Календарно-тематичне планування
уроків інформатики для 6 класу
Навчальна програма за модельною навчальною програмою «Інформатика 5-6 клас» для закладів загальної середньої освіти (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795).
Автори модельної програми: Пасічник О.В., Чернікова Л.А.
Підручник: Інформатика підручник для 6-го кл. закл. заг. серед. освіти / І.В. Тріщук. – Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2023. – 260 с.: іл.
Автор підручника: Тріщук І.В.
Всього: 70 год., 2 год. на тиждень
І семестрі - 32 год.,
ІІ семестрі - 38 год.
№ |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
Примітка |
І семестр |
|||
Тема 1. Презентації та анімації (8 год.) |
|||
1-2 |
|
Програмне забезпечення для створення й відтворення комп’ютерних презентацій. Етапи створення презентації та вимоги до її оформлення. Об’єкти презентації та засоби керування її демонстрацією. Типи слайдів. |
|
3-4 |
|
Налаштування показу презентацій. Ефекти анімації, рух об’єктів в презентаціях. Різновиди та сфери застосування анімації |
|
5-6 |
|
Ефекти зміни слайдів. Планування представлення презентації та виступ перед аудиторією. Проєкт «Презентація на задану тему» |
|
7-8 |
|
Планування представлення презентації та виступ перед аудиторією. Проєкт «Презентація на задану тему» |
|
Тема 2. Інформаційні системи та мережі (8 год.) |
|||
9-10 |
|
Інформаційні системи. Апаратна і програмна складові інформаційної системи, їх взаємодія. Види програмного забезпечення. Прикладне програмне забезпечення. Поняття про ліцензії на програмне забезпечення. |
|
11-12 |
|
Глобальна мережа Інтернет та її сервіси. Хмарні сервіси для зберігання даних. Рівні й способи доступу. Колективна робота з документами в Інтернеті |
|
13-14 |
|
Інтернет-ресурси для навчання, розвитку та відпочинку. |
|
15-16 |
|
Онлайн перекладачі. Поняття Інтернет речей. |
|
№ |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
Примітка |
Тема 3. Спілкування в Інтернеті (16 год.) |
|||
17-18 |
|
Поштові служби Інтернету. Створення електронної скриньки. Надсилання повідомлень. |
|
19-20 |
|
Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Пересилання файлів. |
|
21-22 |
|
Використання адресної книги та списків розсилки. |
|
23-24 |
|
Етикет електронного листування скринькою. Основні ознаки спаму й фішингу. |
|
25-26 |
|
Види спілкування в Інтернеті. Месенджери. Соціальні мережі. Форуми. Чати. Вебконференції. Правила онлайн спілкування. |
|
27-28 |
|
Види небезпек і загроз в Інтернеті. |
|
29-30 |
|
Персональні та конфіденційні дані. Захист особистого цифрового простору. Інтернет-залежність. Цифрова гігієна. |
|
31-32 |
|
Виконання та представлення групового проєкту з питань загроз в Інтернеті, кібербезпеки, захисту цифрового середовища |
|
ІІ семестр |
|||
Тема 4. Алгоритми та програми. Ігрові проєкти (30 год.) |
|||
33-34 |
|
Поняття про програмний об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта.Створення програмних об’єктів. |
|
35-36 |
|
Поняття події. Види подій. |
|
37-38 |
|
Програмне опрацювання події. Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі. Проєкт №1 |
|
39-40 |
|
Програмне опрацювання події. Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі. Проєкт №1 |
|
41-42 |
|
Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження. Проєкт №2 |
|
43-44 |
|
Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження. Проєкт №2 |
|
45-46 |
|
Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження. Проєкт №2 |
|
47-48 |
|
Поняття декомпозиції задачі. Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі. Проєкт №3 |
|
49-50 |
|
Поняття декомпозиції задачі. Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі. Проєкт №3 |
|
51-52 |
|
Поняття декомпозиції задачі. Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі. Проєкт №3 |
|
53-54 |
|
Створення програмних проєктів з ігровим сюжетом з поєднанням базових структур алгоритмів. Проєкт №4 |
|
55-56 |
|
Створення програмних проєктів з ігровим сюжетом з поєднанням базових структур алгоритмів. Проєкт №4 |
|
57-58 |
|
Створення програмних проєктів з обробкою даних, зібраних чи отриманих з допомогою цифрових пристроїв Проєкт №5 |
|
59-60 |
|
Створення програмних проєктів з обробкою даних, зібраних чи отриманих з допомогою цифрових пристроїв Проєкт №5 |
|
61-62 |
|
Створення програмних проєктів з обробкою даних, зібраних чи отриманих з допомогою цифрових пристроїв Проєкт №5 |
|
Тема 5. Інформаційна мозаїка (8 год.) |
|||
63-64 |
|
Інформація, дані, повідомлення. Види інформації, способи подання, форми представлення. Перетворення видів та форм представлення інформації. Поняття про кодування інформації. |
|
65-66 |
|
Інформаційні процеси та системи. Об'єкти, їх властивості та значення властивостей. Класифікації об'єктів |
|
67-68 |
|
Інфографіка. Мультимедіа. Цифрова компетентність. |
|
68-70 |
|
Узагальнення та систематизація знань за рік. Веб квест. |
|