Інформаційна стаття. Доповідь. Пріоритетні рішення у проведенні уроку.

Про матеріал
Цей матеріал базується на особистісному педагогічному досвіді, а також на теоретичних і методичних знаннях і відомостях фізичного виховання. Передбачає використання даних рекомендацій в заключній частині уроку, а також, як проведення повноцінного уроку з розвитку рухових вмінь і навичок.
Перегляд файлу

Спортивні ігри, як засіб оздоровлення на уроках фізичної культури.

 

Наше сьогодення, умови в яких нам доводиться жити і працювати, вимоги та зміни щодо викладання предмету, а точніше, я б сказала, заміна стандартних пріоритетів і завдань, поглядів на щось важливіше, цікавіше і актуальніше. Вагомим фактором для нас педагогів повинен бути і/також психологічний клімат у якому зростає сучасна молодь, їхні інтереси, вподобання, вміння.

Тим паче, що багато з них вже самі розуміють, що спорт чи будь - яка рухова активність –це круто! Спочатку ти захоплюєшся собою сам, потім-оточуючі, а потім тебе це мотивує досягнути кращого результату у даній сфері діяльності за всіма показниками.

Коли ми ставимо собі завдання навчити учнів певного рівня розвитку вмінь і навичок у якомусь виді спорту, то повинні пам’ятати, що не завжди ми досягнемо успіху такого як би хотіли. Але ми завжди зможемо підвищити їхню рухову активність, покращити їхнє самопочуття і фізичні якості. А найголовніше – дати їм можливість реалізувати рухову потребу і викликати позитивні емоції.

 

Потужним і різнобічним інструментом нам на допомогу приходять спортивні ігри.

Спортивні ігри широко застосовуються в оздоровчому тренуванні. Окрім оздоровчого ефекту, вони супроводжуються зміною середовища діяльності, різноманітністю ситуацій, рухів, приносять задоволення, забезпечують активний відпочинок, розвивають швидкісно-силові якості, спритність, спеціальну витривалість до роботи перемінної потужності, пам'ять, органи відчуття (особливо зір).

Одночасно спортивні ігри активізують діяльність нервової системи та внутрішніх органів, підвищують загальну фізичну працездатність.

Волейбол характеризується нескладними технічними прийомами й тактичними діями, відсутністю безпосередньої боротьби за м'яч. Інтенсивність рухів залежить від темпу гри, який може змінюватися відповідно до завдань, які вирішуються. Лікувально-оздоровчі можливості гри у волейбол значні, заняття пропонуються навіть хворим на атеросклероз та гіпертонію 1 ступеня. Різноманітні досліджень свідчать про можливості волейболу щодо нормалізації артеріального тиску при гіпертонії та гіпотонії.

Дозвольте учнівській молоді, особливо тим хто не дуже вправно володіє технікою і тактикою проявити себе мінімізувавши певні стандарти (менша площина ігрового поля, висота сітки…)- це дозволить подолати страх перед «не вмію»  і дозволить досягнути вправності у певних елементах гри.

Бадмінтон легко засвоюється початківцями. Після 2-3 занять грі у бадмінтон навчається кожна людина. Заняття бадмінтоном можуть використовуватися навіть хворими із паралічем нижніх кінцівок. Оздоровчі заняття з бадмінтону проводяться за спрощеними правилами і без застосування сітки. Гра використовується. як засіб активного відпочинку і розповсюджена в місцях та закладах відпочинку населення. На уроках за допомогою цієї спортивної гри можна досягнути високого рівня рухливості, швидкості і грації. Це чудовий, трендовий результат на сьогоднішній день.

Теніс називають "природною руховою терапією". Швидка зміна ситуацій, човниковість пересувань, вимоги до відчуття рівноваги роблять теніс корисним для осіб, які страждають неврозами, схильних до пригніченого стану, не впевнених у собі.

Настільний теніс – менш складний та вибагливий у плані технічного оснащення. Якщо немає стола для гри, його можна змайструвати самому і встановити у кімнаті або на подвір'ї, спортивному майданчику. Відчуття і якості, які розвиваються при цьому стануть доброю запорукою в майбутньому.

Футбол дуже поширена та популярна гра. Але він дає фізичне навантаження, що у 2-3 рази перевищує навантаження у вищеназваних іграх. Саме тому футбол, а також баскетбол і хокей як оздоровчі засоби рекомендовані лише особам віком до 40 років і вище середнього і високим РФС, що добре володіють технікою гри. Після 50 років – колишнім спортсменам, що продовжують тренування і мають високий рівень фізичного стану.

Розвиток впевненості у собі після забитого м’яча не порівняти з нічим. Робота в команді зосереджує і дає можливість згуртуватися, а ще звільнитися від негативних емоцій чи це на свіжому повітрі, чи у залі.

Пам’ятаймо, що оцінювання результатів ніхто не відміняв, але найпріоритетніше  завдання у нашій галузі – це зміцнення і збереження здоров’я, а ще позитивні емоції і гарний настрій, який отримають учасники навчального процесу!

 

docx
Додав(-ла)
Ткаченко Ірина
Додано
18 лютого
Переглядів
27
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку