Основні завдання інклюзивного навчання: Всі діти, не зважаючи на існуючі відмінності, мають навчатись разом в усіх можливих випадках. Інклюзивна освіта має:сприяти соціалізації дитини з особливими освітніми потребами, забезпечувати якісну освіту , лагідну до дитини, завдяки узгодженню дій усіх учасників освітнього процесу, всебічно допомагати дитині, визнавати і врахувати потреби дитини шляхом адаптації навчального матеріалу, застосувати різні види і темпи навчання шляхом розробки вдалої стратегії узагальнення отриманих знань і навичок.
Для систематизації знань, повторення навчального матеріалу дитина з ООП потребує:- Вербальної підтримки;- підказки через міміку, жести, вказівки, рухи тіла ;- фізичної підтримки — можна писати, малювати чи конструювати щось з учнем разом «рука в руці»; -моделювання — демонстрація виконання завдання. Але найдієвішими є візуальний стимул (картинки, піктограми, символи, письмова мова) і маніпуляція символами (розташування об’єктів у певному порядку). Саме візуальний стимул і маніпуляція символами застосовуюються в навчальних презентаціях. Тому використання презентацій в навчанні особливих дітей з є бажаним і доречним.