Календарно-тематичне планування уроків інформатики для учнів 6 класу

Про матеріал
Навчальна програма за модельною навчальною програмою «Інформатика 5-6 клас» для закладів загальної середньої освіти (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795). Автори модельної програми: Пасічник О.В., Чернікова Л.А. Підручник: Інформатика підручник для 6-го кл. закл. заг. серед. освіти / І.В. Тріщук. – Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2023. – 260 с.: іл. Автор підручника: Тріщук І.В. Всього: 70 год., 2 год. на тиждень І семестрі - 32 год., ІІ семестрі - 38 год.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування
уроків інформатики для 6 класу

Навчальна програма за модельною навчальною програмою «Інформатика 5-6 клас» для закладів загальної середньої освіти (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795).

Автори модельної програми: Пасічник О.В., Чернікова Л.А.
Підручник: Інформатика підручник для 6-го кл. закл. заг. серед. освіти / І.В. Тріщук. – Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2023. – 260 с.: іл.
Автор підручника: Тріщук І.В.

 

Всього: 70 год., 2 год. на тиждень
І семестрі -  32 год.,
ІІ семестрі - 38 год.

Дата

Зміст навчального матеріалу

Примітка

І семестр

Тема 1. Презентації та анімації (8 год.)

1-2

 

Програмне забезпечення для створення й відтворення комп’ютерних презентацій. Етапи створення презентації та вимоги до її оформлення. Об’єкти презентації та засоби керування її демонстрацією. Типи слайдів.

 

3-4

 

Налаштування показу презентацій. Ефекти анімації, рух об’єктів в презентаціях. Різновиди та сфери застосування анімації

 

5-6

 

Ефекти зміни слайдів. Планування представлення презентації та виступ перед аудиторією. Проєкт «Презентація на задану тему»

 

7-8

 

Планування представлення презентації та виступ перед аудиторією. Проєкт «Презентація на задану тему»

 

Тема 2. Інформаційні системи та мережі (8 год.)

9-10

 

Інформаційні системи. Апаратна і програмна складові інформаційної системи, їх взаємодія. Види програмного забезпечення. Прикладне програмне забезпечення. Поняття про ліцензії на програмне забезпечення.

 

11-12

 

Глобальна мережа Інтернет та її сервіси. Хмарні сервіси для зберігання даних. Рівні й способи доступу. Колективна робота з документами в Інтернеті

 

13-14

 

Інтернет-ресурси для навчання, розвитку та відпочинку.

 

15-16

 

Онлайн перекладачі. Поняття Інтернет речей.

 

Дата

Зміст навчального матеріалу

Примітка

Тема 3. Спілкування в Інтернеті (16 год.)

17-18

 

Поштові служби Інтернету. Створення електронної скриньки. Надсилання  повідомлень.

 

19-20

 

Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Пересилання файлів.

 

21-22

 

Використання адресної книги та списків розсилки.

 

23-24

 

Етикет електронного листування скринькою. Основні ознаки спаму й фішингу.

 

25-26

 

Види спілкування в Інтернеті. Месенджери. Соціальні мережі. Форуми. Чати. Вебконференції. Правила онлайн спілкування.

 

27-28

 

Види небезпек і загроз в Інтернеті.

 

29-30

 

Персональні та конфіденційні дані. Захист особистого цифрового простору. Інтернет-залежність. Цифрова гігієна.

 

31-32

 

Виконання та представлення групового проєкту з питань загроз в Інтернеті, кібербезпеки, захисту  цифрового середовища

 

ІІ семестр

Тема 4. Алгоритми та програми. Ігрові проєкти (30 год.)

33-34

 

Поняття про програмний об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта.Створення програмних об’єктів.

 

35-36

 

Поняття події. Види подій.

 

37-38

 

Програмне опрацювання події. Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі. Проєкт №1

 

39-40

 

Програмне опрацювання події. Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі. Проєкт №1

 

41-42

 

Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження. Проєкт №2

 

43-44

 

Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження. Проєкт №2

 

45-46

 

Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.  Проєкт №2

 

47-48

 

Поняття декомпозиції задачі. Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі. Проєкт №3

 

49-50

 

Поняття декомпозиції задачі. Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі. Проєкт №3

 

51-52

 

Поняття декомпозиції задачі. Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі. Проєкт №3

 

53-54

 

Створення програмних проєктів з ігровим сюжетом з поєднанням базових структур алгоритмів. Проєкт №4

 

55-56

 

Створення програмних проєктів з ігровим сюжетом з поєднанням базових структур алгоритмів. Проєкт №4

 

57-58

 

Створення програмних проєктів з обробкою даних, зібраних чи отриманих з допомогою цифрових пристроїв Проєкт №5

 

59-60

 

Створення програмних проєктів з обробкою даних, зібраних чи отриманих з допомогою цифрових пристроїв Проєкт №5

 

61-62

 

Створення програмних проєктів з обробкою даних, зібраних чи отриманих з допомогою цифрових пристроїв Проєкт №5

 

Тема 5. Інформаційна мозаїка (8 год.)

63-64

 

Інформація, дані, повідомлення. Види інформації, способи подання, форми представлення. Перетворення видів та форм представлення інформації. Поняття про кодування інформації.

 

65-66

 

Інформаційні процеси та системи. Об'єкти, їх властивості та значення властивостей. Класифікації об'єктів

 

67-68

 

Інфографіка. Мультимедіа. Цифрова компетентність.

 

68-70

 

Узагальнення та систематизація знань за рік. Веб квест.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
3.0
Оригінальність викладу
3.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
3.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. ЗОШ Жовтянська
    Загальна:
    3.7
    Структурованість
    3.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Інформатика, 6 клас, Планування
Додано
6 листопада 2023
Переглядів
2034
Оцінка розробки
3.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку