Інформація про модифікацію змісту освітніх компонентів освітньої програми з хімії 8 клас

Про матеріал
Інформація про модифікацію змісту освітніх компонентів освітньої програми. Навчальний предмет: хімія
Перегляд файлу

Інформація

про модифікацію змісту освітніх компонентів освітньої програми

Навчальний предмет: хімія

Відповідальний за модифікацію навчальної програми:

Колаковська Лілія Олександрівна

 

Зміст предмету

Цілі навчання      (довгострокова мета)

Очікуванні результати

Педагогічні технології спрямовані на досягнення мети

1

 Будова атома. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів

Розуміти інформацію, закладену в періодичній системі; характеризувати хімічний елемент, з опорою на періодичну систему.

. 

 

Вчити: здійснювати самоконтроль по ходу виконання та кінцевого результату;  визначати, виправляти і обґрунтувати допущені помилки

Ігрові технології. Технологія особистісно – орієнтованого навчання. Інформаційно-комунікаційна технологія

2

Хімічний зв’язок і будова речовини

Вчити складати бінарні формули речовин за ступенями окиснення атомів елементів; визначати ступені окиснення атомів елементів у сполуках за їх формулами, вид хімічного зв'язку в типових випадках;  усвідомлювати та розповідати про утворення йонного,  ковалентного неполярного,  ковалентного полярного зв'язків;  про  особливості ковалентного та йонного зв'язків.

 

 визначати, виправляти і обґрунтувати допущені помилки. 

 

Ігрові технології. Технологія особистісно – орієнтованого навчання. Інформаційно-комунікаційна технологія

3

Кількість речовини.  Розрахунки за хімічними формулами

Усвідомлювати  сутність фізичної величини кількість речовини; пояснювати взаємозв'язок між фізичними величинами (масою, молярною масою, об’ємом, кількістю речовини).  

 

Здійснювати самоконтроль  під час розв'язання розрахункових задач ;  розвивати вміння взаємоконтролю; вміння обґрунтовувати правильність виконаної діяльності.

 

Ігрові технології. Технологія особистісно – орієнтованого навчання. Інформаційно-комунікаційна технологія

4

Основні класи неорганічних сполук

вчити розповідати про поширеність представників основних класів неорганічних сполук  у природі;  усвідомлювати генетичний зв’язок між простими і складними речовинами, класами неорганічних сполук. 

 

Ігрові технології. Технологія особистісно – орієнтованого навчання. Інформаційно-комунікаційна технологія

 

 

docx
Додано
19 березня
Переглядів
85
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку