18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Навчальна програма для дистанційного навчання учнів 4-х класів з 21.04.2020 по 24.04.2020

Про матеріал
Навчальна програма для дистанційного навчання учнів 4-х класів з 21.04.2020 по 24.04.2020 з основних предметів
Перегляд файлу

 

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА

 ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

 УЧНІВ 4-Х КЛАСІВ

з 21.04.2020 по 24.04.2020

 

Українська мова

 

Зміст програмового матеріалу

Матеріал за підручником,

Інтернет-ресурси

Завдання для опрацювання

1

Урок розвитку писемного мовлення №15.

Удосконалення написаного тексту.

с. 168

 

1. Прочитай текст, розкриваючи дужки. Вибери із запропонованих слів найбільш влучні, потрібні за змістом.

     Заклопотана їжачиха (кинула, полишила, пожбурила) хатні справи. (Мама, їжачиха, вона) ледве встигла (схопити, впіймати, вчепитися) за вухо синочка. (Синочок, він, малюк) і гадки не мав (повертатися, завертати) додому. (Він, синочок, малюк)  (хотів, бажав, прагнув) знову  (дременути, утекти, кинутися, понестися) у ліс.
- А який занехаяний! — промовила  їжачиха.
Вигляд у (малюка, синочка, нього) і справді був (неохайний, недбалий, неакуратний): мордочка (замурзана, брудна, засмальцьована), голочки (позлипалися, склеїлися).  жачиха, мама, вона) (набрала, зачерпнула, налила) води з Голубого озерця. (жачиха, вона, мама)  (дістала, взяла) брусок суничного мила. (Їжачиха, мама, вона)  (заходилася, почала, вирішила) купати синочка. (Їжачиха, мама, вона)  (обережно, обачно) терла спинку жмутком пахучої соломи , (розгладжувала, розправляла) голочки.

     Малюк сопів, затуляючись від густої піни.
- Ну, от... Любо глянути: голочки гладенькі та м’якенькі, наче хутро в Ховрашка!
- Та я, тітонько, і є Ховрашок! — обтрусився малюк і вибіг із хатки.                                                               І вже за порогом гукнув:                        - А за Їжачка не хвилюйтесь: його, мабуть, моя мама вимиє...

2. Зроби змістовий аналіз тексту.

Яка тема тексту? Про що йдеться в тексті? Де відбувалася подія? Що хотів зробити синочок? Що зробила мама? Чим вона мила малюка? Як Їжачиха терла спинку синочкові? Як реагував малюк на роботу мами? Що сказала Їжачиха, коли вимила синочка? Що відповів малюк? Як заспокоїв Ховрашок маму Їжачка? Якими зображені мами звірят?

3. Зроби структурний аналіз тексту.

Скільки частин у цьому тексті? Про що йдеться у зачині? Про що  ви дізналися з основної частини? Що повідомляється в кінцівці? У якій частині тексту йдеться про те, як мама Їжачка зрозуміла, що вимила не свого синочка?

4. Спиши змінену частину тексту.   Перечитай записаний текст і відправ вчителю для перевірки.

2

Спостереження за роллю прислівників у тексті.

с.177-178

https://www.youtube.com/watch?v=OpWVIRxI29Q

 

впр. 404 усно і письмово;  прочитай текст.

Спиши текст, поширюючи речення власними прислівниками. Прочитай спочатку текст без прислівників, а потім із дібраними тобою прислівниками. Порівняй їх. Зроби висновок про те, яку роль у тексті відіграють прислівники.

впр. 405 – письмово; прочитай слова.

Випиши прислівники, у дужках запиши питання, на які вони відповідають. Склади із двома прислівниками речення.

впр. 406 – усно і письмово; прочитай текст.

Добери прислівники до виділених дієслів. Випиши усі прислівники з тексту.

Прочитай правило. Запамятай вживання прислівників правильно і вірно.

3

Практичне ознайомлення з правописом найуживаніших прислівників. Використання орфографічного словника для перевірки правильного написання прислівників.

 

https://www.youtube.com/watch?v=CTcM12T2Y74

 

впр. 1  усно, прочитай

         Пам’ятка господареві                  – Будьте привітними господарями – доброзичливо зустріньте гостя, допоможіть йому роздягнутися, запросіть в кращу кімнату, спробуйте зайняти гостя.                                     – Будьте уважними господарями – знайдіть час поговорити з усіма гостями. Більше уваги приділіть сором’язливій людині та тому, хто у вас в гостях уперше.                      – Будьте тактовними господарями – не звертайте уваги на помилки гостя, не говоріть на неприємні для нього теми.                                                           – Будьте вихованими господарями – незважаючи ні на що, не показуйте гостям свого незадоволення чи поганого настрою.                                            – Будьте щедрими господарями -не жалкуйте часу, зусиль на те, щоб гарно прийняти гостей, зі смаком сервіруйте (накрийте) стіл.                                                         – Відшукайте у тексті прислівники.

– Чи був би зміст пам’ятки досконалим і глибоким без цих прислівників?

впр. 2 – письмово. Встав пропущені букви у слова. З одним словом на вибір склади та запиши речення.

Вес..ло, вос..ни, стара..о, с..огодні, ле..ко, нав..сні, щоде..о, бад..оро, шви..ко, деш..во.

впр. 3 – письмово. Добери до поданих прислівників антоніми і синоніми.                                    Антоніми: звечора, близько, вдень.                                      Синоніми: багато, недалеко, гарно.

впр. 4 – усно. Запамятай правопис прислівників, які варто перевіряти за словником.

1. Прислівники, які означають напрямок і відповідають на питання: де?, куди?, звідки?

Позаду, ззаду, ліворуч, вліво, уліво;

уверх, вверх, угору, вгору, догори;                                           спереду, попереду, вбік, убік, праворуч, вправо, управо,

посередині, усередині, всередині,

зверху, згори, вниз, униз, донизу.

Примітка: слово згори пиши окремо тоді, коли мовиться про гірку, на яку можна підніматися або спускатися з неї.

Порівняй: Згори світить сонце – діти з’їжджають з гори на санчатах.

 

2. Прислівники, які означають проміжки часу, пори року і відповідають на питання: коли?

Вдосвіта, засвітла, зранку, вранці, уранці;

вдень, удень, опівдні;

надвечір, ввечері, увечері, звечора;

вночі, уночі, поночі, опівночі, запівніч;                                        взимку, узимку, влітку, улітку,

навесні, напровесні, восени.

                                                              впр. 5 – письмово. Прочитай текст. Добери з дужок прислівники, що відповідають змісту. Придумай і запиши заголовок до тексту. Спиши.

   І справді (гарно, похмуро) було на весняній ниві! (Несказанно, прозоро) гарно! Погідне (похмуре, блакитне) небо дихало на землю теплом. Долиною (весело, грізно) вилася річечка. А за річкою гора, (густо, неохайно) вкрита килимом ярини. (Яскраво, тьмяно) горить на сонці зелений ячмінь.

Перевір написане та відправ вчителю для перевірки.

 

            Літературне читання

 

Зміст програмового матеріалу

Матеріал за підручником,

Інтернет-ресурси

Завдання для опрацювання

1

Урок позакласного читання №15

«Допитливим читачам»

Позакласне читання, с. 119-123

 

Прочитай. Розкажи  про що ти прочитав. Чим тобі сподобалися ці твори? Познач незрозумілі слова. Спробуй пояснити їх значення. Використовуй для цього зміст речення. Навчися  виразно читати. Що тебе найбільше вразило в історії  Івана Малковича «Золотий павучок»?

Як ти думаєш, чому оповідання Зірки Мензатюк має таку назву? А що ти можеш назвати справжнім скарбом?

Перекажи твір, який тобі найбільше сподобався.              

2

Степан Мацюцький «Мухоловки», «Галявина самоцвітів»

Позакласне читання, с. 119-123

 

Прочитай. Розкажи,  про що ти прочитав. Чим тобі сподобалися ці твори? Познач незрозумілі слова. Спробуй пояснити їх значення. Використовуй для цього зміст речення. Чи доводилося тобі спостерігати за поведінкою птахів у природі? Чи бачив ти як навесні розпускаються перші квіти? Навчися виразно читати. Перекажи твір, який тобі найбільше сподобався.

3

Галина Ткачук «Нерозмінна монета» (уривок).

 

Хрестоматія,                  с.144-147

 

 

Прочитай. Розкажи, про що ти прочитав. Назви головних героїв цієї історії. Розкажи, де вони жили. Чим займалися ці незвичні персонажі? Перекажи.

Чи сподобалася тобі ця історія? Чим саме? Що ти змінив би у сюжеті? Розкажи. Придумай свою кінцівку цієї історії. Розкажи.          

 

Російська мова

 

Зміст програмового матеріалу

Матеріал за підручником,

Інтернет-ресурси

Завдання для опрацювання

1

Правописание. Списывание и проверка написанного по образцу.

с.140-141

 

впр. 355 – усно; ознайомся з памяткою «Як списувати текст». На що слід звернути особливу увагу при списуванні?

впр. 356 – письмово; прочитай. Правильно вимовляй слова. Використовуючи памятку із вправи 355, спиши текст. Підкресли відомі тобі орфограми.

Запамятай правопис слів:

рожь, налетать, группка.

 

впр. 358 – письмово; спиши текст, розкриваючи дужки і вставляючи пропущені букви . Використовуй памятку із вправи 335.

Перевір свою роботу та відправ учителю для оцінювання.

 

Математика

 

Зміст програмового матеріалу

Матеріал за підручником,

Інтернет-ресурси

Завдання для опрацювання

1

Письмове ділення на двоцифрове число. Ділення без остачі та з остачею.   

 

с. 154-155

https://www.youtube.com/watch?v=FnnA5HvI5iE&t=1476s

 

 

№ 978усно; прочитай пояснення ділення на двоцифрове число без остачі та з  остачею.

№ 979письмово; знайди частку та остачу. 

№ 980– письмово; прочитай і розвяжи задачу. Склади вираз до задачі. При розвязуванні скористайся формулами:

S = V t  

t = S : V

№ 981усно; прочитай задачу, її розвязання та пояснення.

№ 982 – письмово. Прочитай задачу. Чим вона схожа на попередню задачу? Учень вимірював відстань від дому до школи три рази. Тому потрібно додати всі ці три числа і отримане число поділити на 3. Таким чином, ти знайдеш середню кількість кроків від дому до школи. Запиши обчислення.

2

Ділення трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження середнього арифметичного (ознайомлення). Рівняння.

 

c. 155-158

https://www.youtube.com/watch?v=h2BGyWXCGQ0

 

№ 987усно; розглянь запис дії ділення і прочитай пояснення.

№ 988 – письмово. Розв’яжи приклади письмово.

№ 990письмово; розв’яжи задачу з поясненням двома способами за поданими планами.

№ 991 – усно; розглянь розвязання задачі на знаходження середнього арифметичного.

Запамятай!

Щоб знайти середнє арифметичне кількох чисел, треба їх суму поділити на кількість цих чисел.

№ 998 – письмово; розвяжи та запиши рівняння.

№ 1000 – усно; розглянь задачу та поясни її розвязання.

3

Письмове ділення багатоцифрового числа на двоцифрове. Алгоритм ділення. Нерівності.

 

c. 158-159

 

https://www.youtube.com/watch?v=JMl-ijHi47E

 

1004усно; прочитай пояснення, як виконано ділення.

№ 1006письмово; знайди частку з поясненням. 

№ 1007 -  письмово; розвяжи задачу двома способами.

І спосіб

1) Скільки щебеню перевезли одним самоскидом?

2) Скільки рейсів зробив кожний самоскид?

ІІ спосіб

1) Скільки всього рейсів зробили 7 самоскидів разом?

2) Скільки рейсів зробив кожний самоскид?

№ 1008 – письмово; розвяжи задачу, скористайся поясненням у № 1000.

№ 1009 – усно; подумай і дай відповідь на запитання.

 

Природознавство

 

Зміст програмового матеріалу

Матеріал за підручником,

Інтернет-ресурси

Завдання для опрацювання

1

Ґрунти України. Охорона ґрунтів.

с.128-131,

зошит с. 53-54

https://www.youtube.com/watch?v=LhA5qOsg3Go

 

https://www.youtube.com/watch?v=WJ_0Bs6ZyPA

 

 

 

Прочитай текст у підручнику. Що нового ти сьогодні дізнався? 

Перечитай ще раз текст підручника. Перевір себе. Дай відповіді на запитання на с. 130-131. Виконай завдання у зошиті.

2

Природні зони України.

с.132-134,

зошит с. 55-56

    

 

Прочитай текст у підручнику. Що нового ти сьогодні дізнався? Розглянь карту природних зон у підручнику. Перечитай ще раз текст. Подумай, чому природні зони змінюються з півночі на південь?

Запамятай!

Природні зони – великі ділянки земної кулі, що різняться своїми природними умовами, ґрунтами, рослинним і тваринним світом.

У межах України розміщено три природні зони: зона мішаних лісів, зона лісостепу і степу. Зверни увагу на план характеристики природної зони. Розглянь карту природних зон України на 2-му форзаці підручника. Визнач, у якій природній зоні ти живеш. Яким кольором її позначено на карті? Використовуючи цю карту, охарактеризуй за планом природну зону, у якій ти живеш. Виконай завдання у зошиті.

 

 

 

Я у світі

 

Зміст програмового матеріалу

Матеріал за підручником,

Інтернет-ресурси

Завдання для опрацювання

1

Україна на карті світу. Найбільші українські спільноти в інших країнах світу.

 

с. 130- 134

https://www.youtube.com/watch?v=k4tIVUg1EWU

 

Прочитай уважно текст підручника. Що нового ти сьогодні дізнався? Які нові слова тобі сьогодні зустрілися у тексті підручника? Спробуй пояснити їх значення. Скористайся пошуковою системою у мережі Інтернет.

Перечитай ще раз уважно матеріал у підручнику. Дай відповіді на запитання.

 

 

Основи здоров’я

 

Зміст програмового матеріалу

Матеріал за підручником,

Інтернет-ресурси

Завдання для опрацювання

1

Повага і самоповага. Вибір і досягнення мети.

Практична робота «Виконання проєкту «Моя мета».

с. 143-144,

використовуємо Підручник UA

https://www.youtube.com/watch?v=rrsq2VgI9zs

 

 

Прочитай уважно текст підручника. Що нового ти сьогодні дізнався? Які визначення ти запам’ятав?

Пам’ятай!

Будь-який результат – бадьорий настрій від зарядки, чи міцне здоровя, чи хороші знання – досягається за допомогою «двигунів» хочу, можу, треба.

Воля – це свідоме керування людиною своєї діяльністю та поведінкою, що виявляється в прийнятті рішення, подоланні труднощів і перешкод на шляху досягнення мети, виконання поставлених завдань.

Перечитай ще раз уважно матеріал у підручнику. Дай відповіді на запитання.

Підготуй проєкт на тему

«Моя мета» та надішли вчителю для перевірки.

 

Програму склала вчителька початкових класів Соловйова У.Є.

 

 

 

1

 

docx
Додано
20 квітня 2020
Переглядів
670
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку