Інформаційний буклет для роботи з батьками

Про матеріал
Даний матеріал забезпечить якісну та продуктивну роботу з батьками дошкільників.
Перегляд файлу

 

«У магазині»

Разом із дитиною Ви опинилися в магазині, вибираєте продукти і питаєте:

  •    «Я хочу зварити борщ. Що мені потрібно купити?» Дитині пропонується перерахувати продукти.
  •    «Ми з тобою купимо цукор. Куди ж нам вдома його покласти? Я забула, як називається посуд для цукру?» «Цукорниця» – відповідає дитина.
  •    «А в цьому відділі я купила груші, апельсини і лимон. Як це можна назвати одним словом?» «Фрукти» – каже син або донька.

 

«Дивна історія»

У цій грі потрібно буде скласти розповідь про те, що ви побачите з дитиною по дорозі додому. Краще, якщо ви почнете цей розповідь самі, а дитина її продовжить. Не обмежуйте фантазію малюка, але стежте, щоб слова дитина вимовляла правильно.

 

Ігри та вправи для розвитку мовлення дошкільнят не вимагають спеціальної освіти і знань, спеціального обладнання і підготовки, однак розвивають моторику, слухову і зорову увагу, мислення, словниковий запас і зв’язне мовлення.

 

Головне — не лінуватися.

 

 

 

 

http://sadok1.ntsr.ks.ua/wp-content/uploads/2019/02/%D0%BC%D0%BE%D0%B2-%D1%96%D0%B3%D1%80%D0%B8.jpg        

 

Шановні батьки, перетворіть дорогу в дитячий сад в гру пізнавальну, розвиваючу, цікаву як для Вас, так і для вашої дитини.

 Гру, яка допоможе розбудити дитячу мову і думки.

«Спостерігаємо за транспортом»

Якого кольору машина?

Яка за величиною?

З чого складається автомобіль?

Як їх можна назвати одним словом? (транспорт)

Кого/що перевозять в автомобілі?

Скільки машин проїхало?

 

«А будинки бувають різні…»

Розгляньте будинки :

високі, низькі, красиві і ….

На яку фігуру схожі?

Скільки вікон?

Хто живе в будинках?

 

«Хто що робить»

Завдання дитини придумати якомога більше слів до слова (кіт, горобець, машина, дерево)

Кішка нявкає, біжить, стрибає, сичить.

Машина їде, гуде, везе вантажі.

 

 

 

«Вивчаємо все живе…»

Розкажіть, скільки дорослих, дітей, тварин вам зустрілося по дорозі. Опишіть їх.

Вони веселі, сумні, старі, молоді, худенькі, великі…

Придумайте загадку про них.

Частіше задавайте питання:

«Хто це? Маленький, пухнастий, з вусами і нявкає….».

 

«Відгадай предмет за назвою його частини »

  • Кузов, кабіна, колеса, кермо, фари, дверцята (вантажівка).
  • Стовбур, гілки, сучки, листя, кора, коріння. (дерево).
  • Дно, кришка, стінки, ручки (каструля).
  • Підїзд, поверх, сходи, квартири, горище (будинок).
  • Очі, ніс, чоло, рот, брови, щоки (обличчя).

 

«Відгадай, що я бачу»

Запропонуйте дитині відгадати слово, яке ви задумали, користуючись словами-підказками:

  • Високий, цегляний, багатоповерховий (будинок).
  • Маленький, сіренький, вміє літати, цвірінькає (горобець).
  • Гарна, колюча, приємно пахне, може бути різних кольорів (троянда).

 

 

docx
Додано
21 листопада 2021
Переглядів
472
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку