Інформація
про модифікацію змісту освітніх компонентів освітньої програми
Навчальний предмет: хімія
Відповідальний за модифікацію навчальної програми:
Колаковська Лілія Олександрівна
№ |
Зміст предмету |
Цілі навчання (довгострокова мета) |
Очікуванні результати |
Педагогічні технології спрямовані на досягнення мети |
1 |
Будова атома. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів |
Розуміти інформацію, закладену в періодичній системі; характеризувати хімічний елемент, з опорою на періодичну систему. .
|
Вчити: здійснювати самоконтроль по ходу виконання та кінцевого результату; визначати, виправляти і обґрунтувати допущені помилки |
Ігрові технології. Технологія особистісно – орієнтованого навчання. Інформаційно-комунікаційна технологія |
2 |
Хімічний зв’язок і будова речовини |
Вчити складати бінарні формули речовин за ступенями окиснення атомів елементів; визначати ступені окиснення атомів елементів у сполуках за їх формулами, вид хімічного зв'язку в типових випадках; усвідомлювати та розповідати про утворення йонного, ковалентного неполярного, ковалентного полярного зв'язків; про особливості ковалентного та йонного зв'язків.
|
визначати, виправляти і обґрунтувати допущені помилки.
|
Ігрові технології. Технологія особистісно – орієнтованого навчання. Інформаційно-комунікаційна технологія |
3 |
Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами |
Усвідомлювати сутність фізичної величини кількість речовини; пояснювати взаємозв'язок між фізичними величинами (масою, молярною масою, об’ємом, кількістю речовини).
|
Здійснювати самоконтроль під час розв'язання розрахункових задач ; розвивати вміння взаємоконтролю; вміння обґрунтовувати правильність виконаної діяльності.
|
Ігрові технології. Технологія особистісно – орієнтованого навчання. Інформаційно-комунікаційна технологія |
4 |
Основні класи неорганічних сполук |
вчити розповідати про поширеність представників основних класів неорганічних сполук у природі; усвідомлювати генетичний зв’язок між простими і складними речовинами, класами неорганічних сполук. |
|
Ігрові технології. Технологія особистісно – орієнтованого навчання. Інформаційно-комунікаційна технологія |