ПРОТОКОЛ № 2
засідання команди психолого-педагогічного супроводу дітей із особливими освітніми потребами (назва закладу)
18.09. 2023 року
Присутні:
Голова команди супроводу –
Секретар команди супроводу –
Члени команди супроводу: _______учитель української мови та літератури, мистецтво
_______соціальний педагог,
________практичний психолог,
_________ асистент учителя,
_________учитель математики,
_________ учитель біології,
_________ учитель зарубіжної літератури,
_________ учитель хімії,
_________ медична сестра,
_________учитель географії,
_________учитель трудового навчання
_________учитель історії
_________учить інформатики
_________учитель фізичної культури
__________учитель основ здоров’я
_________учитель фізики
__________учитель дефектолог
__________учитель логопед
___________директор «Інклюзивно-ресурсний центр»
__________фахівець (консультант) «Інклюзивно-ресурсний
___________мати учня.
Порядок денний:
СЛУХАЛИ: ПІП, голову команди ППС.
Інформувала про те, що вся необхідна інформація для розробки індивідуальної програми розвитку ПІП зібрана, систематизована і погоджена батьками.
ВИСТУПИЛИ:
1.ПІП, класний керівник 9 класу, яка вказала на те, що ПІП(учень) має позитивні зрушення у навчальній діяльності. Він може виконувати завдання за інструкцією вчителя, навчання стало більш усвідомленим. У ПІП(учень) покращився словниковий запас, йому краще робити самостійні висновки. Проте, класний керівник (ПІП) зазначила, що в учня спостерігається незначне зниження навчальної діяльності на початок навчального року. Спостерігається знижена активність уваги та працездатності на останніх уроках. Учню іноді потрібна допомога у вигляді навідних запитань, підказок, опора на наочний матеріал.
Запропонувала, ураховуючи потенційні можливості та індивідуальні особливості навчально-пізнавальної діяльності ПІП (учень), адаптувати навчальні програми з усіх предметів.
2. ПІП асистент вчителя, назвала сильні та слабкі сторони учня і запропонувала навчання учня проводити за адаптованими програмами.
3. ПІП учитель, який проводе корекційні заняття, дала характеристику сфер розвитку учня та зазначила, що підтримує думку членів команди про адаптацію програмового матеріалу з усіх предметів.
4.ПІП учитель математики, вказала на те, що учень має певні труднощі в опануванні програмового матеріалу з математики й запропонувала адаптувати навчальний матеріал із предмету.
5. ПІП мати учня, яка погодилася з думкою педагогів про адаптацію навчальних програм для навчання її сина.
УХВАЛИЛИ:
Упродовж 2023-2024 н.р.
2. Погодити та подати директору на затвердження індивідуальну програму розвитку учня
9 класу ПІП.
До 18.09.2023 року
Результати голосування:
«за» - 24 чол.,
«проти» - 0 чол.,
«утрималися» - 0 чол.
3. Психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги здійснити шляхом проведення індивідуальних занять: корекція розвитку (заняття з практичним психологом) – 2 год., корекція розвитку (заняття з учителем- дефектологом) - 1 год., розвиток мовлення (заняття з учителем-логопедом) - 1 год.
Упродовж 2023-2024 н.р.
4. Із метою корегування індивідуальної програми розвитку та визначення прогресу розвитку ПІП провести наступне засідання команди психолого-педагогічного супроводу 21 грудня 2023 року.
Результати голосування:
«за» - 24 чол.,
«проти» - 0 чол.,
«утрималися» - 0 чол.
Голова команди _____________
Секретар _____________
Члени команди: _____________