28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

День Валентина у садочку

Про матеріал

Інформаційно-просвітницькі заняття розроблені соціальним педагогом з метою попередження небезпек в Інтернеті.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інформаційно-просвітницьке

заняття 4

 

Спілкування

в Інтернеті


Мета: ознайомити підлітків з правилами спілкування в Інтернеті, з небезпечними кібертехнологіями, з якими вони можуть зустрітися. Розвивати вміння спілкуватись в соціальних мережах та чатах. Виховувати культуру спілкування в соціальних мережах.

Хід заняття

Соціальний педагог

Можливість отримати будь-яку інформацію не виходячи з дому – зараз це не фантастика, а реальність. І це стало можливим завдяки Інтернету. Крім того, що Інтернет дозволяє тобі знайти потрібну інформацію, мережа значно розширює коло твого спілкування. І це стало можливим завдяки чату, соціальним мережам та іншим подібним сайтам.

Тобі відомо, що таке чат? Так, дійсно, це швидкий спосіб знайти для себе нових друзів, поспілкуватися з ними на будь-які теми, отримати корисні поради. А в соціальні мережі ще можна побачити фотокартки, відеоролики і мати уявлення з ким розмовляєш, завдяки тій інформації, яку розміщує на своїй сторінці користувачі.

 

Вправа1 «Життя без соціальних мереж: міф чи реальність?»

Мета: проаналізувати своє життя з соціальною мережею і без неї. Спробувати один тиждень пожити без Інтернету, та прокоментувати свої відчуття кожного дня.

Матеріали: листки А4.

Хід проведення

Учасники по черзі називають ім’я і зачитують свої нотатки з тижня проведеного без соціальних мереж.

Питання для обговорення:

  1.               Чи стало вам сили волі за тиждень жодного разу не заходити на сторінку соціальної мережі?
  2.               Чи є серед вас ті, які «зірвалися»?
  3.               Чи переслідували вас думки про Інтернет?
  4.               Чим ви займалися?
  5.               Яким способом ви зв’язувалися з друзями?
  6.               Чи раді ви,що тиждень експерименту закінчився?

 

Соціальний педагог

У всьому світі підлітки є найбільшими користувачами інформаційно-комунікативних технологій. Вони широко користуються мобільними телефонами, включаючи пересилки МSМ і SМS, шукають інформацію на Інтернет-сторінках, розвивають свій кругозір знань. Беруть активну участь в електронних конкурсах, олімпіадах, конференціях… не тільки міських, обласних, але й у Всеукраїнських, Міжнародних. Школярі пишуть листи та відправляють їх через електронну пошту, створюють свої блоки, спілкуються в чатах та соціальних мережах, обмінюються музикою та фільмами, обговорюють проблеми в форумах, розвиваючи своє мовлення, пам’ять, використовують веб-камеру, skype, та грають в онлайнові ігри.

Спілкування через Інтернет не проходить даром, ні для дорослих, ані для дітей.У Мережі людина відчуває себе спокійніше, тут непотрібно думати про зовнішність, мову та багато іншого, що має вагу у реальному світі. Справедливо зазначають, що для деяких це місце, де можна відпочити і втекти від реального життя, можна сказати все, що заманеться, не піклуючись про відповідальність.

 

Вправа 2 «Види комунікативних технологій»

Мета: визначити сучасні комунікації та технології, які використовуються підлітками під час спілкування через комп'ютер та мобільний телефон.

Матеріали: 2 аркуші ватману, маркери.

Хід проведення

Робота в двох групах. Учасники об’єднюються на дві команди.

Дві команди отримують однакове завдання - написати на ватмані назви сучасних комунікацій та технологій, які використовуються молоддю та дітьми під час спілкування через комп'ютер, мобільний телефон. Обидві групи

Можливі варіанти відповідей: web камера, ISQ, MSN, SMS, Skype, MMS, Blue tooth, ігри, е-mails, chat rooms, news groups, social networks (назви різних соціальних сайтів), форуми, блоги, мобільні з камерами та підключенням до Internet, назви сайтів тощо.

Група по черзі зачитує свої варіанти відповідей.

 

Соціальний педагог

Паралельно з усіма позитивними сторонами інформаційно-комунфкаційного середовища Інтернет, спостерігається й негатив. В Інтернеті швидко розвивається злочинне спілкування. Агресивно налаштовані особи у своїй діяльності. Вони розповсюджують віруси, торгівлю людьми та дітьми через онлайн, розповсюджують фільми з насильства та жорстокості над неповнолітніми, порнографії, зокрема, дитячої, залякування та приниження. Намагаються залучити неповнолітніх дітей до наркотичних засобів, суїциду, міжнаціональну та релігійну ворожнечу, расизм, фашизм, молодіжну агресивну течію, ігрову залежність з негативним змістом.

Для підлітків важливо отримувати необхідну кількість спілкування у реальному світі, але соціальні мережі покликані не для того, щоб замінити реальне спілкування, а щоб його доповнити та розширити.

В світі існує безліч технологій, що допомагають в спілкуванні і роблять його дуже простим. Але в той же час такі технологіє є також і небезпечними, тому дуже важливо знати як використовувати ці технології, щоб не потрапити у пастку та не стати жертвою злочину.

 

Вправа 3 «Хто надіслав листа?»

Мета: показати учням на прикладі що в Інтернет просторі не існує почерків, тому ти ніколи не знаєш хто знаходиться по той бік комп'ютера або мобільного телефону.

Матеріали: стікери.

Хід проведення

Поштова скринька зі стікерами на яких діти написали свої ніки на попередньому занятті. Соціалний педагог хаотично видає учасникам стікери і просить кожного написати позитивне побажання або просто хороші слова на стікері і поставити оригінальний підпис. Потім відкривається поштова скринька з побажаннями, учасники за ніками шукають свої стікери і читають побажання, але не можуть вгадати відправника.

Запитання

  1.               Чи здогадалися ви хто написав вам листа?
  2.               Чи завжди ви знаєте, з ким ведети перепистку в Інтернет?
  3.               Чи писали ви колись повідомлення від імені іншої особи?
  4.               Чи були у вашому житті неприємні історії з участю в онлайн спілкуванні?

 

Соціальний педагог

Спілкування через Інтернет: чого від нього чекати і як з ним поводитися

Так само відбувається зі спілкуванням в Інтернет просторі. Дуже складно перевірити, хто саме пише вам листи, побажання, спілкується з вами. В Інтернет просторі не існує почерків, тому ніколи не здогадаєтесь, хто знаходиться по той бік комп’ютера або мобільного телефону.

Часто в соціальні мережі, після детального огляду наших сторінок злочинці можуть добавитися до нас в друзі під виглядом особи яка нас може зацікавити і вести з нами переписку. Через деякий час злочинці можуть запропонувати нам з ними зустрітися. 

При цьому потрібно пам’ятати, що на зустріч самому іти не можна, потрібно взяти когось із дорослих, і місце зустрічі краще зазначте ви у людному місці та на протязі дня. А краще уникайте безпосередніх контактів з невідомими людьми по спілкуванню в соціальні мережі.

24% дітей віком 7-11 років зустрічались з друзями, з якими познайомились через Інтернет. Інші 24% дуже б хотіли це зробити. Більшість дітей ішла на зустріч з друзями, але 25% були одні (незважаючи на такий малий вік). У 58% випадків зустріч з „другом" була неприємним сюрпризом, тому що діти зрозуміли, що їх віртуальний друг брехав про себе. Підлітки були здивовані при зустрічі з тими, з ким мали зв'язки по Інтернету в 48% і шоковані в 28%. Причини ті ж самі.

В деяких західних країнах, таких як Іспанія та Португалія, діти, що спілкувались через чат з віртуальним другом і пішли на зустріч, так ніколи і не вернулись додому. Фотографії одного зі зниклих хлопчиків потім бачили у порносайтах, а тіло іншої дівчини через деякий час знайшли в іншому місті.

При опитуванні в Києві дівчата жалілись, що «віртуальні» друзі при зустрічі виявлялись набагато старшими (дорослими чоловіки), ніж вони про себе писали, і фото, які вони висилали не відповідало дійсності.

Отже, пам’ятай про те, що спілкування у чаті, в соціальні мережі та на інших подібних сайтах поряд з користю може приховувати і суттєву небезпеку для тебе. Тому, щоб уберегти себе від неприємностей ти повинен постійно пам’ятати нескладні правила безпечної поведінки під час бесіди з незнайомцями або новими друзями, з якими ти познайомився саме в Інтернеті, а не в реальному житті.

Увага!Завжди пам’ятай про те, що ти спілкуєшся з людиною, про яку тобі нічого невідомо, тому не довіряй їй свої таємниці або думки. Краще поділися ними зі своїми батьками чи справжніми, а не віртуальними друзями.

 

Вправа 4 «Казк про дівчинку скріпочку»

Мета: розповісти учасникам про один із можливих випадківшантажу та проговорити основні правила знайомства в Інтернеті, на власних емоціях відчути стан обдуреної дівчинки.

Матерали: скріпки.

Хід проведення

На початку  кожному з учасників видається канцелярська скріпка.

- Я пропоную до Вашої уваги казку про дівчинку Скріпочку, таку ж, як і у Вас в руках.

Зупинка 1

Як ви думаєте, чому саме так назавається казка?

 

Скріпочка дуже товариська і весела.

На день народження батьки подарували їй комп’ютер та підключили до мережі Інтернет, тепер у неї з’явилося більше можливостей для спілкування.

(Учасникам пропонується розігнути скріпочку і зробити з неї посмішку).

Зупинка 2

Як ви думаєте, чим займалася дівчинка в Інтернеті?

 

- Спілкуючись в соціальні мережі з друзями, одного разу вона отримала цікаве повідомлення від незнайомого хлопця, який незабаром запропонував їй дружбу. З кожним днем спілкування Скріпочка розуміла, що в них багато спільного, та й за віком хлопець був лише на один рік старше за неї.

 

Зупинка 3

Як на на вашу думку розвивалися подальші стосунки Скріпочки з хлопчем?

 

На фото, яке вона отримала, він був дивовижно гарним і добрим хлопцем, тому у Скріпочки не виникло сумнівів щодо зустрічі з ним. Але говорите про це батькам дівчинка не стала, адже думала, що повернеться додому раніше, ніж вони прийдуть з роботи.

Зупинка 4

Як ви думаєте, чи пішла Скріпочка на зустріч?

Скріпочка уявляла, що її новий друг прийде на зустріч з гарними квітами.

(Учасникам пропонується зробити зі скріпочки квітку)

- Коли ж дівчинка прийшла на призначене місце зустрічі, там було темно і безлюдно, проте це її зовсім не турбувало, адже її новий знайомий хотів, щоб їм ніхто не заважав.

 

Зупинка 5

Як ви думаєте, як далі розгортатимуться події?

Пройшов деякий час і, раптом перед Скріпочкою з’явився  неохайно вдягнений дорослий чоловік. Як з’ясувалося - це був той, хто видавав себе в Інтернеті за чемного і доброго  хлопця.

Чоловік відібрав сумку і мобільний телефон та почав погрожувати, якщо вона розповість про нього. Дівчинка дуже злякалась, вирвалась з ціпких рук чоловіка та втекла додому. Ця історія дуже вразила Скріпочку. Вона хотіла забути про те, що сталося і повернути все на свої місця. (Учасникам пропонується повернути скріпочку в первину форму)

- У вас вийшло? Ось і у Сріпочки не вийшло.

 

Питання для обговорення:

  1.               Чи очікували ви такого закінчення оповідання?
  2.               Які почуття охоплюють Скріпочку?
  3.               Які почуття у вас викликала ця казка?
  4.               Як ви гадаєте, де допустила помилку Скріпочка?
  5.               Як ви думаєте, чи можна було у цій ситуації поступити інакше, не так, як Скріпочка? Чому?

 

Соціальний педагог

ПАМ’ЯТАЙТЕ:

Якщо хтось незнайомий запропонує Вам дружбу в Інтернеті, згадайте казку про маленьку Скріпочку та дотримайтесь цих правил:

  •                   не вірте тим даним і фотографіям, які Вам надсилають;
  •                   погоджуйтесь на зустріч лише вдень та в людному місці;
  •                   повідомте батькам про зустріч або візьміть їх з собою.

 

Кого варто додавати в друзі:

Тих людей, зміни в житті яких тебе цікавлять. Це можуть бути родичі або друзі. 

• Тих, хто ділиться цікавими матеріалами. Вони не мають бути обов’язково вашими  знайомими – в цьому полягає відмінність від звичної взаємодії. До цієї категорії відносяться професіонали у своїй сфері, ті, хто займається певним видом діяльності  або ті люди, чиї думки вам видаються цікавими. Нетворкінг, тобто набуття таких  соціальних зв’язків, може допомогти вам у пошуку роботи, інформаційної підтримки  або встановленні навчальних-контактів.

• Регулярних співбесідників, з якими ви вирішуєте певні задачі або працюєте над тим  чи іншим проектом. 

• Тих, хто потрібен в адресній книзі.

Загальне правило: Я знаю, хто ця людина, і можу уявити ситуацію, коли вона мені знадобиться.

Важливо підходити до формування списку друзів відповідально. Ця інформація є відкритою і може використовуватися HR-менеджерами, журналістами та іншими людьми, які зацікавлені в отриманні даних про ваші соціальні зв’язки. 

Кого не варто додавати в друзі:

• Ботів (облікові записи, що ведуться в автоматичному режимі).

• Фейків (облікові записи без будь-якої інформації про їх власника). Це призводить до порушення вашої приватності та збільшує інформаційний шум. Фейк – це не обов’язково зловмисник, але існує етикетне правило: відкритість в обмін на відкритість.

• Тих, хто спричиняє неприємності. До цієї категорії можуть відноситися занадто настирливі шанувальники, менеджери з продажів та “кіберхулігани” (тобто, люди які займаються cyber bullying, цифровою травлею). Це випадок, коли цифрова комунікація може мати реальні наслідки.

 

Вправа 5 «З ким я спілкуюся?»

Мета: Виробити знання відносно використання інформації отриманої при спілкуванні в мережі Інтернет. Формування комунікативних навичок ефективного спілкування в Інернеті, та вибіркового ставлення до вибору партнерів для спілкування в мережі.

Матеріали:

  •                   Конверти з карточки на яких зазначено ролі(додаток 1);
  •                   Заготовки А4 для профелю в соціальні мережі(додаток 2);
  •                   Листки для написання діалогу між користувачами.

Хід проведення

Учасникам роздаються конверти з їх роллю в Інтернеті. На основі ролі вони повинні створити на листку А4 всій профіль в соціальні мережі (наклеїти фото та написати коротку інформацію про себе).

Після виставлення акаунтів учасники заняття вибирають собі співрозмовника і переписуються з ним до тих пір поки не виконають завдання. Якщо учасники здогадалися що вони спілкуються з небезпечною людиною  то вони можуть припинити розмову.(запитання і відповіді фіксуються на листку у формі діалога).

Після закінчення переписки нашим завданням є визначити хто і яку роль виконував. Учасники висловлюють припущення хто яку роль виконував зачитують елементи діалогу які відкрили наміри злочинців. За потреби щоб спростити завдання, можна повідомити ролі, які були присутні в грі.

Питання для обговорення

- Як пройшла вправа? Які почуття і емоції ви відчуваєте?

- Чи легко вам було виконувати свою роль? 

- Що вам допомогло дізнатися про роль яку виконував учасник тренінгу?

- Що корисного ви взяли для себе з цієї вправи?

- Чи можемо ми бути впевненими в співрозмовнику при спілкуванні в Інтернет-мережі?

 

Соціальний педагог

Спілкуючись у віртуальному середовищі слід пам’ятати, що тут, як і в реальному житті, існують свої правила поведінки, своєрідна культура віртуального спілкування, яку ще називають «нетикет».

Поняття «нетикет» з’явилося в середині 80-х років XX століття і поєднує у собі 2 слова — «мережа» (англ. net) і «етикет» (фр. etiquette). Інколи його ще називають «мережевий етикет» або «Інтернет етикет».

Нетикет створений для того, щоб всім (і досвідченим користувачам, і новачкам) було в рівній мірі комфортно спілкуватися між собою в Інтернет-просторі. Дотримуватися мережевого етикету насправді дуже просто, адже мережа — це громадське місце. Тому не можна робити ті речі, які не заохочуються в будь-якому цивілізованому суспільстві, наприклад, вживати ненормативну лексику, розпалювати національну ворожнечу, ображати людей або брехати.

Під порушенням нетикету, які найчастіше виникають в мережі Інтернет, розуміють образи та перехід на особистості, відступ від теми, який робиться зловмисно, рекламу, саморекламу у невідповідних місцях. Також, порушенням нетикету вважають наклеп або іншу зловмисну дезінформацію, чи плагіат.

Запитання:

  •                 Чи писали ви коли-небудь повідомлення друзям о півночі чи ще пізніше?
  •                 Чи використовували ви грубість або нецензурну лексику під час спілкування в Інтернеті?
  •                 Чи розповсюджували неправдиву інформацію в Інтернеті?

Що Інтернет може створювати ілюзію доступності всього в будь-який час. Але варто намагатися дотримуватися в Інтернеті тих самих стандартів поведінки, що і в реальному житті. Одна з відомих книг про правила поведінки в мережі була написана Вірджинією Ши ще у 1994 році, але ці правила залишаються актуальними й досі.

 

Вправа 6 «Правила нетикету»

Мета: ознайомити з правилами етикету в глобальні мережі Інтернет.

Матеріали: ватман «Правила нетикету», листки з правилами етикету.

Хід проведення

Учасники обєднюються у пари і отримують по одному правилу нетикету. Після опрацювання презентують правила нетикету одне за одним. Зачитуючи правило, уточнюйть, як вони його розуміють, і як воно виглядає в реальному житті. Учасники можуть наводити приклади із власного життя до кожного із правил. Після презентації правила кріпляться на ватман «Правила нетикету»

Правило 1. Пам’ятайте, що Ви спілкуєтеся з людиною.

Правило 2. Дотримуйтеся тих самих правил поведінки, що і в  реальному житті.

Правило 3. Зберігайте особистість.

Правило 4. Допомагайте іншим там, де Ви спроможні це зробити.  

Правило 5. Не втручайтесь у конфлікти і не допускайте їх.

Правило 6. Пам’ятайте про безпеку.

Правило 7. Поважайте право на приватне листування.

Правило 8. Пам’ятайте про авторське право.

Правило 9. Не зловживайте своїми можливостями.

Правило 10. Вчіться пробачати помилки іншим.

 

Орієнтовні питання для обговорення:

  •                 Що нового ви дізнались із правил?
  •                 Чому правила існують? Для чого вони потрібні?

 

Вправа 7 «Пакуємо папки»:

Мета: провести рефлексію заняття. Визначити рівень обізнаності дітей з даної тематики, та зацікавленість цією проблемою.

Матеріали: ватман «Робочий стіл», стікери.

Хід проведення

Наше заняття дійшов логічного завершення. Подумайте, друзі, щоб ви взяли із собою з нашого заняття, які знання вам стануть у пригоді при наступному Інтернет-сеансі?

  •                   Якщо учасник отримав нові та корисні знання, які стануть йому корисні у житті – стікер « відправляють»  у свою Папка;
  •                   якщо учасник не отримав ніякої цінної для себе інформації або йому було нецікаво - стікер « відправляють»  у свою Корзину;
  •                   якщо отримані нові знання потрібно повторити для кращого засвоєння - стікер « відправляють»  у Програму.

 

Соціальний педагога

Наше життя вирує все швидше та швидше. Інтернет уже зараз став невід’ємною його частиною.  Цілком ймовірно, що у найближчому майбутньому Всесвітня мережа повністю замінить усі інші засоби зв’язку. Та давайте зупинимось на мить і  замислимось, чи дійсно ми хочемо провести усе життя у віртуальному світі? Бачити аватарки – замість живих облич, смайлики – замість живих посмішок. В решті решт як та на що втрачати власний час - це вільний вибір кожного.  Але  пам’ятайте, що Інтернет - це лише інструмент, яким Ви користуєтесь, щоб отримати відповіді на свої питання, Вчиться користуватись Інтернетом із розумом.


Додаток 1

  1.               Збирач інформації. 

Завдання – зібрати максимум різносторонньої інформації про учасників заняяття. Створити базу даних про користувачів соціальної мережі. Для цього можна представитися статистичною ограгінізацією яка проводись соціальне опитування по певній темі. На приклад «Як ви ставитись до вирубування лісів у Карпатах?». 

Контактує:  з усіма учасниками заняття.

Може передавати інформацію для інших учасників.

Запитання:  Вік, адреса, номер тел., місце навчання, група,  П.І.Б. батьків, ким працюють, захоплення.

 

  1.               Аферист. 

Завдання: Дізнатися якого банку карточкою(номер картки) користуються батьки, та їх номера телефонів.

Контактує:  з дітьми 10-15 років, має можливість виманювати інформацію у «друзів».

 Запитання: Ким ти працюєш? Ти проживаєш сам? Скільки часу ти проводиш вдома, яка це приблизно пора дня? Коли з тобою можна зустрітися? Що ти останній раз купував в Інтернеті? Карткою якого банку користуєшся? Ти сам здійснюєш покупки в Інтернеті?

 

  1.               Аферист (продавець неіснуючого Інтернет магазину). 

Завдання: отримати гроші за неіснуючий товар.

Контактує: з усіма учасниками заняття.

 Запитання: чи здійснюєш ти покупки в Інтернеті? Що ти останній раз купував в Інтернеті? Карткою якого банку користуєшся? Ти сам здійснюєш покупки в Інтернеті?

 

  1.               Продавець Інтернет магазину. 

Завдання: продати товар.

Контактує: з усіма учасниками.

 Запитання: чи здійснюєш ти покупки в Інтернеті? Що ти останній раз купував в Інтернеті? Карткою якого банку користуєшся? Ти сам здійснюєш покупки в Інтернеті? Як зручно оплатити?

 

  1.               Маніяк

Завдання: назначити місце зустрічі з  учасницею групи.

Контактує: контактує з дівчатами, має можливість виманювати інформацію у «друзів» дівчат.

Питання: Де ти проводиш вільний час? Де ти працюєш? Де ти проживаєш? О котрій порі в тебе закінчується навчання (робота)? 

 

  1.               Наркоторговець.

Завдання: Знайти людину яку зацікавлять наркотики.

Контактує: контактує лише з неповнолітміти, має можливість пересилати прохання про передачу інформації до друзів.

Запитання: Як ти проводиш вільний час? Улюблене місце відпочинку? Ти вживаєш алкогольні напої? Що важливіше насолода чи життя? 

 

  1.               Злодій.

Завдання: Дізнатися коли  сімя їде на відпочинок, і хто наглядатиме за квартирою. 

Контактує: З усіма учасниками, та друзями жертв.

Запитання: Яке у тебе хоббі? Чи любиш ти подорожувати? Ти подорожуєш з батьками? В яких цікавих місцях ти був?

 

  1.               Злодій.

Завдання: Дізнатися графік роботи батьків, час перебування дітей дома.  Такаж зібрати якомога більше інформації про майно сім’ї.

Контактує: З усіма учасниками, та друзями жертв.

Запитання: Яке у тебе хоббі? Чи любиш ти подорожувати? Ти подорожуєш з батьками? В яких цікавих місцях ти був?

 

  1.               Учень 10 – 12 р. 

Завдання: відсутнє

З ким може контактувати: з усіма учасниками соціальної мережі. Може передавати інформацію про друзів та родичів.

Запитання: За інтересами,  на вільну тему.

 

  1.          Учениця 10 – 12 р.

Завдання: відсутнє

Контактує: з усіма учасниками соціальної мережі. Може передавати інформацію про друзів та родичів.

Запитання: За інтересами,  на вільну тему.

 

  1.          Учень 14 – 17 р. 

Завдання: познайомитися з дівчиною в мережі і запросити її на побачення.

Контактує: з учасницями соціальної мережі 14-16р. Може цікавитися навчанням та діяльністю дівчат.

Запитання: За інтересами,  на вільну тему.

 

  1.          Учень 14 – 17 р. 

Завдання: познайомитися з дівчиною в мережі і продовжувати з нею перепистку.

Контактує: з учасницями соціальної мережі 14-16р. Може цікавитися навчанням та діяльністю дівчат.

Запитання: За інтересами,  на вільну тему.

 

  1.          Учениця 14 – 17 р. 

Завдання: познайомитися з хлопцем в мережі і продовжувати з ним перепистку.

Контактує: з учасниками соціальної мережі 16-20р. Може цікавитися навчанням та діяльністю хлопців.

Запитання: За інтересами,  на вільну тему.

 

  1.          Учениця 14 – 17 р. 

Завдання: познайомитися з хлопцем в мережі та запросити на побочення.

Контактує: з учасниками соціальної мережі 16-20р. Може цікавитися навчанням та діяльністю хлопців.

Запитання: За інтересами,  на вільну тему.

 

  1.          Жінка 25 – 40 р. 

Завдання:  здійснити покупку в Інтернет-магазині.

З ким може контактувати: з усіма учасниками соціальної мережі.

Запитання: Яка якість товару?  Де розміщений інтернет-магазин? Як здійснюється оплати та пересилка повару? Кільки часу чекати на товар?

 

  1.          Члолвік 25 – 40 р.

Завдання:  здійснити покупку в Інтернет-магазині.

З ким може контактувати: з усіма учасниками соціальної мережі.

Запитання: Яка якість товару?  Де розміщений інтернет-магазин? Як здійснюється оплати та пересилка повару? Кільки часу чекати на товар?

 


Додаток 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Використана література.

  1.               #ЦЕНТР КРАЩОГО ІНТЕРНЕТУ https://betterinternetcentre.org
  2.               «Довідник з академічної доброчесності для школярів»  / уклад. М. В. Григор’єва, О. І. Крикова, С. Г. Пєвко; за загал. Ред. О. О. Гужви – Х. : ХНУ ім.. В. Н. Каразіна, 2016.  – 64 с.
  3.               7 відеороликів з Державної бібліотеки України для юнацтва Розкажіть дітям про безпеку в Інтернеті https://www.youtube.com/watch?v=kfAIXHzKurI&index=1&list=PLE1AB899EAA95904D
  4.               Авторське право для бібліотекарів: підручник / [пер. з англ. О. Васильєва]. http://www.informatio-consortium.net/CRL-2015.
  5.               Безпечне користування сучасними інформаційно-комунікативними технологіями / О. Удалова, О. Швед, О. Кузнєцова [та ін.]. – К.: Україна, 2010. – 72 с.
  6.               Веб-сайт «On-ляндія – безпечна веб-країна» режим доступу : https://disted.edu.vn.ua/media/bp/html/etusivu.htm 
  7.               Виховання культури користувача Інтернету. Безпека у всесвітній мережі: навчально-методичний посібник / А. Кочарян, Н. Гущина. – К., 2011. – 100 с.
  8.               Діти в Інтернеті: як навчити безпеці у віртуальному світі: посібник для батьків / І. Литовченко, С. Максименко, С Болтівець [та ін.]. – К.: ТОВ “Видавничий будинок «Аванпост-Прим»”, 2010. – 48 с.
  9.               Кара-Мурза С.Г. Маніпуляція розумом. Киев, 2000.
  10.          Каталог наукових публікацій з питань формування безпечної поведнінки дітей в Інтернеті. Українською мовою. https://independent.academia.edu/OlenaChernykh.
  11.          Курс «Інформаційна безпека у цифровому світі» на дистанційній платформі громадянської освіти від Відкритого Університету Майдану (ВУМ). https://vumonline.ua/course/information-security/.
  12.          Курс «Інформаційні війни» на платформі масових відкритих он-лайн курсів (МВОК) «Prometheus». https://edx.prometheus.org.ua/courses/KNU/102/2015_T2/about
  13.          Курс «Критичне мислення для освітян» на платформі масових відкритих он-лайн курсів (МВОК) «Prometheus». https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:CZ+CTFT101+2017_T3/about.
  14.          Курс «Основи інформаційної безпеки» на платформі масових відкритих он-лайн курсів (МВОК) «Prometheus». https://edx.prometheus.org.ua/courses/KPI/IS101/2014_T1/about
  15.          Медіакультура особистості: соціально-психологічний підхід: Навчальний посібник/За ред. Л.А. Найдьонової, О.Т. Баришпольця. - К.: Міленіум, 2010, с. 13-66.
  16.          Медіакультура та медіаосвіта учнів ЗОШ: візуальна медіакультура: с. 97-102; с.110-121. Павлюк Л. Знак, символ, міф у масовій комунікації. Львів, 2006.
  17.          Методичні рекомендації «Безпечне користування сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями»    Загальна редакція: К.Б. Левченко, д-р юрид. наук, професор, О.А. Удалова, канд. пед. наук, Л.Г. Ковальчук     http://lib.selyam.net/tw_files2/urls_102/116/d-115783/7z-docs/1.pdf
  18.          Мультимедійний навчальний дистанційний курс безпечного користування ресурсами мережі Інтернет -https://onlinesafety.info/
  19.          Небезпечні квести для дітей: профілактика залучення / Методичні рекомендації. – К.: ТОВ «Агентство «Україна», 2017. – 76 с.
  20.          Освіта в сфері прав людини в Інтернеті : метод. посіб. / Мурашкевич О. А., Черних О. О. ; Спіл. програма Європ.
  21.          Пам’ятка для батьків «Діти. Інтернет. Мобільний зв’язок», розроблена Національною експертною комісією України з питань захисту суспільної моралі.
  22.          Портал «Про Інтернет», режим доступу: http://www.prointernet.in.ua/
  23.          Посібник «Що потрібно знати про плагіат: посібник з академічної етики та грамотності для «чайників». Українською мовою. http://library.kubg.edu.ua/images/stories/Departaments/biblio/PDF/books_ac-gr.pdf 
  24.          Посібник з прав людини для Інтернет-користувачів та пояснювальний Меморандум (Рекомендація CM/Rec(2014)6 Комітету міністрів Ради Європи державам-членам щодо посібника з прав людини для Інтернет-користувачів та пояснювальний меморандум). К.: ТОВ “Інжиніринг”, 2014. https://rm.coe.int/CoERMPublicCommonSearchServices/DisplayDCTMContent?documentId=09000016802e3e96  
  25.          Права людини та Інтернет https://www.youtube.com/channel/UCeuQLmBXJMdjLl5lUEUQDlA
  26.          Проект «Права людини та Інтернет http://hr-online.org.ua/ua/.
  27.          Сайт кіберполіції України. https://www.cybercrime.gov.ua/index.php
  28.          Союзу та Ради Європи "Зміцнення інформ. суспільства в Україні". - Київ : ВАІТЕ, 2015. - 70 с.)
  29.          Тренінгові вправи з безпечної поведінки в Інтернеті для дітей та молоді.. http://startuem.lg.ua/?p=1427.
  30.          Українська версія навчального посібника для батьків: «Клан Клік-Клац. Виховання дітей у цифрову еру». https://edpro.com.ua/blog/informacijna-bezpeka. 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Романів Інна
Додано
24 жовтня 2018
Переглядів
258
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку