Інформатизація в навчальному-виховному процесі

Про матеріал
Сучасне життя – це час комп’ютеризації, час інформаційних технологій, час використання комп’ютерної техніки й систем для створення, збору, передачі, зберігання, обробки інформації. Сучасний вчитель - це фахівець, який знає і вміє користуватися сучасними технологіями.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інформатизація в навчальному-виховному процесі

Номер слайду 2

Сучасне життя – це час комп’ютеризації, час інформаційних технологій, час використання комп’ютерної техніки й систем для створення, збору, передачі, зберігання, обробки інформації

Номер слайду 3

Сучасний комп'ютер являє собою ефективний засіб оптимізації умов розумової праці взагалі, у будь-якому його прояві.

Номер слайду 4

Сучасні інформаційні технології – це форми і методи передачі інформації за допомогою новітніх засобів та пристроїв зв'язку (телебачення, комп'ютеризація, Інтернет та мобільна мережа зв'язку)

Номер слайду 5

Ми не уявляємо вже своє життя без комп’ютера, бо інформаційні технології надають нам багато можливостей, а саме:

Номер слайду 6

електронна пошта; соціальні мережі; доступ до світових культурних цінностей; розвиток мовлення через телекомунікації; розширення кругозору до планетарного;

Номер слайду 7

вільний доступ до інформації; можливість отримати будь-яку доступну інформацію; можливість дистанційної освіти; купівля он-лайн; грошові розрахунки

Номер слайду 8

Разом з тим, не слід забувати про шкідливий вплив новітніх технологій і дотримуватись здорового способу життя, бо захоплення комп’ютером, це не тільки полегшення в роботі, спілкуванні і побуті, а й:

Номер слайду 9

витрачення часу;неможливість перевірки достовірності інформації;небезпека шахрайства;чаптоманія - захоплення спілкуванням через Інтернет;розповсюдження брехливої ​​інформації по всьому світу;недосконалість пошукової системи;

Номер слайду 10

небажані знайомства;псування зору;порушення постави;зниження грамотності;нав’язування небажаної реклами;надлишок зайвої інформації

Номер слайду 11

Але ми живемо у ХХІ столітті і тому…

Номер слайду 12

Інформатизація освіти – один з основних напрямів процесу інформатизації, продиктований потребами сучасного суспільства, у якому головним рушієм прогресу є індивідуальний розвиток особистості

Номер слайду 13

Модернізація освітньої галузі передбачає перехід від використання традиційних засобів передачі та отримання інформації, таких як ручка, друкований підручник, класна дошка і крейда

Номер слайду 14

до персонального комп'ютера, комп'ютерних класів з інтерактивними методами та засобами навчання (інтерактивні дошки і програмне забезпечення) та інформаційного поля діяльності всесвітньої інформаційної мережі Інтернет.

Номер слайду 15

Школа покликана вирішувати завдання підготовки молоді до життя в інформаційному суспільстві

Номер слайду 16

Суспільству необхідні грамотні і кваліфіковані фахівці, що володіють величезним запасом технологій і засобів інформатизації, …

Номер слайду 17

…тому одне з завдань сучасної школи – сформувати інформаційну культуру та інформативні компетентності майбутнього спеціаліста.

Номер слайду 18

Звичайно, в цьому теж є свої переваги і недоліки. Звернемо увагу на деякі з них

Номер слайду 19

Переваги:Індивідуалізація навчання;Інтенсифікація самостійної роботи учнів;Зростання обсягу виконаних на уроці завдань;Розширення інформаційних потоків при використанні Internet.

Номер слайду 20

Переваги: Підвищення мотивації та пізнавальної активності за рахунок різноманітності форм роботи, можливості включення ігрового моменту: вирішиш вірно приклади - відкриєш картинку, вставиш правильно всі букви – просунешся ближче до мети казкового героя.

Номер слайду 21

Переваги:Інтегрування звичайного уроку з комп'ютером дозволяє вчителю перекласти частину своєї роботи на ПК, роблячи при цьому процес навчання більш цікавим, різноманітним, інтенсивним. Зокрема, стає більш швидким процес запису визначень, теорем та інших важливих частин матеріалу, тому що вчителю не доводиться повторювати текст кілька разів (він вивів його на екран), учневі не доводиться чекати, поки вчитель повторить саме потрібний йому фрагмент.

Номер слайду 22

Переваги: Застосування на уроці комп'ютерних тестів і діагностичних комплексів дозволить вчителю за короткий час отримувати об'єктивну картину рівня засвоєння досліджуваного матеріалу у всіх учнів і своєчасно його скоректувати. При цьому є можливість вибору рівня складності завдання для конкретного учня.

Номер слайду 23

Переваги: Для учня важливо те, що відразу після виконання тесту (коли ця інформація ще не втратила свою актуальність) він отримує об'єктивний результат із зазначенням помилок, що неможливо, наприклад, при усному опитуванні.

Номер слайду 24

Переваги: Учні оволодівають комп'ютерною грамотністю і вчаться використовувати в роботі з матеріалом різних предметів один з найбільш потужних сучасних універсальних інструментів - комп'ютер, (вони вирішують рівняння, будують графіки, креслення, готують тексти, малюнки для своїх робіт).

Номер слайду 25

Недоліки:(більшості котрих при правильному підході до процесу навчання, можна уникати, а деякі самі зникнуть з часом)

Номер слайду 26

Недоліки: У вчителів іноді недостатньо часу для підготовки до уроку, на якому використовуються комп'ютери.

Номер слайду 27

Недоліки: Недостатня комп'ютерна грамотність вчителя. У робочому графіку вчителів не відведено час для дослідження можливостей інтернету.

Номер слайду 28

Недоліки: Складно інтегрувати комп'ютер у поурочну структуру занять. Не вистачає комп'ютерного часу на всіх. У шкільному розкладі не передбачено час для використання інтернету на уроках.

Номер слайду 29

Недоліки: При недостатній мотивації до роботи учні часто відволікаються на ігри, музику, перевірку характеристик ПК і т.п.Існує ймовірність, що, захопившись застосуванням ІКТ на уроках, учитель перейде від розвивального навчання до наочно-ілюстративних методів.

Номер слайду 30

Інформаційна компетентність вчителя передбачає широке використання комп'ютерної техніки, електронних варіантів навчальних матеріалів, навчальних програм, педагогічних технологій творчого характеру тощо.

Номер слайду 31

Тому сучасний вчитель повинен володіти необхідною підготовкою для конкретної диференціації можливостей учнів залежно від індивідуальних особливостей, мотивації, вікових і психологічних особливостей. Ця необхідна підготовка називається інформаційною компетенцією вчителя.

Номер слайду 32

Залишайтесь з нами!Далі буде…

pptx
Додано
14 листопада
Переглядів
38
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку