Інформаційний буклет для батьків з кінезіології

Про матеріал
Інформаційний буклет для батьків з науки кінезіології. Ознайомлення з даною темою, алгоритми проведення кінезіологічних вправ, а також приклади їх проведення.
Перегляд файлу

 

 Наука кінезіологія – гімнастика для мозку.        Належить до методики самозбереження (здоров’язберігаючої).  Не вимагає окремого часу. Налагоджує взаємозв’язок між батьками і дітьми, забезпечує вплив батьків на дітей і формує відносини між членами родини.

       Кінезіологічні  вправи дають можливість задіяти ті ділянки мозку, які раніше не брали участі в навчанні. Людина може мислити, сидячи нерухомо. Однак для закріплення думки слід рухатися.

У ході занять у дитини  розвиваються міжпівкульні зв'язки, поліпшується пам'ять і концентрація уваги. Спостерігається значний прогрес у здібностях до навчання та вміння керувати своїми емоціями. Вправи  проводити щодня  6-8 тижнів 15-20 хв. у день.

    

 

 

Тілесні рухи  Мета: синхронізувати роботу півкуль.

http://www.clipartfinders.com/clipart/330/ultimate-spider-man-clip-art-by-alienkid12-on-deviantart-330405.png «Людина-павук» Стати обличчям до стіни, ноги на ширині плечей, долоні покласти на стіну на рівні очей. Пересуватися уздовж стіни вправо, потім уліво приставним кроком, руками й ногами рухати па­ралельно. Далі робити рухи лівою рукою і правою ногою, правою рукою і лівою ногою.

 

 

 

«Незвичайне крокування»  Крок лівою ногою супроводжувати змахом лівої руки. Крок правою ногою супроводжувати змахом правої руки.              

          «Око-мандрівник» Початкове положення стоячи. Не повертаючи голови, знайти очима будь-який предмет, який назвав педагог.

 

Дихальні вправи   Мета: активізувати роботу стовбурових відділів мозку;  розвивати праву півкулю.

 «Хмара дихання» 

Початкове положення стоячи, руки опущені. Вдихнути через ніс, руки перед грудьми. Повільно видихнути через рот, малюючи коло двома руками. З р. Тепер намалювати квадрати й трикутники.

 «Свічка» Початкове положення сидячи за столом. Уя­вити, що перед вами стоїть велика свічка. Зроби­ти глибокий вдих та спробувати одним видихом за­дути свічку. А тепер уявити перед собою 5 малень­ких свічок. Глибоко вдихнути та задути ці свічки маленькими порціями видиху.                        

https://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=53213e7f6da4e1cf33576efddf0db79b-l&n=13

 

Гімнастика мозку   

Мета: розвивати міжпівкульну взаємодію.

Вправи: «Кулак - ребро - долоня», «Лезгинка», «Вухо - ніс», «Будинок – їжачок - замок», «Гусак - курка - півень», «Зайчик - коза - виделка».

 «Жабка» (кулак - ребро - долоня)  

Жабка (кулак)

пливе (ребро)

у ставку (до­лоня).

Жабка (кулак) живе (ребро) у болоті (до­лоня).

«Оладки»  Долоньки навпаки. Од­ночасна зміна.

Гралися ми в ладки –

смажили оладки.

Ми посмажимо,

повернемо.

Знову гратися почнемо.

 

 Шановні батьки!

1. Готуючи дитину до школи,

пам'ятайте: «Мозок, добре влаштований, вартий більшого, ніж  мозок,  добре наповнений»

(М. Монтень).

2.Нерухома дитина не навчається.     Будь- яка нова інформація

повинна закріплюватися  рухом.

3. Лінощі дитини   сигнал

негараздів педагогічної

діяльності дорослого,

неправильно обраної  методики

роботи з дитиною.

 

 

 

 

 

 

 

Кінезіологічні вправи

 

Поради батькам

 

 

http://previews.123rf.com/images/tigatelu/tigatelu1601/tigatelu160100058/51867669-Vector-illustration-of-Little-kid-waving-hand-isolated-on-white--Stock-Photo.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
30 березня 2022
Переглядів
334
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку