Інноваційні форми роботи в початковій школі. Метод "Рюкзак"

Про матеріал

Метод етапу рефлексії дає можливість залучати кожного учня до роботи на цьому етапі, зокрема кожен учень стисло записує на папері відповідь на запитання: «Які з тих знань і умінь, що отри­мано на уроці, він візьме із собою для використання на інших уро­ках, для виконання домашнього завдання?». Аркуші із відповідя­ми складають у рюкзак (уявний чи справжній). Вибірково ознайом­люються із ними.

Метод дає можливість:

• виділити головне, визначити важливість матеріалу;

• вносить в урок елемент гри;

• дає можливість залучити до роботи всіх учнів;

• надає вчителеві інформацію про кожного учня, про методи ро­боти, що сподобались їм;

• створює основу для проведення мотивації на наступних уроках.

Перегляд файлу

10. Рюкзак

Метод етапу рефлексії дає можливість залучати кожного учня до роботи на цьому етапі, зокрема кожен учень стисло записує на папері відповідь на запитання: «Які з тих знань і умінь, що отри­мано на уроці, він візьме із собою для використання на інших уро­ках, для виконання домашнього завдання?». Аркуші із відповідя­ми складають у рюкзак (уявний чи справжній). Вибірково ознайом­люються із ними.

Метод дає можливість:

   виділити головне, визначити важливість матеріалу;

   вносить в урок елемент гри;

   дає можливість залучити до роботи всіх учнів;

   надає вчителеві інформацію про кожного учня, про методи ро­боти, що сподобались їм;

   створює основу для проведення мотивації на наступних уроках.

 

doc
Додано
27 січня 2018
Переглядів
2683
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку