Вчитель інд. роботи: Михайленко О.С.
Індивідуальний план з розвитку слухового сприймання та формування вимови
на ІІ семестр 2021 -2022 н.р.
учениці 1-В класу
_______________________________________________________________________
№ з\п |
Дата |
Фактично проведено |
Зміст корекційно-розвиткових занять
|
Примітки Результат роботи за заняття |
61. |
10 – 14.01 |
Робота над голосом та мовленнєвим диханням. Корекція голосних [О].У]. |
Тиждень: «Світ захоплень» Діалог: " Що тобі подобається робити?" І. Мовний матеріал розмовно-побутового характеру: "Чи завжди захоплення приносять нам користь?" ІІ. Математичний матеріал: Повторення складу числа від 1 до 10 ІІІ. Текст: " Щедрик " РСС. Немовленнєві звучання: Прослуховування дитячих щедрівок, віншувальних пісень Прослуховування різних варіантів "Щедрика". Мелодія М. Леонтовича. |
|
62 |
Робота над голосом та мовленнєвим диханням. Корекція голосних [О].У]. |
|
||
63 |
Робота над голосом та мовленнєвим диханням. Корекція голосних [І],[Е] |
|
||
64 |
Робота над голосом та мовленнєвим диханням. Корекція голосних [І],[Е] |
|
||
65
|
17- 21.01 |
Корекція [е], логічний наголос у процесі читання |
Тиждень: «Я мандрівник» Діалог: "Де ти була? Куди мандрувала?" І. Мовний матеріал розмовно-побутового характеру: "Читання слів та словосполучень з буквою Ее" ІІ. Математичний матеріал: "Досліджуємо різницеве порівняння. Поняття "важчий" та ""легший". ІІІ. Текст: Сприймання чистомовок зі звуком е. виділення місця звука у слові. |
|
66
|
Корекція [е], логічний наголос у процесі читання |
|
||
67 |
Корекція [е], логічний наголос у процесі читання |
|
||
68 |
Корекція [е], логічний наголос у процесі читання |
|
||
69 |
24- 28.01 |
Робота над інтонацією. Корекція [ б] |
Тиждень: «Ми дослідники» Діалог: Хто такий дослідник? І. Мовний матеріал розмовно-побутового характеру: Закріплення вміння вимовляти звук [б], вивчення букв Б, б. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі |
|
70 |
Робота над інтонацією. Корекція [ б] |
|
||
71 |
Робота над інтонацією. Корекція [ б] |
|
72 |
27.01 |
Робота над інтонацією. Корекція [ б] |
словами–назвами намальованих предметів у «віночку». ІІ. Математичний матеріал: Називаємо компоненти та результат дії віднімання ІІІ. Текст: М. Князевич |
|
73
|
|
Корекція [г], логічний наголос у процесі читання |
Тема: "Спорт" Діалог: " Які види спорту ти знаєш?" І. Мовний матеріал розмовно-побутового характеру: Звук і буква г ІІ. Математичний матеріал: "Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3. Задача ІІІ. Текст: «Ходить гарбуз по городу" Текст: Формування аудіативних умінь за текстом Ж. Вовк-Черемуш. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 8–9). танцювальні ритми (вальс, полька, сучасні ритми). РСС. Немовленнєві звучання танцювальні ритми (вальс, полька, сучасні ритми). Мелодія пісеньки "Ходить гарбуз погороду" |
|
74 |
|
Корекція [г], логічний наголос у процесі читання |
|
|
75
|
|
Корекція [г], логічний наголос у процесі читання |
|
|
76 |
|
Корекція [г], логічний наголос у процесі читання |
|
|
77 |
|
|
Тиждень: «Мої улюблені книги» Діалог: " Моя улюблена книга" І. Мовний матеріал розмовно-побутового характеру: "Закріплення вміння вимовляти звук [ґ], вивчення букви Ґ, ґ. " |
|
|
|
|
|
|
78 |
|
|
ІІ. Математичний матеріал: " Знайомимося із задачею. Умова і запитання задачі. Назви компонентів дій при відніманні. ІІІ. Текст: " Ґудзик — чарівний слоник " Л.Воронина Формування вимови Корекція [ґ]. Розмовний темп під час читання та говоріння. РСС. Немовленнєві звучання нескладні фортепіанні п’єси |
|
79 |
|
|
|
|
80 |
|
|
|
|
81 |
|
|
Тиждень: «Транспорт» Діалог:" Транспорт, який допомагає " І. Мовний матеріал розмовно-побутового характеру: "Розчитування на |
|
|
|
|
|
|
82 |
|
|
матеріалі вивчених букв. Складання і читання речень." ІІ. Математичний матеріал: Завдання. Приклади. Задачі. Календар, дні тижня ІІІ. Текст: " Я печу, печу, печу"Г. Демченко Формування вимови Постановка [ч], Робота над інтонацією та виразністю. РСС. Немовленнєві звучання: нескладні фортепіанні п’єси |
|
83 |
|
|
|
|
84 |
|
|
|
|
85 |
|
|
Тиждень: «Професії» Діалог: "Професії батьків" І. Мовний матеріал розмовно-побутового характеру: |
|
|
|
|
|
|
86 |
|
|
Закріплення вміння вимовляти звук [ч]. Розвиток мовлення за малюнками до казки «Лисичка та журавель». ІІ. Математичний матеріал: Збільшення і зменшення на 6, 7. Вивчення назв чисел другого 10. Геометричні фігури. ІІІ. Текст: Казка "Лисичка і Журавель" |
|
87 |
|
|
|
|
88 |
|
|
|
|
|
|
Формування вимови: Закріплення вміння вимовляти звук [ч]. Логічний наголос у процесі читання РСС. Немовленнєві звучання: Уривки творів класичної музики |
|
89 |
|
|
Тиждень: «Весняні свята» Діалог: "Мамине свято. Свято дівчаток" І. Мовний матеріал розмовно-побутового характеру: "Звук і буква х. Розвиток мовлення за ілюстративним матеріалом до |
|
|
|
|
|
|
90 |
|
|
казки «Котигорошко»" ІІ. Математичний матеріал: "Числа другого десятка. Веселі задачі." ІІІ. Текст:" Вірші Т.Г.Шевченка до дня народження Шевченка" Формування вимови: Робота над голосом та мовленнєвим диханням. Корекція [й] РСС. Немовленнєві звучання мелодії пісень до жіночого дня |
|
91 |
|
|
|
|
92 |
|
|
|
|
93
|
|
|
Тиждень: «Весна» Діалог: «Весна» І. Мовний матеріал розмовно-побутового характеру: Вивчення букв Ж, ж. Звуко-буквені зіставлення. ІІ. Математичний |
|
|
|
|
|
|
94 |
|
|
матеріал: Двадцять, тридцять, сорок. Об'ємні геометричні фігури. Пятдесят, шістдесят, сімдесят. Переставна властивість дії додавання ІІІ. Текст: " Сонце, немов яєчний жовто" За І. Зієдонісом Формування вимови Закріплення вміння вимовляти звук [х], вивчення букв Х, х. Звуко-буквені зіставлення. Робота над голосом та мовленнєвим диханням. РСС. Немовленнєві звучання мелодії пісень на вірші Т.Г.Шевченка
|
|
95 |
|
|
|
|
96 |
|
|
|
|
97 |
|
Обстеження стану слухового сприймання та вимови Тема тижня «Навіщо їсти?» Вірш Т.Г. Шевченка "Встала весна" Звук ш |
||
98 |
|
Обстеження стану слухового сприймання та вимови Тема тижня: «Світ рослин» Звук[йі] |
||
99 |
|
|
Тиждень: «Світ тварин» Діалог: "Мій домашній улюбленець" І. Мовний матеріал розмовно-побутового характеру: "Письмо великої букви Ї. Формування аудіативних умінь за змістом вірша |
|
|
|
|
|
|
100 |
|
|
М. Познанської." |
|
101 |
|
|
ІІ. Математичний матеріал: "Склад чисел від 11 до 20. Геометричні фігури. Точка, пряма, відрізок, промінь." ІІІ. Текст: Казка «Як їжачок і заєць наввипередки бігали». |
|
|
|
|
|
|
102 |
|
|
Формування вимови Корекція [йа]. Робота над голосом та мовленнєвим диханням. РСС. Немовленнєві звучання: Шум природи, спів птахів |
|
103 |
|
|
Тиждень: "Великдень" Діалог: "Великдень в моїй родині" І. Мовний матеріал розмовно-побутового характеру: "Закріплення вивченої букви я. Читання вірша "Вербна неділя" |
|
|
|
|
|
|
104 |
|
|
ст. 35 Знайомство із стіною слів" ІІ. Математичний матеріал: Переставна властивість дії додавання. Геометричні фігури. Пряма, крива, ламана лінії ІІІ. Текст: "Великдень" Формування вимови Корекція [йа], логічний наголос у процесі читання РСС. Немовленнєві звучання Уривки творів класичної музики
|
|
105 |
|
|
|
|
106 |
|
|
|
|
107 |
|
|
Тиждень: «Веселка» Діалог: Що таке веселка? Вправа «Чи вірите Ви, що...» І. Мовний матеріал розмовно-побутового характеру: Вивчення букви ю та її звукових значень [йу], [у] післям’якого |
|
|
|
|
|
|
108 |
|
|
приголосного. Звуко-буквені зіставлення. ІІ. Математичний матеріал: Числа другого десятка. Узагальнення. ІІІ. Текст: "Запахущий і розлогий" Т. Петровської Формування вимови Робота над інтонацією. Корекція [йу ] РСС. Немовленнєві звучання Уривки творів класичної музики |
|
109 |
|
|
|
|
110
|
|
|
|
|
111 |
|
|
Тиждень: «Моя родина» Діалог: «Сім'я» І. Мовний матеріал розмовно-побутового характеру: «Розвиток |
|
|
|
|
|
|
112 |
|
|
мовлення на основі тексту В. Герланц. Мовна гра «Утворинові слова». Омоніми.» ІІ. Математичний матеріал: «Додавання в межах 20. Годинник» ІІІ. Текст: вірш А. Камінчука Формування вимови логічнийнаголосу процесічитання Корекція [йе ]. РСС. Немовленнєві звучання Сприймання на слух сучасних пісень різних жанрів |
|
113 |
|
|
|
|
114 |
|
|
|
115 |
|
|
Тиждень: «Моя родина» Діалог: «Родина» ІМовний матеріал розмовно-побутового характеру: «Закріплення вивчення букви є. Розвиток мовлення за змістом малюнків до казки |
|
|
|
|
|
|
116 |
|
|
«Дві білки», і текстом Л. Ніцой. Мовні ігри «“Збери” слова», «З’єднай схему зі словом». Диференційований підхід у формуванні вмінь читання.» ІІ. Математичний матеріал: Додавання і віднімання в межах 20 ІІІ. Текст: текст Л. Ніцой Формування вимови логічнийнаголосу процесічитання Корекція [йе ]. РСС. Немовленнєві звучання Сприймання на слух сучасних пісень різних жанрів |
|
117 |
|
|
|
|
118 |
|
|
Тиждень: «Ми – українці. Ми – європейці» Діалог: «Ми українці» І. Мовний матеріал розмовно-побутового характеру: «Закріплення вміння вимовляти звуки [ц], [ц´], вивчення букви |
|
|
|
|
|
|
119 |
|
|
ц. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами предметів, які намальовані у «віночку». ІІ. Математичний матеріал: «Числа першої сотні. Назви чисел» ІІІ. Текст: «Формування аудіативних умінь за змістом коломийки «(с. 52–53). Формування вимови Закріплення вміння вимовляти звуки [ц], [ц´], Робота над голосом та мовленнєвим диханням. РСС. Немовленнєві звучання шуми транспорту, побутової / не побутовоїтехніки, явищприроди |
|
120 |
|
|
|
|
121 |
|
|
|
|
122 |
|
|
Тиждень: "Плануємо ексурсію" Діалог: «Куди ми ходили?» І. Мовний матеріал розмовно-побутового характеру: Вивчення букви щ та її звукових значень [ш], [ч]. Звуко-буквені зіставлення. |
|
|
|
|
|
|
123 |
|
|
Аналітико-синтетичні видироботи зі словами–назвами предметів, які намальовані у «віночку». ІІ. Математичний матеріал: Додавання і віднімання чисел у другому десятку. ІІІ. Текст: « з Букваря» Формування вимови Робота над інтонацією. Вивчення букви щ та її звукових значень [ш], [ч]. РСС. Немовленнєві звучання шуми транспорту, побутової / не побутовоїтехніки |
|
124 |
|
|
|
|
125 |
|
|
|
|
126 |
|
|
Тиждень: «Плануємо екскурсію» Діалог: « Де ми були?» І. Мовний матеріал розмовно-побутового характеру: Закріплення |
|
127 |
|
|
вміння вимовляти звук [ф], вивчення букви ф. Звуко-буквені зіставлення. Формування вмінь читання слова з буквою ф. ІІ. Математичний матеріал:Додавання і віднімання чисел у межах 100 |
|
|
|
|
|
|
128 |
|
|
без переходу через розряд. ІІІ. Текст: Вірш Г.Чубач. Лист до дідуся Добрий день, дідусю! Формування вимови Корекція [ф ]. Робота над голосом та мовленнєвим диханням Корекція [дз], логічнийнаголосу процесічитання. РСС. Немовленнєві звучання: Шуми явищ природи |
|
129 |
|
|
|
|
130 |
|
|
Тиждень: «Літо» Діалог: «Літо» І. Мовний матеріал розмовно-побутового характеру: Практичне ознайомлення зі звуками [дз], [дз´], буквосполученням, яке його |
|
|
|
|
|
|
131 |
|
|
позначає. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні видироботи зі словами–назвами предметів, які намальовані у «віночку». Формування вмінь читання слова з буквосполученням дз. ІІ. Математичний матеріал: Додавання двоцифрових чисел (загальний випадок) ІІІ. Текст: О.Іваненко " Маленький джмелик" Формування вимови Робота над голосом та мовленнєвим диханням Корекція [дз], логічнийнаголосу процесічитання РСС. Немовленнєві звучання: Шуми явищ природи |
|
132 |
|
|
|
|
133 |
|
|
|
|
134 |
|
|
Тиждень: «Літо» Діалог: «Літо» І. Мовний матеріал розмовно-побутового характеру: Практичне ознайомлення зі звуками [дж], [дж´], буквосполученням, яке його позначає. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні |
|
|
|
|
|
|
135 |
|
|
видироботизі словами–назвамипредметів, якінамальовані у «віночку». Формування вмінь читання слова з буквосполученням дз. ІІ. Математичний матеріал: Віднімання двоцифрових чисел (загальний випадок). ІІІ. Текст: "Джмелиний оркестр" Формування вимови Корекція [дж], логічний наголос у процесі читання. РСС. Немовленнєві звучання Прослуховування радіопрограм і телепередач, реклами. |
|
136 |
|
|
|