Інфо-картка
Пропоную колегам, учням та абітурієнтам інфо-картки для систематизації інформації про історичного діяча.
Можливості для використання:
В першій частині інформація вже заповнена і готова для використання.
«Портретна галерея» - містить декілька зображень історичного діяча, що найчастіше зустрічаються у підручниках з історії. Особливо це є зручним для абітурієнтів при підготовці до ЗНО з історії України – розділ історичні персоналії обов’язкові для візуального розпізнавання.
«Коротка інформаційна довідка» - стисла інформація, що стосується діяльності відповідної історичної персони. Данні не є вичерпними, за бажання можна редагувати.
За допомогою другої частини картки можна допомогти учням організовувати і систематизувати інформацію уроку через фіксацію актуальних знань й знань, отриманих у процесі роботи.
«Цікаві факти!» - пропонуємо учням, або абітурієнтам шляхом систематизації отриманої інформації на уроці та різних видів джерел виокремити і занотувати 4 особливі факти, що стосуються відповідної історичної персоналії.
«Особистий внесок в історію» - пропонуємо учням або абітурієнтам визначити особистий внесок історичної персоналії в історію. Чому саме ця персоналія є важливою для вивчення в курсі історії України та яким чином вона змінила хід історії.
Ілюстративний матеріал поданий у картці з мережі Інтернет.
#ЗНО |
|
Портретна галерея |
Коротка інформаційна довідка |
|
Представник руху «хлопоманів» ( на сторінках журналу «Основа» (1861- 1862рр.) опублікував статтю під заголовком «Моя сповідь», у якій закликав поляків, повернутись до українського народу, якого колись зреклися їхні предки.). голова Історичного товариства Нестора Літописця (1881р.). Автор історичних праць. Один з ініціаторів угоди галицьких народовців з польсько-австрійськими політичними колами, що дістало назву «нова ера» (1892р.). Автор понад 300 праць з історії, археології та етнографії України. Став організатором українського суспільно-культурницького руху, основоположником української наукової школи. |
Цікаві факти! |
Особистий внесок в історію |
|
|