Конспект уроку з фізичної культури для учнів 2 класу на тему: «Вправи для опанування навичками володіння м’ячем».( елементи баскетболу)

Про матеріал
Завдання уроку: 1)Повторити інструктаж з БЖД під час занять спортивними іграми баскетбол, правила безпеки із м’ячем та правила поведінки в спортивній залі. 2) Повторити стройові вправи, кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи. 3) Навчити техніці виконання удари м’яча об підлогу однією та двома руками, ведення м’яча на місці правою і лівою руками; ведення м’яча у кроці правою і лівою руками. 4) Закріпити різновиди ходьби та бігу, перешикування, тримання м’яча, підкидання м’яча і ловіння його після відскоку від підлоги. 5) Формування умінь виконувати біг зі зміною напрямку і швидкості руху, біг з підніманням високого стегна. 6) Розвивати фізичні якості учнів( швидкість, спритність ). 7) Виховувати увагу, пам'ять, дисциплінованість, організованість, почуття колективізму. 8) Прищеплювати любов до занять фізичною культурою та спортом.
Перегляд файлу

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ   в  2-А, 2-Б, 2-В кл

Урок № __________                    

Дата проведення: _______________________________

Тема: «Вправи для опанування  навичками володіння м’ячем» ( елементи баскетболу)

Завдання уроку:

1)Повторити  інструктаж з БЖД під час занять спортивними іграми баскетбол, правила безпеки із  м’ячем та правила поведінки в спортивній залі.

2) Повторити стройові вправи, кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи.

3) Навчити техніці виконання удари м’яча об підлогу однією та двома руками, ведення м’яча на місці правою і лівою руками;

ведення м’яча у кроці правою і лівою руками.

4) Закріпити  різновиди ходьби та бігу, перешикування, тримання м’яча, підкидання м’яча і ловіння його після відскоку від підлоги.

5) Формування умінь виконувати  біг зі зміною напрямку і швидкості руху, біг з підніманням високого стегна.

6) Розвивати фізичні якості учнів( швидкість, спритність ).

7) Виховувати увагу, пам'ять, дисциплінованість, організованість, почуття колективізму.

8) Прищеплювати любов до занять фізичною культурою та спортом.

Місце проведення: спортивна зала

Обладнання, інвентар:  фішки, прапорці, свисток, баскетбольні м’ячі

 

Тривалість уроку: 40 хв                       Хід уроку

Части на уроку

Зміст навчального матеріалу

Дозування

Організаційно-методичні рекомендації

сп

п

ос

Підготовча частина  14'

1.Організований перехід до місця заняття.

2. Шикування. Привітання. Розподіл у строю.

3. Первинний огляд самопочуття. Вимірювання ЧСС.  ( за 6с *10)

4.  Повідомлення задач уроку.

Інструктаж з БЖД під час занять «Вправи для опанування  навичками володіння м’ячем». Правила безпеки під час занять із м’ячем.

- На заняття приходь тільки у спортивній формі і взутті.

- Правильне ловіння м'яча допоможе уникнути травмування пальців

- Не сиди під баскетбольним щитом. Бережи спортивне приладдя.

- Слідкуй за чистотою спортивної форми та взуття

- Хлопці повинні мати охайну стрижку, а дівчата - зібране волосся нігті підстрижені.

5. Стройові вправи. «Ліворуч!», «Праворуч!», «Кругом!». Стрибком «Ліворуч!» - 1, «Праворуч!» - 1, «Кругом!»- 1. «На місці, кроком -  руш! , «Клас, стій!»

Перешикування

Різновиди ходьби: на пальцях , на п'яточках, перекатом із п’ятки на носок, на внутр.( зовн.) ст. стопи, із закиданням гомілки, з високим підніманням стегна,  ширше крок, маленький крок, у напівприсіді, в повному присіді.

7. Різновиди бігу: біг  зі зміною напрямку і швидкості руху, бігові вправи.

Переходимо на прискорену ходьбу. На звичайний крок.

8. Вправи на відновлення дихання.

9.Перешикування з колони по одному в колону  по

10. Комплекс загальнорозвивальних вправ  на місці з баскетбольним  м’ячем.

1'

1'

1'

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1'

 

 

1'

 

 

1'

1'

5'

1'

1'

1'

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1'

 

 

2'

 

 

1'

1'

6'

1'

1'

1'

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1'

 

 

2'

 

 

1'

1'

7'

У колоні за вчителем.

У шерензі за зростом.

Зв. увагу на колір шкіри обличчя, дихання.

 

Мобілізувати увагу.

Отримати зворотну інформацію.

 

 

Фронтальний метод.

Слідкую за правильною поставою.

 

Фронтально – потоковий метод.

У колоні по одному.

Дистанція 1-2 кроки.

Не  порушуємо стрій.

Слідкую за правильним диханням.

Фронтальний метод. Пояснення. Показ.

Виправлення помилок

Основна частина  22'

Вправи з великим м’ячем.

1) Тримання  м’яча. Підкидання м’яча і ловіння .

2) Підкидання м’яча і ловіння його після відскоку від підлоги.

3) Кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи

4) Удари м’яча об підлогу однією та двома руками.

Ведення м’яча на місці правою і лівою руками.

Ведення м’яча у кроці правою і лівою руками.

5. Рухливі ігри за бажанням учнів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1'

2'

 

3'

4'

4'

4'

5'

 

1'

2'

 

3'

4'

4'

4'

5'

 

Фронтальний метод.

Пояснення. Показ.

Виправлення помилок

В ПАРАХ

Пояснення.

Показ.

Виправлення помилок

Ігровий та змагальний метод

Заключна  частина  4'

1.Шикування в одну шеренгу.

2. Гра на формування уваги  «Світлофор».

3. Повторний огляд самопочуття. Вимірювання ЧСС.  (за 6с *10)

4.Підведення підсумків уроків.

Гра Мікрофон» Що вам більше всього сподобалось виконувати на уроці?

5. Організований перехід до класу

 

1'

55с

 

1'

 

1'

1'

55с

 

1'

 

1'

1'

55с

1'

 

1'

За зростом

Концентрація уваги

Зв. увагу на колір шкіри обличчя, дихання, міміку.

Оцінювання.

 

У колоні по 1 за вчителем

 

docx
Додано
19 лютого
Переглядів
103
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку