Складено відповідно до Модельної навчальної програми адаптаційного циклу для закладів загальної середньої освіти (автор Істер О.С.), затвердженою Міністерством освіти і науки України (наказ МОН України від 12.07.2021 р. №795)
Всього 175 год. (5 год на тиждень)
І семестр – 81 год, ІІ семестр – 94 год
|
Тема уроку |
Дата |
УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ ЗА КУРС ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ( 14 год ) |
||
|
Натуральні числа. Порівняння натуральних чисел. |
|
|
Арифметичні дії з натуральними числами . |
|
|
Дії з багатоцифровими числами. |
|
|
Звичайні дроби. Порівняння дробів. |
|
|
Знаходження дробу від числа. Знаходження числа за значенням його дробу. |
|
|
Розв’язування задач з дробами . |
|
|
Розв’язування задач на рух. |
|
|
Величини: довжина, маса, місткість, час . |
|
|
Дії з величинами. |
|
|
Числові і буквені вирази. |
|
|
Розв’язування рівнянь. |
|
|
Геометричні фігури на площині: точка, відрізок, промінь, пряма, кут, ламана. |
|
|
Геометричні фігури на площині: трикутник, квадрат, прямокутник, многокутник, коло, круг. |
|
|
Діагностувальна робота №1 «Повторення вивченого» |
|
НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФIГУРИ І ВЕЛИЧИНИ (89 год.) |
||
Тема: Порівняння і округлення натуральних чисел ( 11 год.) |
||
|
Аналіз діагностувальної роботи. Натуральні числа. Число нуль. |
|
|
Цифри. Десятковий запис натуральних чисел. |
|
|
Розв’язування вправ на запис натуральних чисел. |
|
|
Розв’язування задач і вправ на десятковий запис натуральних чисел. |
|
|
Порівняння натуральних чисел. |
|
|
Розв’язування вправ на порівняння натуральних чисел. |
|
|
Округлення натуральних чисел. |
|
|
Розв’язування вправ на округлення натуральних чисел. |
|
|
Розв’язування задач. Самостійна робота. |
|
|
Аналіз самостійної роботи. Розв’язування вправ на порівняння та округлення натуральних чисел підвищеної складності. |
|
|
Діагностувальна робота №2 «Порівняння і округлення натуральних чисел» |
|
Тема: Додавання натуральних чисел (9 год.) |
||
|
Аналіз діагностувальної роботи. Додавання натуральних чисел. |
|
|
Властивості додавання натуральних чисел. |
|
|
Розв’язування вправ на додавання натуральних чисел. |
|
|
Розв’язування вправ на застосування властивостей додавання натуральних чисел. |
|
|
Розв’язування текстових задач на застосування властивостей додавання натуральних чисел. |
|
|
Розв’язування текстових задач на додавання натуральних чисел. |
|
|
Розв’язування текстових задач. Самостійна робота. |
|
|
Аналіз самостійної роботи. Розв’язування текстових задач на додавання натуральних чисел підвищеної складності. |
|
|
Діагностувальна робота №3 «Додавання натуральних чисел» |
|
Тема: Віднімання натуральних чисел (8 год.) |
||
|
Аналіз діагностувальної роботи. Віднімання натуральних чисел. |
|
|
Властивості віднімання натуральних чисел. |
|
|
Розв’язування вправ на застосування властивостей віднімання натуральних чисел. |
|
|
Розв’язування вправ на застосування властивостей віднімання натуральних чисел підвищеної складності. |
|
|
Розв’язування текстових задач на віднімання натуральних чисел. |
|
|
Розв’язування текстових задач. Самостійна робота. |
|
|
Аналіз самостійної роботи. Розв’язування текстових задач на віднімання натуральних чисел підвищеної складності. |
|
|
Діагностувальна робота №3 «Віднімання натуральних чисел» |
|
Тема: Множення натуральних чисел (11 год.) |
||
|
Аналіз діагностувальної роботи. Множення натуральних чисел. |
|
|
Множення натуральних чисел. |
|
|
Правила множення натуральних чисел. |
|
|
Властивості множення натуральних чисел. |
|
|
Розв’язування задач і вправ на множення натуральних чисел. |
|
|
Переставна, сполучна, розподільна властивості множення. |
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота. |
|
|
Аналіз самостійної роботи. Степінь натурального числа. |
|
|
Квадрат і куб натурального числа. |
|
|
Розв’язування задач і вправ на піднесення числа до степеня. |
|
|
Діагностувальна робота № 4 «Множення натуральних чисел» |
|
Тема: Ділення натуральних чисел (12 год.) |
||
|
Аналіз діагностувальної роботи. Ділення натуральних чисел. |
|
|
Розв’язування задач і вправ на ділення натуральних чисел. |
|
|
Окремі випадки ділення натуральних чисел. |
|
|
Розв’язування задач і вправ на ділення натуральних чисел. |
|
|
Ділення з остачею. |
|
|
Розв’язування задач на ділення з остачею. |
|
|
Розв’язування текстових задач на ділення натуральних чисел з остачею. |
|
|
Розв’язування текстових задач на ділення натуральних чисел з остачею підвищеної складності. |
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
Аналіз самостійної роботи. Розв’язування текстових задач на ділення натуральних чисел підвищеної складності. |
|
|
Діагностувальна робота № 5 «Ділення натуральних чисел» |
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. |
|
Тема: Рівняння, вирази, формули (16 год.) |
||
|
Числові і буквені вирази. |
|
|
Розв’язування задач і вправ на запис числових та буквенних виразів. |
|
|
Буквені вирази та формули. |
|
|
Розв’язування задач і вправ на складання буквенних виразів та формул. |
|
|
Розв’язування текстових задач. |
|
|
Аналіз самостійної роботи. Рівняння. Корені рівняння. |
|
|
Розв’язування рівнянь. Самостійна робота. |
|
|
Аналіз самостійної роботи. Розв’язування задач на рух. |
|
|
Діагностувальна робота №6 за завданням адміністрації |
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Розв’язування задач на рух підвищеної складності. |
|
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь. |
|
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь підвищеної складності. |
|
|
Розв’язування задач економічного змісту. |
|
|
Розв’язування задач економічного змісту підвищеної складності. |
|
|
Розв’язування вправ на всі дії з натуральними числами. |
|
|
Узагальнення і систематизація матеріалу, вивченого в 1 семестрі. |
|
ІІ семестр |
||
Тема: Відрізок, промінь, пряма. Діаграми ( 9 год) |
||
|
Відрізок. Довжина відрізка |
|
|
Розв’язування задач і вправ вимірювання відрізків. |
|
|
Відрізок. Пряма. Промінь. |
|
|
Розв’язування задач і вправ на використання променя та прямої. |
|
|
Розв’язування задач і вправ на побудову відрізків, прямих та променів. |
|
|
Координатний промінь. Шкала. |
|
|
Лінійні та стовпчасті діаграми. Самостійна робота. |
|
|
Аналіз самостійної роботи. Розв’язування задач і вправ на застосування лінійних і стовпчастих діаграм. |
|
|
Діагностувальна робота №7 «Відрізок, промінь, пряма. Діаграми» |
|
Тема: Кути. Види кутів. Трикутники, прямокутник, квадрат ( 13 год) |
||
|
Аналіз діагностувальної роботи. Кут. Види кутів. |
|
|
Величина кутів. Вимірювання і побудова кутів |
|
|
Розв’язування задач і вправ на вимірювання і побудову кутів. |
|
|
Порівняння кутів. |
|
|
Розв’язування задач і вправ на порівняня кутів. |
|
|
Трикутник та його периметр. |
|
|
Розв’язування задач і вправ на побудову та обчислення трикутників. |
|
|
Розв’язування задач на знаходження периметра трикутника, та знаходження сторін за периметром. |
|
|
Прямокутник. Квадрат |
|
|
Розв’язування задач і вправ на побудову та обчислення прямокутника та квадрата. Самостійна робота. |
|
|
Аналіз самостійної роботи. Рівність фігур. |
|
|
Площа прямокутника і квадрата |
|
|
Діагностувальна робота №8 «Кути. Види кутів. Трикутники, прямокутник, квадрат» |
|
ПОДІЛЬНІСТЬ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ (12 год.) |
||
|
Аналіз діагностувальної роботи. Дільники і кратні натурального числа |
|
|
Розв’язування задач і вправ на знаходження дільників і кратних. |
|
|
Ознаки подільності на 10, 5, 2 |
|
|
Розв’язування задач і вправ на ознаки подільності 10, 5, 2. |
|
|
Ознаки подільності на 3, 9 |
|
|
Розв’язування задач і вправ на ознаки подільності 3,9. |
|
|
Прості і складені числа |
|
|
Розкладання чисел на прості множники |
|
|
Розв’язування задач і вправ на розкладання чисел на прості множники. Самостійна робота. |
|
|
Аналіз самостійної роботи. Найменше спільне кратне. |
|
|
Розв’язування задач і вправ на знаходження найменшого спільного кратного. |
|
|
Діагностувальна робота №9 «Подільність натуральних чисел» |
|
Дробові числа і дії з ними (60 год.) |
||
Тема: Звичайні дроби. Мішані числа. (12 год.) |
||
|
Аналіз діагностувальної роботи. Звичайні дроби. |
|
|
Звичайні дроби. |
|
|
Розв’язування задач і вправ на використання звичайних дробів. |
|
|
Дріб як часка двох натуральних чисел. |
|
|
Розв’язування задач і вправ на знаходження звичайних дробів підвищеної складності. |
|
|
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками. |
|
|
Розв’язування задач і вправ на порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками. |
|
|
Правильні і неправильні дроби |
|
|
Розв’язування задач і вправ на використання правильних і неправильних дробів. |
|
|
Мішані числа |
|
|
Розв’язування задач і вправ на використання мішаних чисел. |
|
|
Діагностувальна робота №10 «Звичайні дроби» |
|
Тема: Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками. (8 год.) |
||
|
Додавання і віжнімання звичайних дробів з однаковими знаменниками. |
|
|
Розв’язування задач і вправ надодавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками. |
|
|
Розв’язування текстових задач на додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками підвищеної складності. |
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел. |
|
|
Розв’язування задач і вправ на додавання мішаних чисел. |
|
|
Розв’язування задач і вправ на віднімання мішаних чисел. Самостійна робота. |
|
|
Аналіз самостійної роботи. Розв’язування текстових задач на додавання і віднімання мішаних чисел підвищеної складності. |
|
|
Діагностувальна робота №11 «Мішані числа. Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками.» |
|
Тема: Десяткові дроби. Додавання і віднімання десяткових дробів ( 13 год.) |
||
|
Аналіз діагностувальної роботи. Десятковий дріб |
|
|
Десятковий дріб. Запис десяткових дробів |
|
|
Розв’язування задач і вправ на запис десяткових дробів |
|
|
Розв’язування текстових задач з використанням десяткових дробів |
|
|
Порівняння десяткових дробів |
|
|
Розв’язування задач і вправ на порівняння десяткових дробів. |
|
|
Округлення десяткових дробів. |
|
|
Розв’язування задач і вправ на округлення десяткових дробів. |
|
|
Додавання і віднімання десяткових дробів |
|
|
Розв’язування задач і вправ на додавання і віднімання десяткових дробів. |
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота. |
|
|
Аналіз самостійної роботи. Розв’язування текстових задач на додавання і віднімання десяткових дробів підвищеної складності. |
|
|
Діагностувальна робота №9 «Десяткові дроби. Додавання і віднімання десяткових дробів» |
|
Тема: Множення і ділення десяткових дробів ( 15 год.) |
||
|
Аналіз діагностувальної роботи. Множення десятковиих дробів |
|
|
Множення десяткових дробів |
|
|
Розв’язування задач і вправ на множення десяткових дробів. |
|
|
Розв’язування текстових задач на множення десяткових дробів. |
|
|
Розв’язування задач і вправ на множення десяткового дробу на натуральне число підвищеної складності. |
|
|
Властивості множення десяткових дробів. |
|
|
Розв’язування задач і вправ на використання властивостей множення десяткових дробів. |
|
|
Окремі випадки множення десяткових дробів. |
|
|
Розв’язування задач і вправ на використання окремих випадків множення десяткових дробів. |
|
|
Ділення десяткового дробу на натуральне число. |
|
|
Розв’язування задач і вправ на ділення десяткового дробу на натуральне число. |
|
|
Розв’язування текстових задач ділення десяткового дробу на натуральне число. Самостійна робота. |
|
|
Аналіз самостійної роботи. Вправи на всі дії з десятковими дробами. |
|
|
Розв’язування задач і вправ на використання всіх дій з десятковими дробами. |
|
|
Діагностувальна робота №10 «Множення і ділення десяткових дробів» |
|
Тема: Середнє арифметичне. Середні величини (12 год.) |
||
|
Аналіз діагностувальної роботи. Середнє арифметичне. |
|
|
Середнє значення величин. |
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота. |
|
|
Аналіз самостійної роботи. Розв’язування вправ на знаходження середнього значення величин. |
|
|
Розв’язування задач і вправ на повторення. |
|
|
Діагностувальна робота №11 за завданням адміністрації. |
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Розв’язування текстових задач на використання середнього значення величин. |
|
|
Задачі на всі дії з натуральними числами |
|
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
Задачі на всі дії із звичайними дробами |
|
|
Задачі на всі дії із десятковими дробами |
|
|
Узагальнення і систематизація матеріалу, вивченого за рік. |
|