трактування фіналу

08.12.22

Онлайн (платформа Google-meet)

Проведено урок

31.

Виховна година: Славетні українці. Обговорення відомих українців; донесення важливості знань про досягнення своєї країни.

09.12.22

Онлайн (платформа Google-meet)

Надано теоретичні розробки куратору групи

Сьомий тиждень

32..

Англійська мова: Вплив науково-технічного прогресу на життя людини. Граматика: інфінітивна частка to.

12.12.22

Онлайн (платформа Google-meet)

Присутня на уроці

33.

Англійська мова: міжнародна організація Грінпіс.

12.12.22

Онлайн (платформа Google-meet)

Проведено урок

34.

Зарубіжна література: Паоло Коельйо «Алхімік». Значення творчості П. Коельйо для сучасності. Мотиви й образи світової культури у творі. Ознаки роману-притчі

15.12.22

Онлайн (платформа Google-meet)

Присутня на уроці

35.

Зарубіжна література: Паоло Коельйо «Алхімік». Значення творчості П. Коельйо для сучасності. Мотиви й образи світової культури у творі. Ознаки роману-притчі

15.12.22

Онлайн (платформа Google-meet)

Присутня на уроці

36.

Виховна година: Т.Г.Шевченко відомий український поет і художник. Чому образ митця такий важливий в історії України?

16.12.22

Онлайн (платформа Google-meet)

Надано теоретичні розробки куратору групи

Восьмий тиждень

37.

Англійська мова: підсумкове заняття (диференційований залік)

19.12.22

Онлайн (платформа Google-meet)

Присутня на уроці

38.

Англійська мова: підсумкове заняття (диференційований залік)

19.12.22

Онлайн (платформа Google-meet)

Присутня на уроці

39.

Зарубіжна література: підсумкову заняття (диференційований залік)

20.12.22

Онлайн (платформа Google-meet)

Присутня на уроці

40.

Зарубіжна література: підсумкову заняття (диференційований залік)

20.12.22

Онлайн (платформа Google-meet)

Присутня на уроці

41.

Виховна година: Святкування новорічних та різдвяних свят, звичаї, культурні цінності українського народу. Правила безпеки під час світкування.

23.12.22

Онлайн (платформа Google-meet)

Інструктаж з техніки безпеки наданий куратору та доведений до групи.

III. Виконання завдань з психології

а) Відвідування уроків вчителя-предметника

42.

Відвідування занять групи ЕРГО-2119 з метою педагогічного спостереження за проявами пізнавальної діяльності учнів та керівництвом нею.

Упродовж практики

Онлайн (платформа Google-meet)

виконано

43.

Відвідування занять груп ЕРГО-2119  з метою психолого-педагогічного спостереження за орієнтацією вчителем зворотного зв’язку з учнями

Упродовж практики

Онлайн (платформа Google-meet)

виконано

44.

Відвідування занять груп ЕРГО-2119 з метою психолого-педагогічного спостереження за виховним впливом вчителя на уроці

Упродовж практики

Онлайн (платформа Google-meet)

виконано

45.

Відвідування занять груп ЕРГО з метою написання психолого-педагогічного аналізу

Упродовж практики

Онлайн (платформа Google-meet)

виконано

б) Психолого-педагогічний аналіз відвіданого уроку

 

46.

Написання психолого-педагогічного аналізу уроків групи ЕРГО-2119

Упродовж практики

Онлайн (платформа Google-meet)

виконано

 

ІV Вивчення шкільної документації й ознайомлення з досвідом навчально-виховної роботи вчителів-предметників, класних керівників.

47.

Вивчення документації й ознайомлення з досвідом навчально-виховної роботи вчителів-предметників, класних керівників.

Упродовж практики

Онлайн (платформа Google-meet)

виконано

 

docx
Додано
14 лютого 2023
Переглядів
1853
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку