Індивідуальний план
Навчально-виховної роботи студентки-практикантки
№ з/п |
Зміст роботи |
Дата |
Місце проходження |
Виконання роботи |
І Організаційна робота
|
||||
Перший тиждень |
||||
1. |
Знайомство із адміністрацією та колективом коледжу. Обговорення проходження практики, прослуховування інструктажу щодо штатного розкладу, положень та вимог до проведення занять. |
01.11.22 |
Онлайн (платформа Google-meet) |
виконано |
2. |
Обговорення практики із вчителями-предметниками (вчителі англійської мови та зарубіжної літератури), складання і розробка плану проходження практики, узгодження тем запланованих уроків, обговорення виховних годин із класним керівником. |
01.11.22 |
Онлайн (платформа Google-meet) |
виконано
|
ІІ. Навчально-виховна робота |
||||
1. Відвідування уроків учителів-предметників |
||||
3. |
Англійська мова: Україна. Суспільно-політичне життя в країні. Граматика: складні речення. |
01.11.2022 |
Онлайн (платформа Google-meet) |
Присутня на уроці |
4. |
Зарубіжна література: Модернізм. Літературні течії модернізму |
01.11.2022 |
Онлайн (платформа Google-meet) |
Присутня на уроці |
5. |
Зарубіжна література: Модернізм. Літературні течії модернізму |
04.11.2022 |
Онлайн (платформа Google-meet) |
Присутня на уроці |
6. |
Виховна година: В чому полягає гідність та честь людини? |
05.11.22 |
Онлайн (платформа Google-meet) |
надано теоретичні розробки куратору групи |
Другий тиждень |
||||
7. |
Англійська мова: Україна. Представницькі місії за кордоном. Міжнародні відносини. Граматика: Складні речення. |
07.11.22 |
Онлайн (платформа Google-meet) |
Присутня на уроці |
8. |
Англійська мова: Україна у світі. Міжнародні організації: ЄС, ООН, Рада Європи. Граматика: складні речення.
|
08.11.22 |
Онлайн (платформа Google-meet) |
Проведено урок |
9. |
Зарубіжна література: Модернізм як літературний напрям кінця ХІХ – поч. ХХ ст. (імпресіонізм, символізм)
|
10.11.22 |
Онлайн (платформа Google-meet) |
Присутня на уроці |
10. |
Зарубіжна література: Модернізм як літературний напрям кінця ХІХ – поч. ХХ ст. (імпресіонізм, символізм) |
10.11.22 |
Онлайн (платформа Google-meet) |
Присутня на уроці |
11. |
Виховна година: Козацькому роду – нема переводу. На хвилях історії України. |
11.11.22 |
Онлайн (платформа Google-meet) |
Надано теоретичні розробки куратору групи |
Третій тиждень |
||||
12. |
Англійська мова: Україна. Міжнародне співробітництво. Граматика: Складні речення. |
14.11.22 |
Онлайн (платформа Google-meet) |
Присутня на уроці |
13. |
Англійська мова: Україна. Міжнародне співробітництво. Граматика: Складні речення. |
14.11.22 |
Онлайн (платформа Google-meet) |
Проведено урок |
14. |
Зарубіжна література: П. Верлен Поетичне мистецтво. перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці. |
17.11.22 |
Онлайн (платформа Google-meet) |
Присутня на уроці |
15. |
Зарубіжна література: Поль Верлен Поетичне мистецтво. перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці. |
17.11.22 |
Онлайн (платформа Google-meet) |
Проведено урок |
16. |
Виховна година: Важливість ведення здорового способу життя. Популяризація спорту. |
18.11.22 |
Онлайн (платформа Google-meet) |
Надано теоретичні розробки куратору групи |
Четвертий тиждень |
||||
17. |
Англійська мова: Конституція України. Граматика: Складні речення. |
21.11.22 |
Онлайн (платформа Google-meet) |
Проведено урок |
18. |
Англійська мова: Вибори в Україні. Граматика: Складні речення. |
21.11.22 |
Онлайн (платформа Google-meet) |
Проведено урок |
19. |
Зарубіжна література: Артюр Рембо Голосівки, Моя циганерія. Художнє новаторство А. Рембо. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті Голосівки. Образ ліричного героя у вірші Моя циганерія - перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці. |
24.11.22 |
Онлайн (платформа Google-meet) |
Присутня на уроці |
20. |
Зарубіжна література: Артюр Рембо Голосівки, Моя циганерія. Художнє новаторство А. Рембо. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті Голосівки. Образ ліричного героя у вірші Моя циганерія - перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці. |
24.11.22 |
Онлайн (платформа Google-meet) |
Проведено урок |
21. |
Виховна година: Голодомор 1932-33 рр. Вшанування пам’яті жертв Голодомору. |
25.11.22 |
Онлайн (платформа Google-meet) |
Надано теоретичні розробки куратору групи |
П’ятий тиждень |
||||
22. |
Англійська мова: Громадянство. Граматика: Герундій. |
28.11.22 |
Онлайн (платформа Google-meet) |
Проведено урок |
23. |
Англійська мова: Громадянство. Граматика: Герундій. |
28.11.22 |
Онлайн (платформа Google-meet) |
Присутня на уроці |
24. |
Зарубіжна література: Моріс Метерлінк Синій птах. М. Метерлінк як теоретик і практик нової драми. |
01.12.22 |
Онлайн (платформа Google-meet) |
Присутня на уроці |
25. |
Зарубіжна література: Моріс Метерлінк Синій птах. М. Метерлінк як теоретик і практик нової драми. |
01.12.22 |
Онлайн (платформа Google-meet) |
Проведено урок |
26. |
Виховна година: Розвивай свої здібності. Хороші і погані звички. |
02.12.22 |
Онлайн (платформа Google-meet) |
Надано теоретичні розробки куратору групи |
Шостий тиждень |
||||
27. |
Англійська мова: Наша планета. Навколишнє середовище. Граматика: Герундій. |
05.12.22 |
Онлайн (платформа Google-meet) |
Проведено урок |
28 |
Англійська мова: Наша планета. Навколишнє середовище. Граматика: Герундій. |
05.12.22 |
Онлайн (платформа Google-meet) |
Присутня на уроці |
29. |
Зарубіжна література: Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв'язків у драмі-феєрії М. Метерлінка «Синій птах» |
08.12.22 |
Онлайн (платформа Google-meet) |
Присутня на уроці |
30. |
Зарубіжна література: Особливості розвитку сюжету казки-феєрії М. Метерлінка «Синій птах». Роль фантастики. Символіка образів. Трактування фіналу |
08.12.22 |
Онлайн (платформа Google-meet) |
Проведено урок |
31. |
Виховна година: Славетні українці. Обговорення відомих українців; донесення важливості знань про досягнення своєї країни. |
09.12.22 |
Онлайн (платформа Google-meet) |
Надано теоретичні розробки куратору групи |
Сьомий тиждень |
||||
32.. |
Англійська мова: Вплив науково-технічного прогресу на життя людини. Граматика: інфінітивна частка to. |
12.12.22 |
Онлайн (платформа Google-meet) |
Присутня на уроці |
33. |
Англійська мова: міжнародна організація Грінпіс. |
12.12.22 |
Онлайн (платформа Google-meet) |
Проведено урок |
34. |
Зарубіжна література: Паоло Коельйо «Алхімік». Значення творчості П. Коельйо для сучасності. Мотиви й образи світової культури у творі. Ознаки роману-притчі |
15.12.22 |
Онлайн (платформа Google-meet) |
Присутня на уроці |
35. |
Зарубіжна література: Паоло Коельйо «Алхімік». Значення творчості П. Коельйо для сучасності. Мотиви й образи світової культури у творі. Ознаки роману-притчі |
15.12.22 |
Онлайн (платформа Google-meet) |
Присутня на уроці |
36. |
Виховна година: Т.Г.Шевченко відомий український поет і художник. Чому образ митця такий важливий в історії України? |
16.12.22 |
Онлайн (платформа Google-meet) |
Надано теоретичні розробки куратору групи |
Восьмий тиждень |
||||
37. |
Англійська мова: підсумкове заняття (диференційований залік) |
19.12.22 |
Онлайн (платформа Google-meet) |
Присутня на уроці |
38. |
Англійська мова: підсумкове заняття (диференційований залік) |
19.12.22 |
Онлайн (платформа Google-meet) |
Присутня на уроці |
39. |
Зарубіжна література: підсумкову заняття (диференційований залік) |
20.12.22 |
Онлайн (платформа Google-meet) |
Присутня на уроці |
40. |
Зарубіжна література: підсумкову заняття (диференційований залік) |
20.12.22 |
Онлайн (платформа Google-meet) |
Присутня на уроці |
41. |
Виховна година: Святкування новорічних та різдвяних свят, звичаї, культурні цінності українського народу. Правила безпеки під час світкування. |
23.12.22 |
Онлайн (платформа Google-meet) |
Інструктаж з техніки безпеки наданий куратору та доведений до групи. |
III. Виконання завдань з психології |
||||
а) Відвідування уроків вчителя-предметника |
||||
42. |
Відвідування занять групи ЕРГО-2119 з метою педагогічного спостереження за проявами пізнавальної діяльності учнів та керівництвом нею. |
Упродовж практики |
Онлайн (платформа Google-meet) |
виконано |
43. |
Відвідування занять груп ЕРГО-2119 з метою психолого-педагогічного спостереження за орієнтацією вчителем зворотного зв’язку з учнями |
Упродовж практики |
Онлайн (платформа Google-meet) |
виконано |
44. |
Відвідування занять груп ЕРГО-2119 з метою психолого-педагогічного спостереження за виховним впливом вчителя на уроці |
Упродовж практики |
Онлайн (платформа Google-meet) |
виконано |
45. |
Відвідування занять груп ЕРГО з метою написання психолого-педагогічного аналізу |
Упродовж практики |
Онлайн (платформа Google-meet) |
виконано |
б) Психолого-педагогічний аналіз відвіданого уроку
|
||||
46. |
Написання психолого-педагогічного аналізу уроків групи ЕРГО-2119 |
Упродовж практики |
Онлайн (платформа Google-meet) |
виконано |
ІV Вивчення шкільної документації й ознайомлення з досвідом навчально-виховної роботи вчителів-предметників, класних керівників. |
||||
47. |
Вивчення документації й ознайомлення з досвідом навчально-виховної роботи вчителів-предметників, класних керівників. |
Упродовж практики |
Онлайн (платформа Google-meet) |
виконано |