Інклюзивна освіта: частини мови, 4 клас. Асистент вчителя Агафонова С. М. Криворізька загальноосвітня школа I-III ступенів № 51
Номер слайду 2
Інклюзивна освіта“Зміст різноманітності у тому, щоб усіх покликали на вечірку; зміст інклюзії-в тому,щоб усіх запросили танцювати”. Даніель Браун
Номер слайду 3
Основні завдання інклюзивного навчання: Всі діти, не зважаючи на існуючі відмінності, мають навчатись разом в усіх можливих випадках. Інклюзивна освіта має:сприяти соціалізації дитини з особливими освітніми потребами, забезпечувати якісну освіту , лагідну до дитини, завдяки узгодженню дій усіх учасників освітнього процесу, всебічно допомагати дитині, визнавати і врахувати потреби дитини шляхом адаптації навчального матеріалу, застосувати різні види і темпи навчання шляхом розробки вдалої стратегії узагальнення отриманих знань і навичок.
Номер слайду 4
Іменник (ім’я) Хто? Що?
Номер слайду 5
Дієслово (дія) Щоробити?
Номер слайду 6
Прикметник (прикмета)який?
Номер слайду 7
Скільки?Числівник (число) Котрий? Перше( вересня) Третя (година) Три Чотири ь Сто
Номер слайду 8
Для систематизації знань, повторення навчального матеріалу дитина з ООП потребує:- Вербальної підтримки;- підказки через міміку, жести, вказівки, рухи тіла ;- фізичної підтримки — можна писати, малювати чи конструювати щось з учнем разом «рука в руці»; -моделювання — демонстрація виконання завдання. Але найдієвішими є візуальний стимул (картинки, піктограми, символи, письмова мова) і маніпуляція символами (розташування об’єктів у певному порядку). Саме візуальний стимул і маніпуляція символами застосовуюються в навчальних презентаціях. Тому використання презентацій в навчанні особливих дітей з є бажаним і доречним.