ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ - сукупність інформаційних технологій, які забезпечують доставку основного обсягу учбового матеріалу, інтерактивну взаємодію учнів і вчителів в процесі навчання, надання учням можливості самостійної роботи з освоєння навчального матеріалу.
ТЕХНОЛОГІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ.
1.Кейс-технологія.
Кейс-технологія грунтується на використанні наборів (кейсів) текстових, аудіовізуальних та мультимедійних навчально-методичних матеріалів і їх розсилці для самостійного вивчення учням при організації регулярних консультацій у викладачів.
2.ТВ-технологія.
ТВ-технологія базується на використанні системи телебачення для доставки навчально-методичних матеріалів та організації регулярних консультацій.
3.Мережеві технології.
Мережеві технології, що використовують телекомунікаційні мережі для забезпечення учнів навчально-методичним матеріалом і взаємодію з різним ступенем інтерактивності між вчителем і учнями.
РЕЖИМИ ВЗАЄМОДІЇ ВЧИТЕЛЯ І УЧНІВ.
• синхронно: учень і вчитель спілкуються в режимі реального часу;
• асинхронно: учень виконує будь - яку самостійну роботу в індивідуальному темпі, а викладач оцінює правильність її виконання і дає рекомендації за результатами навчальної діяльності;
• змішане дистанційне навчання: це режим, який має на увазі, що програма навчання будується з елементів синхронного і асинхронного дистанційного навчання.
ОНЛАЙ – УРОКИ, ЯК ОДНА ІЗ ФОРМ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ.
1. Онлайн-уроки викликають в учнів позитивний емоційний настрій.
2. Оцінки за такі уроки, як правило, позитивні.
3. Все більша кількість учнів бажають брати участь в Інтернет-проектах.
4. Успішність в цілому підвищується.
ОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ.
•Відеоконференції з учнями в реальному часі.
•Підготовка матеріалів для організації дистанційного навчання. Навчальна програма, заснована на цьому підході, передбачає використання різноманітного освітнього контенту. Школяр може дивитися відео-уроки на YouTube і навчальних платформах, читати електронні підручники, виконувати інтерактивні завдання. Цей навчальний план передбачає значний обсяг самостійної роботи з боку учня, але вимагає від вчителя додаткових зусиль для підтримки мотивації.
•Поєднання відеоконференцій і додаткових матеріалів. Вчитель цілком може поєднувати онлайн-уроки з додатковими інтерактивними завданнями.
ОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ З МАТЕМАТИКИ
З досвіду організації дистанційного навчання учителя математики
Шевченко Олени Олександрівни
2020 н.р. |
ОНЛАЙН-РЕСУРСИ, ЯКІ МОЖНА ВИКОРИСТОВУВАТИ ПРИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ.
1.http://sites.google.com/site/matematikaonlajn
Сайт присвячено підтримці вивчення математики в загальноосвітніх навчальних закладах України.
2.http://matematikaikt.blogspot.com
Блог "ІКТ У ШКІЛЬНОМУ КУРСІ МАТЕМАТИКИ".
Математика для школи.
4.https://sites.google.com/site/visualmatem
Сайт вчителів математики.
Все про математику.
Допомога при підготовці цікавих уроків і позаурочних заходів.
7.Ресурси для підготовки до ЗНО з математики.
ПЛАТФОРМИ ДЛЯ ОНЛАЙН-КОНФЕРЕНЦІЙ.
3. https://hangouts.google.com
4.https://products.office.com/uk-ua/microsoft-teams/group-chat-software
ІНСТРУМЕНТИ ВЗАЄМОДІЇ З УЧНЯМИ.
1.https://classroom.google.com