Індивідуальний план з розвитку слухового сприймання та формування вимови 1 клас

Про матеріал
Індивідуальний план з розвитку слухового сприймання та формування вимови учениці першого класу з порушенням слуху, НУШ, Захарійчук "Буквар"
Перегляд файлу

Вчитель інд. роботи: Михайленко О.С.

Індивідуальний план з розвитку слухового сприймання та формування вимови

на ІІ  семестр 2021 -2022 н.р.

учениці 1-В класу

_______________________________________________________________________

 

з\п

Дата

Фактично проведено

Зміст

корекційно-розвиткових занять

 

Примітки

Результат роботи за заняття

61.

10 –

14.01

Робота над голосом та мовленнєвим диханням. Корекція голосних [О].У].

Тиждень: «Світ захоплень»

Діалог: " Що тобі подобається робити?"

І. Мовний матеріал розмовно-побутового характеру: "Чи завжди захоплення приносять нам користь?"

ІІ. Математичний матеріал: Повторення складу числа від 1 до 10 ІІІ. Текст: " Щедрик "

РСС. Немовленнєві звучання: Прослуховування дитячих щедрівок, віншувальних пісень

Прослуховування різних варіантів "Щедрика". Мелодія М. Леонтовича.

 

62

Робота над голосом та мовленнєвим диханням. Корекція голосних [О].У].

 

63

Робота над голосом та мовленнєвим диханням. Корекція голосних [І],[Е]

 

64

Робота над голосом та мовленнєвим диханням. Корекція голосних [І],[Е]

 

65

 

17-

21.01

Корекція [е], логічний наголос у процесі читання

Тиждень: «Я мандрівник»

Діалог: "Де ти була? Куди мандрувала?"

І. Мовний матеріал розмовно-побутового характеру: "Читання слів та словосполучень з буквою Ее" 

ІІ. Математичний матеріал: "Досліджуємо різницеве порівняння. Поняття "важчий" та ""легший".

ІІІ. Текст: Сприймання чистомовок зі звуком е. виділення місця звука у слові.

 

66

 

Корекція [е], логічний наголос у процесі читання

 

 

67

Корекція [е], логічний наголос у процесі читання

 

 

68

Корекція [е], логічний наголос у процесі читання

 

 

69

24-

28.01

Робота над інтонацією. Корекція [ б]

Тиждень: «Ми дослідники»

Діалог: Хто такий дослідник?

І. Мовний матеріал розмовно-побутового характеру: Закріплення вміння вимовляти звук [б], вивчення букв Б, б.

Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі

 

 

70

Робота над інтонацією. Корекція [ б]

 

 

71

Робота над інтонацією. Корекція [ б]

 

 

 

72

 

27.01

Робота над інтонацією. Корекція [ б]

словами–назвами намальованих предметів у «віночку».

ІІ. Математичний матеріал: Називаємо компоненти  та результат дії віднімання

ІІІ. Текст: М. Князевич

 

73

 

 

Корекція [г], логічний наголос у процесі читання

Тема: "Спорт"

Діалог: " Які види спорту ти знаєш?"  І. Мовний матеріал розмовно-побутового характеру: Звук і буква г

ІІ. Математичний матеріал: "Додаємо і віднімаємо  числа 0, 1, 2, 3. Задача   ІІІ. Текст: «Ходить гарбуз по городу"

 Текст: Формування аудіативних умінь за текстом Ж. Вовк-Черемуш.

Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 8–9). танцювальні ритми (вальс, полька, сучасні ритми).

РСС. Немовленнєві звучання танцювальні ритми (вальс, полька, сучасні ритми). Мелодія пісеньки "Ходить гарбуз погороду"

 

 

74

 

Корекція [г], логічний наголос у процесі читання

 

75

 

 

Корекція [г], логічний наголос у процесі читання

 

 

76

 

Корекція [г], логічний наголос у процесі читання

 

 

77

 

 

 

Тиждень: «Мої улюблені книги»

Діалог: " Моя улюблена книга" І. Мовний матеріал розмовно-побутового характеру:

"Закріплення вміння вимовляти звук [ґ], вивчення букви Ґ, ґ. "

 

 

 

 

 

78

 

 

ІІ. Математичний матеріал: " Знайомимося із задачею. Умова і запитання задачі. Назви компонентів дій при відніманні.

ІІІ. Текст: " Ґудзик — чарівний слоник " Л.Воронина

Формування вимови Корекція [ґ]. Розмовний темп під час читання та говоріння.

РСС. Немовленнєві звучання нескладні фортепіанні п’єси

 

 

79

 

 

 

 

 

80

 

 

 

 

81

 

 

Тиждень: «Транспорт»

Діалог:" Транспорт, який допомагає "

І. Мовний матеріал розмовно-побутового характеру: "Розчитування на

 

 

 

 

 

82

 

 

матеріалі вивчених букв. Складання і читання речень."

ІІ. Математичний матеріал: Завдання. Приклади. Задачі. Календар, дні тижня

ІІІ. Текст: " Я печу, печу, печу"Г. Демченко

Формування вимови Постановка  [ч], Робота над інтонацією та виразністю.

РСС. Немовленнєві звучання: нескладні фортепіанні п’єси

 

 

83

 

 

 

 

84

 

 

 

 

85

 

 

Тиждень: «Професії» Діалог: "Професії батьків"

    І.      Мовний      матеріал      розмовно-побутового      характеру:

 

 

 

 

 

86

 

 

Закріплення вміння вимовляти звук [ч].  Розвиток мовлення за малюнками до казки «Лисичка та журавель».

ІІ. Математичний матеріал: Збільшення і зменшення на 6, 7. Вивчення назв чисел другого 10. Геометричні фігури.

ІІІ. Текст: Казка "Лисичка і Журавель"

 

 

87

 

 

 

 

88

 

 

 

 

 

 

 

Формування вимови: Закріплення вміння вимовляти звук [ч].

Логічний наголос у процесі читання

РСС. Немовленнєві звучання: Уривки творів класичної музики

 

 

89

 

 

 

 

Тиждень: «Весняні свята»

Діалог: "Мамине свято. Свято дівчаток"

І. Мовний матеріал розмовно-побутового характеру: "Звук і буква х. Розвиток мовлення за ілюстративним матеріалом до

 

 

 

 

 

90

 

 

 

казки «Котигорошко»"

ІІ. Математичний матеріал: "Числа другого десятка. Веселі задачі."

ІІІ. Текст:" Вірші Т.Г.Шевченка до дня народження Шевченка" Формування вимови: Робота над голосом та мовленнєвим диханням. Корекція [й]

РСС. Немовленнєві звучання мелодії пісень до жіночого дня

 

 

91

 

 

 

 

 

 

92

 

 

 

93

 

 

 

 

 

Тиждень: «Весна» Діалог: «Весна»

І. Мовний матеріал розмовно-побутового характеру: Вивчення букв Ж, ж. Звуко-буквені зіставлення. ІІ. Математичний

 

 

 

 

 

94

 

 

 

матеріал: Двадцять, тридцять, сорок. Об'ємні геометричні фігури. Пятдесят, шістдесят, сімдесят. Переставна властивість дії додавання

ІІІ. Текст: " Сонце, немов яєчний жовто" За І. Зієдонісом

Формування вимови Закріплення вміння вимовляти звук [х], вивчення букв Х, х. Звуко-буквені зіставлення. Робота над голосом та мовленнєвим диханням.

РСС. Немовленнєві звучання мелодії пісень на вірші Т.Г.Шевченка

 

 

 

95

 

 

 

 

 

 

96

 

 

 

 

97

 

Обстеження стану слухового сприймання та вимови

Тема тижня «Навіщо їсти?» Вірш Т.Г. Шевченка "Встала весна" Звук ш

 

98

 

Обстеження стану слухового сприймання та вимови

Тема тижня: «Світ рослин» Звук[йі]

 

99

 

 

 

 

Тиждень: «Світ тварин»

Діалог: "Мій домашній улюбленець"

І. Мовний матеріал розмовно-побутового характеру: "Письмо великої букви Ї. Формування аудіативних умінь за змістом вірша

 

 

 

 

 

100

 

 

 

М. Познанської."

 

 

 

101

 

 

ІІ. Математичний матеріал: "Склад чисел від 11 до 20.

Геометричні фігури. Точка, пряма, відрізок, промінь."

ІІІ. Текст: Казка «Як їжачок і заєць наввипередки бігали».

 

 

 

 

 

102

 

 

Формування вимови Корекція [йа]. Робота над голосом та мовленнєвим диханням.

РСС. Немовленнєві звучання: Шум природи, спів птахів

 

 

103

 

 

 

 

Тиждень: "Великдень" Діалог: "Великдень в моїй родині"

    І.      Мовний      матеріал      розмовно-побутового      характеру:

"Закріплення вивченої букви я. Читання вірша "Вербна неділя"

 

 

 

 

 

104

 

 

 

ст. 35 Знайомство із стіною слів"

ІІ. Математичний матеріал: Переставна властивість дії додавання. Геометричні фігури. Пряма, крива, ламана лінії

ІІІ. Текст: "Великдень"

Формування вимови Корекція [йа], логічний наголос у процесі читання

РСС. Немовленнєві звучання Уривки творів класичної музики

 

 

 

105

 

 

 

 

 

 

106

 

 

 

 

107

 

 

 

 

Тиждень: «Веселка»

Діалог: Що таке веселка? Вправа «Чи вірите Ви, що...»

І. Мовний матеріал розмовно-побутового характеру: Вивчення букви ю та її звукових значень [йу], [у] післям’якого

 

 

 

 

 

108

 

 

 

приголосного. Звуко-буквені зіставлення.

ІІ. Математичний матеріал: Числа другого десятка. Узагальнення.  ІІІ. Текст: "Запахущий і розлогий" Т. Петровської Формування вимови Робота над інтонацією.

Корекція [йу ]

РСС. Немовленнєві звучання Уривки творів класичної музики

 

 

109

 

 

 

 

 

110

 

 

 

 

 

111

 

 

 

Тиждень: «Моя родина»

Діалог: «Сім'я»

І.     Мовний     матеріал    розмовно-побутового     характеру:     «Розвиток

 

 

 

 

 

112

 

 

мовлення на основі тексту В. Герланц. Мовна гра «Утворинові слова». Омоніми.»

ІІ. Математичний матеріал: «Додавання в межах 20. Годинник»

ІІІ. Текст: вірш А. Камінчука

Формування вимови логічнийнаголосу процесічитання Корекція [йе ]. РСС. Немовленнєві звучання Сприймання на слух сучасних пісень різних жанрів

 

 

113

 

 

 

 

 

114

 

 

 

 

 

115

 

 

 

 

Тиждень: «Моя родина»

Діалог: «Родина»

ІМовний матеріал розмовно-побутового характеру: «Закріплення вивчення букви є. Розвиток мовлення за змістом малюнків до казки

 

 

 

 

 

116

 

 

«Дві білки», і текстом Л. Ніцой. Мовні ігри «“Збери” слова», «З’єднай схему зі словом». Диференційований підхід у формуванні вмінь читання.»

ІІ. Математичний матеріал: Додавання і віднімання в межах 20

 ІІІ. Текст: текст Л. Ніцой

Формування вимови логічнийнаголосу процесічитання Корекція [йе ]. РСС. Немовленнєві звучання Сприймання на слух сучасних пісень різних жанрів

 

117

 

 

 

 

118

 

 

 

 

Тиждень: «Ми – українці. Ми – європейці»

Діалог: «Ми українці»

І.       Мовний       матеріал      розмовно-побутового      характеру:

«Закріплення вміння вимовляти звуки [ц], [ц´], вивчення букви

 

 

 

 

 

119

 

 

 

ц. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами предметів, які намальовані у «віночку». 

ІІ. Математичний матеріал: «Числа першої сотні. Назви чисел» ІІІ. Текст: «Формування аудіативних умінь за змістом коломийки «(с. 52–53).

Формування вимови Закріплення вміння вимовляти звуки [ц], [ц´], Робота над голосом та мовленнєвим диханням.

РСС. Немовленнєві звучання шуми транспорту, побутової / не побутовоїтехніки, явищприроди

 

 

120

 

 

 

 

 

 

121

 

 

 

 

122

 

 

 

 

Тиждень: "Плануємо ексурсію"

Діалог: «Куди ми ходили?»

І. Мовний матеріал розмовно-побутового характеру: Вивчення букви щ та її звукових значень [ш], [ч]. Звуко-буквені зіставлення.

 

 

 

 

 

123

 

 

 

Аналітико-синтетичні видироботи зі словами–назвами предметів, які намальовані у «віночку».

ІІ. Математичний матеріал: Додавання і віднімання чисел у другому десятку.

ІІІ. Текст: « з Букваря»

Формування вимови Робота над інтонацією.

Вивчення букви щ та її звукових значень [ш], [ч]. РСС. Немовленнєві звучання шуми транспорту, побутової / не побутовоїтехніки

 

 

124

 

 

 

 

 

 

 

125

 

 

 

 

126

 

 

 

 

Тиждень: «Плануємо екскурсію» Діалог: « Де ми були?»

І. Мовний матеріал розмовно-побутового характеру: Закріплення

 

 

127

 

 

 

вміння вимовляти звук [ф], вивчення букви ф. Звуко-буквені зіставлення. Формування вмінь читання слова з буквою ф.

ІІ. Математичний матеріал:Додавання і віднімання чисел у межах 100

 

 

 

 

 

128

 

 

без переходу через розряд. ІІІ. Текст: Вірш Г.Чубач. 

Лист до дідуся Добрий день, дідусю!

Формування вимови Корекція [ф ]. Робота над голосом та мовленнєвим диханням Корекція [дз], логічнийнаголосу процесічитання. РСС. Немовленнєві звучання: Шуми явищ природи

 

 

129

 

 

 

 

130

 

 

 

 

Тиждень: «Літо»

Діалог: «Літо»

І. Мовний матеріал розмовно-побутового характеру: Практичне ознайомлення зі звуками [дз], [дз´], буквосполученням, яке його

 

 

 

 

 

131

 

 

 

позначає. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні видироботи зі словами–назвами предметів, які намальовані у «віночку». Формування вмінь читання слова з буквосполученням дз.

ІІ. Математичний матеріал: Додавання двоцифрових чисел

(загальний випадок)

ІІІ. Текст: О.Іваненко " Маленький джмелик"

Формування вимови Робота над голосом та мовленнєвим диханням

Корекція [дз], логічнийнаголосу процесічитання

РСС. Немовленнєві звучання: Шуми явищ природи

 

 

132

 

 

 

 

 

 

 

133

 

 

 

 

134

 

 

 

 

 

Тиждень: «Літо»

Діалог: «Літо»

І. Мовний матеріал розмовно-побутового характеру: Практичне ознайомлення зі звуками [дж], [дж´], буквосполученням, яке його позначає. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні

 

 

 

 

 

135

 

 

 

 

видироботизі словами–назвамипредметів, якінамальовані у «віночку». Формування вмінь читання слова з буквосполученням дз. ІІ. Математичний матеріал: Віднімання двоцифрових чисел

(загальний випадок). ІІІ. Текст: "Джмелиний оркестр"

Формування вимови Корекція [дж], логічний наголос у процесі читання. РСС. Немовленнєві звучання Прослуховування радіопрограм і телепередач, реклами.

 

 

136

 

 

 

 

pdf
Пов’язані теми
Логопедія, Інші матеріали
Інкл
Додано
30 січня 2022
Переглядів
744
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку