Інклюзія в загальноосвітніх закладах

Про матеріал
Протокол засідання команди психолого - педагогічного супроводу в загальноосвітніх навчальних закладах освіти.
Перегляд файлу

ПРОТОКОЛ    2

засідання команди психолого-педагогічного супроводу дітей із особливими  освітніми                           потребами (назва закладу)

 

18.09. 2023 року

Присутні:

Голова команди супроводу – 

Секретар команди супроводу – 

Члени команди супроводу:    _______учитель української мови та літератури, мистецтво

 _______соціальний педагог,

             ________практичний психолог,

_________ асистент учителя,

_________учитель математики,

_________ учитель біології,

_________ учитель зарубіжної літератури,

_________ учитель хімії,

_________ медична сестра,

_________учитель географії,

_________учитель трудового навчання

_________учитель історії

_________учить інформатики

_________учитель фізичної культури

__________учитель основ здоров’я

_________учитель фізики

__________учитель дефектолог

__________учитель логопед

                                                 ___________директор «Інклюзивно-ресурсний центр»

                                                  __________фахівець (консультант) «Інклюзивно-ресурсний

           ___________мати  учня.

 

Порядок  денний:

  1. Розробка, погодження батьками  та затвердження індивідуальної програми розвитку учня 9 класу ПІП,   охопленого інклюзивним навчанням.

 

СЛУХАЛИ:  ПІП, голову  команди ППС.

      Інформувала про те, що вся необхідна інформація для розробки індивідуальної програми розвитку  ПІП зібрана, систематизована і погоджена батьками.

 

ВИСТУПИЛИ:

        1.ПІП, класний керівник 9 класу, яка вказала на те, що ПІП(учень)  має позитивні зрушення у навчальній діяльності. Він може виконувати завдання за інструкцією вчителя, навчання стало більш усвідомленим. У ПІП(учень) покращився  словниковий запас, йому краще робити самостійні висновки. Проте, класний керівник (ПІП) зазначила, що в учня спостерігається незначне зниження  навчальної діяльності на початок навчального року.  Спостерігається знижена активність уваги та працездатності на останніх уроках. Учню іноді потрібна допомога  у вигляді навідних запитань, підказок, опора на наочний матеріал.

Запропонувала, ураховуючи потенційні можливості та індивідуальні особливості навчально-пізнавальної діяльності ПІП (учень), адаптувати навчальні програми  з усіх предметів.

       2. ПІП асистент вчителя, назвала  сильні та слабкі сторони учня і запропонувала навчання учня проводити за адаптованими програмами.

       3. ПІП  учитель, який проводе корекційні заняття, дала характеристику сфер розвитку учня та зазначила, що підтримує думку членів команди про адаптацію програмового матеріалу з усіх предметів.

      4.ПІП учитель математики, вказала на те, що учень має певні труднощі в опануванні програмового матеріалу з математики  й запропонувала адаптувати навчальний  матеріал із предмету.

 5. ПІП мати учня,  яка погодилася з думкою педагогів про адаптацію навчальних програм для навчання її сина.

 

УХВАЛИЛИ:

  1. Ураховуючи індивідуальні особливості навчально-пізнавальної діяльності учня 9 класу ПІП проводити навчання за адаптованими програмами  ЗЗСО. 

 

Упродовж 2023-2024 н.р.

    2. Погодити та подати директору на затвердження індивідуальну програму розвитку учня

 9   класу ПІП.

 

До 18.09.2023 року

 Результати голосування:

                                     «за» - 24 чол.,

                                «проти» -  0 чол.,

                               «утрималися» - 0 чол.

 

 

      3.  Психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги здійснити шляхом проведення індивідуальних занять: корекція розвитку  (заняття з практичним психологом) – 2 год., корекція розвитку (заняття з учителем- дефектологом) - 1 год., розвиток мовлення (заняття з учителем-логопедом) - 1 год.

Упродовж 2023-2024 н.р.

 

4. Із метою корегування індивідуальної  програми  розвитку та визначення прогресу розвитку    ПІП провести наступне засідання команди психолого-педагогічного супроводу  21 грудня 2023 року.

 

 Результати голосування:

                                     «за» - 24 чол.,

                                «проти» -  0 чол.,

                               «утрималися» - 0 чол.

 

Голова команди                      _____________

Секретар      _____________

Члени команди:    _____________

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Інкл
Додано
17 жовтня 2023
Переглядів
148
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку