Інформаційно-творчий проєкт "Винаходи та винахідники"

Про матеріал

Інформаційно- творчий проєкт. Тема " Винаходи та винахідники" 2 клас. Підручник О.Волощенко, О.Козак, Г.Остапенко

Перегляд файлу

 Інформаційно-творчий проєкт «Винаходи та винахідники»

Виконується в 2 класі .

Тема7 місячника «Ідеї-винаходи-відкриття». Тема для проєкта пропонується в підручнику «Я досліджую світ» О.Волощенко в березні за календарно-тематичниим плануванням.

Тема проєкту: «Винаходи та винахідники».

Характеристика проєкту:

  • інформаційний;
  • міжпредметний;
  • груповий;
  • короткотривалий.

Мета і завдання:

  •          вчити учнів як можна збирати інформацію, аналізувати, представляти оброблену інформацію;
  •          розвивати навички самостійної роботи;
  •          удосконалювати уміння працювати в групі(команді);
  •          презентувати результати роботи.

Очікувані результати:

-учні розширять поняття про навколишній світ:знатимуть відомих винахідників та їх винаходи;

-виконуватимуть роботу за алгоритмом;

- об’єднаються в групи за інтересами;

- набудуть навичок роботи з інформацією із запропонованих джерел ;

-виготовлять освітній продукт для презентації своєї роботи в групах.

Актуальність теми:Процес створення нового безперервний: супроводжує людину протягом усієї історії суспільства. Люди прагнули до створення винаходів, щоб полегшити  свою працю та покращити життя. Нашій країні вкрай необхідна допомога, а саме, нові технології та винаходи , які за короткий час  відбудують, або зроблять кращим життя всіх громадян нашого суспільства.

 

 

Етапи роботи над проектом

    І .Підготовчий етап

 Дії вчителя

 

Дії учня

Тема:Винаходи та винахідники

Мета:ознайомити учнів із відомими винаходами та їх авторами;

показати значення винаходів для  людства ( позитивні та негативні сторони);

розвивати навички самостійної роботи.

Завдання:

-організувати роботу груп;

-дати літературу та Інтернет-ресурси для опрацювання;

-ознайомити учнів в якому форматі можуть бути представлені результати роботи(фото колаж, інструктинакартка, виставка виробів);

-долучати до роботи батьків.

 Пам’ятка для батьків.

  1. Батьки   не беруть на себе виконання проекту, а лише допомагають, підтримують дитину.
  2. Допомога проявляється у вигляді порад, вибору джерел інформації, організації роботи.
  3. Батьки підтримують мотивацію та забезпечують самостійність виконання роботи дитиною.
  4. Стежать за дотриманням часових рамок етапів проектної діяльності.
  5. Надають допомогу в оформленні презентації проекту.
  6. Беруть участь у презентації проектів у якості експертів, гостей, глядачів.
  7. Надають позитивний відгук роботі дитини, підтримують, надихають на завершення.

 

Ключові питання:

-Для чого людина робить винаходи?

- Кому належать винаходи?

-Яку небезпеку можуть нести винаходи та відкриття для людства та довкілля?

-Хто може бути винахідником?

Поділ на групи

  1. «Інформатори»

Завдання:знайти в Інтернеті повідомлення про винаходи («10 винаходів українців»)

svitdovkola.org/2/7

https://youtu.be/Pb4noGc8y0w

Виготовити фотоколаж.

  1. «Конструктори-модернізатори»

Завдання:виготовити «телефон», упаковку для печива за інструкцією в підручнику « Я досліджую світ» О.Волощенко 2частина с. 61,68.

Створити виставку виробів.

  1. «Пошуковці»

Завдання : розпитати інших людей та знайти інформацію в Інтернеті  чим можуть бути небезпечними винаходи та відкриття.

Чим шкідливий поліетилен та як з цим боротися? - Бест Друк (bestdruk.com.ua)

Створення інформаційної картки.

 Вчитель пропонує критерії оцінювання роботи над проєктом. Картка для самооцінювання ( в додатку)

1.Продукт роботи групи має бути охайний( для виробів своїми руками).

2. Презентація проєкту чітка.

3.Висловлення зв’язні. Лаконічна подача.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Мозковий  штурм»,або «Асоціативний кущ»

 

1.Обговорення проєкту.

2. Визначення ключового питання.

3.Визначення типу проекту.

4. Висування своїх гіпотез щодо розв’язання проблеми

 

«Мікрофон»

-Чому тема цікава?

-Що я можу зробити сам?

-Що мені потрібно?

-Який результат я  очікую?

Планування роботи по групам:визначення способу збирання інформації, вибір засобів презентації результатів, розподіл завдань між учасниками групи

Конструктивний етап

Дії вчителя

Дії учня

Спостереження та координування діяльності учнів.

Запис до таблиці результатів.

Непряме керування діяльністю(консультації)

Діти виконують завдання.

Опрацьовують літературу.Аналізують інформацію.

Створюють в групах освітні продукти.

Презентаційний етап. Підведення підсумків

Дії вчителя

Дії учня

Оцінка вчителем процесу роботи кожної групи відповідно до критеріїв.

Презентація роботи кожної групи.

Демонстрація виготовлених освітніх продуктів:фотоколаж, виставка виробів,інформаційна картка.

Самооцінювання.

 

Додаток1

 

 

Картка для самооцінювання роботи в групі в інформаційно-дослідницькому проекті «Захист і збереження природи- справа кожного громадянина»

- знаю які дії виконувати для збереження природи;

 - з увагою сприймаю усні репліки ,виконую певні дії у відповідь на прохання  чи відповідно до інструкції;

- укладаю послідовність дій (алгоритм), які потрібно виконати для реалізації завдань інформаційно-дослідницького  проекту;

- об’єднуюсь з іншими дітьми у групу для навчання;

- виконую запропоновану роль у мікрогрупі (команді), погоджуюсь із рішенням команди;

- використовую інформацію з відомих  джерел (книги, фільми тощо);

- оформлюю інформацію, що відшукав, у вигляді власного письмового висловлювання;

- перевіряю, чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляю їх;

- презентую результати діяльності  групи.

https://lh6.googleusercontent.com/OQ3LjFcKUIWvuSs0hiW-GNY5gyx7gZTOup-DE56nOMj6CxwtNRbTBU9McfJNldBFPu6WlF74ndNVLmJG8CCnWAi1_pAz40bElVFb4BWndpDQP5QQ2wf8zRn8ODqjarvChiMjS3ptfUQt4lpKoXgT9woJOInTo8n4Z-b_y1eMWXwFr7rK5JeOiyT17i6xLA                  https://lh4.googleusercontent.com/ATXkEKw7ZtJ3LlE9GmvCfrTML68UfcTTD0hobu4AUvB16KDMVU1ZorvkOHJMfuVmc_w1HllRAm1O3Ac0d8lSvOah8cpnDrw4AlE-JFF8qEwFoflps-y6W9Hr5HhtufxD5nry7XtiDEbw6m2uSD6-owU8oeu3vWU60YKKGkuIuPRaYvmjbpoosHj9DEx6sA

Використано матеріали Інтернетресурсів.

1.https://youtu.be/Pb4noGc8y0w

2.Чим шкідливий поліетилен та як з цим боротися? - Бест Друк (bestdruk.com.ua) 3. Підручник « Я досліджую світ» О.Волощенко 2частина с. 61,68.

 

docx
Додано
8 січня
Переглядів
9
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку