Інформаційно - тренувальне засідання вчителів початкових класів " Про сертифікацію вчителів і не тільки"

Про матеріал
Це розробка засідання для вчителів початкової школи. Засідання проводиться з метою ознайомлення вчителів початкових класів з основними нормами Положення «Про сертифікацію педагогічних працівників» та інших нормативних документів, що стосуються Нової української школи; виявлення та стимулювання педагогічних працівників з високим рівнем професійної майстерності, які володіють методиками компетентнісного навчання і новими освітніми технологіями та сприяють їх поширенню.
Перегляд файлу

РОЗРОБКА ІНФОРМАЦІЙНО – ТРЕНУВАЛЬНОГО ЗАСІДАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ « ПРО СЕРТИФІКАЦІЮ ВЧИТЕЛІВ І НЕ ТІЛЬКИ…»

 

Мета : ознайомлення  вчителів початкових класів з основними нормами Положення «Про сертифікацію педагогічних працівників» та інших нормативних документів, що стосуються Нової української школи; виявлення та стимулювання педагогічних працівників з високим рівнем професійної майстерності, які володіють методиками компетентнісного навчання і новими освітніми технологіями та сприяють їх поширенню.

Заступник директора з НВР :

Сьогодні я запросила вас на відкрите інформаційно – тренувальне засідання « Про сертифікацію вчителів і не тільки».

         На І етапі нашої роботи ми поговоримо  про сертифікацію вчителів , про її мету, етапи , переваги.

          Ви всі добре знаєте , що у 2019 році стартує пілотний проект сертифікації вчителів, у якому зможуть взяти участь одна тисяча вчителів початкових класів. Міністерство освіти надало роз'яснення щодо основних норм Положення «Про сертифікацію педагогічних працівників», що затверджена Кабінетом Міністрів наприкінці грудня. Сьогодні   ми і будемо якраз обговорювати це Положення.

 

Протягом нашого засідання ви будете працювати в парах, результатом вашої роботи буде оформлення методичного плакату « У новий рік – з новими ідеями».

ПОДІЛ НА ПАРИ. СТВОРЕННЯ і НАЗВА ДВОХ ПАР

І пара  – «Пара нормальних»

ІІ пара –« 2 розумних»

І ЗАВДАННЯ

Кожен учасник вибирає одне  із завдань ( на дошці 4 завдання). Відповіді розміщають на ватмані.  /За кожну правильну відповідь отримують «цеглинку ЛЕГО»/

І – яка мета сертифікації ?

     -  підвищення престижності педагогічної праці,  стимулювання педагогічних працівників до особистісного та професійного зростання.

ІІ – хто має право на проходження сертифікації?

  •  право матимуть педагогічні працівники, які: працюють не менше трьох років у закладах освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти здійснюють викладацьку діяльність та/або мають педагогічне навантаження.

ІІІ – в чому переваги проходження сертифікації ?

  • Педагогічні працівники, які отримають сертифікати, матимуть право:

на щомісячну 20%-ову доплату до посадового окладу (ставки заробітної плати) пропорційно до обсягу педнавантаження протягом строку дії сертифіката (тобто 3 роки)

  • впроваджувати і поширювати методики компетентнісного навчання та нові освітні технології
  •  брати участь у процедурах і заходах, пов’язаних із забезпеченням якості та впровадженням інновацій, педагогічних новацій і технологій у системі освіти.
  •  Успішне проходження сертифікації буде підставою: звільнення педагогічного працівника від атестації , присвоєння кваліфікаційної категорії та/або педагогічного звання. Натомість педагог, які не отримає сертифікат, матиме право пройти сертифікацію повторно не раніш як через рік. Безплатна сертифікація відбуватиметься раз на три роки.

ІV – назвіть шляхи проходження сертифікації або етапи

  • вивчення практичного досвіду роботи педагога. За проведення цієї частини сертифікації відповідатиме Державна служба якості освіти, що формує пул незалежних освітніх експертів – викладачів, вчителів, тренерів НУШ тощо. До кожного вчителя виїжджатиме щонайменше 2 експерти, щоб зробити оцінку діяльності незалежною та об’єктивною. За попереднім графіком виїзди експертів триватимуть 2 періоди: з середини лютого до кінця 2018-2019 навчального року та з вересня 2019-го до жовтня 2019-го. До кожного вчителя експерти навідуватимуться лише 1 раз, зареєстрований на сертифікацію педагог отримає попередження про візит експертів на власну електронну пошту не пізніше ніж за 3 дні до їхнього приїзду.
  • зовнішнє незалежне тестування. За його проведення відповідає Український центр оцінювання якості освіти. За попереднім графіком воно відбуватиметься у період між 2-ю половиною жовтня – початком листопада (в період масових канікул).
  • електронне портфоліо. Воно має містити: заповнену анкету самооцінювання; опис власного навчального заняття (освітня програма, навчальний предмет, тема, мета, методичне забезпечення, може містити відео-фрагмент уроку); додаткові матеріали (за бажанням педагога). Усі ці матеріали вчитель має завантажити на файлообмінник до 1 липня 2019 року.

Заступник директора з НВР

Зареєструватися на сертифікацію можна буде на сайті Українського центру оцінювання якості освіти з 15 січня до 1 лютого 2019 року включно. Тобто , зараз можна починати реєструватись , якщо є таке бажання.

А зараз ми з вами перевіримо , чи готові ми з вами до сертифікації, чи знаємо документи , які стосуються змін в освіті.

Шановні колеги ! Ви знаєте, що у молодшому шкільному віці найвищий авторитет для дітей – учитель. Молодші школярі вірять у свого педагога, в його знання, в справедливість у вирішенні спірних питань, оцінюванні поведінки й успіхів кожного. У Концепції Нової української школи вводиться термін « вмотивований вчитель».

Які ж зміни чекають учителя?

 

Вмотивований учитель зможе готувати власні авторські навчальні програми, власноруч обирати підручники, методи, стратегії, способи і засоби навчання; активно виражати власну фахову думку.

Учителі, які пройдуть добровільну незалежну сертифікацію, будуть отримувати надбавку.

Учитель отримає право вибору місця і способу підвищення кваліфікації, як передбачено  Законом «Про освіту».

На допомогу вчителеві буде створено освітній портал з методичними та дидактичними матеріалами, українськими е-енциклопедіями, мультимедійними підручниками та інтерактивними он-лайн- ресурсам.

ІІ. ЗАВДАННЯ НА ВСТАНОВЛЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ

1.Зараз кожній парі пропоную завдання на встановлення відповідності. Вправа називається « ТИПИ СУЧАСНИХ ВЧИТЕЛІВ» ( завдання і відповіді на листочках).

Учитель-колекціонер. Такого вчителя можна помітити на багатьох майстер-класах, тренінгах. Дуже часто  реєструється на онлайн-курси заради важливої мети – отримати сертифікат. Його професійна лексика рясніє поняттями скрайбінг, леп-бук, сторітелінг, blended lerning, гейміфікація.Зазвичай учитель цього типу не використовує всі практики в роботі, адже його завдання – колекціонувати                     </div>
                </div>
                                                                                                            </div>
                    

                    

                                    </div>

                <div class=

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
17 лютого 2019
Переглядів
723
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку